Keresés

Részletes keresés

Pucros Mackó Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1918
Ahogy mindig mondtam, Mogyorósbányára beérkezni a teljesítés béta-változata:-)) Ott nyugodtan meg lehet dögleni, aztán pihenni egy órácskát. Éjszaka már nem olyan tikkasztó, pláne ha már zombi az ember.
altvizsla Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1917
Ha egy G50 után nincs kedvünk a következő tt-ra gondolni az természetes. A baj az ha 1 héten belül nem várjuk a következőt. Ezek szerint a te viselkedésed hasonlít egy igazi teljesítmánytúrázóéhoz...ez bíztató jel. Ne feledd amit mondtam: csak a 70km-es álomhatárt kell átlépned !
Előzmény: Törölt nick (1916)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1916
AV Koszi a biztatast
Azt ugyis szentul megfogadtam hogy a banyahegyi hullahaznal nem szallok ki (ha egyaltalan eljutok odaig )Nem tudom mit hoz a jovo :)Egy biztos tegnap este kilenckor a kovetkezo tura gondolata is rosszul esett, ma meg mar azon gondolkodom melyik hetvegi tt-re tudok eljutni:)
Ha megcsinalom a kinizsit ha nem, mar eddig is rengeteg szep helyen jartam es klassz turakon vettem reszt Mar csak ez is megeri
Előzmény: altvizsla (1914)
larzen Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1915
Teljesen igazat adok! Most hétvégén például fáradtabb voltam a Gerecse céljában, mint a múlt hétvégén féltávnál. Pedig az még kicsit több is volt.
Előzmény: Vérfarkas (1909)
altvizsla Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1914
Van egy jó hírem rohamcsigának: a Kinizsi igazából csak 70 km, de ezt nem tudják akik először próbálkoznak. Mivel 70 után elfogynak az emelkedők, onnan már meg lehet csinálni. Mi 70 után nagyon jó időket megyünk. Csak odáig próbálj eljutni, onnan minden könnyebb lesz !!! Ha 50-es túrákra jársz, akkor erőltess magadra még 20 km-t !
Előzmény: Törölt nick (1908)
pavarotti Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1913
Többiektől bocs OFF
Szóval holnap találkozom Lucával, mindenképp átadom neki az üdvözletet. És merem állítani, nagyon szépen énekel. Mindenképp gyere el a koncertre ha ráérsz, tényleg jó szokott lenni.
Persze tényleg nem egy nagyon extrovertált típus:)
Sajnos elég "törékeny", gyakran beteg, de most úgy néz ki csúcsformában lesz (Kopp, kopp, kopp).
Ja, és persze miattam is érdemes eljönni a koncertre:)
ON
Előzmény: pataporc (1911)
Vérfarkas Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1912
En sem pont ugy mondtam.. azert raktam idezojelbe.
Szellemileg nem szabad elfaradni, fizikailag lehet :-)
Előzmény: pavarotti (1910)
pataporc Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1911
Pavarotti, add at kerlek udvozletem Lucanak!Szepen enekel? Nekunk anno nem merte megmutatni... :)
Előzmény: pavarotti (1910)
pavarotti Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1910
Ezt azért pont így nem mondanám... :)
Tavaly emlékeim szerint a Tokodi pincéknél (pedig onnan már csak pár km M.bánya) az emberek kb. 95 %-a megállt vagy 5-10-15 percre. És nem azért, mert nem akartak túl hamar beérni Szárligetre...:)
Előzmény: Vérfarkas (1909)
Vérfarkas Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1909
Barmelyik tura utan azt erezheti az ember: na most megegyszer ennyit nem birna. De ha mar az elejetol fogva ugy megy hogy az a tav amit teljesit 100km az kicsit mas. Akkor "nem farad" el 50-nel..:-)
Előzmény: Törölt nick (1908)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1908
Ez nagyon tetszett amit a Geterol irtal
Azt nekem meg latnom kell!!

Jaj azt meg nem is irtam mennyi szarvast lattunk
Egesz kozel kb 50 meterre tolunk vagott at ket csapat is az uton Nagyon szepek voltak ahogy futottak
Hat az elotura nagyon klassz es nagyon nehez volt egyszerre de edzette a kitartasomat :) Sajnos nagyon rossz idot mentunk ez keves lesz a Kinizsin
Ahogy ott mentem egyedul az erdoben eleg faradtan a sotetben es azt gondoltam most reggelig kellene igy menni ... Hat annyit mondhatok minden turaval no bennem a tisztelet a szazas teljesitoivel szemben

Előzmény: Pucros Mackó (1906)
Thil Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1907
Hát az enyém is....
Előzmény: Pucros Mackó (1906)
Pucros Mackó Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1906
Csorog a nyálam! :-)) Azt hiszem, megdumáltál: pocsék kondícióm ellenére Dorog-Tatabányával fogok kezdeni. Imádom én is azokat a helyeket.

