Keresés

Részletes keresés

pmobilTB Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51932

Kb egy hónapos, de ma is ott álltak. :)

üdv

Jani

Előzmény: ckg471 (51931)
ckg471 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51931
Nem ritkaság :-).
Mikori a kép?
Előzmény: pmobilTB (51930)
pmobilTB Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51930

Sziasztok Ikaruszosok!

Felraktam ezt a képet a Velünk pusztuló történelem topicban, és ott azt mondták, hogy ez a 200-as már ritkaság, na gondoltam talán érdekel titeket is. Egyébként mint két busz a győri Credo buszgyár udvarán pusztul. Nem tudom, ezekről leshetik az ötleteket?

üdv

Jani

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51929
Mivel nem akarok nagyképűnek látszani /pedig,dehogy nem /,további tanácsok helyett ,a klasszikust idézem,nevezetesen Gergő bácsit a pincegazdaságtól,majd a nap felszííjja. :-))
Előzmény: Törölt nick (51927)
lala0210 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51928

Igen, négyutas. Az "extrák" a segédlevegőkörön vannak.

Előzmény: Törölt nick (51926)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51927
Az biztos nem, mert fűthető a szelep és fűtött is:) Egyébként tényleg tipikus elfagyási pont.
Előzmény: Törölt nick (51925)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51926
Buszokon is "csak" négyutas az a szelep? Azt hittem, hogy a légrugók, ajtók, légrugós vezetőülés, és persze a kétkörös fék+rögzítófék miatt sokkat több felé osztják azon a helyen a levegőt. Főleg egy csuklósnál, ahol még több a tengely és ajtó.
Előzmény: Törölt nick (51925)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51925
Az a valahol , valószínű,hogy a négyutas szelep lesz.Egy kis óvatos melengetés és már el is indul a levegőtermelés.
Előzmény: Törölt nick (51919)
Lemezárugyár Játékai Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51924
IK60T Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51923
Ezeket ismerem és sajna nem jó.
Előzmény: kawirzbácsi (51921)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 51922
Van valami fotó erről?
Egyáltalán IK-262-ről?

Zslevi
Előzmény: Abrantes (51913)
kawirzbácsi Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51921

http://www.villamosok.hu/troli/ik-280-proto/index.html

 

lehet hogy tudtam segiteni?

 

üdv kawirz

Előzmény: IK60T (51900)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51920
Még jó időben pöccre indult:)
Előzmény: GARAZSMENET (51887)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51919

üdvözletét küldi:)

 

Ma beröffentettük. 4 hónap állás után és -6 fokban havazásban azért kért egy kis hidegindítót. Kicsit feljebb is fagyállóztam, a légrendszere sajna valahol el volt fagyva így nem is mocorogtunk vele, mert nem termelte fel a levegőt.

Előzmény: reszelozsir (51904)
Abrantes Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51918
Hogy teljes legyen a káosz, most én is csavarok egyet a BX 55-11 történeten: egy 1984-es keltezésű gyári fotón ott áll a busz a 284.K3 és szintén BKV-kék 415.00 (410) között az Ikarus udvarán... Ezek szerint már 1984 végén elkészült ez a busz is.
Előzmény: bi-02 (51885)
sanyi130- Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51917
Van itt néhány szép érdekes kép

http://w3.bama.hu/html/kepgaleria_html/25700/25700_frame.html
Abrantes Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51916

Szerintem még nem, köszi!

Hétvégére összegyűjtöm a kért adatokat. 

Előzmény: P.stephenson (51903)
nemeza Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51915
Kép van róla valahol?
Előzmény: Abrantes (51913)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51914
BPY-150 esetében úgy tűnik, hogy 1984. decemberben készítették a fenékvázat, majd 1985-ben a buszt.
Előzmény: Mihál (51912)
Abrantes Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51913

Köszi.

 

Egyébként nem bontották el a hetvenes években, 1986-ban pl. az egyik (volánsárga) még egész épp állapotban volt a gyárudvaron és még pár évig élt ez a kocsi.

Előzmény: Törölt nick (51909)
Mihál Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51912
Mi lett kész 84-ben? A fenékváz vagy a busz?

Volt annak egységes gyakorlata, hogy mikor teszik rá az alvázszámot?

A BKV 1989 augusztusban beszerzett komplett szériája 88-as alvázszámmal jött. Nehezen tudnám elképzelni, hogy 88-ban már kész voltak azok a buszok.
Előzmény: Törölt nick (51910)
Mihál Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51911
Szerintem nem.
Előzmény: Abrantes (51895)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51910
Ha elhisszük a BPV-866-ról a buszok.fw.hu-n olvasott alvázszámot (284.02.009.84), akkor még '84-ben kész lett.
Ha nem lenne ekkora keveredés a számokkal, akkor a 009 alapján azt lehetne hinni, hogy ez az utolsó előtti kocsi, még 1984-ból, utána már csak a BPY-150 készült '85-ben, így meg is lenne a tíz.
De van még a troli, és sok számot nem ismerünk. Meg ha a BPV-866 a 009, akkor 1981-ben, és 1983-ban nem kezdték újra évenként a számozást, 1985-ben miért változtattak volna a "jól bevált számozási gyakorlaton"?

(A videóhoz meg azt akartam írni az előbb, hogy a hely alapján 435.17 a busz altípusa, de nem jelent meg a hsz.)
Előzmény: trlpx (51907)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51909
Üdv!

A BKV-nál nem próbázott IK-262-es kocsi, csupán tervbe volt ez véve.
Az egy vagy két elkészült példányt még az Ikarusban elbontották a hetvenes években.

Zslevi
Előzmény: Abrantes (51895)
P.stephenson Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51908

Félévente belinkeli valaki...

De végre most van info a video mellett arról is, hogy mi törpént. Nos, mint a címből látszik, a halál alagútjának hívják, ugyanis sok helyen betörik a víz az alagútba, ami köszönhetően az orosz időjárásnak faszán megfagy. Tovább nem kell mondanom.

Az viszont érdekes, hogy noha már hírhedt az alagút, még is van, aki nyomja neki benne, mint az állat. Szláv virtus ugyebár.

 

P.s

Előzmény: AUTOSANdris (51905)
trlpx Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51907
Akkor itt komoly hiba csúszott sokunk listájába, következtetésébe. Elsőnek első kocsi, csak nem '84-ben. :-/
Decemberi a padlóváza BPV-866-nak is pl, lehet hogy már ő is átcsúszott '85-re?
Előzmény: Törölt nick (51888)
trlpx Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51906
Vót. :-) De nagyban még nem lett belinkelve. Ő van most Lipeczkben, oroszoknál.
Előzmény: P.stephenson (51903)
AUTOSANdris Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51905

Üdv

 

Ebben a videóban ha jól látom egy 435-ös Ikarus van. Mitől történhetett ez a busszal?

reszelozsir Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51904
Huhúhhúúú.....

Hogy érzi magát a drága? Amióta kikoptak, nem szívesen ülök buszra nálunk (ami meg most van az említést sem érdemel).
Előzmény: Törölt nick (51884)
P.stephenson Creative Commons License 2009.01.07 0 0 51903

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!