Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11076

Ezeket az adatokat találtam a vastag Honda Jazz katalógusban:

 

1.2i S  1011kg

1.2i S Cool 1027kg

1.4i LS 1033kg

1.4i ES 1044kg

1.4i ES CVT 1068kg

1.4i ES Sport 1049kg

tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11075
ugye nincs semmi hihetetlen benne és még beléd se kötött senki!?
Előzmény: szellemes (11066)
tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11074

"-néha talán kissé túl- szubjektív topicot"

néha?

Előzmény: royking (11071)
Bobi1 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11073
A színek vicces dologok. Nekem a cascomban metál szürkészöld szerepel, a valójában satin silver metal, azaz teljesen szürke autómra. :) Mikor megláttam, vissza kellett fognom a röhögést. Aki ebben kékeszöldet lát, az meg is érdemli. :)
Előzmény: konyak_ad (11070)
Keleg Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11072
Üdv!

Én 35 múltam és sztem sosem fogom próbálgatni, hogy mennyit megy a Jazz. Ha majd ilyesmit akarok csinálni, akkor veszek egy S2000-et!!!:-) Sztem amúgy is inkább nevetséges egy jó kis családi autónál folyton arról szövegelni, hogy mennyit megy, mitől gyorsul jobban és mitől nem... Azon is mosolygok/sírok, mikor spoilert tesznek rá. Sztem akinek már van és meggondoltan vette (pl. nem egy 5-ös BMW helyett, mert nem volt elég pénze - talán valamelyik Totalcar-os népítéletben van ilyen), az nem csalódott benne, mert az árához mérten korrekt, (az 1.4-es, bár most erre felszisszen a sok 1.2 tulaj) jól motorizált, kis fogyasztású, megbízható kis szerkezet. Sok embernek ez egy igen-igen jó kompromisszum!!!
royking Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11071
Hello!

Csatlakozom Bobi-hoz... Kövezzetek meg érte, de a mi kocsink még nem látott 5000rpm feletti fordszámot, pedig még 30 alatt vagyok, és Hondám van :). [ja, lehet hogy már csak pár hónapig, mert OFF a régi/új kormányunk tevékenykedései eredményeképpen nemsokára megszűnik a munkehelyem. Tényleg, nem akar valaki venni, egy nagyon megkímélt Jazzt? Nemdohányzó, hölgytulajdonos stb :) ON ]
Biztos csak én "gyúrok a külső sávban a decikre". (vagy csak több, 25 év alatti srácot láttam boncasztalon autóbalesetből kifolyólag, mint Ti...).

De tényleg, miért is csesztetitek Tom-ot? Azért mert be merte írni, hogy mennyit ment a Jazze meg a Fábiája? Szerintem csak objektívebbé akarta tenni, ezt a -néha talán kissé túl- szubjektív topicot.
Csá,
Roy
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11070
Ez tényleg fura, bár azóta, mióta Apám bordó autója a forgalmi szerint lila, már semmin sem lepődök meg :) Nekem XII. kerületben lett forgalomba helyezve (Grohoczky), és 973 kg, mint említettem.

A 11067 pedig nagyon tetszett :)))
Előzmény: Bobi1 (11069)
Bobi1 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11069

Én sem igen értem, honnan veszik ezeket az adatokat. Én is keveselltem, de ezek szerint többeknek ennyi. Ez ismét a jó magyar bürokráciát dicséri.

Mellesleg tudja valaki honnan jönnek az adatok? Az okmányirodának van valami katalógusa, vagy a szalon adja? Ez azért mégis vicc, hogy ugyanaz az autó, ugyanazzal a felszereltséggel 70kg-os szórással van bejegyezve.

Esetleg lehetne egy statisztikát készíteni, hogy ugyanaz a típus kinek hány kg, és hol lett üzembehelyezve. Érdekes kisérlet lenne. Ezután ezt is be lehetne kalkulálni az autó árába. :)

Előzmény: Törölt nick (11068)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11068

....akkor en szivok a sulyadoval az 1048 kg-al.

 

Pedig ez ugyanolyan auto :-(

mint ami nalad 973 kg...

Előzmény: Bobi1 (11067)
Bobi1 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11067

Hű, mekkora lincshangulat kezd itt kialakulni. :) Na teszek rá egy lapáttal.

Nekem alap 1.4LS 2005-ös, ráncfellvart Jazzem van, 973 kg, Castrol RS olajjal, és normál H4 izzóval, fogalmam sincs hogy gyorsul, és hogy mi a GPS szerinti vége. Ja és első saját autó, de a fentiek legyenek vele a legnagyobb gondok. :)

Annak mindenesetre örülök, hogy nem arról szól a vita, hogy kinek mi miért esett szét. :)

 

Lehet anyázni. :)

szellemes Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11066

Ha már a volt autóinkat hasonlítgatjuk minden következtetés nélkül:

 

Nekem egy 160lovas VTI CRX DelSol-om volt, az 8,1 alatt gyorsult százra,

Az előtt pedig egy '92-es CRX-em, 125lóerővel 8,5 alatt gyorsult,

de van a családban egy 4x4 Octavia turbo, az szintén 8,5.

Most pedig veszek egy Jazz-t, aminek 12,9.

