Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51819
Jellegrajz alapján a háromajtós volt rövidebb, az "csak" 17900 mm, tehát 85-tel kevesebb, mint a nullszéia négyajtósoké.
17900 mm = 9825 (eleje) + 1450 (csukló) + 6625 (pót)

Négyajtósnál az eleje rövidebb, a pót hosszabb:
17985 mm = 9535 (eleje) + 1450 (csukló) + 7000 (pót)

A négyajtósoknál menetirány szerint a csukló előtt vagy egy keskenyebb ajtó, a K3-ason, és a trolin a csukló mögött.

A K2-es a kivétel, 17930 mm, a többi négyajtóstól eltérően a kisablak a csukló mögött van. Jelleg/vázrajza van róla valakinek?
Előzmény: 0225 (51814)
50A villanytelep Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51818
mikori lehet ez a kép mert én szedem ki a táblákat a buszokbólselejtezésük után, már 7 éve de én nemhagytam benn egyikbe sem a táblánkat.
Előzmény: Irisbus (51815)
Dj Aty Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51817

Azigen még a táblát is benthagyták :D

Előzmény: Irisbus (51815)
trlpx Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51816
Előzmény: Irisbus (51815)
Irisbus Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51815
0225 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51814
Ő volt a rövidebb akkor ezekszerint?A troliról nem sokat tudok szerintem 88-91-ig az IKARUS tulajdonában volt. A selejtezéséről is láttam képeket csak a srác azóta arra hivatkozik,hogy nem találja a negatívot,mire én nem kell nekem negatív beszkennelem hát azóta sem adta oda.
Előzmény: Törölt nick (51795)
0225 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51813
Rendben jövőhéten megnézem akkor garázskezdő vagyok,így sötétbe már semmit nem látni végzésnél.
Előzmény: bi-02 (51804)
rally forever Creative Commons License 2009.01.04 0 0 51812

Ő esetleg?

 

 

CLK-096

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R.

Előzmény: GABEN352 (51809)
old-ikarus Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51811
http://www.old-ikarus.hu/keptar/kazah/kazah.htmhttp://www.old-ikarus.hu/keptar/kazah/kazah.htm
old-ikarus Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51810
Egy pár éve kaptam ezeket a képeket!
GABEN352 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51809

Ma láttam a keresztúri úti VASLÓ-ban 2 fehér 266ost(?). Ablakaik fehérrel voltak leragasztva és hasonlítottak a filmes buszokra.

 

Ismét keresztúri út: a gyógyszergyár előtt van baloldalt egy autómosó és azzal szemben, bent egy telken áll egy fehér kék 211es. Kicsit szét van már szedve.

 

Valaki tud valamit az alábbi buszokról?

bi-02 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51808
Passz, csak a táblákra lettem figyelmes...
Előzmény: Tavaszutca (51807)
Tavaszutca Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51807

Igen azt én is láttam, de még karácsonykor.

Ez egy másik eset?

Előzmény: bi-02 (51806)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51806
Most láttam a híradóban, hogy valamelyik BKV fan-nak kiégett a lakása karácsonyfa miatt. Mutattak egy csomó táblát megpörkölődve :((
bi-02 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51805
Igen az
Előzmény: Törölt nick (51802)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51804

Nyissd ki a farát, és a ventillátor feletti kereszttartón a kiegyenlítő tartály mellett kéne lenni az egyik számnak. A másikat meg az adagoló melletti (al)vázvégen keresd függőleges helyzetben, de nem veled szemben, hanem oldalt.  Reményeink szerint nagyjából ugyanoda rakták a számokat. Azért jól nézz körül, valamit csak találsz... :))

Debreceni kartácsaink is tegyék ezt, ha van rá ingerenciájuk és persze lehetőségük.

Előzmény: 0225 (51794)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51803

Annyi mindent írtam ide össze-vissza, hogy ember legyen a talpán aki rajtam eligazodik.

 

AOC-051-nél az Ikarusos sorszám a 003, azok alapján volt halvány reménysugár a sorrendre, de elillant...

