A rossz szervoszivattyúm. A folyadék szépen csöpögött belőle a generátoromra, remélem nem lesz gondom belőle, mert ki tudja mióta csöpögött rá. Mivel lehet a generátorból kipucolni az olajat sérülés és szétszedés nélkül? Szerintetek ez aluminium vagy öntvény? Kérdésem az is hogy, ez eredeti lehet vagy más típus? Ha valakinek van 607 benzines az fényképezze le és küldje el nekem, köszönöm. (Nagyon ül a 607-es fórum, kicsit lelkesebben!)
Szivárog a kormányszervó szivattyúm most teljes vezérlés cserénél derült ki,hogy onnan folyik az olaj. Az én tippem az volt, hogy valamelyik szimeringnél lehet gond de nem. Kérdésem ki tud valami profit aki jól fel tudná újítani,vagy vennék jó áron.
Hát nem tudom, de így meg ki venné meg?? És mennyiért? Aki autót vesz megnézeti és olyat amire 3 kilót kell költeni nyilván nem fog teliárban megvenni. Szóval szerintem belevágok ebbe a javításba. Hogy aztán mikor fogom eladni azt nem tudom, de miután összkerékmeghajtású autót veszek helyette kb 2 milliót rá kell majd fizetnem... Ami jelenleg nem áll rendelkezésre. Hitelt meg most tuti nem vennék fel!
Hú... Voltam Halacs mesternél diagnosztikán. Nem semmi. Üres az adaléktartályom aminek rossz a szintjelzője is (csak tartállyal együtt cserélhető kb 80.000 Ft, határértéken van a részecskeszűrőm (kb 80.000 ft), azaz eltömődött. Rossz a nyomáskülönbségérzékelőm (35.000 ft) a nagynyomású nyomásszabályozó is rossz (30.000 ft). Cserélnem kell a lánc és szíj szettet is. Ez igen csak 300ezer Ft nagyságrendű beavatkozás lesz. Miutám 3 éve nem költöttem semmit az autóra az olajcserén kívül ezt most nem fogom megúszni.
Én most cseréltettem az avensisembe láncot (dúrva), szerencsére gariba ,így nem tudom az árát.
A tárcsák ha téged érdekel akkor nagyon baráti. Nem találtam, meg, de a te ajánlásod alapján vettem, nemtom az árát. Ha megtalálod annak a feléért a Tied. Mind a nécs csúcsot cseréled? Akkor húzós lesz Neked is.
Ma megyek diagnosztikára, kiderül mit ajánlott cserélni. Bosch porlasztócsúcsot 53.000 -ft-ért lehet venni. SKF vezérműszíj szettet (feszítő + vezetőgörgővel) 25000 Ft. A munkadíjra 30-40 körüli árat kaptam (porlasztócsúcs + vezérmű szett). Kiváncsi vagyok. Vezérműláncot cserélt már valaki? Mennyi pénz egy lánc? Írtam a peugeot márkaszerviznek pár napja de nem válaszolt. :(
Szerintem ne siesd el a dolgot. Ha csak folyik az olaj lehet csak fel kéne újítani. Lehet csak a filléres tömítést kell cserélni. Amúgy ismerősöm mondta hogy a 607 turbo mindent kibír! Szerintem ne a szerelődhöz menj hanem egy turbo javítóhoz direktbe hogy mit javasol! Hány km van az autódban?
Hihetetlen de mindig van valami a verdaval.Ereszti az olajat a turbonal .Erre persze nem magamtol jottem ra hanem a szerelo mondta.Szerinte elobb utobb megadja magat a turbo.
A kerdesem az lenne , h hol lehetne beszerezni egyet es kb. mennyire faj ez nekem.
Csak azert mert ha nagyon faj akkor lehet , h eladnam a verdat mielott beadja a kulcsot.
Sajnalnam mivel minden uj mar benne de nem szivesen koltenek ra meg 1000 vagy 1500 fontot.
