Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
Feleségem nézett egy riportot benefiten élőkkel. Egy kivételével mindegyik "mindjárt gurul"-típusú elhízott asszonyság/faszi volt, mindegyik teljesen normálisnak gondolta hogy egész életükben benefiten éljenek (és hogy abból meg lehet élni), és mindegyik a bevándorlókat okolta hogy nekik miért nem megy még jobban. Ez abszurd...
Nem tegnap óta vagy itt, pontosan tudod, mirol beszélek. Az átlagos brit faszról, aki azt hiszi, a szél a seggébol fúj, mert britnek szuletett. Szemely szerint én remelem,hogy az EU elmagyarázza neki, hogy nem így van.
Lehet hogy ki kell "szaladjak" Dover közelébe pár napon belül. Tudtok segíteni az alábbi kérdésekben?
- mi a reális idő egy standard (pl. kedd) munkanapon hajnali indulással Bp-Eurotunnel távra? (5 órákat tudok egyben vezetni és jellemzően tempósan megyek)
- ha foglalok jegyet az Eurotunnel-re, mi történik ha előbb vagy később érek oda? Az előbb nyilván nem nagy gond, de ugye elég nehéz belőni ilyen távra, elég 1-2 dugó, baleset, bármi...
- ha nem foglalok, ott helyben milyen jegyárra lehet számítani? (Már másnap vagy még aznap jönnék is vissza, és azt látom, hogy pl pár nap múlválra olyan 2x32-42€-s a legolcsóbb jegy)
Szumma-szummarum, adott egy kuldoldi zenesz a sajat stilusaval akinek esze agaban sincs itt maradni de a homoff szerint briton is el tudja majd jatszani amit kell. Me a briton forszt... vatafak??!! Karokes zBormingembol vagy mi??
Agyament tarsulat es ezt a kurta toriknak koszonhetjuk. Az antiszemitizmust, idegengyuloletet. Etc.
Nem vonulok haza, pláne nem sertetten. De megválogatom, mit veszek és kitol. Nem vásarolok sem az Icelandben, sema Coopnál, nem veszek Reebok cipot,Dyson porszívót, HP szoszt, ennyi. Adják el a brexshit hívoknek. De ha lenne lehetoségem továbbállni, megtenném. Tizenkét év után, szemrebbenés nelkul. De sajnos, túl oreg vagyok hozzá.
We, the undersigned, call upon HM Government to give the people of this country the final say on the Brexit deal negotiated by the UK and EU. This would be done through a referendum that would take place prior to the April 2019 exit date.
Mai kép: elmúlt hetekben egyik kolléga ilyen autóval commutingol :-) Es nem, nem a szantofoldon keresztul jon :-) Azt mondhatnank, hogy ez az auto igen kevesse idealis commutingolásra - de lehetne rosszabb is, egy Bugatti Veyron valoszinuleg meg kevesbe lenne idealis :-)
Latom biciklirol beszelgettek, a multkor lattam itt a neten ezeket a bicikli utanfutokat illetve csigahazakat, hihetetlenul erdekesek, fiataloknak valok gondolom akik szeretnek kirandulni es el mernek ilyeben lakni, illetve kempingezni. Gondolom ilyet meg sem engednenek varosi forgalomban vagy nagyon szidnak az edes jo anyjat az illetonek hogy kerulgetni kell a furcsa jarmuvet.
Nem vagyok biciklis csak kerdeznem aki tudja hogy nehez ezeket vezetni? Illetve huzni magunk utan?
Csak puszta kivancsisag mert rossz az egyensuly erzekem es meg csak biciklizni sem tudok, kocsival jarok de jolesik elnezegetni hogy mik is vannak. Es aranylag milyen olcsok!
En most 17 km t bicajozom mindket iranyba, ebbol kb 8 km olyan uton ahova auto nem mehet (viz menten vagy parkban), az agressziv hattyu a legnagyobb veszelyforras, meg a figyelmetlen kocogok. A tobbi resze a tavnak is csendes utcan. Egy nagy aluljaro van a North Circularnal de van biciklis aluljaroja, amit gyalogossal osztunk meg. En nemhogy a gyereket nem viszem nagy forgalmu utra de en sem megyek ilyenen, pedig London belvarosaba ingazom a 4. zonabol. (Van egy olyan erzesem, hogy videken nem ilyen jo a helyzet: egyszeruen az utak masok, nincsenek ilyen csak gyalogos bicajos utak)
Gyerek jardan megy, meg csendes utcan is. Nekunk eddig (az elmult 5-6 ev amiota gyerekek is onalloan bicajoznak) nem volt rossz tapasztalatunk. Kicsi meg szeleburdi, egyedul nem engednem. De nagy (11 ) iskolaba siman mehetne bicajjal, van olyan kozlekedesbiztonsagi hozzaallasa, hogy tudja hogyan kell kozlekedni, raadasul sokszor csinalta (ezt felnottkent sem egy het alatt tanulja meg az ember, plane gyerekkent. ).
En csodalom a batorsagotokat. Koloknek suli 4 mile ami nem sok, meg en is kb 10p alatt letekerem (pedig regeb cangaztam mar). De a gondolat, h minden reggel a south circular egy szakaszan menjen, majd a hammersmith bridge egyetlen bevezeto utjan ahol 1x1 szuk sav van es oda-vissza buszok, kamionok ----- hat, belemfagy a **** is. En sem mernek ott menni, nemhogy egy bama/szeleburdi 12 eves.
Jobban belegondolok, ott nem is szoktam bicos kolkokket latni. Felnottet sokat.
Három gyereknél már elég nagy a korkülönbség, hogy kettő elfér a biciklin: egy az első ülésben, egy hátul biciklisülésben (férfi biciklin necces, hogy le ne rugd a fejét, amikor felszállsz), vagy utánfutóban akár kettő ha ikrek, vagy utánfutó biciklin (nálunk ez játszott). a legidősebbm meg már teker egyedül.
Ez igaz. Viszont nem vesszuk tul gyakran igenybe a szolgaltatast, eddig a 11 ev alatt (hogy megy az ido!) 3 vagy 4 alkalommal bereltunk furgont 1-1 napra. Manapsag mar barmit hazhoz hoznak :-) Kiveve persze ha hasznalt nagyszekrenyt vesz az ember az eBayen :-)
Ezen a halk dolgon en is gondolkoztam, mert nagyon megszoktam gyalogoskent, h a zajra figyeljek es neha nem korbenezek hanem kobehallgatozok csak... es akkor eletveszely az elektromos kocsi. Megoldas: csorgot kell a nyakara kotni v tehen kolompot :)
Nalunk Smart masodik auto. Kell egy csaladi nagy (bmw) amibe lehet 1-2 hetre pakolni autos korturahoz. De szokas szerint (egesz eletunkben ez volt a jellemzo) midig azonos idoben, de tok masfele kell mennunk :) Meg gyerek elott probaltunk kompromisszumot a moszkva ter es obuda munkahelyek kozott, de mmindig mindketten elkestunk csak ..... aztan feladtuk.