Hahaaa - amire mi szereltünk GPS-t, annak a négy extrás kerekéért a faszi kerek 1 ezer euró felárat fizetett - darabjáért!!!.
Persze, amilyen az volt - olyan kiszerelésű nem nagyon futkároz sok az utakon. A számlaértéke volt 99.000 valamennyi - és volt még egy plusz számla is mellé.
Jaaa - és az első 100 legyártott példány egyike volt. . .
A t4 caravelle német papírjai szerint 2500kg-ot húzhatott itthon már csak 2000kg-ot írtak a forgalmiba amikor megkérdeztem hogy miért azt mondták nincs benne tachográf azért ekkor mutatom neki, hogy van benne gyárilag szgk létére erre már nem volt válasz. Kint bírja itthon nem.
Te most vagy elhiszed, vagy nem - de ha valamelyik benfentes főfaszi vesz magának egy 124.000 eurós Touareget (mert ennyi fullextrásan) - ez cirka 30 milla - szóval egy ilyen elintézheti, hogy csak erre a tipusra, szakhatósági szabálymódosítás legyen.
De én hajósember vagyok - hát ne tudd meg, hogy mi megy ott is.
Ha egy autóba szó nélkül ki lehet cserélni a motort - mert az nem több egy fődarabnál - a hajónál csak akkor, ha a motor volt (pl. svájci) hajójának megvan az eredeti hajólevele - és egy igazolás attól a műhelytől, amelyik azt ott kiszerelte.
Amikor ilyesmit kérsz ott, azt hiszik, hogy csak szívózol velük...vagy csak simán hülye vagy.
És még akkor is egyedi elbirálásra kell vinni a dolgot a szakhatóság x-edik alosztályára is - végig a soron - mert automatikus, joggal-járó engedélyeztetés: az nincs.
Dehát miből is tevődne össze a 600 ezer állami alkalmazottból...az a 200 ezer amelyik kizárólag csak az állami adminisztrációt végzi? .
B@szki, pont ez a bajom, hogy haver tök azonos, de Osztrákiában bejegyzett autója mi a francér bír 2t kapni a forgalmijába, amikor elvileg mi is Eu-s ország lennénk. A kicsi is a vonóhorog is bőven elbírja a 2t, nálunk, baszki nem nálunk csak 1570 kg-ot húzhat. De, ez sem igaz mert mégis sikerül bejegyeztetni egy-két kocsit, Sharan, Galaxy 2 t.-ra. Meg a Tuareget 3500 kg-ra. A szabályokat nálunk kedvük szerint értelmezheti minden hatóság...Most olvastam az indexen, hogy a a VPOP egyszerüen nem veszi figyelembe a hibrid hajtóművet, hanem a benzin motor alapján veti ki a regadót. 190 e Ft helyett 2,5 milliót. Hát dögöljenek meg.....!
Ha (tudom, hogy ez Magyarországon lehetetlen) de mégis, ha létezne egy olyan lista (3 oszlopból) hogy:
AUTÓTIPUS - KG FÉK NÉLKÜL - KG FÉKKEL
...akkor mindenki rámehetne a saját csotrogányára, rátenne egy vonalzót keresztbe - és simán leolvashatná, hogy max. hány kilós vackot vontathat. Fékkel, vagy anélkül.
Nem kéne értelmezni semmit - csak leolvasni, ami ott vagyon írva.
Dehát akkor miből élne az a sokezer ingyenélő - akik pont azért kapják a szépecske fizetésüket, hogy a dolgok ne legyenek azért már olyan egyszerüek és érthetőek a barom nép számára is. .
A járművekre az ú.n. "köhém hatos" vonatkozik. http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.KOH&kif=k%F6h%E9m+6#xcel A sofőrre a 35/2000. (XI. 30.) BM rendelet 1-es számú melléklet http://www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0000035.BM Ezután jönnek az értelmezési viták, de majd abban is segítek. :)
Ne félj a berheléstől, mert az nem olyan kritikus pontosságú valami ott, amihez szerelő-mikroszkóp vagy lézeres irányzék kéne.
Valójában egy csőbe van betolva a patron - az amoniák kazán aljába - jó nagy ráhagyással - tehát gyakorlatilag nincs is dolgod a hűtőkörrel, mint olyan.
Az ár jónak tűnik - ha tényleg tipp-topp a cucc. Ez kamionos kishűtő - csak azon csodálkozom, hogy ennek is van gázüzemű része, mert nem szokott. .
A tipus közismert, csak a cimkéjében külömbözik a Dometic RC1600-tól. Az utolsó olyan széria lehet, amit még Elektrolux néven gyártottak Jászberényben, mert a logo rajta nem a szokványos oválisban festett felirat. Tipp-topp-nak néz ki, nem hiányzik róla az elülső sarkain lévő műanyag élvédő biz-basz, ára 23ezerpénz fixen. Ha 1-2 ezerből megúszhatnám a fútőbetét cseréjét (szigorúan SK), gond nélkül megvenném. 12/24V-os inverterrel nem akarok szórakozni, tehát mindenképp berhelni kellene.
Még mindíg kempinghűtő; találtam egy elektroluxot, de van egy kis bökkenő: 24V-os. Lehet ezt átbuherálni 12V-osra? Gondolom a kisfesz fűtőelemet kellene átcserélni+ egy stecker, de fogalmam sincs hol és mennyiért lehet patront kapni.
Fiúk, azzal hogy ez a palack amim van az vélhetően targonca palack, azzal adtatok egy nagyon jó ötletet.
Én megfigyeltem, hogy milyen ügyesen manővereznek ezek a targoncák ott a szűk raktárakban is - ha kell, szinte helyben megfordulnak.
Namost: ha én ezt a palackot felszerelném a vonórúdra - úgy fektetve, vízszintesen, ahogy a targoncákon láttam - akkor megoldhatnám így a mover-kérdést a bodémon...és milyen olcsón, ráadásul.
Köszönöm a gratulákat!Jót termáloztunk!Alig voltak.18-ig tele szlovákkal utána nyugi.Átadom az illetékeseknek,mert mi csak közvetve vagyunk érintettek (nem mi csináltuk)
Négyen ültünk a szaunában a gőzben meg ketten.Most meg pótoljuk a hiányzó csapadékot.-megy a pezsgőőő....
:) én ezt az index dolgot úgy oldom meg, hogy a jobb kezemen a középső ujj, folyamatosan nyújtva van és ahogy forgatom a kormányt beleakad az indexkarba. Ha meg beakarok mutatni elég csak felemelni a kezem.....:))