Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

combi27 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 154632

én azzal kezdeném hogy kiolvastatnám a hibakódot...

Mivel tankolás után jelentkeuózik  és a benzingőz elvezető rendszer hibájára tippelek elsőre...

De egy hibakód olvasás többet segíthet egy hozzáértő szerelőnél...

Előzmény: goyee (154629)
K.B... Creative Commons License 2017.07.28 0 0 154631

Üdvözlök mindenkit, segítséget szeretnék kérni. Van 9-5 -ös 3.0tid Saabom..minden tökéletesen működött idáig,  most olyan hibát produkált, hogy menet közben megállt, félreálltam vele, és újra elindult, amint indítás után elengedtem a kulcsot ismét megállt, gyakorlatilag használhatatlan, mert azóta csak így működik, ennek semmi előzménye nem volt, mondjuk ez az eset szakadó esőben történt, nem tudom hogy van e összefüggés, de bármi is volt az, volt ideje kiszáradni, mégsem jó.. Több szerelő tanácstalanul áll előtte, köztük én is.. Segítségeteket előre is köszönöm.. 

h i r d e t é s
Xebulon Creative Commons License 2017.07.28 0 0 154630

Én a benzintank és vagy a benzinszivattyú környékén keresném a hibát.

Esetleg túl sok a víz a tankban és a tankolás felkavarja, aztán amíg le nem ülepszik, addig gyújtáskimaradás van.

Vagy a telitank miatt a visszafolyó ágban lassabban megy a benzin, emiatt nő a benzinnyomás a befecskendezőnél.

 

Mi pontosan a hibakód, amit dob a gép? 

Előzmény: goyee (154629)
goyee Creative Commons License 2017.07.28 0 0 154629

Sziasztok!

 

Remélem, tud nekem valaki segíteni az alábbi problémával kapcsolatban. Van egy 2003-as évjáratú Saab 9-3 2.0T-m, 2 éve vagyok a gazdája, nagyon szeretem.

Eddig bármilyen problémám volt vele, mindig márkaszervizbe vittem, de van egy rejtés check engine problémám, amit egyszerűen nem tudnak megfejteni.

A probléma az az, hogy tankolás után az estek 90%-ban kigyullad a check engine lámpa és ilyenkor teljesen le is szabályoz a motor, majd egyszer-kétszer leállítom, beindítom, és a leszabályozás megszűnik, a check engine még ég 1-2 napig, majd elalszik és minden rendben a következő tankolásig. Azt mondták, hogy a folytószelepház jelez be, ami végül ki lett cserélve egy bontottra, valamivel lehet, hogy jobb lett a helyzet, de továbbra is fent áll a probléma. Eddig a Shell-nél tankoltam, mondták, hogy próbáljak meg máshol tankolni, mostanában az OMV-nél tankolok, de nem vagyok előrébb :-(

 

Előre is köszönöm a segítséget!

jecky Creative Commons License 2017.07.26 0 0 154628

Valaki megtudná mondani hogy az 1999-es 9-3 2.2 diesel vectra motorhoz a saját váltóját szerelték,vagy valami más konstrukció? köszönöm előre is

az igazi Megyó Creative Commons License 2017.07.26 0 0 154627
Előzmény: francobeggar (154625)
anonym19 Creative Commons License 2017.07.26 0 0 154626

Tegnap kaptam egy kis ajándékot hazafelé tartva.

francobeggar Creative Commons License 2017.07.25 0 0 154625

Sziasztok!

 

Saab 99-hez hol lehet itthon alkatrészt kapni?

 

Előre is köszi a választ: Gábor

Xebulon Creative Commons License 2017.07.24 0 0 154624

Bármilyen szilikonzsír jó.

Előzmény: Deckard73 (154622)
anonym19 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 154623

Igényes kormányvédőt valaki? : D

Deckard73 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 154622

Köszi!

Akkor a ventiszerelést inkább kihagyom. A szilikonzsírok közül melyiket?

