Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9006
Igen elkerülte! Hangsúlyozom még egyszer, hogy ilyet nem célszerű csinálni, de ha így akarod: hajlíts feljebb az úszón kb 3cm-t, és többet fog beengedni!
Előzmény: miki_sys (9005)
miki_sys Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9005

Landirenzo multiszelepnél hogy lehet beállítani hogy ne a tartály térfogatának 80 százalékáig lehessen tölteni? Az úszót néztem az csak egy mágneses mutatót mozgat. vagy valami elkerülte a figyelmemet? 

sis333 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 9003
nincs *úgy*...
Előzmény: sis333 (9002)
sis333 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 9002
mert nincs szagosítva, ergo felesleges balesetforrás
Előzmény: Szaszi123 (9001)
Szaszi123 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 9001
Miért nem??

Anno a szlovák "camping" palackot otthon töltöttük magunknak (11és felesből), mivel nem lett volna kifizetődő szaladgálni külhonba cserélgetni.
Előzmény: sis333 (8971)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.29 0 0 9000
Hívj fel!
Előzmény: LLdudus (8993)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.29 0 0 8999
Ha JÓL OLVASTAM VISSZA Mercedesed van. Ezek az autók trafóhibánál leállítják azt a hengert amelyik trafó szaraxik, és újraindításnál megint visszaállítja.Szerintem nálad is ez lehet a probléma!
Előzmény: Törölt nick (8998)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.29 0 0 8997
Beszélgessél el régi, tapasztalt gázszerelőkkel, ez is segíthet! :)

De visszaolvasni, hmm, az az igazi tökösség! :D
Előzmény: Törölt nick (8996)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8995
Visszaolvastam :D
Előzmény: Törölt nick (8994)
LLdudus Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8993
Sziasztok!
Nos én is beállítási gondokra tippelek. Egyébként ma megnéztem és rosszul emlékeztem nem 404-s,hanem 704-s rendszerem van. Létezik,hogy kihagyják a lambda szondát a játékból? Előtte egy Almerám volt Lovató-val. Úgy tudom, hogy annál az is be volt kötve.
Lenne azonban még1 kérdésem: Van egy 2107-es csodám is, aminek sajna nemsoká lejár a tartálya. Nyomáspróbázni kellene. Tudtok olyat, akihez ha előre egyeztetett időpontban ledöcögök, akkor megcsinálná esetleg úgy is,hogy megvárhassam. Mennyibe kerül ez mostanság? Kell a tartály eredeti papírja, vagy úgyis kapok másikat? Mert ha kell, akkor elő kell kotornom valahonnan. Kösz.
Előzmény: szappanos autogáz (8979)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8992
Nyugodtan rakd bele a gyári egypólusú , eredeti NGK-t!
Előzmény: Törölt nick (8986)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8991
Nem lesz tökéletes az égés, égéskimaradás, stb.
Előzmény: Törölt nick (8989)
miki_sys Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8990

Sziasztok! Eladom 66 literes pótkeréktartályomat multiszeleppel együtt.

http://www.vatera.hu/lpg_gaztartaly_161990071.html

Ha valakit érdekel szoljon! 06209560405

Hengeres tartálynál hogy lehet megoldani hogy a térfogatot minél jobban ki lehessen használni? Multiszelep úszóját kiakaszatni? 

TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8988
Gázhoz mindíg kisebb kell!!

0,7-08 a megszokott, ha nem tévedek...

Nekem az Oldsomon a gyári hézag 1,5!! mm, gázzal 0,8-ra visszaállítottuk, de megy benzinnel is ugyanúgy.
Előzmény: Törölt nick (8987)
byo Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8985
Persze mondhattam volna hogy olvass vissza, de az hosszabb :D.

Ja és ha érdekel hogy miért akkor olvass vissza :D.
Előzmény: cinyo (8984)
cinyo Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8984
THX!
Előzmény: byo (8983)
byo Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8983
Amit eddig.
Előzmény: cinyo (8982)
cinyo Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8982
Sziasztok!
Gázos autóba kell spec motorolaj, vagy azt használjak amit eddig?( 10W40 Ignis )
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8981
Ez a fogyasztás nem rossz gázból, egy 2.0-es autótól, de majd meglátjuk!
Előzmény: audilaci (8966)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8980
Rajta vagyok!
Előzmény: szuand1 (8967)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.28 0 0 8979
Szerintem is egy másik állításra van szükség, ha nem vagyok messze szivessen segítek!
Előzmény: LLdudus (8974)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8978
A kocsikázás normális, természetsen a programozó személynek kell tudnia , mit hova csavarjon, nem az ügyfélnek...