És én is granulálok, tényleg ilyen egy jól sikerült előtúra. Azt elárulom, hogy Koldusszállásról 3 km egy jó kis vasútállomás - de nem baj, hogy nem tudtad:-))

Viszont ti így nem jártatok a Getén - az ám csak a mesebeli táj ilyenkor! Fent a nyeregben, amikor gomolyog a reggeli pára az odvas keltikék fölött, akkor a girbegurba fák meg az aljnövényzet között mindig bújócskáznak a zöld manók. Így aztán őket nem lehet látni, de tuti, hogy ott vannak. De azért jó érezni a keltikék mézes illatát.

Előzmény: Törölt nick (1903)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1905
Akibacsi es a hozza hasonlok talan meg latnak belole valamit En mar annak is nagyon orulni fogok ha sotetben megnezhetem egy honap mulva :))
Előzmény: pataporc (1904)
pataporc Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1904
Hello! Gratula a bejarashoz, en nem hiszem, hogy ilyen radikalis sulyveszteseg utan be mertem volna vallalni egy otvenest. Egyebkent mintha topicot csereltunk volna - en lassan teljesen atszivargok a futokhoz, te meg kisajatitod a turasakat... :) Egyebkent koszi a penteki biztatast, ha Kiseszterrel nem gyozkodtok, nem is indultam volna, igy meg hihetetlenul jot futottam (mar nem idore, hanem erzesre :)). A Gerecsebol egyebkent tenyleg semmi nem fog latszodni, hacsak... hacsak... na mire gondolok? :)
Előzmény: Törölt nick (1903)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1903
Sziasztok

Rövid összefoglaló a K100 masodik ötveneséről Tehát mi is végigjátszottuk a busz és vonat menetrendeket de vasárnap korán szinte lehetetlen leérni arra a környékre Ezert hosszas egyeztetés utan sikerült ugy intézni hogy a kocsival elmentünk Tokodra otthagytuk az autot és egyik turatars felesége értünk jött a végcélhoz bepréselődtünk (5 felnött két gyerek ) visszavittek tokodra a kocsihoz Ezt csak azert irtam le hátha nektek is sikerül valami hasonlót összeszervezni
A turáról Elöször is a Gerecse gyönyörű! Hihetetlenül szép volt Minden bokor virágzott egész más a táj mint a Pilisben Sokszor olyan mintha mesebeli tájon járnánk A Nagyon remélem egy hónap múlva járok még arra bár semmit nem fogok látni belőle Két K100 as teljesitővel mentünk és elfelejtették megnézni a leirást az elején ezért mi nem a kék + hanem a sima kéken indultunk el igy a kb 53 kmhez még az elején hozzájött plussz 5km elég sok felfelével
A jelzések jól láthatóak a létráknak nem hiányzik a foka az első keritésnél nincs létra és majd figyelni kell a villanypásztorra bokamagasságban Ha le kell kanyarodni az utról sok helyen a jelzések kanyarodó nyilak Szoval aki figyel nem téved el
Főleg ha tudod a térképről hogy valahol a jó utról nemsokára be kell csűrni az erdőbe
Az utolsó órában ránk sötétedett én lemaradtam a csapattól . A szél piszok erősen fújt majd megfagytam és elfogyott az összes vizem
Jó próba volt tanulságos dolgokra jön rá az ember Például ha egyedül van a sötétben akkor hiába jó az út lassabban lehet haladni ha nem akarsz eltévedni akkor ezerrel sasolni kell a jelzést és az ötven után már eléggé leköti az agyat A másik dolog bedurrant az a izmom elöl a sipcsontnál (amit akkor használsz ha spiccelni akarsz) Már pusztamarótnál fájt Vértestolnán kiugorhattam volna de akkor még ugy gondoltam nem lesz túl rossz
Utána már nem igen van kiugrási lehetőség Szoval nem volt mese ha nem akartam bennragadni az erdőben akkor menni kellett tovabb (és nem akartam) Az utolso 15 km en voltunk a legfáradtabbak de akkor már alig pihentünk Amikor jo talajon széles lapos uton mentem igyekeztem kilépni hogy nyerjek egy kis távolságot mielött ujra egy botladozosabb kis ösvényre kerülök Arra is rájöttem mennyire fárasztó nálam gyorsabbakkal menni Alig tudtam pihenni (mert ők pihentek amig vártak rám) és nem tudtam a saját tempomban egyenletesen haladni . Gondolom ez nekik sem volt tul jó.
Szóval rá kellett jönnöm hogy a maradék időben még keményen kell készülnöm ha meg akarom csinálni a Kinizsit és gyorsabbnak is kell lennem
Hát ha rendbejön a lábam hétvégén ujjult erővel nekivágok
Üdv rcs

