Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PatAti Creative Commons License 2021.03.23 0 0 18260

Szia, köszi!

Visszaírtam e-mailen.

Attila

Előzmény: CsA (18259)
CsA Creative Commons License 2021.03.23 0 0 18259

Gratulálok az eladáshoz és az új autóhoz is!

Írtam e-mailt, remélem az indexen megadott e-mail címed még működik, és megkaptad.

Hasonló cipőben járok... :-)

Előzmény: PatAti (18257)
CsA Creative Commons License 2021.03.23 0 0 18258

Köszi! :-)

 

Előzmény: .AxlZoli (18256)
PatAti Creative Commons License 2021.03.23 0 0 18257

Sziasztok!

 

Eladtam a verdát nehéz szívvel, sok kellemes utazási élmény volt vele az elmúlt 7,5 évben.

Az új az teljesen más gyártó és kategória.

Nektek további sok balesetmentes és hibamentes kilométereket kívánok!

Ha megengedtetitek, akkor néha azért még benézek nosztalgiázni!  :-)

 

Attila

.AxlZoli Creative Commons License 2021.03.22 0 0 18256

Jól néz ki az új verda, sok-sok balesetmentes kilómétert hozzá (majd ha levizsgázik) :)

 

Megyek a Renault szerelőmhöz a héten olaj kerék cserére, majd megemlítem a Flu-dat ha valaki keres akkor tudjon róla ;)

Előzmény: CsA (18254)
CsA Creative Commons License 2021.03.17 0 0 18255

Ha valakinek az ismerőse ellenállhatatlan vágyat érez, hogy Fluence tulajdonos legyen, itt egy szép megkímélt darab, aminek az előélete a fórumon is a kezdetektől lekövethető... :-)))))))

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/fluence/renault_fluence_1_5_dci_expression-16844782

CsA Creative Commons License 2021.03.15 0 0 18254

OFF

Egyébként "Koszoska" már egy ideje megérkezett a helyi márkakereskedésbe, már ültem benne és többször körbejártam...

A vonóhorog + LPG kombináció miatt csúszik az átadása, mert a szalon nem, csak az NKH vizsgáztathatja, ahol kicsit hoszúak a határidők...

Az újautó-átadó teremben kicsit jobban fog mutatni... :-)

ON

 

Előzmény: CsA (18253)
CsA Creative Commons License 2021.03.15 0 0 18253

Mivel a január 21.-i tankolás óta nem kellett kimozdulni a városból, a Flu azóta nem volt indítva vagy mozgatva. Ezért a hétvégén mentem vele egy 10 km-es kört a városban, majd 2 hónap állás után. Az első főtengelyfordulatra már ketyegett a dCi, kis melegítés után el is indultam. Mivel elég jó idő volt (11 fok) a klímát is bekapcsoltam, hogy az is megjáródjon és kapjon némi kenést. Nagyon patent az autó, nem lesz könnyű elengedni... Az utód Duster március 25.-én vizsgázik, valamikor a rákövetkező napokban tudjuk átvenni. Azt kell mondjam, hogy a Fluence-nál jobb autóm csak az F Astra volt, mert a Fluence esetén már kellett egy stabilizátor pálcát cserélni 71 ekm-nél, az Astra esetén pedig 150 ekm-nél kellett a futóműhöz először (és eddig utoljára, mivel azóta is a családban van) hozzányúlni, két hátsó lengéscsillapítót és a gyári első fékbetétek+tárcsa cseréje miatt.

7 év és 100.600 km távlatából azt kell mondjam, sose hozzak rosszabb döntést, mint amikor ezt az autót megvettem... :-)

jenoe- Creative Commons License 2021.03.08 0 0 18252

zuglóban van egy erre szakosodott műhely

 

Előzmény: tnz (18201)
.AxlZoli Creative Commons License 2021.03.08 0 0 18251

Most jut eszembe, az Steering lock fault-ot írt.., akkor ez lehet más lesz, nézesd meg az a biztos.

Előzmény: .AxlZoli (18250)
.AxlZoli Creative Commons License 2021.03.08 0 0 18250

Egyszer én is jártam így, feltehetőleg "rossz szögben" akadt be leállítást követően az elekromos kormányzár és nem tudta kioldani indításkor, kicsit mozgattam a kormányon és jó lett. Ennek 2 éve, azóta sem volt ilyen hiba.

Előzmény: d3rr7ck (18248)
vino-et-veritas Creative Commons License 2021.03.07 0 0 18249

Legalább egy hiba-kiolvasás célszerű lenne.

