Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

altefnegy Creative Commons License 2006.05.01 0 0 162
Mármint hogyha mindhárom diffi fixre van zárva... ;) Az még odébb van neki szerintem.
Előzmény: Lehr Péter (159)
elf Creative Commons License 2006.04.28 0 0 161

Tie:

 

Ugye az általam említett megoldás esetén aszfaltra marad az ABS meg a "fékdifizár", terepen meg kapcsolhatsz fixet, és esetleg az ABS-t is kilőheted ha akarod.

 

Előzmény: Tie (158)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.04.28 0 0 160
Öt éve volt valami Kalahári túra a II Diszkóval. Na ott írkáltak valami olyat az újságíró tudorok, hogy nyomták a homokban ezerrel, aztán ahogy forrósodtak a fékek, úgy álltak le sorban az autók. Az elektronika addig nem engedte az autót továbbmenni, még le nem hűlt a fék, mert a forró fék nem fog, és fő a biztonság.
Na ez a szívás, hogy öt kilóméterenként megáll az autó.
Előzmény: Tie (158)
Lehr Péter Creative Commons License 2006.04.28 0 0 159
A hajtáslánc és a fékdifizár azért sem károsodhat, mert ha a normál difizár fix, akkor az elektronika nem érzékel / het / forgáskülönbséget a kerekeknél, ezért a fékdifizár nem is üzemel /het/.
Előzmény: altefnegy (156)
Tie Creative Commons License 2006.04.28 0 0 158

Nyilván ki van találva jól a rendszer, de én mondjuk nem örülnék neki, ha egy kis terepezés közben difizárat imitálva szépen elmelegednének a tárcsáim, fékeim, aztán egy meredek lejtőn lefelé minden lenne, csak fékhatás nem... vagy amikor meg kéne állni az előttem haladó mögött terepen, vagy tudomisén...

 

Ha komolyan terepezni akarsz, akkor az a legjobb megoldás, hogy teszel az autóba difizárak, és kiiktatod a kipörgésgátlást - más kérdés, hogy akkor egyből valszeg ABS-ed se lesz, de hát szvsz lehet létezni anélkül is.

 

Amikor megvettem a zöld szörnyet, épp azért esett a típusra a választásom, mert ABS-es (a hosszú ráadásul még menetstabilizál is fékezgetve a hátsó kerekeken), meg kipörgésgátlós, aztán meglehetősen hamar ki lett iktatva mindhárom rendszer. Most már se ABS, se kipörgésgátló, se traction control. Olyannira nem, hogy az első híd felújításakor már olyan alkatrészeket (ökölfej, kerékagy, féltengelycsonk-állvány, satöbbi) kapott, amik kifejezetten a nem ABS-es típusokhoz való, úgyhogy ez már nem is lesz ABS-es sose. És így is tök jó. :)

Előzmény: Csuhás (155)
elf Creative Commons License 2006.04.28 0 0 157

Ha a mechanikus difizárat bekapcsolod, a "fékdifizár" kikapcsol.

 

Volt egy szervómotoros kit, az még az ABS-t is ki tudta kapcsolni, ha az ember úgy aktiválta hogy nem járt a motor, de el kulcs "gyujtáson" volt.

 

altefnegy Creative Commons License 2006.04.28 0 0 156
Nem. A központi differenciálmű túlterhelődése előtt elfüstölnek a fékjeid. Az egész hajtást így tervezték.
Előzmény: Csuhás (155)
Csuhás Creative Commons License 2006.04.28 0 0 155
Értem én hogy jobb terepen, no de egy bekapcsolt difizár esetén a müködö
"fékdifizár" nem fogja-e tulterhelni a hajtást?
Előzmény: elf (154)
elf Creative Commons License 2006.04.27 0 0 154

Csuhás.

 

Lehet, neked kell eldöntened megéri-e.

http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/part_17.html

 

Nyilván jobb lesz vele terepen.

