A sors úgy hozta, hogy egy belga kirohanással fejeztem be a bejáratós időszakot a kocsival. Hárman mentünk, tele csomagtartóval, és bár az 1.2-es motortól nem lesz rakéta az autó, a DSG remekül kompenzálja a motort, ahol a német pályán a sebesség + emelkedő együtt már nem ment erőből, ott a váltó visszadobott egy fokozatot és a tempomat dolgozott tovább mintha mi sem történt volna. Nagyon örülök neki, hogy a kéziváltós 1.4-es helyett DSG-s 1.2 lett belőle kb. ugyanannyiért.
Néhány apró dolog, aminél csóváltam a fejemet:
az egyik indítás után a lábtérvilágítás fényereje és még valami más funkció is visszaállt az alapértelmezettre
az automata ablaktörlővel nem tudok megbarátkozni. Megyek a szakadó esőben, folyamatosan töröl automata állásban, bemegyek az alagútba, előttem valahol valaki messze veri fel a vizet alig látható mértékben, marad folyamatos törlésen, már szinte szárazon töröl, majd nem sokkal az alagút kijárata előtt végre lassít az ütemen, beiktat a törlések közé 3-4 másodperc szünetet, majd kiérek az alagútból és marad az ömlő esőben ugyanezen a ritmuson, kézzel át kellett tenni folyamatosra. Nálatok is ilyen szar? Próbáltam érzékenyebbre állítani, de akkor még egy légytetemre is háromszor megcsiszolta a száraz szélvédőt.
a fáradtságérzékelő szenzorral kapcsolatban a szkeptikusoknak adok igazat, egyszerűen szart sem ér.
Sokat hordtam a csákányos felvonókon a gyereket ameddig megtanúlt sízni, most már 17éves és jól tanúl, az apjafia, mindig szerel valamit: ennek ne vedd meg az Atomic Redster Marcel Hirscher Sl-t ?
Sziasztok! Octavia tourhoz keresek bontott L&K lámpákat, amiben külön van a tompított és a reflektor. nincs valakinek eladója? Vagy esetleg bontókat, ahol utána lehet kérdezni. Köszönöm!
Az más, ha nem kapni, de ugyanezt az autót bármelyik márkakereskedésben megkaptam volna csak nem ennyiért. Használtért utaztam már kétszer is több, mint 400-at. Az nálunk már több mint a fél ország :)
Szerintem az alap technikában és a komponensek minőségében (klima, stb) nem verik meg a márkát sem a franciák, sem a olaszok, sem a koreaiak. Valamiért drágábbak, mind a konkurencia és mégis ott vannak a piacon, szép lassan világelsők.
2oo8-ban az anyós vett egy 1.6 benzines 3o8-ast, mondtam neki, hogy ne, dehát anyós... nem rossz autó, csak a piacra jár vele és garázsba tartja, csak 2oekm van benne. Nem volt semmi baja. Néha elviszem egy kicsit megjáratni. A motor nagyon szépen pörög.
De ha kinyitom a motorháztetőt elmegy tőle a kedvem, minden műanyag, én nem mernék hozzányúlni semmihez.
Mitől lehet az, hogy amikor az autómat este lezárom, (octi 1) másnap reggelre nyitást követően a műszerfalon az óra teljesen elállítódik. Valamint a rádiónál is kiírja bekapcsolás után hogy SAFE. Egyszerűen nem értem! A napi km is nullázódik, olyan mint ha éjszaka kiszerelnék az akkumulátort és vissza. Járt már valaki így? Mikro kapcsolók két első ajtóban cserélve. Villamossági szerelő egyenlőre tanácstalan.
Ha nem kapni rendeset, jót, "nem hazudóst", az is más.
Ha igen, onnantól csak pénz kérdése. Az időd forintosítva (mennyit tudnál ezalatt "termelni"), megfejelve az üa-költséggel.
40-50e Ft-ért erősen kérdéses, hogy utaznék-e 200 km-eket. (mer ugye az "ingyen szerviz" ajándékok is helyhez kötöttek, tehát majdan megint utazni kell amiatt is)
100e kedvezményért már egye fene, megrendelésnél is lemegyek annyiért Debrecenbe mondjuk. Minden csak pénz kérdése. :)
Nem vagytok egy kicsit kényelmesek? Én másfél hete egy a fiamnak szánt sílécért mentem el Erdély dél-kelete végéből Budapestre, mert elborúlt az agyam, hogy itthon nem kapok sehogyse. Az röpke 16ookm.
Most 5.2 helyett 4.8 a benzines Ceed kombi a legmagasabb felszereltséggel (gondolom, azt vett). Ezek szerint árat emeltek.
De ami érdekes, hogy xenont nem lehet, csak csomagban venni és így az 1.2 milla felár... Lehet, hogy alapvetően nem drága, azokért a Skoda elkérne mondjuk 1.5-2 millát, de marhaságnak tartom, hogy xenont csak pl. automata parkrendszerrel lehet venni.
Igen, ebben igazad van. Akkor még nagyon friss volt az Octavia 3 lehet, hogy ezért nem volt engedmény rá.(gyorsba kellett az autó és a KIA volt a másik jelölt, így nem keresgéltünk sokat).
Ha jól emlékszem 5,1 millióról indult és a pár extrával lett volna 5,7 mínusz a kedvezmény, és így volt 5,1 vagy 5,2 újra.
Emlékszem mindenképpen rá akart beszélni a hitelre ( volt valami akciója a Porsche banknak), mert akkor járt volna 4 téli gumi az autóhoz.