 

Csak úgy beírtam.... :-))))

 

 

szellem

 

 

Előzmény: tom242 (11061)
hondazzaJ Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11065
Nem pont erre gondoltam,csak kezd olyan lenni a hangulat mint az oviban...."azénBarbiemmetálszőkébbmintatied"Ha tényleg ezek a legnagyobb gondok ,akko yo'.Tib
Előzmény: konyak_ad (11044)
császár7 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11064

A hozászólásomból lemaradt, most pótolom :)

 

Egyébként amit lufiként emlegetsz az nem rólad szól...;)

Előzmény: konyak_ad (11058)
tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11063
ez nem egy híresen jól gyorsuló fábia, hanem egy tök alap 1.4pdtdi fábia, amibe volt pbox, semmi más! és már mint annyiszor mondtam, mivel ez volt a kocsim ezért ezzel hasonlítom nem másikkal, mert ezzel van több tapasztalatom!
Előzmény: szellemes (11053)
tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11062
szívesen megmértem volna, de 1 hete már nincs meg a fábia, amúgy azt tutira jobban, mert másfélszerese a nyomatéka! alapból 195nm, pboxal 235nm volt!
Előzmény: Törölt nick (11051)
tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11061
én se a tuningolt fábiát hasonlítom a jazz-hez, hanem azt a 2 autót, amilyenem volt egymás után! amúgy meg, ha pl téged előznélek a fábiával és te nem akarod hagyni, akkor tudnám, hogy jobb ha erőlködöm vagy hogy inkább álljak vissza mögéd! én nem csak egy lámpától lámpáig gyorsulásra gondolok az ilyenekkel, amúgy abban nem volt jó a fábia!
Előzmény: szellemes (11046)
tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11060
vannak gps-es mérők és olyanok is ami a kocsi mozgását érzékeli, tehát mekkora a gyorsulása és a lassúlása! a krétás módszer nagyjából jó, de nem teljesen pontos, házilag talán azt lehetne, ha a két kocsival együtt mentek és egyszerre fékeztek! amúgy van lassulásmérés is a timelsip.hu-n!
Előzmény: kóboráram (11038)
tom242 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11059
igen gyakorlatias vagyok, de ha előzni kell, akkor nem az érdekel, hogy hány kiló a kocsi, hanem hogy hogyan gyorsul, esetleg a másikéhoz képest, ha mondjuk ő is nekiáll nyomni a gázt!
Előzmény: jazzuser (11033)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11058
egyébként ha elolvasod a 11045-ös hozzászólásomat mégegyszer, szerinted valóban problémák ezek szerintem? na, fuss neki légyszi akkor mégegyszer ;)
Előzmény: császár7 (11052)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11057
gyári adat szerint 13.8 alatt van százon

...chiptuning előtt :)
Előzmény: szellemes (11053)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11056
ezeket valszleg elég jól, mert dízeles.
Előzmény: Törölt nick (11051)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11055
persze hogy össze lehet, csak kár levonni bármiféle következtetést :)
Előzmény: békéscsabai (11047)
konyak_ad Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11054
összevissza beszéltek, írtok meg ilyenek...

hmm. ez így elég lufi ám.
Előzmény: császár7 (11052)
szellemes Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11053

Eza  "híresen jól gyorsuló Fabia" gyári adat szerint 13.8 alatt van százon, ami a gyári Jazz-nél 1mp-el rosszabb eredmény...

 

szellem

Előzmény: Törölt nick (11051)
császár7 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11052

Nekem ez nem probléma, inkább neked vagy nektek, hogy összevissza beszéltek, írtok meg ilyenek...

 

Előzmény: konyak_ad (11045)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11051

Tavalyi 1.4LS ...1048 kg papir szerint

 

Ez a hiresen jol gyorsulo Fabia akkor vajon a

 

80-110 kigyorsitast es a

90-120 kigyorsitas teszteket

hogyan is teljesiti ?

 

Az 1.4 JAZZ szamait mar beirtam kb. egy hete...

 

jamada Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11050
...enyéééém iiis.
Előzmény: Labdacs (11042)
jazzuser Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11049

Így van, széria autót csak széria autóval van értelme összehasonlítani és az eredményt publikálni, hogy abból értelmes következtetést le lehessen vonni...

 

Másrészt intelligens autóval eleve orosz rulett lehet a gyorsulás, mivel ahogy az régebben ki lett tárgyalva, az ECU az előzményekből nyert adatok alapján vezérli a befecskendezést, éppen ezért verseny előtt szerencsésebb lehet a fogyasztásra hajazó gyári szoftvert, egy direkt gyorsulásra írt vezérlőre cserélni (értsd chip-tuning) ;-) De ugye ekkor már a Jazz is tuningolt autónak számítana...

Előzmény: szellemes (11046)
jazzuser Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11048
Autópályán, ha egy kicsit is emelkedik az út akkor még 170-et sem megy, ennyi ;-)
Lejtős szakaszon, hátszéllel, stb... lehet menni 190-et, meg többet is, de azt is csak több km alatt éri el..., ezért gondolom Te nem így méred az autód végsebességét ;-)))
Előzmény: császár7 (11041)
békéscsabai Creative Commons License 2006.05.22 0 0 11047
Miért ne lehetne összehasonlítani a "tuningolt" fábiát a Jazzel?
El kell fogadni, hogy sok mindenben jó a Jazz, de gyorsulásban nincs dobogós helyen.
Előzmény: szellemes (11046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!