Inkább a tartályok tisztasága lehet különböző, de szerintem arra is van szigorú szabvány, amitől nemigen térhetnek el. Leginkább szerintem a kút kezelőin múlik mennyire érzi jól magát tankolás közben, vagy ha megiszik egy kávét. Lehetnek olyan kutak ahol összejátszanak, átverik az autóst, bár gyanítom, hogy az ilyen hamar kibukik, aztán repül mindneki. Barátnőmet egy kútnál verték át, kevesebb pénzt adtak vissza mint ami járt. Végig nézték a videó felvételt is, ahol látszik a kezelő kiveszi a kasszából a kétezrest, de azzal a mozdulattal vissza is tette. Nem hagytuk annyiban, írtunk a cég vezérigazgatójának. Visszautalták a pénzt, elnézést kértek. Annyit írtak még, hogy a töltőállomáson több szabálytalanságot találtak, a szükséges intézkedéseket megteszik. Itt tuti összejátszottak a dolgozók és nem először csinálhatták az átverést, hiszen az egyik dolgozó kint volt mert éppen üzemanyagot hoztak. Mikor bement, ment a vita a pénzről. A fickó, anélkül, hogy tudta volna mi történt, illetve pontosan azért, mert tudta, a kolléganőjének adott igazat. Azóta oda nem járunk tankolni.
MOL kunál tankolok, mert ott van kedvezményem. Teljesen elégedett vagyok vele. Leginkább 3 kútnál szoktam tankolni, ritka mikor olyan helyen tankolok ahol még nem voltam. Nincs panaszom se az üzemanyagra, se a kiszolgálásra.
Feleségem 1,3-as benzines Wagonkája mostanában nehezen indul.
Azt figyeltük meg, hogy ha lejtős helyen áll meg orral felfelé, akkor a másnap reggeli indításnál csak 3-4 indítás után hajlandó elkapni. Addig csak dadog és fulladozik, mintha nem kapna elég benzint.
Ugyanez vízszintes terepen kevésbé, illetve orral lefelé parkolva pedig egyáltlán nem jelentkezik.
Én arra gyanakszom, hogy amikor orral felfelé parkol le, akkor visszaenged az AC és ezért csak több indítózás után tudja felkapni a benzint.
Szerintetek jó lehet a sejtésem? Vagy okozhatja ezt más is?
Mivel sajnos nem olcsó az AC hozzá, így a lehetőségekhez mérten szeretnék biztosra menni.
Hangszóró pár asszem megvan de még jobban utána olvasok: JVCCS-J410X . Elvileg 10cm-es tetőbe belefér remélem.
Motorolaj meg váltóolaj cserét augusztusra vagy szeptemberre fogom betervezni,természetesen szerelővel. Úgy vagyok vele inkább legyen karbantartva a kocsi.
egyszer már válaszoltak: elől 8cm, hátul 10cm, pont mindegy, mit raksz bele. nem lesz hifi.
AT váltó 60e nem tudom hol olvastad, 160ekm a normál csere periódus, ha sűrűn használod 35 fok felett, + vontatásra + megterhelő környezet, akkor 60e, de nem teszel kárt, ha cserélteted. Elvileg mosható szűrő van benne, nem kell venni, csak 5 liter dexron 3-at, kb 4 kell bele, de jobb a békesség, legyen tartalék. töltéshez szakember, mert nem mindegy, hidegen vagy melegen méred a szintet, ha túltöltöd, habzik, kinyomja ahol tudja
Sziasztok! Elterveztem,hogy közeljövőben kicserélem fejegységet kocsiban. Jelenleg egy JVC KD-S777R van benne nem a gyári. Ez sima Audió CD-ket visz csak. Ez majd eladásra kerül. Fejegység ami belekerülne az egy JVC KD-x330bt lenne,sima 1DIN-es. Kérdés az,hogy antenna átalakító kell-e hozzá? Véleményem szerint nem, mivel már most se gyári van benne. Használja valaki hasonló fejegységgel? Másik,hogy 2 hátsó tetőbe épített gyári hangszórót is cserélném valami jóra, erre tud valaki mondani valami jót? Kalaptartót nem szívesén vágnám ki egy jó hangszóró párért. Elől a műszerfalat nem szeretném megbontani abba maradna gyári.
Másik,hogy automata váltóban mikor kell olajat cserélni? Én úgy tudom 50e km után,de könyv 60e km-ret ír. Milyen fajtát érdemes belerakatni? 153e-nél volt cserélve az olaj. Most 192.500 km körül van benne. Motorolaj csere is esedékes lesz mert abba most 8000 km van jelenleg,de rendben van. 10000 - 15000km után kell cserélni asszem.
A heten kuzdottem meg vele. Unix sajat markas hi-tech nem megy fol, Hella detto. Eddig Bosch volt ami eleg xar es most is csak az stimmelt ra, de ez vmi uj fajta mert nagyon jol dolgozik.
Nekem most Valeo van fent, de semmivel sme treljesít jobban mint a töredék árában lévő Ultimate Speeed markájú. Sőt, a hátsó csíkoz, a lapát közép táján ott hagyja a koszt az ablakon. Az előző nem hagyta ott. Szóval nem mindig a drága a jó. Valeot nem veszek többet, mert nem ér négyszeres árat. Az Ultimate Speedet a Lidl-ben vettem annak idején. Tescoban is szokott lenni.
Szia! Tartok tőle, hogy egy sima rádió van benne. Elvileg kell legyen hozzá kiszedő lemez vagy pálca, amit a két szélén kell bedugni és azzal kiakasztani a taró füleket. Azután kihúzható.
Ha rákeresel a rádió típusának a manualjára a neten, biztos találsz hozzá leírást.
kérlek segítsetek abban hogy egy 2003 as suzuki wagon R ben hogy tudjuk kicserélni a zenelejátszót. ha van videó link az tökéletes. Köszönöm előre is a segítséget. A lejátszó előlapját sikerült levenni de tovább nem jutok.
Még annyi kérdésem van,hogy ki milyen rádiót ajánlana bele? Illetve,beszereléséről is jól jönne 1 - 2 dolog mire kell figyelni. USB-s legyen és 64GB-os vagy 32GB-os USB-t tudja kezelni, sok mappával a USB-en, több mint 80 mappa kezelése. FLAC-al stb. Jelenleg JVC-t nézegetek jelen esetben KD-X330BT -t. Most is az van benne,de ez egy Sima CD-s csak. JVC KD-S777R. Hangszórók jelenleg maradnának gyáriak. Kalaptartót nem szívesen vágnám ki.
2.
Olajszűrővel kapcsolatban is lenne 1 - 2 dolog. Ki melyik márkát ajánlaná? Néztem ezt a Bosch, vagy a gyárit de Unix-nál egyik sincs. Ez lenne hozzám közel. Tudom nem egy olcsó bolt.
Ma megjött a kis diagnosztikai kütyü (LM 327 BT), amiről kérdeztem korábban. Nekem egy 2003 Wagonom van, a 993 köbcentis (a motor kódot nem tudom de ti biztos tudjátok ez alapján). Tökéletesen működik vele. Bár az összes kijelezhető paramétert nem ellenőriztem le, de amit igen, azt biza szépen kiírja ( Akkufesz, fordulatszám, fogyasztás (liter/100km), sebesség, vízhőmérséklet).
Ugyanabban a gyárban készül mindkettő. Az egyikre Opel, a másikra Suzuki matrizát nyalnak. Az Opel majdnem dupla annyiba kerül. Természetesen az eredeti gyáriról van szó, nem utángyártottról.