Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sis333 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9038
jól értem, hogy minuszban el tudod inditani a szekvencialis
reduktorjat, majd gazzal jaratod a motort, csak terhelest nem
tudsz raadni 2-3 percig?
Előzmény: magoston2 (9022)
sis333 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9037
annyira nem aggódok, mert nem a szomszédom

nekem is palackról megy a gáztűzhelyem,
sk cserélem, de nyugodtabban alszok,
hogy tudom, ha barmi gond van vele
(mert ugye nem csak cserénél szivároghat)
akkor legalább van esélyem hogy nem kapcsolom fel a villanyt,
ha érzem a szagát

amúgy mindenkinek a saját dolga, ha egyedül él és nincs szomszédja,
de biztos megéri azt az ezrest, hogy felesleges kockázatot vállalj?
Előzmény: Szaszi123 (9035)
promega Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9036
Akkor az utastérfűtésből visszatérő cső melegíti a reduktort vagy fordítva a redukot kilépője megy az utastérfűtéshez?

Az jutott még eszembe, hogy lehetne a reduktor elé készíteni egy blokkot, amibe 2-3 izzító"gyertya" van beszerelve. Ezeket pár percig lehet folyamatosan járatni induláskor. Mivel elektromos azonnal kapcsolható, amikor megy a motor, és mivel terhelést is képez a motoron, ezért gyorsítja a motor melegedését is.

A tisztagáz üzemhez ki kell szedni a benzinrendszert, kell egy egyedi engédélyt készíteni ( a kettősüzemről gázüzemre legyen), beadni az nkh-nak, utána kiderül, mit álmodtak róla...

A környezetvédelmi osztályt odb rendszer hiányában valószínűleg az eredeti állapotban hagyják (nem lesz 5-ös)

Most jut eszebe, mi már e-mailoztunk is, mielőtt nekiálltam az enyémnek...
Előzmény: magoston2 (9022)
Szaszi123 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9035
Bakker ha ennyire aggódsz, akkor tegyél javaslatot, hogy a pb. palackot a gáztűzhelyre csak vizsgázott szakember köthesse be, mert fel lehet robbantani az egész házat, mint elő is fordult már néhányszor (pedig szagosítva van!!).

Az hogy szagosítva van egy dolog, ha nem hülye az illető akkor nem a pincébe kísérletezik és nem folyatja szét a gázt, majd nem gyújt rá, mint aki jól végezte a dolgát .



Előzmény: sis333 (9002)
susuhamer Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9034
Sziasztok!

Új vagyok még itt és reményeim szerint én is rövidesen gázos leszek. Visszaolvasgattam, de nem találtam infót a kérdésemre.
Az iránt érdeklődnék, hogy egy kombi autó alá, raknak-e gáztartályt? Nem szeretném bukni a lehajtható ülések kapcsán adódó teret, ezért mindenképpen pótkeréktartályban gondolkodok, de olyan az autó, hogy nem belülről kell kivenni a kereket, hanem kívül tartja egy konzol. Ez akadály?
Van-e olyan tartálygyártó aki egyedi tartályt gyárt nyomáspróbával, lepapírozható módon? Fel lehet-e tenni, két kisebb henger alakú tartályt összekötve kívülre vagy ezek nagyon halott gondolatok?

Köszi, Attila
magoston2 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9033
A programot pnanassy írta meg nekem, én meg finomítgatom a tapasztok függvényében. VEMS van benne.
Előzmény: apokalipto (9031)
Biri01 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9032
Én biztos nem!
Előzmény: columbo67 (9014)
apokalipto Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9031
Ha Panok az jó. Mátrixok szoktak sűrűn lefagyni télen. jó képek. Programot te írtad?
Előzmény: magoston2 (9027)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9030
Ja, így már értem. Nagyon poénos, tényleg. :-)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9029

"benzintankon kívül nincsen benne semmilyen eszköz ami a benzinüzemhez kéne"

Kivetted az üzemanyagszivattyút, a benzincsöveket, a vezérlést, stb?

Akkor hogy indulsz minusz tízben benzinnel?

Előzmény: magoston2 (9022)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9028
Így már értem. Nagyon poénos, tényleg.   :-)
Előzmény: sis333 (9021)
magoston2 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9027
Zavioli Pan
http://www.matlukaudi.hu/galeria/index.php?album=VEMS+%2B+LPG

Ágoston
Előzmény: apokalipto (9023)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9026

"benzintankon kívül nincsen benne semmilyen eszköz ami a benzinüzemhez kéne"

Kivetted az üzemanyagszivattyút, a benzincsöveket, a vezérlést, stb?

Akkor hogy indulsz minusz tízben benzinnel?

Előzmény: magoston2 (9022)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9025

"benzintankon kívül nincsen benne semmilyen eszköz ami a benzinüzemhez kéne"

Kivetted az üzemanyagszivattyút, a benzincsöveket, a vezérlést, stb?

Akkor hogy indulsz minusz tízben benzinnel?

 

 

Előzmény: magoston2 (9022)
magoston2 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9024
Zavoli Pan injektoraim vannak.
http://www.matlukaudi.hu/galeria/index.php?album=VEMS+%2B+LPG

Ágoston
Előzmény: apokalipto (9023)
apokalipto Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9023
Milyen injektor van a gázhoz ? Mátrix vagy Pan?
Előzmény: magoston2 (9022)
magoston2 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9022
Csak gázzal megy az autóm, mert a benzintankon kívül nincsen benne semmilyen eszköz ami a benzinüzemhez kéne. Papíron nem tiszta gázüzemű, ott még B+G, ez is érdekelne, hogy ezt hogy ehetne átíratni ha lehet.

