Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szappanos autogáz Creative Commons License 2010.02.05 0 0 9068
Én ezeket az autókat már csak szekvenciális rendszerrel szerelem éppen ezért. Lehet, hogy jobb lenne, ha az elejét átszereltetné!
Előzmény: kary83 (9065)
Motordoki Creative Commons License 2010.02.05 0 0 9067
THENX!!!

Nekem is ezt ajánlották a Páhi-i műmelyből.
Előzmény: apokalipto (9066)
apokalipto Creative Commons License 2010.02.05 0 0 9066
Menjél másik okmányirodába, nekem eddig még mindig beleírták
a forgalmimba a gázüzemet, kivéve a vonóhorgot nem. Kb 2000 Ft volt általában.
Előzmény: Motordoki (9064)
kary83 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 9065
elnézést hogy beleszolok a dolgokba a szappanos urtol kérdezném hogy ö szerinte miért lehet az hogy amikor inditozok akkor nem kapja el és folyamatosan csak kapcsolgat a gáz az üres és a benzin közt. 1997 -es audi a4 1.8 turbom van keverőfejes lovato echo gázzal és nem valami jo. Ezt is belehet löni hogy türhetöen működjön?Olvastam hogy már csinált sok turbost ezért kérdezném hogy kikel dobni vagy belehet állitani.A fő baj az hogy nagyon sokat eszik ,ki volt szakadva a membránom az már ki lett cserélve,de még igy is sokat evet ezért ki let szedve az az állitó, helyére egy mechanikus csavaros lett betéve.igy nagyábol jo de nem az igyazi. válaszát elöre is köszönöm
Előzmény: szappanos autogáz (9063)
Motordoki Creative Commons License 2010.02.05 0 0 9064
Emberek!!

Benne a gáz a Suzukiban!!

Már mentünk is vele egy nagy kanyart:Hajdú-Bihar oda-vissza.

Átlagfogy:6.9

Benzin legjobb:5.7 volt.

Akinek nincs azt csak sajnálni tudom,mert nagyon jóóóóóóó.

Viszont az okmányirodánk le akart venni,mert azt mondta,hogy új forgalmi kell,pedig sorozat engedélyes és azt mondták Páhiban,hogy csak bele írják a meglévőbe a változást és kész.

Most akkor hogy is van ez?
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.02.05 0 0 9063
Ezt mindenképpen gépre kellene rakni, hogy tudjak bármit is mondani! Ha tudsz gyere el , és megoldjuk.
Előzmény: LLdudus (9062)
LLdudus Creative Commons License 2010.02.04 0 0 9062
Szappanos Mester!
Köszönöm a tanácsot a mágnesszelep tisztítással kapcsolatban, a hétvégén szétszereltem,kitakarítottam őket és tényleg jobb lett. A "lépcsős"gázadagolás problémája megoldódott úgy néz ki, bár az alapjárat nem stabil,még mindíg ingadozik
de erre majd személyesen visszatérünk. Egészen a mai reggelig működött minden.
Viszont a ma reggeli indítás után(már üzemmelegen)olyan hibajelenség volt,hogy automatikusan benzinre kapcsolt .Amikor gázra akartam váltani kb.3-5 másodpercig felvillantak a szintjelző ledjei majd elaludtak,de nem kapcsolt át gázra.Gyújtáslevétel után megint csipogás,csak benzin és már nem tudom átkapcsolni. Ha van valami megoldás,hogy addíg is tudjak autózni azt szívesen venném. A lada tartállyal kapcsolatban hétfőn kereslek. Előre is kösz.
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.02.04 0 0 9061
Saabba, Volvóba ,Škodába, VW-be jól működnek.
Előzmény: Csapszi (9060)
Csapszi Creative Commons License 2010.02.04 0 0 9060

Később értettem már. :-)

És jól működik minden a turbós autókban is?

 

Előzmény: szappanos autogáz (9059)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.02.04 0 0 9059
Én a gyárra mondtam, hogy már LPG-t is szerel. Nagyon sok turbós autóba szereltem már, de Subaruba még nem.
Előzmény: Csapszi (9057)
kapagép Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9058
Köszönöm. Akkor a szűrő felé nézelődök.
Előzmény: apokalipto (9051)
Csapszi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9057

Szerel? Ki? Te is?

Tapasztalatról tudsz?

 

Előzmény: szappanos autogáz (9056)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9056
Szerel már LPG rendszert is van már belőle egy jó pár db Magyarországon.
Előzmény: cossie (9054)
Nánássy Péter Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9055
Üdv,

az AEB025 -ös dupla MAPszenzor elektromos-lábkiosztására lenne szükségem.
Megtudná valaki adni?

Köszi,
Péter
cossie Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9054
Szia!

Ajánlom a figyelmedbe a www.subaruklub.hu fórumát. Valentix kolléga hajtott egy gázzal szerelt WRX-et. Abban ICOM JTG volt. Emellett pista_b most szereltetett be Prins rendszert Romániában. Egyelőre nem elterjedt a gáz használata, bár a Subaru gyár szerel Prins CNG rendszereket gyári felszerelésként, de nálunk ilyen kutak hiányában ezeket a modelleket nem forgalmazzák!

