Igen elkerülte! Hangsúlyozom még egyszer, hogy ilyet nem célszerű csinálni, de ha így akarod: hajlíts feljebb az úszón kb 3cm-t, és többet fog beengedni!
Landirenzo multiszelepnél hogy lehet beállítani hogy ne a tartály térfogatának 80 százalékáig lehessen tölteni? Az úszót néztem az csak egy mágneses mutatót mozgat. vagy valami elkerülte a figyelmemet?
Ha JÓL OLVASTAM VISSZA Mercedesed van. Ezek az autók trafóhibánál leállítják azt a hengert amelyik trafó szaraxik, és újraindításnál megint visszaállítja.Szerintem nálad is ez lehet a probléma!
Sziasztok! Nos én is beállítási gondokra tippelek. Egyébként ma megnéztem és rosszul emlékeztem nem 404-s,hanem 704-s rendszerem van. Létezik,hogy kihagyják a lambda szondát a játékból? Előtte egy Almerám volt Lovató-val. Úgy tudom, hogy annál az is be volt kötve. Lenne azonban még1 kérdésem: Van egy 2107-es csodám is, aminek sajna nemsoká lejár a tartálya. Nyomáspróbázni kellene. Tudtok olyat, akihez ha előre egyeztetett időpontban ledöcögök, akkor megcsinálná esetleg úgy is,hogy megvárhassam. Mennyibe kerül ez mostanság? Kell a tartály eredeti papírja, vagy úgyis kapok másikat? Mert ha kell, akkor elő kell kotornom valahonnan. Kösz.
Műszaki embernek érzem magam, de valamit nem igazán értek. Ha adott egy hengerenkénti befecs. rendszer, ami programozható, és hangolható, biztos van az autókhoz egy alap beállítási értékeket tartalmazó prg. ami alapján a vezérlésemet beállítják.Emisszió kontroll, esetleg plusz mínusz irányba finombeállítás, hiszen nem minden autó egyforma még adott típuson belül sem. De biztos nem az a módja 2010-ben, hogy beülünk az autóba ketten( a "szerelővel")+ egy laptop, kocsikázunk a városi forgalomban és én mondom meg neki azt hogy mikor vegyen el tőle anyagot,meg mikor adjon neki. Ez így Normális??!!
Sziasztok! Nemrég óta olvasgatom a fórumotokat de rengeteg hasznos írást találtam benne(ha egyszer sok jó szaki összejön). Gratula! A gondom a következő: Nissan Primerám van, 1,6 16V. 2008-ban került bele egy Dt-Gas rendszer (talán 404-es) amivel egy évig (némi beállítási nehézségen kívül) nem volt probléma. Az első éves szervíznél cseréltek egy befecskendezőszelepet, újra állítgatás. Közelről,de még távolról sem lett tökéletes.Az alapjáratom folyamatosan ingadozik(500 és900 között) néha meg is áll. Az alsó fordulatszámtartományban rángat, ha dinamikusan gyorsítok úgy érzem mintha "durva lépcsőkben" adagolná a gázt. A beszerelő szerint az eredeti "kék" befecskendezőszelepeket kellene cserélni, mert megbízhatatlanok. Szerintem viszont nem kis beállítási problémák (is) vannak. Gondolom, az alapbeállítást műszeresen kellene végezni, utána ha szükséges finomhangolás. Utólag az is felmerült bennem,hogy a rendszert lustaságból leegyszerűsítették, ezért nem beszabályozható. Ha mégis kellene cserélni a befecskendezőszelepeket érdemesebb másik(megbízhatóbb) típust választani? Ha valakinek van ötlete,tapasztalata,kérem adja közre. Kösz.