Én semmivel sem látom szebbnek, mint bármelyik másik zalai E98-ast :) Ráadásul még dísztárcsák sincsenek rajta, ami amúgy fel tudja dobni a kinézetet...
Zeg-Héviz-Keszthely-Bp: Csány után az elkerülőn kihagyja mindkét Páhokot, Héviztől változatlan útvonalon halad.
Zeg-Héviz-Bp: Csány után szintén kihagyja mindkét Páhokot, Felsőpáhok és Héviz közti körforgalomnál lefordul, bemegy Hévizre, majd ugyanide visszajön, majd 760-->75-->71-->76 -os út.
A 1185-ös járatok kérdésesek. A Zalacsány-Fenéki vasúti átjáró távolság km-ben szinte azonos akár Szentgyörgyvár-Sármellék útvonalon, akár az új úton haladunk. Az új úton lesz pár körforgalom és lassú kanyar, viszont széles és jó minőségű út. A régi úton pedig szinte nyílegyenes szakaszok, egy korforgalommal, és egy jó lassú Szentgyörgyvárral. Kérdéses :)
Most hétvégén épp voltam arra, s konstatáltam, hogy fél éve ott semmi nem változott...de nagyon munkást sem láttam arrafelé...:(
Nem tudom, melyik részén jártál. A hévízi végén (Hévíz-Alsópáhok között) a 75-össel összekötő szakasz átadása óta tényleg nem változott semmi.
A munka intenzitása tényleg lehetne nagyobb (sokáig szépen betartották a 8-16-ig tartó munkaidőt), de a az elmúlt 2-3 hétben eléggé belehúztak a Zalacsány-Zalaköszvényes között.
Bár jogos, hogy már végre elkészülhetne...
Viszont, ami ontopik: merre fognak járni vajon a Zeg-Keszthely, illetve a Zeg-Budapest felé közlekedő járatok, ha elkészül az út?
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Az új buszok beszerzésével melyikek lettek nagykanizsai telephelyesek?
Adok egy kis kanizsai jellemképet cserébe: Ami aggaszt mostanában: LLH-198 reggel Kilimánból jár be. Ha minden igaz, 7.40-kor indul Szombathelyre. (pesti fordát is megérdemelne szerintem)
A 3 kanizsai Ikarus 415 helyett kettőt felújítva visszakaptunk: EVL-647 (már a DUD-465 jár helyette, amúgy a régi bánokszentgyörgyi fordára került vissza)
EVL-649 (GSA-425 helyére jött, ott kapott rendes fordát.)
Amúgy a GSA-425 nagyon kivan, pár hete kísérleteztek vele, ha nem bírja tovább leselejtezik, de nem lett belőle semmi. Most az IKE-255 helyett jár Zeg-re.
Ma reggel láttam a KHX-t Téten állni Pápa felé meg előtte a keszthelyi TATRA-t. Csak kérdezném ha egy cég a kisalföld volánnal akkor miért nem huzta be a győri mentesítőgép győrbe és miért nem csinálják meg? Nem lett volna kölcséghatékonyabb?
A Zalaköszvényesi szakasz is fog még késéseket okozni. A lezárás ideje alatt megcsinálhatták volna a Csány és a Zalaköszvényesi völgy közti szakaszt úgy, hogy az kész legyen. És a két Páhokot elkerülő szakasz elkészülése esetén már csak a terelő betonkordonokat kelljen elmozdítani, ahogy az autópálya szakaszok átadáasakor is csinálják. Ehelyett a Csány és a Zalaköszvényesi völgy között is sávelhúzások meg mindenféle félkész állapotú burkolat van még. Ott még szép torlódások lesznek a nyáron :)
Szerintem valószínű azért, mert ekkor adott esetben Hévízen amíg van hely, addig az alapjáratra szállítják az utasokat, aminek így kis késése esetén még nem verődik el a mentesítő. Így elkerülhetővé válik a szükségtelenül beállított harmadrész Keszthely miatt akkor, amikor pl. az alap kocsi esetleg nem is telne meg Hévíz előtt.
Én csak azt nem értem, hogy a két új meghirdetett mentesítő miért nem az eredeti járat keszthelyi indulási ideje szerint indul. 9:40, és 12:40 helyett 10:00 és 13:00.
reggel 7:43-kor a lenti LTY hagyta el az országot Sopronnál. A keszthelyi GBS pedig 9:42-kor velem együtt Balatonszentgyörgyre, 4 felszálló volt. Megvártam és utána jártam be az udvarra kocsival.
Látta valaki a menetrendmódosítást már ami érvényes június 14-től? Zeg-Bp viszonylatban azért van pár változás, érdekes, hogy a 8:40 és 11:40-est nem hozza majd be keszthelyre, illetve hévízig is csak felszállók miatt áll meg! Keszthelynek ezzel rendesen alátett! Bár igény szerint írták, hogy mentesítő járat marad 9:40-kor meg a 12:40-es Hévízről minden nap!