Gödény Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1902
Elnézést, igazad van. Hiába, kutyafuttában nem jó irkálni ...
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (1819)
Thil Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1901
Az érdekes volna. Bár akadt már őrült az életemben, aki vállalkozott erre is:-)))))
Maradjunk abban, hogy nem hiszek a Hős Megmentők gyakori létében, ergo magamnak kell segítenem a BJH-n, vagyis bajba jutott hölgyön, azaz magamon:-)
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (1900)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1900
Vagy értünk jön, ha lekéssük a vonatot, és mindenkit hazavisz, Thilt is beleértve. :-)
Előzmény: pavarotti (1899)
pavarotti Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1899
A legszebb mindenképpen az lenne, hogy az aznap rá nem érő (pl. dolgozó) topic-társak közül egy vagy kettő felajánlja az autóját és levisz minket nyolcra M.bányára, majd hazajön dolgozni :))))))
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (1898)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1898
Kösz, a 8535-öst még nem ismertem, most dolgoznom kell, de majd összerakom a javaslatokat busz, vonat és autó különböző kombinációival. :-)
Előzmény: kivi (1895)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1897
Ó, hát én ilyen közvetett keresésekre nem gondoltam.
Ezért utálom a buszmenetrendet, először találd ki, hogy mely Volánok indítanak járatokat az adott településre (több is lehet), aztán mindegyiken keressél külön, de jöjjél rá magadtól, milyen közvetett kapcsolatok vannak. Brrr. Ahelyett, hogy csinálnának egy központi információt, amelyik az elvirához hasonlóan működne. Kész kanosszajárás egy ilyen menetrend felfedezése.
Előzmény: pavarotti (1896)
pavarotti Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1896
Szóval én is ugyanazokkal a - nyilvános - adatokkal dolgozom, mint ti. Talán amit ti nem tudtok, hogy a pesti volánnak is van egy - nem hivatalos, de eddig nekem mindig bejött - menetrendje, ezen a címen. Összefoglalva: (máj15 ugyebár munkanap)
6:30 Árpád híd -> 7:37 Dorog (ezért írtam közé ...-ot)
7:57 Dorog -> 8:17 Tát
Tátról M.bánya < 4 km (otthon megnéztem Ger. térképen)
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (1894)
kivi Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1895
Ez az oldal, valamint ez nem jó?
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (1894)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1894
Köszi. Ha jól értem, ezeket a tardosi kiszállás miatt írtad be? De mbánya problémáját ez nem oldja meg. A Vértesvolán keresője egyáltalán nem működik. :-( Én a könyvtárlistát nyitottam meg, úgy próbáltam guberálni.
Előzmény: kivi (1893)
kivi Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1893
SK,
nézd meg ezt, és Ezt.

Thanks to Mackó. :-)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (1892)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1892
Te jó ég! Most esik le! A Mogyorósbánya, rakodó hol van? Csak nem a 10-es úton? Mert akkor bukta. Én próbáltam Mb-ra menő buszokta találni az interneten, de az összes menetrendben csak Rakodót találtam, nem sima Mbányát! Szóval hol van ez?

Lehet, hogy akkor az összes eddigi nyomozásom hiábavaló volt. :-(

A koránkelés vagy későnfekvés nekem mindegy, egy ennyire bonyolult logisztikájú túránál szerintem nem lehet kényeskedni. A korai indulásnak az az előnye, hogy biztonságosabb a beérkezés. Tehát semmiképpen nem alapoznám a bejárást arra, hogy kitalálunk valami ideális tempót, egymást nem ismerve, és azzal megpróbáljuk az utolsó vonatot kicentizni. Kb. 55 km nem kevés, fáradtság, lábfájás is bejátszhat, és elég, ha egy ember lelassul.

Még egyszer: reális kiszállási lehetőség van Tardoson és Vértestolnán (de nem tudom az itteni menetrendeket, még azt se, hova megy a busz), valamint Koldusszállás után az M1-esen stoppal. (Nem szabad. :-))

A többit majd akkor, ha kiderült ennek a rakodónak az identitása.

Előzmény: pavarotti (1885)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1891
A térképek nem kopipasztásak, hanem kopirájtosak, azért nincsenek fenn. De amit a térképekről meg lehet találni a neten, azt a http://emil.alarmix.org/sksk/ -> Linkek -> Infrastrukúra rovatban megtalálod, vagy legalábbis a hozzá vezető utat.
Én nem ígérem, hogy tartani tudom ötvenen az ötös tempót! A mai Gerecsém 4,66 lett, és még erre sem biztos, hogy vonatot lehet alapozni. Dolgozom a megoldáson.

Pavarotti! Ez a busz tuti? Mert akkor jó lehet. Én az internetes menetrendben nem találtam ilyen korai járatot!

Előzmény: pavarotti (1885)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1890
Én inkább javasolnám a május 5-it. Nem tudom, mit bír a srác, és a szervezés is bonyolultabb, ha többen jöttök. A többit szóban.
Előzmény: Thil (1865)
kivi Creative Commons License 2001.04.22 0 0 1889
Mármint fél óra a metrózás?! Ha pont lekésed, akkor is max. 13 perc.
Előzmény: Thil (1888)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!