 

Előzmény: Csuhás (152)
altefnegy Creative Commons License 2006.04.27 0 0 153

Szia!

 

A váltózár necces lesz, mert az igazán jó védelemhez túl sokat kéne szerelni. Telefonálj körbe pár forgalmazót (Tytan Dypol, Mul-T-Lock, Bearlock, Defend lock, stb.). Én inkább egy jó riasztót, indításgátlót/trükkös indítást, és egy motortérzárat tennék bele. Kérdezz itt is: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9004268

 

A differenciálzár terepen mindig magasan veri az összes elektronikát. Neked kell eldönteni, hogy mész-e olyan helyre.

Előzmény: Csuhás (152)
Csuhás Creative Commons License 2006.04.27 0 0 152
Sziasztok! Tud-e valaki olyan helyet ahol 2003-as manuális váltós Discoba tudnak
váltó zárat szerelni. Tytan dipolt vagy valami hasonlót... Ja és ha már váltózár...
közép difihez lehet/érdemes zárat szereltetni akkor ha egyébként kipörgésgátló van
diferenciál helyett?
schwaho Creative Commons License 2006.04.20 0 0 151

Egy Land rover DEFENDER-t keresek!!Lahatőleg fekete vagy kék szinben 2 és 4 millió forint között!Irjatok ide ha találtok vmit!!!Kösz szépen a segitségeteket!:)

Gabesz 469 Creative Commons License 2006.04.20 0 0 150
Köszi szépen! Befér a garázsa!!!! :D Mondjuk a lámpa az megy oldalra! :-)))))
Előzmény: Tie (149)
Tie Creative Commons License 2006.04.19 0 0 149

Discovery I - 1995-ös modellév 1914mm

Discovery II - 1999-es modellév tetősín nélkül 1940mm

 

Előzmény: Gabesz 469 (148)
Gabesz 469 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 148
Sziasztok! Segítség kellene. Milyen magas egy 96-os Discovery? Nem tudom befér-e a garázsba ha megvesszük?
Rottita Creative Commons License 2006.04.05 0 0 147

Eladó négy Land Rover felni alig használt gumikkal Pirelli Scorpion 205/80 R16.

A garnitúra Defender 90/110-re és Széria I-III-ig jó.

Ár: 120eFt. Tel: 70/2464955 vagy erkalovasz@hotmail.com

 

Kecskemadár Creative Commons License 2006.04.05 0 0 146

Elf köszönöm, hát még lesz mit tanulnom úgy látom.....

A kérdezett belső méretekről valami forrás esetleg?....

Előzmény: elf (145)
elf Creative Commons License 2006.04.05 0 0 145

Az összkerékajtás az soha sem volt kapcsolható, mivel a Defi, Disco mindíg is összekerekes volt.

 

A Disco II-ben a középső difi zárja nem volt kapcsolható, mert azt hitték az angolok a kipörgésgátló is elég.

De a legutolsó(pókszemű) szériában már lehett a zárat mint extrát kérni.

 

De utólag is be lehet építeni. A terepváltóban benne van(többnyire) csak nincs kar hozzá.

http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/part_17.html#pa2

 

 

A Defik közül az ilyen ritka. Azon a Td5-ös defenderekban van hasonló terepváltó, amikben van ETC(Traction control).

Ez szerencsére nem gyakori.

 

Előzmény: Kecskemadár (144)
Kecskemadár Creative Commons License 2006.04.05 0 0 144

Üdvözlet mindenkinek!

Sajnos - vagy nem, a fekete Defit egy órával a mi odaérkezésünk előtt lefoglalózták, de azért megnéztük.

A benyomások vegyesek voltak. Olajfolyás, fura sérülések a kasznin, (minden cm2-en szinte), nagyon extrémen kemény kuplung stb....

Szóval ez van. Folytatjuk a Defi-vadászatot. Ha valakinek van tippje, szívesen fogadnám....

Viszont újra csak segítségkérés:

A TD5 motorral szerelt 99-es Defin ugyanúgy nem kapcsolható már a négykerékhajtás mint a Discovery II-n?

