> A nosztaliga lapján már vörös csillaggal és zománctáblával virít.
Biztos, hogy ugyanarról a mozdonyról van szó? Gumidani fényképén, nekem úgy tûnik, egy NDK-s 424-es látható. Nézzétek meg a vasutas sapkáját az elôtérben. A zászlók is így, elsô pillantásra németnek tûnnek. Úgy emlékszem, az NDK-ban az ott maradt 424-eseket (vagy egy részüket) felszerelték Witte-féle szélterel6ovel.
A vörös csillagos viszont egy magyar kísérleti példány, szintén Witte szélterelôvel. De a széria Wagner terelôt kapott (remélem nem keverem a két W-betûs urat :-))))
475.196 + 331.037 MDC + 464.202 ČD + 1 WLAB ČD + Salon Istropolitan WGS Bratislava + 1 F + 1 Daa-k + 1 WLAB + 1 Da MDC
Párkányból indul kb. 13 órakor, Rákosrendezőre érkezik kb. 17 órakor. A vonatot Párkányig a T679.019 vontatja, de nem lehetetlen, hogy utána is a vonaton marad, csak hidegen. Max. sebesség: 60 km/h
19.-én ugyanezek mennek:
Rákosrendezőről indul: kb. 11 órakor, Párkányba érkezik kb. 13:30
Elvileg 12 db mozdony. Ausztria 109.13, 52, Szerbia 01-088, Szlovénia 728.022, Csehország 464, Szlovákia 475, 331, (+1gép ami már itt van422-0108), Magyarország 324-540, 424-009, 109-109, 275-034, 27(BKV).
A 424-es könyvben sincs infó róla, csak annyi hogy kísérleti alany volt (a számát nem tudom, sajna nincs itthon a könyv). Az benne a legjobb, hogy nem csak egy kis füstterelője volt oldalt, hanem egy még kisebb közvetlenül a kémény mellett kétoldalt (az itt látható képen nem ez van, ezekszerint több 424-est is felszereltek ilyennel kísérletképpen).
Ha hazakerül a könyv, beszkennelem a képet és berakom.
A Kisvasutak Baráti Köre Egyesülete ebben az évben 1.077.524 Ft 1%-os felajánlást kapott.
Kedves Mind, Ti, elképesztően önzetlen támogatóink! Meg vagyunk döbbenve; ilyen sok támogatás még sosem jött össze, abszolút rekord! Reméljük, hogy ez a munkánk elismerését jelenti, és adokozó kedvetek jövőre sem csappan meg.
Mit fogunk csinálni pénzből?
Továbbra sem fizetünk belőle bérköltséget, hanem
üzemeltetjük belőle a Kemencei Erdei Múzeumvasutat
veszünk belőle talpfát és/vagy felújítunk járműveket, többek közt
MD-40-es hajtóműveket javíttatunk belőle, mert már nagyon kellenek, vagy
előkésztíjük belőle a IV-es V-ös híd újjáépítésének munkálatait, vagy
támogatjuk a testvér szervezeteinket (és esetleges megalakulásukat), már a KBK Debreceni Munkcsoportja segít realizálni a Zsuzsivasút elmaradt gépészeti szakmunkáit, és segíteni a Felsőpetényi bányasvasútnak abban, hogy új funkciókat kapjon, mielőtt megszűnne.
Tehát csupa olyasmit, amit pénz nélkül képtelenek lennénk megvalósítani.
Köszönjük, és ígérjük, mint eddig az öt év óta mindig: nem herdáljuk el a pénzt méltatlan és értelmetlen dolgokra!
Ölel benneteket: Szilis (-alelnök, és a KBK Vezetése)
Sziasztok, ha lehet, ne legyenek titkok, és akinek bármilyen értelmes infója (szolgálati menetrendje, fülese, a a haverom haverja azt mondta stb. stb.) van a pénteki beérkezésekről, hogy mi, merről érkezik, az tegye közzé itt. Azután mindenkire rá vagyon bízva az, hogy mihez kezd az infókkal.