Előzmény: Xebulon (154618)
az igazi Megyó Creative Commons License 2017.07.24 0 0 154621

A Saab Szervizek tudnak segíteni, hogy a 'rögtön szerelem' időszaka után lassan, de biztosan elszálljon a rózsaszín köd :-D

 

http://saab900.hu/szerviz-oldal.php?id=5

Előzmény: pinyós (154616)
titite1 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 154620

Előzmény: titite1 (154619)
titite1 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 154619

2002-es 9-5

ma vegre kicsereltem az azto valto kar eltorott rolojat es azt hittem, h a Sport gomb visszavezetekezesevel lesznek gondjaim. Hat nem. A Winter gomb 3 vezeteke szivatott meg, egy kabelkotegelot kellett elvagnom, olyan rovid volt a vezetek, a gomb meg csak felfele jon ki, igy a regi valtokar koruli muanyagot el kellett torjem (de volt uj).

Most jobb, mint a gyari. ;-)

Az ilesfutes/szelloztetes kapcsolotestek egyenkent 4 db rogzitofulei is szorgalmasan tornek, de azokbol is van 4 db sertetlen, mar csak meg kell varnom az SMD Ledeket. 

 

Apropo: nincs vkinek egy mukodeskeptelen bal indexkarja (tempomatos), aminek a feher hazanak 4 db fule sertetlen?

 

 

Xebulon Creative Commons License 2017.07.23 0 0 154618

Nem csak a görgő sínjét kell bezsírozni, hanem az ablaküveg sínt is be kell kenni, illetve a régit el kell távolítani - szilikon zsírt használj ide.

 

Hát én 9-5 ventillátorát szedtem szét, de azt a motorház felől kell megközelíteni, és nagyon szét kell szedni. Elvileg nem kell hozzá semmi spéci szerszám, de szánj rá legalább egy fél napot a kiszereléshez, és előtte gyűjtsél össze pár oldalt, ahol le van írva a menete.

Előzmény: Deckard73 (154615)
pinyós Creative Commons License 2017.07.23 0 0 154617

Ja!........ és egy motor jelet is kirakott mikor kiírta! 

Előzmény: pinyós (154616)
pinyós Creative Commons License 2017.07.23 0 0 154616

Sziasztok! 

 Saab tulajdonos lettem végre. Ez az első ilyen autóm de rögtön szerelem lett.2008  9-3 1,9 TTid Vector. Brutális! Viszont a könyv amit kaptam hozzá az még a facelift előtti autókhoz van. Rengeteg működtetéssel kapcsolatos kérdésem lenne! Tudna valaki segíteni? Telefonon akár? Pl tegnap kiírta hogy "limited distance" és elvette az erőt. Olyan volt mint egy 60le-s szívódiesel. Megijedtem. Aztán leállít, újraindít és minden rendben. Főleg computer beállítási kérdéseim lennének. Köszönöm előre is. 

Deckard73 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 154615

Sziasztok,

 

2 dologban szeretnék tanácsot kérni, az autóm egy 2001-es 9-3 dízel:

 

- ablakemelő görgő

Kicseréltem egy youtube-videó alapján, annyi problémám van vele, hogy ha húzom fel, akkor egy nagyon picit előrebillen - felmegy így is, de mintha emiatt feszülne közben. Korábban már volt kétszer egy helyi szerelő által cserélve, a sín, amiben a görgő fut, elég rendesen be van kenve kétfajta zsírral is (egy világosbarna és egy szürke színű), gondolom a két szerelés nyomán. Kell egyáltalán ez hozzá, vagy inkább töröljem le? (a videón nem látni ilyen zsírozást)

 

- kerregő ventilátor

Folyamatosan kerreg az a ventilátor (elől, a műszerfalnál), ami akkor is megy még egy darabig, ha leállítom a kocsit. Ezt ki tudom cseréni valahogyan?

 

Köszi!

sanci10 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 154614

Saab 9-3 2003 2,0t autómata váltós autóm van. Nem tudom elfordítani a gyújtáskapcsoló kulcsot,

Tud-e valaki segíteni

anonym19 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 154613

Srácok a hétvégén egy nagyszerű élményben volt részem. Ajánlom mindenkinek.

