Nem tudom eldönteni, hogy inspiráló, vagy megalázó, amikor a csodabringámon ülve azt hiszem, hogy szegény aszfalt majd kigyullad alattam, úgy nyomom felfelé az emelkedőn Biatorbágy előtt, és .. és ekkor jön valaki, aki nagyjából kétszeres sebességgel lihegés nélkül előz meg, és egy perc múlva már nem látom az illetőt. Van még hova fejlődni :)
Szeretném a véleményeteket kérni, hogy érdemes-e lecserélni egy Mavic Ksyrium SLR kerékszettet egy Fulcrum Racing Zero Carbonra.
Az egyik biciklimben a Racing Zero alu változata van. Sokkal halkabb a hátsó agy, mint a Mavic. Az zavaróan kattog. Ha felfordítom a kerékpárt, és megtekerem a pedált közel azonos sebességgel, a Fulcrum tovább forog, nem is kevéssel.
Ami kicsit bizonytalanná tesz, az a Mavic kinézete, mert azért az nem rossz.
Karbon kereket még nem próbáltam.
Van olyan tapasztalatotok, amit ezzel kapcsolatban meg tudnátok osztani?
Outiról van szó? Csak azért mert ha az és gyárilag 23-as gumi van rajta akkor nem biztos hogy a 28-as elfér a függőleges nyeregcsőnél! Az enyémen biztos nem férne el talán csak a 25-ös.
Loctite 243 a neve. 1800- pénzért meg van oldva 10 évre a gond, nekem legalábbis annyi ideje van bent ilyennel az Octalinkes kar. Buszok féltengelyének rögzítéséhez is használják, szóval elég erős:)
Szakmai tanácsot szeretnék kérni. Ilyen hajtókarom van. A héten kilazult, lötyögött. Csak ez, a bal oldali. A jobb oldali tökéletes. Meghúztam bivalyerősen imbuszkulccsal (elhajlott az imbuszkulcs), de újra kilazult kb 60km után. Mit csináljak még? Tud valaki valami megoldást, amihez nem kell új crankset-tet+középrészt venni 150.000 ft-ért? Az az ötlet már megvolt, hogy vegyek új imbuszkulcsot.
A drotos gumit nem lehet osszehajtani kicsire, igy eleg nehez "szepen arulni". Ezert kitalaltak a hajtogathatost, mas neven kevlarost, ez kis dobozba osszehajtva aruljak.
A dragabb, jobb gumik ma mar mindig hajtogathatoak. Nyilvan a fem hianya miatt konnyebbek is.
A drágaszág 3-4 éves. Ismerősöm ismerőseé, aki úgy gondolta, hogy a használt kerékpárok nem megbízhatók, meg különbenis, nehogymá' annyit adjon egy használt vacakér', amennyiből ő bizony újat is vehet. Megvette. Valami 50-ezer forintnak megfelelő ukrán wc-papírért...
Most itt van nálam, mert elkezdett lebomlani... "Pedig minden shimanó rajta b***meg!" (idéztem a tulajt)
Pedál, lánc, fogassor, első fék, átdobó, és fékkarok cseréje... A gumikat is kéne, de neki jó:
A nyitott szingo az gyakorlatilag ugyanaz a gumi, csak a szingot osszevarjak, erre meg peremet raknak.
Maga az oldalfal es a futofelulet ugyanaz, mint a szingonal.
Ugy remlik valamelyik Vittoria eseten konkretan ugyanabbol a felkesztermekbol lesz vagy szingo, vagy peremes.
De persze meg van ontve kicsit marketinggel, persze.
Open Tubulars. An open tubular is a tubular tire whose edges have not been sewn together. Instead, a flexible bead of kevlar is sewn along the edges turning it into, if I may be allowed to mix up my definitions here for a second, a clincher that performs almost as well as a tubular. All the techniques of making the tubular; the high-thread-count unwoven casing and the cold-treated tread application are used in the manufacture of Open Tubulars. For this reason, a rider who is not willing to suffer the trouble of dealing with sew-up glue and the tricky job of repairing a flatted sew-up, the open tubular is a wonderful choice.