Sziasztok . Már lehet voltak fent a képek régebben . Illetve páran láttak a valóságban is a fórumról. Én ezt 10 év alatt rakam össze. Igaz ha valami nemsikerült két hónapig hozzá sem nyúltam. Nagyon sok élmenyem volt vele amióta elkészült.
Ezek jó tippek!, de ki az aki ilyen nagy melóhoz hozzáfogna??Én már öreg ember vagyok, s nem is értek az autójavításhoz. Szívem szakad meg egy-egy gyönyörű autóért, de a fiam, és a lányom is szereti őket. Az egri az közel volna, de iszonyú sok meló lenne rendbe tenni, és az utánjárást még nem is említettem, 1-1 alkatrész után.
Zombori Z. barátomnak volt 1 szép autója -Renault-,de ő is fentről nézi.Minden elismerésem nektek akik időt, pénzt nem kímélve rendbe teszitek, és megőrzitek ezeket a gépcsodákat. Kívánok nektek sok erőt, és egészséget, hogy sokáig csillogjanak a skodák !!
69-ben Fehérgyarmatra vitték el, de a kemény-tető nem kellett, azt 70-71 ben Szfehérvári Volán nál valami kis-főnök vette meg.
Később találkoztam az autóval Ny.-sóstón, azóta semmi hírem felőle.
Megmaradt a magyar nyelvű használati utm, és még 1 füzet, rajta piros színnel a Skoda, és egy pár a borítón.
Szívem csücske volt, az biztos mert sok élmény fűződött hozzá, abban az időben Kékesen dolgoztam, szervizelni a szlovákokhoz vittem, ott erősítették meg azY két ágát 1-1 hajlított lapos-vassal, hajlamos volt ott elrepedni.
A csámpás hátsókerekekkel nem bírtam megbékélni, meg a vacak kézifékkel- rossz helyen volt és nem volt hatásos.
Ennek ellenére szerettem, mert gyönyörű kocsi volt!!!!!
Volt benne mágnes, az biztos! Mint már 1szer írtam, a Csehek tettek valamit az ülésbe mert a lányok feneke viszketett a bugyiban, és hamar megszabadultak tőle! hi hi. Persze ezt csak viccnek szántam, csupa jó erkölcsű csaj ült benn!!!
Én a mai napig szeretem...a Felíciát! Abba azért bele kell gondolni, hogy a maga idejében hányan nézték epekedve és csak keveseknek adatott meg egy ilyen autó birtoklása! És ami nehezen elérhető az mindig becsesebb, értékesebb. Ki érdekelt akkor valójában az úttartása, amikor a szocialista autógyártás egyik legkevesebb példány számú cabrióját terelgethette????
A régi koda- Octávia, Felícia borzasztóan or-nehéz volt. Hátul csak a difinek és a laprugónak volt súlya, no és a két csámpás hátsókerék, csoda,hogy úton tudott maradni, és ennek ellenére szerettük!