Keresés

Részletes keresés

flugosmotoros90 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 10488
ez jó volt:)
Előzmény: BPI-779 (10487)
BPI-779 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 10487
Tátrás topiktárs szavával élve: Sokan az egyedit sem használják, mert az veszélyes. :P :(((
Előzmény: flugosmotoros90 (10486)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 10486
És ez szabályos? Mert azt nem értem, hogy akkor miért nem használják ki többen ezt a lehetőséget...
Előzmény: bgabor86 (10484)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.31 0 0 10485
Eddig 2esbe ment a fűtés folyamatosan és egy picit nyitva volt az ablak. Jó idő volt benn. Pláne átkötött fűtésnél. Most a csodás termosztátnak hála ennek vége. 3asba már olyan pokol van, hogy mindkét oldalt rendesen ki kell nyitni az ablakot és azzal már keményen az utcát fűtöm.
Előzmény: Peti817172M (10483)
bgabor86 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 10484
Szervíznyitót legfeljebb meghibásodáskor használjuk.
Legegyszerűbb mód, hogy a végállomásra érkezéskori utascsere után bezárom.
Majd kiadom az engedélyt, és a leszállás jelzővel kinyitom a babakocsis és batyi esetében a metróhoz legközelebbi ajtót. Utána pedig központiba teszem, így az a kettő van nyitva, az utazásból senki sincs kizárva, és mégsem 5 ajtón jön be a hideg.
Előzmény: Peti817172M (10461)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.30 0 0 10483
Miért utáljátok annyira azt a termosztátot? Azt írták hozzáértők itt a fórumon régebben, hogy 3-as fokozaton kikerüli a rendszer a termosztátot.
Előzmény: Törölt nick (10482)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.30 0 0 10482
"1421-es meg egyszerűen király. :D Bárcsak legalább ilyen jó lenne az összes! :)"

Amióta ismerem ez a véleményem.
Bár az alábbi kiegészítésekkel lenne az igazi:
- működő homokszóró
- egyedi és leszállásjelző
- átkötött fűtés (termosztát nélkül)
- napellenző és táblatartó
Előzmény: CKD Kombinát (10480)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.30 0 0 10481
Elhiszed ugye nekem, hogy ezeket én is tudtam, s ezek ellenére is szórakozott a "2"-es ajtó? ;-)
Előzmény: CKD Kombinát (10478)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.30 0 0 10480
Mai - vagyis már tegnapi - két áldozatom a 1462 és a 1421-es voltak.

1462-es mér kezdett épp egész jó kis kocsi lenni. Viszont most sajnos a menet 1 hiányzott belőle, vagy hátrébb csúszott, így némi odafigyelést igényelt.
Viszont a homokszórói kalapálás nélkül elsőre működtek, bár most nem volt rá nagy szükség.

1421-es meg egyszerűen király. :D Bárcsak legalább ilyen jó lenne az összes! :)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.30 0 0 10479
Van odazárás elleni védelem, csak a gyakorlatban nem működik.
Ugyanakkor ez nem élvédelem mint a K-Tátrában, csak a hajtómotoron keresztül érzékeli ha valami miatt nem tud az ajtó záródni.
Az egyedis cucc nem nagyon díjazza, ha véletlenül valakit odazársz.
Viszont nekem a 1365-ös már csinált olyat, mikor pont záráskor belépett valaki, hogy magától visszanyitott, majd zárt is újra. ;-)
Előzmény: Feri BPO-576 (10474)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.30 0 0 10478
Irányadáskor akkor záródnak be az ajtók, ha nem nyílt ki rendesen - mert mondjuk hamarabb vetted ki irányból -, így nincs végállásban.
Ez ellen lehet védekezni, ha kicsit többet várunk ajtónyitás után.
Illetve ha már eleve irányadáskor egyedibe van a rendszer, akkor sem szokott ilyen kinyílós-becsukódós történet lenni.
Előzmény: Uezbeck (10471)
Cs.a.k.1 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10477
jön a hideg ugy lesz lassabb mindegyik!!!
Előzmény: Cs.a.k.1 (10476)
Cs.a.k.1 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10476
ez fasszág melyik kelenföldi mondta ezt? a 41esbe vannak régi panelek és azok szarok múlthéten valamelyik ajtaján cseréltem panelt és úgy ment mint állat...mivel kronikus müködtetö panel hiányba szenvedünk (évek óta)ezért nincs cserélve mind1ik
Előzmény: Uezbeck (10471)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10475
Állítólag a VillCad alkalmas rá, de sztem csak elméletben, mert még nem láttam úgy működni
Előzmény: Feri BPO-576 (10474)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10474
Az egyedis kocsikban van becsípődésgátló is? (ahogy a K-Tátrákban)
Előzmény: Uezbeck (10471)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10473
Azt tudja valaki, hogy melyik volt az utolsó kézifékes ICs? Mikortól RET fékes?
Köszi! :-)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10472
"Már a 1441 2-es ajtaja is belassult."

