"az Ön autója egészen alacson fordulatszámtól sokkal jobban gyorsul, és ezt az erőt nem veszíti el egészen a vörös fordulatszámtartományig. Utazáskor lényegesen kevesebbet kell visszakapcsolni a megnövekedett nyomaték miatt, ezért a fogyasztás csökken."
"Land Rover Range-Rover 2.5 tds (95-99) 136 BHP
The average before was 11,7 Litres/100Km and now i have more power with 10.4 Litres/100Km"
Szia loygolf! Nálam a Dani a lényeg:-).Mindenhol defisdani nicken vagyok,kivétel a mlre.hu, ott Varga Dani<--ez az igazi nevem:-)) Neked milyen autód van?
Sajna a regadó miatt nem biztos, bár kint én nézegettem 4.6 HSE-ket és egész jó darabok lennének 2 milla körül, még 1.8 millát regadóba rátenni... egyszerűen nem. Inkább járok még egy kicsit a Classic-kal és ha eltörlik egyből hozok egy jó kis 4.6 HSE-t. :)
Hello loygolf!:-)) Köszi már benéztem oda is!Nemrég van netem,ezt az oldalt is csak tegnap fedeztem fel. Az mlre.hu volt az első amit megnéztem!:-))
Alfred: Természetesen anyagi oka van a választásnak,ugyanis saját pénzből veszem nem pedig hitelre.Ha teljesen összeáll a pénzem azt úgyis tudatom itt,hogy segítsetek,ha tudtok eladó gépet.Családi autó lesz,ezért a 110-es a választás! Akinek majd nem tetszik,hogy hangos üljön be az Audiba!:-)) Nekem Defi kell a "hibáival"együtt!!:-))
defisdani: Ha anyagi okból választod a háromszázast, akkor igazad van. Ha viszont megengedheted magadnak a Td5-ös megvásárlását, és az üzemeltetését, és napihasználatú autónak szánod, akkor mégicsak javaslom a Td5-öst. Csendesebb, dinamikusabb, újabb. A négyhengeresekhez viszont tényleg olcsóbb az alkatrész, mert azért, hogy ha nincs központi kompjuter, akkor az nem is romolhat el - bár nem sok elromlottról lehet hallani. Arra azért számíts, hogy megvétel után biztos, hogy fogsz költeni az új családtagra!
Alfred: Dátumot nem tudok mondani, 1-2hónap szerintem,max fél év,de azt nagyon nem szeretném!!Milyen szakmai témákra gondolsz? 110-es az elképzelésem,valamelyik négyhengeres"szívvel".Nagyon tetszik a Td5-ös,de Én tartok az elektronikától ezt már írtam.
Hali, ugorj át az mlre.hu -ra. Elöljáróban: a hazai felhozatal elég vegyes, legtöbbje szét van hajtva, bizonyos alkatrészek ára horror, s néha egy elektronikai rémálom. :) Ettől függetlenül egy szerethető luxusterepjáró, csak nem szabad elfeledni, hogy a roncstelep kapujáig is luxusterepjáró marad, annak minden előnyével, és hátrányával együtt. (A családban van egy 4.6 HSE. ;))
86' koruli MK II Range Rover (2.5D) vásárlását fontolgatom. Kinek mi a véleménye? Szervizigény? Alkatrészek árai, fogyasztás meg hasonló dolgok érdekelnének.
altefnegy: "Ez nagyon súlyos lesz!" Nem hiszem, könnyű alumínium elemekből áll a kasztni...! :oD
"Milyen ülések lesznek benne?" Elől az eredeti Defi ülések, de kicserélem a szivacsokat és a huzatot, második sorban pedig a legalapabb Defender ülések. Nem rég érkeztek meg azok is Angliából, de azokat is át kell húznom műbőrre.
Na, már szereztem lakatot a pótkerékre, de még nincsen olyan emelőm, amivel kényelmesen meg lehetne emelni, ha kell. Adtak hozzá egy kicsi olajemelőt, de az kicsi, sok kő kell alá, és nem is jó.
Szerintetek lehet valahonnan, vagy valakitől olcsón szerezni egy olyan rendszerű emelőt, amit a terepjárósok szoktak jack néven emlegetni?
meg az mibe fáj?
zl