Azt írtad anno, hogy 2002-es klímás RT 1.4 16v Thalicsod van. Ez akkor I. szériás? Abban lehet, hogy nincs benne ez a funkció, mégha a rádió tudná is? Majd egy I. szériás tulaj megerősít/megcáfol ...
Igazából nem is erre gondoltam, hanem arra, hogy az eredetét mi alapján dönti el, hogy ez miből fakad, és kell-e működnie, avagy sem. Oké, ez nem akkora téma, hiszen ha be van állítva, akkor emelkedik/visszacsökken, ha kell, ha nem. Nem intelligens, hogy ilyen bonyolult döntéseket hozzon.
De magára a zajmérésre az igazi cáfolatom: napi 20 km a cégemig az út, és ebből kb 10-12 egy elég rossz minőségű úton, nem is igazán kátyúk vannak, hanem a felülete nem egyenletes sima, hanem "rücskös". Van olyan zaj az autóban 80-90-nél is, hogy 160-nál sem produkál ilyet autópályán. Mégsem működik a hangerőszabályozás, míg autópályán már 110 felett észre lehet venni.
Ezért gondolom, hogy nem a zajt méri, hanem a sebességgel van valamilyen kapcsolatban.
Igen, 1-5 fokozatig be lehet állítani, hogy mennyire legyen sebességfüggő. Más kérdés, hogy vajon működik-e ez a funkció, tehát rá van-e kötve a magnóra a sebességjel. Nagyon érzékelni nem lehet, és asszem talán csak 15-ös hangerőfokozat alatt működik. De ezt a könyv pontosabban írja.
"rádiósmagnó: működött valaha is a sebességfüggő hangerő szabályzás?"
Igen. A hozzá adott könyvben le van írva, hogy hogyan kell beállítani. Ha jól emlékszem, még az is állítható, hogy mennyire legyen sebességfüggő. Arra még nem jöttem rá, hogy sebességfüggő, vagy zajfüggő. Én a zajfüggőségre tippelnék.
1.4 16V, 7800 km-en, átlag 7.9 liter/100 km ebből 95-98% Budapest belváros. Átlagos úthossz 12 km. Itt a fórumon olvastam, hogy a leszabályozás 6500-as fordulatszámnál van. Az első 1000 km után valóban oda lehet lépni neki, meg a benzinkút pénztárához is, tankolás után.
Már pár hozzászólással előbb írtam, hogy sajnos az enyém is ciripel a generátor környékén alapjáraton és meleg motornál. Bezzeg az elődjével nem volt ilyen probléma.
Bassza meg a tehén, egyéb okokból a fél Dunántúlt körbeautóztuk; a lényeg az, hogy sikerült egy kisebb ugratásfélét csinálni valami szar hatodrendű úton valami vízátfolyás feletti hídon. :-) Nem ajánlom senkinek, az ebéd majdnem kalandtúrára indult.
Kiszedtem a rádiósmagnót, és lefotóztam a csatikat. Van egy szabad csati amibe nincs semmi bedugva, gondolom a cdtáré.
Tudja valaki a lákiosztásokat? Talán a modellszám alapján ki lehetne deríteni, a könyve szerint Philips a cucc. (Szerintem a ságra a kijelzőhöz, a fehér a hangfalakhoz megy, a fekete a táp)
Kiszedtem a rádiósmagnót, és lefotóztam a csatikat. Van egy szabad csati amibe nincs semmi bedugva, gondolom a cdtáré.
Tudja valaki a lákiosztásokat? Talán a modellszám alapján ki lehetne deríteni, a könyve szerint Philips a cucc. (Szerintem a ságra a kijelzőhöz, a fehér a hangfalakhoz megy, a fekete a táp)
Üdv ! 4 éves a Tháliám hamarossan műszakira kell vinem .Ugy terveztem hogy a szerviz-átvisgálást +müszaki egybe megoldom.ha valakinek van tapasztalata ebben kérem mondja el ,szervizköltség,vizgadij stb? Vagy hol találok erről valamit?
én sem tudok róla,hogy sürübben kellene vinni szervizbe, amikor én vettem én is rákérdeztem de határozott nem választ kaptam.nem a szerviz akar lehuzni?
Nekem! A szevizben állítólag megcsinálták, és azt mondták, hogy biztos valamin fennakadtam, és egy lemez hozzáért a kipufogóhoz stb... A probléma az, hogy nem változott. Főleg meleg motornál csinálja, ha adok neki egy kis gázt tényleg nem csinálja, gáz levét után 1 másodperc múlva újra kezdi. Én jól hallom! De nem tudom, hogy mi. Generátor? Mert onnan jön valahonnan.