Nem úgy új hogy most gyártották,hanem a helyi forgalomban a fúzió elött nem volt ilyen!:) Egyébként jól tudod hogy 1-1 kis illetve nagy Arc,és 2 Rába Ikarus!
Mondjuk egy 500 km-es távolságra ez van. Mert a pályaudvar a városközpontban van, míg a reptér kint a francban. Kiutazás, beutazás és check in procedúra, és összességében ugyanott vagy!
Tökre nem ide tartozik, csak úgy véletlenül eszembe jutott. Van az asztalfiókomban egy normál méretű, 165 GOSZT 5812-82 sínszeg. Nem 15, hanem legalább 30 éve. Az eredeti céljának nagy valószínűséggel a mai napig megfelel, főként, hogy anno kapott egy korróziógátló filmréteget. Tehát előfúrt aljba beverve, kapcsolószerként funkcionálhatna. Viszont 30 év alatt egyszer sem jutott eszembe megtanítani énekelni. Sőt, egyszer sem méltatlankodtam még, hogy miért nem tud páros rímű verseket írni. Tökre nem ide tartozik, csak úgy véletlenül eszembe jutott. :)
És az eurostar belülről pont olyan kényelmetlen, mint a repülő. Eleve a hegyesorrú gyorsjáratúak (néhány kivétellel) egy darab tablettel utazó ázsiai túristára méretezettek. Már egy 26 literes utcai hátizsákot sem tudsz hova rakni.
Eloszor is a kutya nem beszelt rajtad kivul 20 oras repuloutrol. Masodszor, konkret pelda: London - Budapest, repulovel netto 2:10, vonattal 19 ora... En a repteri kb. egy oras varakozassal egyutt is inkabb a repulot valasztom. (Ja es mielott jonnel a "de a securitynel le kell venni az ovet" resszel, a Eurostaron is ugyanilyen check-in rendszer van...
Egyébként én nem vagyok benne feltétlenül biztos, hogy magyar vonat volt ez. :)
Én ugyan nem sokszor, de párszor utaztam már, és 2 legkellemetlenebb nemzetközi utazásom nem magyar kocsiban volt. Railjet Ausztriában Bécsig (nyugatról), illetve Hamburgból a JJ még német kocsikkal a cseh szakaszon.
Olyan tömegnyomor volt, hogy órákig nem tudtam mozogni.
Akkor én mazochista volnék ha mondjuk nyaranta Hro-ba 800-900 km-t vezetek egyhuzamban, és ráadásul ezzel oda-vissza több mint 100 liter benzin elégetésével terhelem a környezetet?
Ez az elemzés kb olyan mint amikor a bölcs kielemezte a szexualitást hogy mi van benne: agresszió, birtoklási vágy, szenvedély... satöbbi... erre csendben megjegyzi a parasztbácsi: na ez sem b.xott még egy igazán jót!
Azért egy dolgot ne hagyj figyelmen kivül hogy a Volán összevonásoknak a legnagyobb nyertese a Vasi Volán volt,gondolom feltünt az is neked hogy azóta jó pár új helyijáratos busz is lett,de nem merülnék ebbe bele mert ez VASUTAS FÓRUM!!
Azért attól még nem lesz IC, hogy a 13 megállóból, kiszedünk 3-4-et, attól még nem lesz IC! Ellenben manapság a messzi állomás nevű probléma egyre marginálisabb! Ugyanis ha sebesvonat közlekedik, akkor nem kell átszállni Bp-ig, így érdemes lesz kocsival kimenni az állomásra és úgy P+R-ezni, ahogyan Ausztriában tízezrek csinálják, de most inkább a többség végig autóval megy, mert nem szeret átszállni!
"Ha kiszedjük a legfeleslegesebb állomásokat, akkor több ilyen szakasz is fog akadni."
és megkaptuk mai IC-t!!
"Addig meg"
Magyarul semmi alapja a fantazmagóriádnak,csak írtál valamit a nagy személyszállítási reformról.
"Jánosszállás és Kiskundorozsma között van ilyen."
Nem azt kérdeztem,hogy hol van ilyen távolság 2 megálló között!(Tudod,el is kell érni azt a sebességet,meg le is kell fékezni róla.)Mennyivel csökkent a menetidő a mai 80 km/h-hoz képest?
A szombathelyi buszok kihasznál(a)t(lan)sági adatai dühítettek be annyira, hogy egyre jobban gyűlölöm az autókat. Meg az a tény, hogy a legnagyobb lakótelep régebbi részén szinte csak nyugdíjasok utaztak, így a valamikori legsűrűbb menetrendből a lehető legvacakabb lett. 5 perces hajdani követésből 40 perces, egyes részeken. :( Holott a parkolók dugig vannak, tehát nem igaz, hogy csak nyuggerek laknak arrafelé. Közben meg az autóizmus százmilliós összegbe vagy többe is fáj az önkormányzatnak, mert ki kell pótolnia a "Volán" veszteségét. :(
Meg amikor felszállok a buszra, és velem együtt 3 utas, nem ott, ahol felszálltam, hanem később, mert először csak egyedül utaztam! A három utasból egy megszállott (én), egy nyugdíjas, és egy "Volán" dolgozó, mellesleg ismerős. :)
Ezek után nem csoda, hogy egyre jobban utálom az autókat. Ha többen mennének buszon, akkor az önkormányzatnak több pénze maradna, ami másra is jó lenne. Ráadásul a dugók is csökkennének. Na meg ha több utas, akkor a hétvégi siralmas menetrendeken is lehetne javítani!
??? Hogy-hogy hol? Abból indultunk ki, hogy 160-as a pálya. Ha kiszedjük a legfeleslegesebb állomásokat, akkor több ilyen szakasz is fog akadni. Addig meg Jánosszállás és Kiskundorozsma között van ilyen. De ahol már van 4-5 km, az meg több is van, ott meg simán mehet 120-szal!
Én vagyok lehülyézve, miközben egy esetből messzemenő következtetést levonni olyan, mint hétfőn reggel fél 8-kor metrózni, levonni a következtetést, a metró zsúfolt, és legközelebb szombat délután is autózni a metró helyett! Egy mérés nem mérés! Ez alapszabály! Gondolom te bölcsész vagy és nem műszakis, hogy ezt nem tudod! :)