Talán csak mutatna valamit, komolyabb beavatkozás nélkül is.

 

Ha ez mondjuk AP-n, 130-nál vagy egy zsúfolt országúton, előzés közben jön elő, nagyon komoly lehet a vége...

Előzmény: d3rr7ck (18248)
d3rr7ck Creative Commons License 2021.03.07 0 0 18248

Sziasztok,

 

Power steering fault hibával találkozott már valaki?

 

Tegnap reggel kaptam ezt az üzenetet (STOP lámpával együtt), miután egy alig 10 perces út után újra beindítottam a masinát. Az üzenet alapján egyből a kormányt próbáltam forgatni, de erős ellenállásba ütköztem.

 

 

Szervóhibára gondoltam, de mivel pár perccel azelőtt tökéletesen működött a gépezett, leállítottam az autót és újraindítottam reflexszerűen. Az álmoskönyv szerint ez rossz ötlet volt:

 

 

Azóta már többször is használtam a Flu-t, de nem jött elő a fenti hiba. 

 

Mivel nem az egyik ablakemelő romlott el, hanem mégis a kormányzással van/volt valami gubanc, nem szeretném elbagatellizálni a dolgot, viszont a szerelőhöz se rohannék feleslegesen, hisz azóta nyoma sincs a hibának.

 

Ti tapasztaltatók már hasonlót?

 

 

AUTOMATA 01 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 18247

Tud jól fogyasztani ez az 1.6 szívó. (80 km átlaga 90-100 km/h országúton, falvakkal együtt.)

Dombiz Creative Commons License 2021.03.05 0 0 18246

https://myr.renault.hu/             200.-én sokaltam  feléből maszek megcsinálta

Előzmény: Rami72 (18245)
Rami72 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 18245

sziasztok, 

tudnátok adni támpontot, hogy hol lehet megnézni az éves szervízeket?

(melyik évben mit kell csinálni az autón)

jelenleg 6 éves az autóm (1.6 benzines - 56ezer km) és vezérlést kell cserélni az autón ez a 6 éves szakszervíz keretein belül - 177ezer fotint) erre jön az olajcsere 50ezer meg  műszaki, szóval nem örülök :)

Black11 Creative Commons License 2021.03.03 0 0 18244

Ha jól tudom, az okoskerék 4000-es fordulatnál állít, de ettől még lehet akár az is rossz...

Előzmény: csabi 67 (18243)
csabi 67 Creative Commons License 2021.03.02 0 0 18243

Sziasztok!

2011 évjáratú K4M838-as motorkódú Fluencen cseréltem vezérlést,új Delphi okoskereket, új mágnesszelepet.

Vezérlés jól összerakva,motor szépen indul,alapjáraton szép hang.

Fordulatszámot emelve kb.2000-től 2800-ig nem durva,de kerepelő hang,fordulatszámot emelve elhallgat,majd amikor esik vissza a fordulatszám,akkor szintén a fennt említett tartományban kerepelés.

Találkozott már valaki ilyennel?

Lehet szar az új okoskerék,lehet computer probléma?

 

Köszi :Csabi

.AxlZoli Creative Commons License 2021.02.25 0 0 18242

Tuningoltam én is ma :) Gyengének éreztem a gyári fényt (facelift, projektoros, hagyományos Renault izzó). Mármint semmi baj nem volt vele, de a kíváncsiság is hajtott, hogy mit tudhat egy növelt fényerejű izzó.

 

Redneltem Tungsram Megalight Ultra H7 +150% izzókat és ma tettük bele. Ég és föld... :) Valamivel fehérebb is a fénye, meg baromi jól világít. Lehet nem bír 5-6 hónapnál többet de annyival jobb, hogy annyit megér. Egyébként is országúton is csak menetfénnyel megyek nappal, így eleve nem megy sokat a fényszóró max ha kapcsolja az automata itt ott, szóval nálam lehet többet fog bírni, vagy nem :D

Black11 Creative Commons License 2021.02.22 0 0 18241

Már csak attól függ melyik motor, mert a H4M-en pont elöl van :-)

Előzmény: drazse1979 (18240)
drazse1979 Creative Commons License 2021.02.21 0 0 18240

Szia, a motor hátsó felén van. Nagyon nehezen lehet hozzáféréni és kicserélni. Sajnos nem fotóztam le, mikor cseréltük! 😔

Előzmény: lukxy (18214)
AndrasFlu Creative Commons License 2021.02.21 0 0 18239

Eleve tök gáznak tartom a chiptuningot. Majd Ti biztosan jobban be tudjátok állítani a motort, mint a gyárban. Tuti ugyanolyan tartós marad a plusz X lóerő ellenére, és naná, hogy kevesebbet fog fogyasztani. Mese. És persze a gyári garanciát is bukjuk vele, ezt miért nem reklámozzátok?