Hali hát nem sikerűlt nekem sem eddig. De azér átforasztottam a lábakat a panelon valamivel jobb lett de ha felmelegszik a műszerfal akkor elhalványodik az egész. Na ez az amit én sem tudok mitől van. Tipp valaki ? (hidegben tökéletes)
Szombaton délután kisebb torlódást okozott egy 607-es a Lágymányosin Buda felé. Ott állt szegény a külső sáv közepén vészvillogóval. Ha nem esküvőre siettem volna megálltam volna segíteni. Nem közületek volt valaki? Kellemtelen szitu. Pár hete szombaton meg a Bécsi úton állt egy eleje rommátörött 607. De tudom sajnálni az ilyeneket.
Hát igen....én tavasszal iszonyúan megszívtam ezt a porlasztócsúcsos problémát. Leírom okulásképpen. A dolog úgy kezdődött, hogy ingadozott az alapjárat néha, aztán egyre sűrűbben (terheléskor nem éreztem , hogy nem menne és soha sem állt le). Be peug.-hoz, haverom autójába be és úgy gondoltam nap végégn vihetem is el, mert valami üzemanyag eltömődés lesz. Hát nem! Megyek be és a közlik, hogy porlasztó csúcs probléma (sajnos a spanom aznap pont nem dolgozott) és hármat ki is vettek és már el is küldték kiskunmajsára a specialistához, de a 4.iket még nem sikerült kivenni. Nos a 4.-iket már nem is sikerült sehogy csak darabokban kivenni és ráadásúl egy darabik úgy nézett ki, hogy a hengerfej is rámegy (!!!!!). Aztán az megúszta, de egy új csúcs 100-sért már kellet. Persze majsán is a peug.-tól kapott három csúcs is nyílván "mind hibás volt" (vastagon számoltak, mert nem én voltam a közvetlen ügyfél aki alkudozik, meg nem kér számlát, stb.), így ez 3*50 körül lehetett, erre jött az új 100-ért egy kis munkadíj min 20, így (a végösszegre emléxem) 270.000 .- ft-ba került nekem ez a buli. És halakan megsúgom, szerintem nem lett olyan mint előtte, úgyhogy ha meg akarod tartani az autót még legalább 1 évig szerintem vegyél újat Ottofon! 40-ért nagyon jó!
Ha jól emléxem Halacs nem sokat tudott segíteni, bár nem látta csak telefonon beszéltünk.
Egyébként ha jobban belegondolok a 150.000 km-er alatt volt ez a balhém amit egy 100-assal olcsóbban megúszhattam volna,így 270.000 volt, még egy komplett részecskeszűrős esetem 150.000-ért (mindent cseréltek), egy Ac pumpám 50.000-ért, egy spanoló csapágyam 40.000-ért és kopó dolgok (kötelező, kutyacsontok, egy két kerék csapágy) és ennyi, szerintem jó autók ezek! (2.2 HDI).
Ahoz képest, hogy van egy avensisünk és 30.000 km-er alatt hűtőradiátor 2-szer(!), hengerfej (!!!), vezérműlánc, fogaskerékkel, hidrotóke, bal elsó teló, víppumpa, hűtővíz tartály már cserélve volt . Szerencsére garanciás másképpen kb 1.2 milla körül járnánk. Szóval jó autó a peugeot!
Apropó van 2 db új hátsó féktárcsám és tetőcsomagtartó konzolom, nem kell valakinek?
Aktuális a kérdésed ottofon, ugyanis a minap romlott el az automata váltóm. Már teljesen szét van szedve, holnap-vagy után kezdik csinálni. Ha kész, beszámolok mindenről.
Az alapjárat még nem ingadozik, csak nagy terheléskor áll le az autó és 3. indításra indul újra! A Peugeotnál valóban százas darabja, de Harasztiban 100-ért újítják fel az egészet.
Na még kiugrok Halacs mesterhez ő csak pőzsós guru, megnézetem vele is mit javasol. Nem tudom érdemes-e újat venni (BOSCH-t tudnék 40ezer körül) vagy elegendő-e felújítani.
Volt már valakinek javítva vagy felújítva a dízel befecskendező rendszere? Érdekelne tapasztalat, konkrét hiba és persze mi mennyibe fájt. Automata váltója mindenkinek jó?