Üdv: cossie
Előzmény: Csapszi (9053)
Csapszi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9053

Engem is (illetve egy barátomat) érdekelne, hogy van-e tapasztalat turbó motorba a gázzal?

Egy 2,5 literes, turbó, boxer Foresterbe tenné bele.

 

Előzmény: kary83 (9052)
kary83 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9052
sziasztok még mindig érdekelne 4 hengeres audi 1.8 t-be hengerenkéntis gáz szett ha nincs tartály az sem baj akinek van az irjon köszönöm
apokalipto Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9051
Biztos ami tartály belekerült, teli volt piszokkal vagy rozsdával. Egy párszor biztos ki kell majd cserélned a gázszűrőt:-))
Előzmény: kapagép (9045)
Csapszi Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9050
Az absztinencia is betegség!!!!!!!!!!!  :-P
Előzmény: Én és én, meg az Irén (9049)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9049
Nem iszok alkoholt, absztinens vagyok.

Az egyik kedvenc filmem címe :)))
Előzmény: TDI-DRAG (9048)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9048
Be vagy rúgva :)

Viszont ezt a nick-et hogy találtad ki?? :D

Előzmény: Én és én, meg az Irén (9046)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9047
Szia!
Tudod, Audiklub, piros audi :))
Előzmény: magoston2 (9044)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9046
Én kb egy hónapja járok gázzal, karburátoros Audi 100-assal. Rendesen , keverőfejjel és minden gyári tartozékával van szerelve. Azóta gyakorlatilag teljesen gázzal járok, mindegy milyen hideg van, rendesen indul. Ami plusz, nem rángat, nem dadog nem kapkod hidegen sem, teljesen simán jár a beindulás pillanatától kezdve. De van egy észrevételem. Gázzal történő indításkor mintha dízelt indítanék, mintha nehezebben fordítaná át a motort az önindító. Ez valóban így van, vagy csak én vizionálok?
kapagép Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9045
Sziasztok!

Lenne egy kis gondom a gáz rendszeremmel. BRC, keverőfejes, lambdás rendszer van a kocsiban (Lancia Dedra 2.0, 1993). Múlt héten volt a helyi gázszerelőknél nyomáspróbázni a tartály. Csak a tartályt szedték ki, máshoz nem nyúltak. Mióta visszatették, ha nagyobb gázt adok a kocsinak, akkor megtorpan. Olyan, mint mikor elkezd kifogyni a gáz, itt természetesen nem erről van szó. Benzinen tökéletes az autó. Gyújtókábelek, gyertyák újak. Sajnos már csak a beszerelésnél vettem észre, hogy az előremenő gázcsőre semmi "lezárást" nem tettek, én meg így jártam 5 napig. Biztosan kapott némi dzsedvát. A kérdésem: ezt egy gázszűrő csere megoldhatja (különben sem ma volt cserélve) vagy esetleg más oka lehet? Gondolok itt a kemény hidegekre... (bár üzemmelegen is csinálja, 80 fokos víznél).

Köszönöm előre is.
magoston2 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9044
Olyanoktól kérdezem akik láttak már sequent programot.
1. mennyi a gáz nyomása a szívócsőhöz képest ?
2. mennyi ennek szórása-eltérése az elméleti értéktől normál üzemi körülmények között ?

A gázinjektorok teljesítménye növelhető a gáznyomás növelésével ? Első körben 10-20%-ra gondolnék.

Ágoston
jackbodega Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9043
Köszönöm az infót:)))!!!
Előzmény: szappanos autogáz (9042)
szappanos autogáz Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9042
Kb 5 óra alatt készen szokott lenni!
Előzmény: jackbodega (9040)
magoston2 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9041
Igen, elindul a szekvent rendszer hidegben is
0 fok kornyeketol semmi bajom nincs vele.
-5 vagy hidegebb időben járatni kell indulás előtt mert befagy.
-10 alatt még nem teszteltem
illetve amikor olyan nagyon hideg volt (itt -19), akkor még voltak programozási bajok is, így akkor egyáltalán nem indult el.

A dízel izzitógyertyával való fűtésre gondoltunk mi is,
de ha lenne egyszerűbb megoldás, akkor azt választanám.

A reduktor a fűtőtest után van sorba kötve (így adta magát),
de automata klímám van úgyhogy amíg hideg a víz addig a ventilátor nem jár
az a víz nem sok hőt veszít az utastérben. Ha jól tudom 25 fokos vízhőmérsékletnél indul a fűtőventillátor, ott meg már nincs baj a reduktorral sem.

Ágoston
Előzmény: sis333 (9038)
jackbodega Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9040
Sziasztok!

meg tudja valaki mondani kb mennyi idő alatt szerelik be a szekvenciális gázszettet egy suzi ignisbe(kb hány óra)?
Köszönöm:))!
Szaszi123 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 9039
Természetesen nem vállalok kockázatot, mivel nem csinálom, csak egy feltett kérdésre válaszoltam, amiből ide jutottunk. Még mindig jobb, ha elmondjuk hogyan lehetséges, mint az hogy a maga vagy mások "kárán" tanulja meg.

Mindamellett sajnos van sok olyan ember ma kis hazánkban, akinek számít az ezer forint is.

Ui: többek között nekem is azért gázos az autóm, mert számít, pedig tankolhatnám 320 Ft-os benzinnel is.

Előzmény: sis333 (9037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!