Keresés

Részletes keresés

hjvb Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13595

A Nosztalgia honlapján láttam német füstterelővel szerelt 424-esről képet. Mivel nincsen meg a 424-esről szóló könyv a gyüjteményemben, inputra lenne szükségem róla. 424 052.

m61019andras Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13594
Hú ezt nagyon megköszönöm! :-)) De telefonon lenne jó.
Előzmény: Nydqist (13593)
Nydqist Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13593
Annyit meg tudok tenni, hogy szólok, amikor indul Győrből. 1 infóhely még van Tatabányánál. Utána már könnyebben kalkulálható az érkezés Pestre.
Előzmény: m61019andras (13592)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13592
Szerintem az osztrák is a körvasúton jön. Gondolom 1-esen, aztán Fradi és úgy a körvasút.
Előzmény: seTTebello (13589)
Nydqist Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13591
Az osztrákot én megpróbálom elkapni Győrben. Alakítom a pénteki napomat, hogy sikerüljön is. -:)
Előzmény: seTTebello (13589)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13590
Nagyon jó lenne megtudni, hogy pénteken hány óra felé várhatóak, mert én is kimennék lefotózni őket.
Előzmény: seTTebello (13589)
seTTebello Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13589
A román, a szerb és a szlovén gépet a körvasúton át kell küldeniük. A csehet és a szlovákot Vác felől. Csak az osztrák kérdéses.
Előzmény: m61019andras (13588)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.13 0 0 13588

Az nem lehet, hogy Párkány felől jönnek?

 

Jó lenne valami biztos infó.

Előzmény: seTTebello (13587)
seTTebello Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13587
A körvasúton jönnek majd be? Mert akkor kimehetnénk Rákosszentmihály környékére pénteken.
FOMA Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13586
M41 2202 Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13585

Zólyomban készített gőzmozdonyos képeim közül a "legjobbakat" én is szeretném megosztani veletek:

 

m61019andras Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13584

Ezeket a járulékos dolgokat el is felejtettem. :-((

 

Szívem szerint kimennék, mert egy páran lesznek kinnt innen a topicról, de még őrlődöm rajta.

Előzmény: Törölt nick (13582)
M41 2202 Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13583

Ja-ja. Nem is az összegen van a lényeg, hanem az egész hozzáálláson.

Előzmény: Törölt nick (13582)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13582
Ja és erre még a fotózás, meg a lezárt területek! Golbergerwerk!
Előzmény: m61019andras (13573)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13581

Zólyomban nem voltam, de már az is szimpatikusabb, hogy mindenki számára hozzáférhetővé tették a programot, azzal, hogy ingyenes volt.

 

A szervezés közti különbséget meg majd elmondják azok, akik voltak Zólyomban és megnézik a Park-osat is.

 

De van egy sejtésem. :-))))))))))

Előzmény: M41 2202 (13580)
M41 2202 Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13580
Nem aprózzák el a dolgot. Itt akkor ennyivel profibb lesz a szervezés Zólyomhoz képest?
Előzmény: m61019andras (13579)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13579
Felnőtt 1500 Ft hétvégi 2500 Ft.
Előzmény: benbe (13578)
benbe Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13578
És mennyi az annyi, mert a honlapon semmit nem írnak...?
Előzmény: m61019andras (13573)
A.Balu Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13577
Bocsánat csak ex fűtőházfőnök - sajnos!!!
Előzmény: A.Balu (13575)
P_Oli Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13576
Tavaly sem volt occsó, nem emlékszem mennyi, csak arra hogy szívtam a fogamat, pedig a vonatokra sosem sajnálom a (vékony) bukszámat.
Előzmény: m61019andras (13573)
A.Balu Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13575

Kösz, ennek örülök!

 

Nemrég hallottam, hogy évente többször mennek Kisterenyére vasútbarátok Hollandiából, Németországból, Ausztriából, a többi környező országról nem is beszélve. Ebben az az érdekes, hogy megkeresnek egy régi ott dolgozót, Ő általában a fűtőházfőnök szokott lenni. És bejárják az Ő vezetésével a fűtőházat.

 

Szóval érdeklődő van bőven, még egy rakás romhalmaz iránt is!

 

Megpróbálom felvenni a kapcsolatot a MÁV illetékeseivel is.

Előzmény: Törölt nick (13566)
cshmiki Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13574


winDirVariable="E:/WINDOWS"
winDirVariable="E:/WINDOWS" Köszi az információt!

Egy kicsit le vagyok törve:(

Előzmény: OKU30 (13567)
m61019andras Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13573

Ja és mindez ingyen...