Kriszband Creative Commons License 2017.07.16 0 0 154612

Kriszband Creative Commons License 2017.07.16 0 0 154611

Eladó két darab hibátlan, újszerű SAAB nagy reklámtábla. Világítás szerelhető mögé és falra négy ponton rögzíthető. Mérete: 110 cm átmérő. Plexiből van! Ha valakit érdekel akkor hívjon a 06 20 2406940 tel.számon vagy írjon a kriszband2013@gmail.com címre!

NE ITT ÍRJÁL, MERT NEM FOGOM LÁTNI!!!!

Köszi András

anonym19 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 154610

Szia!

 

Nincs benne visszajelzés. 

Előzmény: packard78 (154582)
Masinoy Creative Commons License 2017.07.12 0 0 154609

Bocsánat,félreérthetően fogalmaztam.4 év hibamentes használat után,előjelek nélkül kotlott meg a 9-3-asunk.Legutóbbi kirándulás után letettem,kábé egy hónap után elővettem,pöcc-röff,garázsból ki,lemostam de utána már off.Másnap gyorsan rendeltem egy CPS a B.rditól,betettem,de ugyanaz a helyzet.Olyan mintha nem lenne gyújtás,illetve ha visszafordítom a kulcsot,random jelleggel néha röffen egyet.Ja,a szaladgálós 900-asunk nem véletlen futja vidáman a 7.-ik földkörüli körét,sima szívó,nincs benne DI. 

Előzmény: Alter Schwede (154607)
Karl Scheuerle Creative Commons License 2017.07.12 0 1 154608

Üdvözlet!

A klíma generátorom nem működik.

A felújítást javasolták de árat nem tudtak még mondani.

Milyen összeggel lehet számolni?

Köszi.

1.9dth.

 

Alter Schwede Creative Commons License 2017.07.11 0 0 154607

Jól értem, hogy a CPS cseréje után 1 hónappal, ismét megadta magát valami? Ha igen, akkor az alapján, amit írsz (indítózás közben nem mozog a ford. számmérő) én is CPS-re gondolnék. Kérdés, hogy mi öli meg. Kábelezés rendben van? Hidegen beindult amúgy, vagy csak üzemmelegen sztrájkol?

Előzmény: Masinoy (154606)
Masinoy Creative Commons License 2017.07.11 0 0 154606

És vajon a régebbi 900-as fekete DI-je jó is lehet?Már csak amiatt hogy kizárjak egyéb problémákat...(CPS-t cseréltem,nem oldotta meg a problémát...problémamentes használat,kábé 1 hónapig pihi a garázsban,kiálltam vele,lemostam hogy másnap este azzal indulunk,de vissza már nem tudtam állni,nem indult be.Motortér nem kapott vizet,indítózás közben nincs fordulatszám jel,ebből gondoltam a CPS-re.Belepróbálom a 900 DI-jét.Köszi!

Előzmény: Alter Schwede (154605)
Alter Schwede Creative Commons License 2017.07.10 0 0 154605

Hát valahol a neten biztosan lehet túrni, de ha olcsóbban meg akarod úszni, használhatsz feketét is. Pirosat lehet cserélni feketére, fordítva viszont nem. Nekem egy 9K-ban szolgált sok kilométert egy fekete DI-panel.

 

https://youtu.be/ad-9K_YqlJ4

Előzmény: Masinoy (154603)
Veisace Creative Commons License 2017.07.08 0 0 154604

Kicseréltem a kuplung főhengert hát annyit változott hogy nehézkesen kapcsolhatók az előre fokozatok a rüki valamiért kínozva se valószínűleg az egyenes fogazás miatt.... Szóval a gépműhelyesek jól kibasztak velem.... Ha kb 2-3tizedet szed le semmi probléma nem lenne... 

Masinoy Creative Commons License 2017.07.07 0 0 154603

Üdv Mindenkinek!Tud valaki tippet hogy manapság hol lehet a legoptimálisabb áron piros DI panelhez jutni?Előre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!