Honnan tudhatnám meg, hogy a 90 SW-ben ill. a 110 SW-ben milyen hosszú belül az ülések után a raktér?

Sajnos ilyen adatot még nem találtam.

Aztán, mit csinál a rendőr, ha megállít és a raktérben egy-két gyereket, meg öt kutyát talál?

Ha tudtok, kérem segítsetek!

thoosh Creative Commons License 2006.03.23 0 0 143
azt elhiszem :-)
Előzmény: soonó (142)
soonó Creative Commons License 2006.03.23 0 0 142
Hehe:)) Mivel csak a doboz értéke ér ennyit, én a papírok alapján előszőr az okmányiroda/biztosító kombóval indulnék egy tényfeltáró körre, majd papírok nélkül megvenném 500.000- 1.000.000. között.

Előzmény: thoosh (141)
thoosh Creative Commons License 2006.03.22 0 0 141

szerintem meg a papirjait kell nagyon megnézni, az évjárat, az auto, a motor típus, szgk! pickup létére...  hmm érdekes.

altefnegy Creative Commons License 2006.03.22 0 0 140
Konkrétan semmit, de a szöveg sokat elárul. Mivel összeépített autó, ezért egy mindenre kiterjedő átnézés a minimum. Meg hogy az ár áfás, vagy sem, ha számít.
Előzmény: Kecskemadár (139)
Kecskemadár Creative Commons License 2006.03.22 0 0 139

Bolond öreg rajongóként, leendő Defi-vevőként ismeretlenül kérek segítséget:

lehet-e tudni valamit erről az autóról a bennfentesek között?

http://www.alfoldauto.hu/index.php?rekord=2510&menu=adatok

Kérem segítsetek!

Üdvözlettel

elf Creative Commons License 2006.03.09 0 0 138

Tatrafan:

 

Mind már msáhol írtam, a DiscoII központi difije is zárhatóvá alakítható, illetve  a gyárilag beszerelt de kívülről nem kapcsolható zármechanika aktiválható.

 

elf Creative Commons License 2006.03.09 0 0 137

ScottRacer:

 

Ha jót akarsz az esetleges károsultaknak, a KÖBÉ-t meg egyátalán a biztosítási egyesületeket kerüld.

 

Nekem itt pesten a K&H adta a legjobb ajánlatot.

Előzmény: ScottRacer (135)
defisdani Creative Commons License 2006.03.09 0 0 136

Hali ScottRacer! :

 

Az biztos,hogy vidéken olcsóbb a kötelező. Én a Postánál vagyok ez elég jónak mondható,de a KBE még ennél is olcsóbb! Nézz be és töltsd ki a kötelezöajánlat.hu vagy a kötelező-online.hu-n található adatlapot az kiszámolja Neked,hogy 12 biztosítónak mik az ajánlatai.

Előzmény: ScottRacer (135)
ScottRacer Creative Commons License 2006.03.08 0 0 135

Sziasztok,

 

Az lenne a kerdesem, hogy egy 2.5D-es RR-nek melyik Biztositonal a legolcsobb a kotelezoje ha videki cimed van??? Es mennyibe kerulne?

Ahogy nezem tobb 10e forintot lehet sporolni, ha nem pesti a tulaj :-)))))

 

Ki hol fizeti a kotelezot????????

 

 

Koszi,

Zoli

loygolf Creative Commons License 2006.03.04 0 0 134
DefisDani: Örülök. Nézegesd is mert szükség lesz rá! :D
Előzmény: defisdani (133)
defisdani Creative Commons License 2006.03.04 0 0 133

Szia LoYgolf! :-))

Na igen Range Roverban még valóban nem ültem. De Defiben már igen:-)) Én imádom!!! Húúú amit küldtél szakirodalmat,nem birom abbahagyni a nézegetést!:-))

 KÖSZI SZÉPEN!!!

 

Előzmény: loygolf (132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!