 

Na ez az amire itthon még várni kell egy pár száz évet. :-( Most kaptam meg a Gőzmozdony Verseny szórólapját és meg kellett állapítsam, hogy nem olcsó a belépő.

Előzmény: OKU30 (13571)
Szilis Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13572
ühüm, akkor ez volt az, amit nem értettem. Arról pedig, hogy 1996-1997. után hova lettek, el nem tudom képzelni, gondolom, selejt.
Előzmény: rezgaras (13550)
OKU30 Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13571

Szombaton, 2005.09.10.-én kiváló gőzmozdonyozás volt Zólyomban. Számomra az utóbbi évek talán legjobb rendezvénye volt. Selzthal is jó lehetett volna, de ott már a túl sok érdeklődőtől nem igazán lehetett hozzáférni a dolgokhoz. Zólyomban kiváló volt a rendezés, minden nyitva volt (fűtőház, főműhely), akár torony iránt lehetett rohangálni keresztbe-kasul a vágányokon (mégse akarta senki elüttetni magát az áthaladó vonatokkal). A parádé megfelelően volt tájolva, a nap jó helyről sütött és a fotósoknak oda volt készítve egy pőrekocsikból álló szerelvény. Ja, és mindez ingyen...

Indulnak a mocik a parádéra. Foto:Mallet

A 10 óra 40 perces érkezés helyett két órás késéssel érkezett a magyar különmenet. (Foto:Mallet) A rendezvényt ennek megfelelően kb 20 perccel később kezdték, a nézők pedig udvariasan megtapsolták a végre befutó szerelvényt. Összeállítás: A25,019; Aa 1078; 4252; ABak 201089;

Végre felsorakozhattak a rajthoz a gépek (Foto:Mallet) Balról jobbra:

ZSR 310.433 Ruttka (Bp 957/1896 MAV 377,313->CSD->GaramCukor 3)

CD 313.432 Ostrava (BMMF 128/1904 kkStB 162.43->CSD->DRG 98 1223->PKP->NHKG)

MAV 22,034 Budapest (Bp 5016/1929 MAV 275,034)

ZSR 422.0108 Zólyom (BMMF 346/1909 StEG 41002->FBD->N-M->CSD->SverZP)

ZSR 331.037 Pozsony (Bp 5984/1949 MAV 375,666->1991:CSD)

Padlógázzal rajtol a mezőny (Foto:Mallet) A CD 313 gyorsult mindíg a legjobban, a mi Nyalókánk volt a sereghajtó. (Feltehetően nem volt rendesen felfűtve, csak azt tudta mondani, hogy fff...fff...fff, rendes hang nem jött ki a torkán)

A jó kis 377-es... (Foto:Mallet) Jellemzően második volt a gyorsulásokon, a mazsorett lányok szöktetésében pedig abszolút győztes.

Vége a bulinak, indul haza a Pozsonyiak különmenete. (Foto:Mallet) Sorrenben: 422.0108; D6-0497; Ci3-9738; Ci4-7995; Ci4-1358; Ci4-1588; 331.037 (a kiállításhoz képest megdeltázták az egész szerelvényt)

Utolsónak távozik a mi vonatunk (Foto:Mallet) Először behúz a személypályaudvarra, majd a nagy BoBo körüljárt és így folytatta az útját Magyarország felé.

Fakopi Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13570
...holnapután lesz...
Előzmény: Fakopi (13568)
Szilis Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13569

A 394, 057 ideiglenesen (?) átköltözött Szilvásváradról Gyöngyösre.

Fakopi Creative Commons License 2005.09.12 0 0 13568
109,109 a hétvégén szépen bezöldült, a festést ma szeretnék teljesen befejezni. Még a hajtórudak sincsenek fent. Aztán még fel is kell fűteni, szóval van még bőven teendő a holnapra tervezett próbaút előtt. Tehát lehet, hogy inkább holnapután lesz, de ezt most még nem lehet tudni.
OKU30 Creative Commons License 2005.09.11 0 0 13567

Két fűtőgép állt akkor Zeg-en, a 424-04 és a 424-12

424-04:

ex MAV 424,197. 1983.08.04 őta fűtőgép. 1997-ben szétvágva.

424-12:

ex MAV 424,161->SZD TM-70->MAV 424,1012. 1983.09.27. óta fűtőgép. 1992-ben Debrecenből került Zeg-re. Valószinűleg 1997-ben szétvágva. A szerkocsija megmaradt, 2002-ben a 424,005-höz lett csatolva.

Előzmény: cshmiki (13551)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.11 0 0 13566
Szorítok ha kellek megtalálsz.......
Előzmény: A.Balu (13562)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!