A színek vicces dologok. Nekem a cascomban metál szürkészöld szerepel, a valójában satin silver metal, azaz teljesen szürke autómra. :) Mikor megláttam, vissza kellett fognom a röhögést. Aki ebben kékeszöldet lát, az meg is érdemli. :)
Én 35 múltam és sztem sosem fogom próbálgatni, hogy mennyit megy a Jazz. Ha majd ilyesmit akarok csinálni, akkor veszek egy S2000-et!!!:-) Sztem amúgy is inkább nevetséges egy jó kis családi autónál folyton arról szövegelni, hogy mennyit megy, mitől gyorsul jobban és mitől nem... Azon is mosolygok/sírok, mikor spoilert tesznek rá. Sztem akinek már van és meggondoltan vette (pl. nem egy 5-ös BMW helyett, mert nem volt elég pénze - talán valamelyik Totalcar-os népítéletben van ilyen), az nem csalódott benne, mert az árához mérten korrekt, (az 1.4-es, bár most erre felszisszen a sok 1.2 tulaj) jól motorizált, kis fogyasztású, megbízható kis szerkezet. Sok embernek ez egy igen-igen jó kompromisszum!!!
Csatlakozom Bobi-hoz... Kövezzetek meg érte, de a mi kocsink még nem látott 5000rpm feletti fordszámot, pedig még 30 alatt vagyok, és Hondám van :). [ja, lehet hogy már csak pár hónapig, mert OFF a régi/új kormányunk tevékenykedései eredményeképpen nemsokára megszűnik a munkehelyem. Tényleg, nem akar valaki venni, egy nagyon megkímélt Jazzt? Nemdohányzó, hölgytulajdonos stb :) ON ] Biztos csak én "gyúrok a külső sávban a decikre". (vagy csak több, 25 év alatti srácot láttam boncasztalon autóbalesetből kifolyólag, mint Ti...).
De tényleg, miért is csesztetitek Tom-ot? Azért mert be merte írni, hogy mennyit ment a Jazze meg a Fábiája? Szerintem csak objektívebbé akarta tenni, ezt a -néha talán kissé túl- szubjektív topicot. Csá, Roy
Ez tényleg fura, bár azóta, mióta Apám bordó autója a forgalmi szerint lila, már semmin sem lepődök meg :) Nekem XII. kerületben lett forgalomba helyezve (Grohoczky), és 973 kg, mint említettem.
Én sem igen értem, honnan veszik ezeket az adatokat. Én is keveselltem, de ezek szerint többeknek ennyi. Ez ismét a jó magyar bürokráciát dicséri.
Mellesleg tudja valaki honnan jönnek az adatok? Az okmányirodának van valami katalógusa, vagy a szalon adja? Ez azért mégis vicc, hogy ugyanaz az autó, ugyanazzal a felszereltséggel 70kg-os szórással van bejegyezve.
Esetleg lehetne egy statisztikát készíteni, hogy ugyanaz a típus kinek hány kg, és hol lett üzembehelyezve. Érdekes kisérlet lenne. Ezután ezt is be lehetne kalkulálni az autó árába. :)
Hű, mekkora lincshangulat kezd itt kialakulni. :) Na teszek rá egy lapáttal.
Nekem alap 1.4LS 2005-ös, ráncfellvart Jazzem van, 973 kg, Castrol RS olajjal, és normál H4 izzóval, fogalmam sincs hogy gyorsul, és hogy mi a GPS szerinti vége. Ja és első saját autó, de a fentiek legyenek vele a legnagyobb gondok. :)
Annak mindenesetre örülök, hogy nem arról szól a vita, hogy kinek mi miért esett szét. :)
Nem pont erre gondoltam,csak kezd olyan lenni a hangulat mint az oviban...."azénBarbiemmetálszőkébbmintatied"Ha tényleg ezek a legnagyobb gondok ,akko yo'.Tib
ez nem egy híresen jól gyorsuló fábia, hanem egy tök alap 1.4pdtdi fábia, amibe volt pbox, semmi más! és már mint annyiszor mondtam, mivel ez volt a kocsim ezért ezzel hasonlítom nem másikkal, mert ezzel van több tapasztalatom!
én se a tuningolt fábiát hasonlítom a jazz-hez, hanem azt a 2 autót, amilyenem volt egymás után! amúgy meg, ha pl téged előznélek a fábiával és te nem akarod hagyni, akkor tudnám, hogy jobb ha erőlködöm vagy hogy inkább álljak vissza mögéd! én nem csak egy lámpától lámpáig gyorsulásra gondolok az ilyenekkel, amúgy abban nem volt jó a fábia!
vannak gps-es mérők és olyanok is ami a kocsi mozgását érzékeli, tehát mekkora a gyorsulása és a lassúlása! a krétás módszer nagyjából jó, de nem teljesen pontos, házilag talán azt lehetne, ha a két kocsival együtt mentek és egyszerre fékeztek! amúgy van lassulásmérés is a timelsip.hu-n!
igen gyakorlatias vagyok, de ha előzni kell, akkor nem az érdekel, hogy hány kiló a kocsi, hanem hogy hogyan gyorsul, esetleg a másikéhoz képest, ha mondjuk ő is nekiáll nyomni a gázt!
Így van, széria autót csak széria autóval van értelme összehasonlítani és az eredményt publikálni, hogy abból értelmes következtetést le lehessen vonni...
Másrészt intelligens autóval eleve orosz rulett lehet a gyorsulás, mivel ahogy az régebben ki lett tárgyalva, az ECU az előzményekből nyert adatok alapján vezérli a befecskendezést, éppen ezért verseny előtt szerencsésebb lehet a fogyasztásra hajazó gyári szoftvert, egy direkt gyorsulásra írt vezérlőre cserélni (értsd chip-tuning) ;-) De ugye ekkor már a Jazz is tuningolt autónak számítana...
Autópályán, ha egy kicsit is emelkedik az út akkor még 170-et sem megy, ennyi ;-) Lejtős szakaszon, hátszéllel, stb... lehet menni 190-et, meg többet is, de azt is csak több km alatt éri el..., ezért gondolom Te nem így méred az autód végsebességét ;-)))