Keresés

Részletes keresés

Abrantes Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51916

Szerintem még nem, köszi!

Hétvégére összegyűjtöm a kért adatokat. 

Előzmény: P.stephenson (51903)
nemeza Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51915
Kép van róla valahol?
Előzmény: Abrantes (51913)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51914
BPY-150 esetében úgy tűnik, hogy 1984. decemberben készítették a fenékvázat, majd 1985-ben a buszt.
Előzmény: Mihál (51912)
Abrantes Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51913

Köszi.

 

Egyébként nem bontották el a hetvenes években, 1986-ban pl. az egyik (volánsárga) még egész épp állapotban volt a gyárudvaron és még pár évig élt ez a kocsi.

Előzmény: Törölt nick (51909)
Mihál Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51912
Mi lett kész 84-ben? A fenékváz vagy a busz?

Volt annak egységes gyakorlata, hogy mikor teszik rá az alvázszámot?

A BKV 1989 augusztusban beszerzett komplett szériája 88-as alvázszámmal jött. Nehezen tudnám elképzelni, hogy 88-ban már kész voltak azok a buszok.
Előzmény: Törölt nick (51910)
Mihál Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51911
Szerintem nem.
Előzmény: Abrantes (51895)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51910
Ha elhisszük a BPV-866-ról a buszok.fw.hu-n olvasott alvázszámot (284.02.009.84), akkor még '84-ben kész lett.
Ha nem lenne ekkora keveredés a számokkal, akkor a 009 alapján azt lehetne hinni, hogy ez az utolsó előtti kocsi, még 1984-ból, utána már csak a BPY-150 készült '85-ben, így meg is lenne a tíz.
De van még a troli, és sok számot nem ismerünk. Meg ha a BPV-866 a 009, akkor 1981-ben, és 1983-ban nem kezdték újra évenként a számozást, 1985-ben miért változtattak volna a "jól bevált számozási gyakorlaton"?

(A videóhoz meg azt akartam írni az előbb, hogy a hely alapján 435.17 a busz altípusa, de nem jelent meg a hsz.)
Előzmény: trlpx (51907)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51909
Üdv!

A BKV-nál nem próbázott IK-262-es kocsi, csupán tervbe volt ez véve.
Az egy vagy két elkészült példányt még az Ikarusban elbontották a hetvenes években.

Zslevi
Előzmény: Abrantes (51895)
P.stephenson Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51908

Félévente belinkeli valaki...

De végre most van info a video mellett arról is, hogy mi törpént. Nos, mint a címből látszik, a halál alagútjának hívják, ugyanis sok helyen betörik a víz az alagútba, ami köszönhetően az orosz időjárásnak faszán megfagy. Tovább nem kell mondanom.

Az viszont érdekes, hogy noha már hírhedt az alagút, még is van, aki nyomja neki benne, mint az állat. Szláv virtus ugyebár.

 

P.s

Előzmény: AUTOSANdris (51905)
trlpx Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51907
Akkor itt komoly hiba csúszott sokunk listájába, következtetésébe. Elsőnek első kocsi, csak nem '84-ben. :-/
Decemberi a padlóváza BPV-866-nak is pl, lehet hogy már ő is átcsúszott '85-re?
Előzmény: Törölt nick (51888)
trlpx Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51906
Vót. :-) De nagyban még nem lett belinkelve. Ő van most Lipeczkben, oroszoknál.
Előzmény: P.stephenson (51903)
AUTOSANdris Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51905

Üdv

 

Ebben a videóban ha jól látom egy 435-ös Ikarus van. Mitől történhetett ez a busszal?

reszelozsir Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51904
Huhúhhúúú.....

Hogy érzi magát a drága? Amióta kikoptak, nem szívesen ülök buszra nálunk (ami meg most van az említést sem érdemel).
Előzmény: Törölt nick (51884)
P.stephenson Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51903
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51902
Ami háromajtósnak készült, az olyan is maradt - mind a kettő (T1; K3).
Előzmény: IK60T (51901)
IK60T Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51901

A troliról biztos nem. 

A buszról meg előfordulhat de szerintem alapba volt 3 ajtós és rendelésre raktak egy fél ajtót, de vannak itt akik ezt megmondják tutira.

Előzmény: kawirzbácsi (51892)
IK60T Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51900

Ha tudnál képeket még erről a "szekérről" azt megköszönném.

Esetleg teteje (vagy egy kicsit látszodik), másik oldalról, hátulról beltérről mert leszeretném modellezni.

 

Előzmény: P.stephenson (51891)
nemeza Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51899
Szép!
Hátul a 435T-hez hasonlóan az végig vízszintes volt a padló, vagy maradt olyan, mint a 284 buszokban? Troli modellhez. A busz szinte kész.
Előzmény: P.stephenson (51891)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51898
OFF:
Ez egy kicsit baromság,ezen a topicon!
ON.
Előzmény: orosz ilcsa (51896)
Mwin Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51897
Aham, hát akkor te többet tudsz mint én.
Előzmény: orosz ilcsa (51896)
orosz ilcsa Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51896
Nullás úr valószínűleg kitöröltette a hozzászólásait! Nem találom a régieket Nullás úr gázolaj csempészeten érték tetten. Ezért van csendben, így Mwin olvtárs nyilatkozik helyette aki lelki barátja, szóvivője és alkatrész beszerzője.

Abrantes Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51895
Kedves Mihál!
A BKV-nál valaha próbázott-e Ikarus 262-es típusú autóbusz? Én ennek egyelőre semmi nyomát nem látom, de egy ex-BKV-és válltig állítja, hogy igen...
Előzmény: Mihál (51889)
Mwin Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51894
Ik 55 topictárs kerekein.
Egyéb infóm-nekem- most nincs, Nullás úr egy másik járművének ügyintézéseben van elveszve. Gondolom, ahogyan lesz ideje, jelentkezik.
Előzmény: jázminapja (51893)
jázminapja Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51893
Hogy áll Nullás topiktárs farosa?
kawirzbácsi Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51892

...de itt hiányzik a hátsó ajtó.

 

üdv kawirz

Előzmény: IK60T (51875)
P.stephenson Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51891

Akad erről a szekérről jobb kép is. :-)

Előzmény: IK60T (51875)
ik630 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51890
veteranbusz.lap.hu
Mihál Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51889
Én is 1985-ről tudok az alvázszámban.
A csepeli vázszámban attól még - gondolom - lehetett 84, bár ezt ti jobban tudjátok.
Előzmény: Dtomesz (51874)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51888
Üdv!

Idézet a BKV 1985/26 GÜIU (Gépjármű üzemeltetési Igazgatói Utasítás)ból:

"Récsei üzemegység vegye állományba az Ikarus karosszéria és járműgyár által leszállított Ik-284 típusú autóbuszt az alábbi adatokkal:
Alvázszám: 284.00-1985/0001, Állományba vétel: 1985 november 25.
Az autóbusz a további intézkedésig csak a 7/A viszonylatra osztható be"

Budapest, 1985 november 23.


Aki mást mond ezzel kapcsolatban, az téved.


Zslevi
Előzmény: bi-02 (51885)
GARAZSMENET Creative Commons License 2009.01.06 0 0 51887
Könnyű volt felinstallálni az autóbuszt?
Előzmény: Törölt nick (51884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!