Távollétemben elcseszik itt a majdnem kedvencemet. :(
Előzmény: CKD Kombinát (10470)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10471
Igen, nekem is azt mondták Kelenföldön a szerelők, hogy a sok odazárástól lassul be. Mert ilyenkor ugye erőlködik a motor, de nem tud mit csinálni sem az ajtó, sem az áldozat, s egy idő után tönkre megy, mert vmi elfordul/átfordul benne. vhogy így mondták.
2 hete a 1365 meg azt csinálja, hogyha irányba tesszük, a 2-es ajtó azonnal bezáródik magától, hangjelzés nélkül. Mint a hagyomános kocsik, amiknél ha az oldalválasztó billentve van. De ennél mindegy, hogy ki van e választva az oldal, vagy sem. De a durva az, hogy nem mindig csinálja, van, hogy egy műszak alatt egyszer se, tegnap meg kétszer is megcsinálta iránybarakáskor az Etelén. Beírtam a járműkísérőre, de ahogy ismerem az ICs-ket, pont akkor nem fog fennállni a hiba, amikor vizsgálják majd.....
Előzmény: CKD Kombinát (10470)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10470
Már a 1441 2-es ajtaja is belassult.
Én azt hallottam ezek egy-egy odazárástól lesznek ilyenek, de biztos megvan arra is a megoldás, hogy utána megjavuljanak.
A 1448 valamelyik középső ajtaja 5-ös vagy 6-os is nagyon lassan záródik.
Mondjuk egyedibe jó ha ezt az ajtót nem nyitják ki, mert akkor egy pillanat alatt van zárt ajtó jelzés, még ha ezt is nyitják beletelik egy kis időbe.
Egyébként szerintem a kelenföldi egyedisek sokkal lassabbak voltak, mint a főműhelyből kijött budafokiak. Csak sajnos ezek is kezdenek leamortizálódni.
Előzmény: Törölt nick (10468)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10469
Kár, hogy a kolléga nem vette vissza a nyitásengedélyt. Ott én úgy csináltam, hogy még mielőtt fülkét váltottam volna becsuktam az ajtókat, a bal/jobb1esnél jeleztem, kiadtam a nyitásengedélyt majd kivettem irányból és átültem a másik fülkébe.

Ez a kép tegnap készült a 61esen a Móriczon. 9 és fél percet álltam ott, nem engedtem kinyílni csak mindkét kocsi utolsó ajtaját. 2 perc múlva már így nézett ki az ajtó állapotjelzője. Sose értettem meg a "logikát".
Előzmény: Feri BPO-576 (10453)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10468
Azért kivételek is vannak. 1441, 1445. Gomb megnyom, nyekergés (indításjelző) majd egyszerre csukódik mindegyik ajtó! :-o) Ezeken a gyors zárás is rendesen működik, és kb. olyan gyorsan van ajtójelzésed mint a relésekben.
Az ajtók össze-vissza záródása beszerelési gond is, meg nem is. A nyávogós Tátrában ugyan egyszerre csukódik mindig minden ajtó, de van, hogy néha másodpercek telnek el mire a zöld lámpa felvillan és a szaggató végre felnyávoghat. Van, hogy semmit nem csináltál de gyorsnyit....
Előzmény: BakcsiMate (10467)
BakcsiMate Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10467

A mostanában főjavított egyedis Ganzok ajtajai valóban botrányosan működnek, a kocsik tíz ajtaja tíz különböző módon záródik. Jó lenne, ha valaki hozzáértő is ránézne ezekre az ajtókra, mert sokszor nagyon is számít az a 3-4 másodperc, amíg nem jön meg az ajtójelzés, mert egy-két ajtó még gondolkodik, hogy becsukódjon-e teljesen.

Fogalmam sincs, hogy mi a probléma _valódi_ oka, de finoman szólva is botrányos, hogy ezek a kocsik át lettek véve, illetve nem lettek nagy lendülettel visszaküldve a VJSZ-be. Azt meg inkább meg se említsük, hogy ezt a "színvonalat" mennyiért sikerült összehozni, mert az már végképp kiüti a biztosítékot.

Szóval kicsit azért örülök, hogy ennek a szarkenegetésnek egy időre most vége van. Pedig a fonódó utáni, hosszú 19/41-esre kéne még vagy 4-5 egyedis kocsi, mert a mostani állomány nem lesz elég...

Előzmény: FKU-911 (10455)
ymuh Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10466
Ejj, basszus tényleg, ezt el is mondtad a múltkori negyedéves oktatáson, emlékszem is rád..! Elnézést kérek, hogy más módszert említettem, mint TE, ÓÓÓ nagytudási PÉTER..!!!!
Előzmény: Peti817172M (10460)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10465
Tíz perccel indulás előtt? :-)
Előzmény: Peti817172M (10464)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10464
Meg kell nyomni az indításjelzőt, és már dobják is el a bagót :)
Előzmény: Uezbeck (10463)
Uezbeck Creative Commons License 2010.10.29 0 0 10463
Én is így szoktam ácsorogni Batyin:-)
Igaz, én reggel szoktam lenni, az akkori utasok már kezdenek hozzászokni a rendszerhez, s nem is nyitogatják ki az összes ajtót, mint tavaly, vagy tavaly előtt:-) Inkább csak reggel 7 után, amikor megjelennek a "nagytudású" főiskolások, akik imádják kinyitni az ajtót, majd a nyitott ajtó mellett 5 percet még bagóznak lent....
Előzmény: Feri BPO-576 (10453)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.10.28 0 0 10462
Köszönjük Péter!
Előzmény: Peti817172M (10461)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.28 0 0 10461
Meg ha már úgyis odamész az ajtóhoz, hogy megnyomd a gombot, akkor ennyi erővel a szerviznyitó gombot is megnyomhatod.
Előzmény: Peti817172M (10460)
Peti817172M Creative Commons License 2010.10.28 0 0 10460
Csak így megvan a veszélye, hogy időközben más ajtót is kinyitnak, vagy megjeleznek.
Előzmény: ymuh (10459)
ymuh Creative Commons License 2010.10.28 0 0 10459
Középsőn jelzés-nyitásengedély-majd nyitásengedély vissza :)
Előzmény: CKD Kombinát (10458)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!