 

Az meg külön problémás, hogy ilyen reklámok, ilyen formában már bekerülnek ebbe a fórumba is...

Előzmény: Rigotech Chiptuning (18238)
Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.21 -1 0 18238

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: Renault 1.5 DCI chiptuning, esettanulmányok, mérések, sztorik, videók – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"A Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.  

Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  

 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip #nissan #dacia #renault #1.5 #dci

CsA Creative Commons License 2021.02.19 0 0 18237

Ha jól emlékszek, a Tiedben pár tízezer km van, tehát egy kicsit aláígért... :-)

Előzmény: abnm (18236)
abnm Creative Commons License 2021.02.19 0 0 18236

Ha nem volna a kifogástalan, 5 évesen is szinte új, dízel, 110 le 6 sebességes autóm, Tőled örömmel megvenném a Flut!

Az autómért 3 milliót ígért egy pasi  ősszel, de mit kaptam volna annyiért?

Előzmény: CsA (18235)
CsA Creative Commons License 2021.02.17 0 0 18235

Ez a "billegés nálunk bő 1,5 éve tartott.. Nálunk is nehezen született meg a döntés, hiszen a Flu tökéletes állapotú, szép, és gyakorlatilag egy újszerű autót adunk el majdnem féláron. De be kellett látni, hogy a hétvégi nyaralóba utazáshoz, ott helyben a tré erdészeti és földutakon, majd hétközben a városi 2-5 km-es távokhoz már nem a Flu lesz az egyszerre megfelelő autó. Attól függetlenül nagyon szeretném ha jó helyre kerülne, és nem a Bp-i dugóban végezné sárgára átfóliázva...

Mi 2019 végén már majdnem elhatároztuk magunkat, akkor 5MFt-ért majdnem megvettünk egy készlet TCE 140 Kadjart, de olyan alacsony beszámítási árat mondtak, hogy nem lett üzlet. Valami miatt még akkor nem volt annyira megérve az elhatározás, hogy mégis megvegyük, a Flu-t pedig meghirdessük a HaHu-n...

Az áremelkedés egyébként a használtautó árakat is fentebb húzta, az a Kadjar most 1 évesen használtan többet ér, mint amennyiért újonnan megvettük volna... :-)

Előzmény: vino-et-veritas (18234)
vino-et-veritas Creative Commons License 2021.02.17 0 0 18234

OFF

Tavaly az "1. hullám" után volt egy "készletkisöprési akció" a R-nál.

Az új Mégane-ok elég jó árban voltak (még) kb. egyedi darabonként.

Gondolkodtunk rajta, de még billegett a F az egész jó állapota miatt, így maradt is.

Sajnos egyszer volt Budán kutyavásár...

Azóta a "dübörgő" gazdaság meg a "bivalyerős" forintárfolyam (mondjuk az már korábban) alapból elfújta a "kellemesebb" árakat... 

Előzmény: CsA (18233)
CsA Creative Commons License 2021.02.16 0 0 18233

A folyamat már tavaly elindult... Minden autónak elszaladt az ára. Egy új alap Clio tavaly a 65 LE motorral 3,5MFt körül volt, most 4,4MFt. 2019 decemberében alkuban voltunk egy alap Renault Kadjar megvételében 5MFt-ért, most ugyanaz minimum 6,5MFt. Suzuki Swift nincs 4MFt alatt. A kifutott Sandero alapára nemrég még 2,3MFt körül volt, az új alap klíma nélkül most 3,4MFt. A Vitara GL nemrég még 4MFt alatt volt, most 5,6MFt...

Ezért döntöttünk úgy, hogy most váltunk új autóra. Már így is elkéstünk 1,5-2 évvel. Lassan jön az új Duster, ami a régiből jó felszereltséggel még most megvan 5,5MFt-ból, szerintem az újból nem áll meg 6,5-7,0 alatt...  

Előzmény: abnm (18231)
CsA Creative Commons License 2021.02.16 0 0 18232

Lehet benne valami...

Előzmény: AUTOMATA 01 (18230)
abnm Creative Commons License 2021.02.16 0 0 18231

Ez igen! Sok szerencsét hozzá!

 

Benéztem egy Renault szalonba, nagyon felment az autók ára idén.

 

 

Előzmény: CsA (18226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!