De menni muszáj vele, ellenkező esetben nehéz beállítani:)

A lényeg, hogy ne empírikus beállítás legyen, hanem tudományos, vagyis minden érték annyi legyen, amennyi kívánatos, és ne hasra pacsi alapján!
Előzmény: LLdudus (8977)
LLdudus Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8977
Műszaki embernek érzem magam, de valamit nem igazán értek.
Ha adott egy hengerenkénti befecs. rendszer, ami programozható, és hangolható, biztos van az autókhoz egy alap beállítási értékeket tartalmazó prg. ami alapján a vezérlésemet beállítják.Emisszió kontroll, esetleg plusz mínusz irányba finombeállítás, hiszen nem minden autó egyforma még adott típuson belül sem. De biztos nem az a módja 2010-ben, hogy beülünk az autóba ketten( a "szerelővel")+ egy laptop, kocsikázunk a városi forgalomban és én mondom meg neki azt hogy mikor vegyen el tőle anyagot,meg mikor adjon neki. Ez így Normális??!!
Előzmény: TDI-DRAG (8976)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8976
Nekem Zavoli befecskendezőim vannak a DT konkurrens, másik lengyel cuccával összeházasítva. A reduktor szintén Zavoli.
Előzmény: LLdudus (8974)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8975
Vaze, adj egy számot, hívlak én, nem hosszú a dolog, de fontos, szerintem neked is!!
Előzmény: cossie (8973)
LLdudus Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8974
Sziasztok!
Nemrég óta olvasgatom a fórumotokat de rengeteg hasznos írást találtam benne(ha egyszer sok jó szaki összejön).
Gratula!
A gondom a következő: Nissan Primerám van, 1,6 16V. 2008-ban került bele egy Dt-Gas rendszer (talán 404-es) amivel egy évig (némi beállítási nehézségen kívül) nem volt probléma.
Az első éves szervíznél cseréltek egy befecskendezőszelepet, újra állítgatás. Közelről,de még távolról sem lett tökéletes.Az alapjáratom folyamatosan ingadozik(500 és900 között) néha meg is áll. Az alsó fordulatszámtartományban rángat, ha dinamikusan gyorsítok úgy érzem mintha "durva lépcsőkben" adagolná a gázt.
A beszerelő szerint az eredeti "kék" befecskendezőszelepeket kellene cserélni, mert
megbízhatatlanok. Szerintem viszont nem kis beállítási problémák (is) vannak.
Gondolom, az alapbeállítást műszeresen kellene végezni, utána ha szükséges finomhangolás.
Utólag az is felmerült bennem,hogy a rendszert lustaságból leegyszerűsítették, ezért nem beszabályozható.
Ha mégis kellene cserélni a befecskendezőszelepeket érdemesebb másik(megbízhatóbb) típust választani?
Ha valakinek van ötlete,tapasztalata,kérem adja közre. Kösz.
cossie Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8973
Szia!

Bocs, de jelenleg még Svédországban vagyok, csak péntek éjjel keveredek haza. Ha szombaton rád csörgök, az neked még jó?

Üdv: cossie
Előzmény: TDI-DRAG (8972)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8972
Pótkerék!! De nem volt, ma is megvan!! A mi cégünknél szolgál a kocsi ma is.

Hívjál fel , lenne 5letem, amit meg kéne dumálnunk!!

70/4574050

Ma este 9 és 10 között akár, vagy holnap. Ma 9 előtt nem jó!
Előzmény: cossie (8965)
sis333 Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8971
ilyenre még ötletet sem adnék...
Előzmény: Szaszi123 (8970)
Szaszi123 Creative Commons License 2010.01.27 0 0 8970
Akkor arra lesz szükséged amit leírtam, a mérlegen látod mennyi ment a palackba palack méretétől függően.
Előzmény: feri77. (8911)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!