Előzmény: 0225 (51793)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51802
Egy másik BNV-n pedig a trolit és a háromajtós K3-at mutatták be. Úgy nézett ki a sor, hogy 500-as midibuszok, 284.K3, 664.58, 284T, 411.K4. Ez a 83-as BNV?
Előzmény: Abrantes (51798)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51801
Ez valóban így van... (tudok ám úszni, csak most éppen nem jut eszembe :))
Előzmény: Törölt nick (51791)
bi-02 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51800
Hát igen... Vajon a Karosa próbázott bármivel is Amerikában......? Mégis mi sorvadtunk el érdekes módon a nagy büdös irisbus csoportban, amaz meg él, mint Marci Hevesen!  Na ettől forr igazán a vérem!
Előzmény: P.stephenson (51790)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51799
Tényleg, igazad van!
Előzmény: Abrantes (51798)
Abrantes Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51798
A K2 az 1981-es tavaszi BNV-n volt kint, nem sokkal előtte készült el.
Előzmény: Törölt nick (51795)
by-169 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51797
És ráncajtósak.
Előzmény: Macosa (51792)
D 20 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51796
Ez nem semmi kaland volt.
Én meg itt éltem mellette, és mire megtudtam; VÉGE. (ˇ_ˇ)

Mikor dobták Vértesék az autót?

(Meg hogy nem egy széria 280-ast dobtak volna oda Albától, azt' jó...)

Ehh...!!!
Előzmény: bi-02 (51719)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51795
Szerintem a sorrendet soha nem fogjuk megtudni, mivel egyrészt egy busznak akár 3 száma is van, másrészt a buszok több mint felét elbontották már. Sőt, úgylátszik, hogy a fenékvázak sorrendje nem egyezik a kész buszokéval.

Van ez a 284.K1.001.86 alvázszám, ami a berlini próbakocsié volt. Ez vagy átszámozás, vagy kitalált dolog, de a valósághoz sok köze nincs...

Az biztos, hogy a K2-es az első 1981-ből, az 1982-es BNV-n állították ki, 1996-2001 között volt Alba Volán állományban.
Valaki kérdezte, hogy mi volt elé írva a táblán:

IKARUS 284 TÍPUSÚ FARMOTOROS
CSUKLÓS AUTÓBUSZ
Hosszúság: 17 930 mm (?)
Szélesség: 2 500 mm
Magasság: 2 850 mm (?)
Hasznos terhelés: 12 600 kg
Össz. gördülő tömeg: 26 000 kg
Ülő utasok száma: 42 fő
Álló utasok száma: 143 fő
Motor teljesítmény: Rába D2156 MTU
191 kW

A (?)-nél nem láthatóak rendesen a számok, és német, angol, orosz nyelven is olvasható volt a szöveg.

A trolit 1988-ban értékesítették (forrás: GL), de HB oldalán az olvasom, hogy 1991.01.02-től 1995.08.11-ig volt BKV állományban, 1991. 03 óta van leállítva. 1998 és 1991 között ki volt a tulajdonosa?
Előzmény: 0225 (51793)
0225 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51794
Az évjáratok sem jók az első az 1981-ben készült nem?A joy-222 nél mit nézzek megírd le pontosan.
Előzmény: trlpx (51784)
0225 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51793
Betettél korábban az 51679-es hozzászólásodban két képet az AOC-051esről Dunaújban viszont a listádban 3.nak írod az adattáblán 8.ként szerepel.TYP-SZÉRIA 284.01,1984.ALVÁZSZÁM:284 00-84 10-0008.Most akkor,hogyis van ez?
Előzmény: bi-02 (51782)
Macosa Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51792
Sziasztok egy kis Bulgária:



képek netről.
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51791

Az 1986-os évjáratú 260-asok már vegyesen jöttek Voith és ZF váltóval, a 280-asok mind ZF váltóval érkeztek. 1985-ig a 260-asok Párga váltóval jöttek.

 

A Voith és ZF váltó tehát szvsz egyszerre jelent meg, csak több volt a ZF-es kocsi.

Előzmény: bi-02 (51781)
P.stephenson Creative Commons License 2009.01.03 0 0 51790

És ez mekkora kép, háttérben a Golden Gate híd:

http://www.autowp.ru/pictures/ikarus/200-series/autowp.ru_ikarus_-_crown_286_2.jpg

 

P.s

Előzmény: P.stephenson (51789)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!