A fűtésem jól van bekötve. Audi 100-asom van és ebben nincs vízcsap a fűtőkörben, állandóan áramlik a víz a fűtőradiátoromban. A reduktort így nem T-elággal kötöttem be hanem sorba. Ezen megy a víz az tuti. A csövek vastagok és rövidek, a gyári rendszertől talán 5-10cm-el hosszabb az egész.
Levegő sem lehet benne.

Ágoston
Előzmény: szappanos autogáz (9013)
sis333 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9021
9009+9013 hsz-ok
csak viccöltem :)
Előzmény: columbo67 (9020)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9020
"több percig alapjáraton tartani önindítóról nem fogja" Ezt hogy kell érteni? Jár  a motor alapjáraton és közben indítozol? Tényleg nem kötekedni akarok, csak nem értem, mit akarsz mondani?
Előzmény: sis333 (9018)
sis333 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9018
ezen én is eltévedtem először,
de több percig alapjáraton tartani önindítóról nem fogja :)
Előzmény: szappanos autogáz (9013)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9017
Ésszel hát. De aki azt sem érti mit csinál egy multiszelep, hogyan működik, az inkább ne nyúljon bele. Mert aztán ha baj van a hírek azt mondják majd: felrobbant egy gázautó, és nem azt hogy hülye volt egy gázautó tulajdonos és belepiszkált abba amihez nem is ért. Mert ha valaki azt hiszi az úszó csak a mutatót mozgatja, az nem ért hozzá.
Előzmény: gibbonpitti (9015)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9016
Ez mit jelent, hogy kompenzálsz valamire? A szó azt jelenti, hogy ellensúlyozni valamit, nem?
Előzmény: magoston2 (9009)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9015
én sem robbanok......pedíg 14 éve 45 litert tankolok a 45 literes póttartályba.

csak észel kell csinálni.
Előzmény: columbo67 (9014)
columbo67 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9014
Akkor robbanjatok fel !!
Előzmény: Biri01 (9008)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9013
Bocsánat, most olvasom, hogy csak gázüzem van! Most akkor tiszta gázüzemű, vagy csak nem műkxik a benzinüzem?
Előzmény: szappanos autogáz (9012)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9012
Ez mind hülyeség amit irtok!!! A szekvenciális gázrendszer azért az, hogy úgy működjön! Tehát megfelelő hőmérséklet nélkül át sem kellene kapcsolni gázra! Ha szarul van bekötve a vízbe akkor azt szigetelheted bármivel, nem fog jó lenni.
Be kell kötni normálisan, vagy légteleníteni, és akkor annak NEM SZABAD lefagyni!!!
sis333 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 9011
A szekvenciális rendszereknek sokkal kisebb a reduktorja,
más nyomási viszonyok vannak a rendszerben,
emiatt nem egyszerű megoldani,
hogy alacsony hőmérsékleten működjön.

Egy-egy ilyen próbálkozásnál lefagy a reduktor,
a benne lévő membránnal együtt,
az pedig idővel felkeményedik,
ami magával hozza azt, hogy érzékelhetően
megnő majd a fogyasztás.

Vannak motor előfűtő rendszerek 30eFt környékétől,
de ezek is csak hálózatról (230V) működnek,
így az utcán való hosszabb parkolás után ez is kiesik.
Marad a keverős rendszer, vagy a benzinnel való indítás.
Előzmény: magoston2 (9009)
promega Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9010
Ha olyasmi, mint a Landirenzo Omegas rendszeré, akkor azt mondom, hogy simán csak a fűtése kevés. A nevezett reduktorban a vízjárat kimerült egy kb 4x4x1 cm-es labirintban, míg a karburátoros reduktornál a vízköpeny sokkal nagyobb. Így a fűtés is hatásosabb.
Érdemes lehet valami polifoam szerű héjjal bevonni a reduktort, és a vízbevezető csövet, hátha így gyorsabban melegszik. Vagy ha van olyan sík felülete, akkor készíteni hozzá egy külső vizes fűtőbordát.
Előzmény: magoston2 (9009)
magoston2 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9009
Hello !

Az en automban csak gazuzem van, benzinrendszerem nincs.
Amig hagyomanyos keveros reduktorom volt, addig semmi bajom nem volt a -15 fokokkal sem.
Ez az elso telem gazinjektorral es valahogy ez nem viseli olyan jol a hideget.
-5 fok alatt 2-3 percig kell alapjaraton jaratni mielott elindulok kulonben befagy.
De akar alapjaraton is be tud fagyni.

Sajat programozasu vezerlom van, egyenlore csak hutovizhomersekletre kompenzalok, gazhomersekletre es gaznyomasra nem.
A reduktor Zavoli 100Zeta/S

Ezek a reduktorok erzekenyebbek a hidegre vagy jobban kene kompenzalni ?
Inkabb a nyomasra vagy inkabb a homersekletre probaljak meg valamit kitalalni ?

Agoston
Biri01 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 9008
Nem a tied.
Mindenki ott tesz kárt magában ahol tud.
Előzmény: columbo67 (9007)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!