elnézést hogy beleszolok a dolgokba a szappanos urtol kérdezném hogy ö szerinte miért lehet az hogy amikor inditozok akkor nem kapja el és folyamatosan csak kapcsolgat a gáz az üres és a benzin közt. 1997 -es audi a4 1.8 turbom van keverőfejes lovato echo gázzal és nem valami jo. Ezt is belehet löni hogy türhetöen működjön?Olvastam hogy már csinált sok turbost ezért kérdezném hogy kikel dobni vagy belehet állitani.A fő baj az hogy nagyon sokat eszik ,ki volt szakadva a membránom az már ki lett cserélve,de még igy is sokat evet ezért ki let szedve az az állitó, helyére egy mechanikus csavaros lett betéve.igy nagyábol jo de nem az igyazi. válaszát elöre is köszönöm
Már mentünk is vele egy nagy kanyart:Hajdú-Bihar oda-vissza.
Átlagfogy:6.9
Benzin legjobb:5.7 volt.
Akinek nincs azt csak sajnálni tudom,mert nagyon jóóóóóóó.
Viszont az okmányirodánk le akart venni,mert azt mondta,hogy új forgalmi kell,pedig sorozat engedélyes és azt mondták Páhiban,hogy csak bele írják a meglévőbe a változást és kész.
Szappanos Mester! Köszönöm a tanácsot a mágnesszelep tisztítással kapcsolatban, a hétvégén szétszereltem,kitakarítottam őket és tényleg jobb lett. A "lépcsős"gázadagolás problémája megoldódott úgy néz ki, bár az alapjárat nem stabil,még mindíg ingadozik de erre majd személyesen visszatérünk. Egészen a mai reggelig működött minden. Viszont a ma reggeli indítás után(már üzemmelegen)olyan hibajelenség volt,hogy automatikusan benzinre kapcsolt .Amikor gázra akartam váltani kb.3-5 másodpercig felvillantak a szintjelző ledjei majd elaludtak,de nem kapcsolt át gázra.Gyújtáslevétel után megint csipogás,csak benzin és már nem tudom átkapcsolni. Ha van valami megoldás,hogy addíg is tudjak autózni azt szívesen venném. A lada tartállyal kapcsolatban hétfőn kereslek. Előre is kösz.
Ajánlom a figyelmedbe a www.subaruklub.hu fórumát. Valentix kolléga hajtott egy gázzal szerelt WRX-et. Abban ICOM JTG volt. Emellett pista_b most szereltetett be Prins rendszert Romániában. Egyelőre nem elterjedt a gáz használata, bár a Subaru gyár szerel Prins CNG rendszereket gyári felszerelésként, de nálunk ilyen kutak hiányában ezeket a modelleket nem forgalmazzák!
Én kb egy hónapja járok gázzal, karburátoros Audi 100-assal. Rendesen , keverőfejjel és minden gyári tartozékával van szerelve. Azóta gyakorlatilag teljesen gázzal járok, mindegy milyen hideg van, rendesen indul. Ami plusz, nem rángat, nem dadog nem kapkod hidegen sem, teljesen simán jár a beindulás pillanatától kezdve. De van egy észrevételem. Gázzal történő indításkor mintha dízelt indítanék, mintha nehezebben fordítaná át a motort az önindító. Ez valóban így van, vagy csak én vizionálok?
Lenne egy kis gondom a gáz rendszeremmel. BRC, keverőfejes, lambdás rendszer van a kocsiban (Lancia Dedra 2.0, 1993). Múlt héten volt a helyi gázszerelőknél nyomáspróbázni a tartály. Csak a tartályt szedték ki, máshoz nem nyúltak. Mióta visszatették, ha nagyobb gázt adok a kocsinak, akkor megtorpan. Olyan, mint mikor elkezd kifogyni a gáz, itt természetesen nem erről van szó. Benzinen tökéletes az autó. Gyújtókábelek, gyertyák újak. Sajnos már csak a beszerelésnél vettem észre, hogy az előremenő gázcsőre semmi "lezárást" nem tettek, én meg így jártam 5 napig. Biztosan kapott némi dzsedvát. A kérdésem: ezt egy gázszűrő csere megoldhatja (különben sem ma volt cserélve) vagy esetleg más oka lehet? Gondolok itt a kemény hidegekre... (bár üzemmelegen is csinálja, 80 fokos víznél).
Olyanoktól kérdezem akik láttak már sequent programot. 1. mennyi a gáz nyomása a szívócsőhöz képest ? 2. mennyi ennek szórása-eltérése az elméleti értéktől normál üzemi körülmények között ?
A gázinjektorok teljesítménye növelhető a gáznyomás növelésével ? Első körben 10-20%-ra gondolnék.
Igen, elindul a szekvent rendszer hidegben is 0 fok kornyeketol semmi bajom nincs vele. -5 vagy hidegebb időben járatni kell indulás előtt mert befagy. -10 alatt még nem teszteltem illetve amikor olyan nagyon hideg volt (itt -19), akkor még voltak programozási bajok is, így akkor egyáltalán nem indult el.
A dízel izzitógyertyával való fűtésre gondoltunk mi is, de ha lenne egyszerűbb megoldás, akkor azt választanám.
A reduktor a fűtőtest után van sorba kötve (így adta magát), de automata klímám van úgyhogy amíg hideg a víz addig a ventilátor nem jár az a víz nem sok hőt veszít az utastérben. Ha jól tudom 25 fokos vízhőmérsékletnél indul a fűtőventillátor, ott meg már nincs baj a reduktorral sem.
Természetesen nem vállalok kockázatot, mivel nem csinálom, csak egy feltett kérdésre válaszoltam, amiből ide jutottunk. Még mindig jobb, ha elmondjuk hogyan lehetséges, mint az hogy a maga vagy mások "kárán" tanulja meg.
Mindamellett sajnos van sok olyan ember ma kis hazánkban, akinek számít az ezer forint is.
Ui: többek között nekem is azért gázos az autóm, mert számít, pedig tankolhatnám 320 Ft-os benzinnel is.