Indiában, Japánban és még pár ázsiai országban még kapsz Wagon R-t, de azok jellemzően jobb kormányosak és nem európai piacra készült gépek. Esetleg magánimportból tudnál szerezni ilyet, de szerintem óriáési plusz költségei lennének. Szóval marad a kormánycsere, elméletileg egy az egyben az egészet ki lehet cserélni. A kormánykerékben benne van a lufi is, így óvatosan a cserével és mindenképpen áramtalanítani kell a járművet a művelet megkezdése előtt. Gsamu cserélt már korányt, nem tudom szokott-e ide járni. SKE fórumon fent van.
Találtam itt egy leírást, arról nem írnak, hogy lehet leszerelni a kérdéses kormány-közepet, és azt nem értem, miért kell egyáltalán leszerelni. Óvatosan kivágom a hibás részt ott a helyén, és beragasztom az új gumigombot.
Márcsak azt kéne tudni, hol lehet ilyenhez hozzájutni, de az itt írott uszkve ötezret sokallom. Az is lehet, hogy marad így, és egyszer veszek egy új autót. Talán az a legegyszerűbb, csak azt nem tudom, hol lehet új WR+ kapni.
Hú, valaki csinált már ilyet, de nem emlékszek mi lett a megoldás, hogyan oldotta meg. Azt hiszem itt a fórumon is megosztotta. Próbáld meg bontóban a VVT (M13A) változat kormánykerekét beszerezni. (Ignis) Az más technológiásés nincs vele ilyen probléma. Jobban is néz ki.
Próbáltam tájékozódni, de egyre jobban elkeseredtem ...
Már tudom, hogy sok-sok tízezerért van megoldás ...
De valami sajátkezűleg kivitelezhető, tiszicsmájsztrós megoldás akad-é ??? (tiszics = ezer, májsztró = mester, azaz ezermester-kedős megoldásra gondolok)
Ahhoz, hogy a kiszakadt gumigombot kicserélje a pozitívos sajátkezűlegesen, le kell-é szerelni a kormány közepének azon darabját, ami a kiszakadt gumidarabot tartalmazza, vagy kioperálható ez figyelemmel, türelemmel, ott a helyén is ???
Ja még valami apróság. Hol a francba lehet egy ilyen aprósághoz hozzájutni ??? (- gumigombra gondolok)
(azt már nem is merem kérdezni mennyiért ???)
Egy kissé (ill. nagyon ...) elkeseredett 2002-es évjáratú pozitívos vagyok.
Köszönöm a POZITÍVAN gondolkodók nevében a hozzámvaló nincsmit !!!
Nem kell szétfaragni. ha komplett belevalót veszel, az egyszerűen berakható.
A kompresszor helye megvan, a klímahútőjé is. A levegő dobozt kell cserélni a műszerfal alatt és a középső fűtésvezérlő egységet a borítás alatt. + 1 relé kell a kesztyűtartó mögé.
Mi kellhet még hozzá? Én is játszottam már a gondolattal, hogy veszek bele klímát és berakom magamtól, de nem fajult még a dolog tettlegességig. Szintén 2002-es G13BB motoros wagon. Ha kiderül, hogy szét kell faragni a fél autót akkor felejtős a dolog.
165/70 R14-et ne! Bele fog érni a sárvédőívbe berugózásnál.
Néhai apóst megszivatta a gumis és ilyet rakott rá neki (talán nem szándékosan, de akkor is elszúrta). Ha hátul is ülnek, akkor minden huplin, úthibán beleér a sárvédőbe. 1-2 fővel ok.
közben az is sokat segített, hogy fújtam bele egy kis levegőt :) 2.3-ra nyomtam fel, keresztbe 1.9 volt, a másik kettő 2.1 körül. nem is tudom, hogy maradt ez eddig el, most úgy mássza a padkát, ahogy azt szeretném :)
Mikor a wagonom 9 éves volt, tetettem bele uj gyári klimát. Kifogtam Kazincbarcikán /megérte Pestről leutazni / a Suzuki Szabónál volt akcióban pár darab , 100.000 ft -ért garanciával, azóta is hibátlanul müködik. Most 14 éves az autó. Nagyon kell bele !!
Hosszú évek óta minden Wagonunkon 165/65 -ös méret van (télen, nyáron). Elfér, de picit túl van a hivatalos váltóméreten. Ennek ellenére nem volt még gond műszaki vizsgán.
gumit kéne venni a vagonra. jelenleg elöl 155/65, hátul 165/55 gumik vannak rajta. a probléma a következő: kifejezetten nehéz a hátsó kerekekkel feltolatni a padkára, és mivel a belvárosban használjuk, ez elég komoly probléma.
egy ideje már hajolgatok és nézem a gumikat a Wagon R-eken, ma láttam egy 165/70-es megoldást, ez például kifejezetten tetszett, de elég kevés hely maradt a karosszéria és a kerekek között.
a gyári az 155/65 és 165/60 R14-gyel, ennek utánanéztem. a kérdés, hogy ki mit használ, mi jött be, milyen tapasztalatokat szereztetek?
(a gumiról annyit, hogy négyévszakosat tervezek venni, a Goodyear Vector 4Seasons Gen2 kifejezetten tetszik - a városban ritkán van hó, főleg az esőre készülünk, és ez a gumi nyáron is elég jó állítólag).
Rég jártam erre de a wagon r hibátlanul üzemel kop kop kop. Viszont most felmerült hogy kellene bele klíma 2002 évjárat 1.3 benzin. Ebben kérnék segítséget valaki esetleg rakatott utólag klímát ,ha igen hol,menyiért,de a legfontosabb megbízhatóan működik? Tudom egyszerűbb lenne eladni és venni egy klimásat de ebben most van 92000km valóban csak ennyi a feleségem nem adná el semmi pénzért úgy hogy most keresem a megoldást. Köszönöm