Sziasztok! Vettem egy komplett első ülést(légzsákkal együtt) és holnap kicserélném.. a kérdés hogy leállitás és 5 perc várakozás után elég széthúzni a csatit vagy inkább húzzam le az akkusarut is?
sziasztok! morgo hangot ad a kormányszervó amikor tekerem a kormányt,ha nem tekerem akkor nem, mi lehet,kevés az olaj benne?,min: allat van az olaj szint.
Jó Estét Urak! Kérnék egy kis segítséget.. Az egyik ügyfelem valami nagy követ át ugratott az autóval! Azóta a két első biztonsági övet nem tudja használni! Gondolom az övfeszítő lépet működésbe. Zsákok nem nyíltak!. A kérdésem az lenne, hogy ha valóban az első öveket cserélni kell, az övfeszítő il légzsák vezérlőt is cserélni kell, vagy törölhető? Nem tudom egyben van a 2 egység. Lufi és övfeszítő:
Létezhet olyan egy 2002-es Peugeot 2,0HDI 90LE diesel-nél,hogy a légmennyiség mérő hibája miatt azt csinálja a motor,hogy +5 fok alatt nehezen indul, tekeri az önindító bele-bele kap, többszöri indításra elkezd járni a motor,de le is áll rögtön,és büdös gázolaj szag jön a kocsi alól,mint a régi diesel autóknál. Elkezd járni a motor és játszani kell a gázpedállal,hogy ne álljon le. Utánna ha bemelegedett, a hiba megszűnik,akkor is ha egész nap áll a kocsi a hidegben. Az biztos,hogy a hideggel van kapcsolatban,mert nyáron nem csinálja,egyből indul,csak egy kis gázolajszag van,mint amikor rossz diesel autó indul. 278 ezer km van a kocsiban,de ez a hiba már 220 ezernél előjött. Tudtok ezzel kapcsolatban segítséget adni?
Koppenhágában tudom ajánlani a Jægersborg Dyrehave szarvas parkot, nagyon szép hely.
Brugge tényleg nagyon klassz kis városka, oda még tuti visszamegyek a gyerekekkel is, utoljára csak a feleségemmel voltam ott.
A Lamanche-n keresztül jövet, Normandiában majdnem útbaesik Mont Saint Michel, egy kis szigetre épült apátság, én még stoppal voltam ott :-) Brüszelben, az Atomiumból még látszik is a Mini Europe, egy szép kis miniváros, olyan mint a Hágai Madurodam, Hollandiában - ahol már kétszer is voltam, annyira tetszett.
Bergenbe kb fél éve kaptam egy munkaajánlatot, de azt hiszem túl messze van :-) pont ma hívtak egy másik Norvég anyavállalat magyarországi cégétől előzetes beszélgetésre, remélem eljutok az interjúig :-)
Azt nem írtad, hogy nem lett semmi baja az autónak!
Vagy csak én nem láttam! Ha így volt, akkor sorry!
Nekem egyszer volt olyan, hogy belém jöttek hátulról (4 éve).
Bp.-en a Bécsi úton megállt a kocsisor egy busz mögött, én is megálltam, csak a mögöttem jövő épp az anyósülés előtt, ketrecben levő mókusával foglalatoskodott. Mire észre vette, hogy áll a sor, már késő volt. Volt egy szép nagy csattanás, kiugrottam az autóból, hogy lebontom az ember képét - ez még jobban erősödött, amikor megláttam az autója elejét (hűtőrács, első lámpák törtek, első lökhárító is repedt rendesen, a motorháztető felgyűrődve). Meglepődve láttam, hogy az én autómon csak az egyik macskaszem törött el és a lökösön 3 cm hosszan, de szerencsére csak 1-2 mm szélességben lejött a festék.
Útálom a figyelmetlen, mások értékével nem törődö és felelőtlenül közlekedő embereket!
Fiúk (lányok)! - a nyári útitervet hegesztem éppen és ha van dániai célpont ötletetek, akkor ne kíméljetek!!! thx
A vázlat a következő 1. Prágán keresztül érkezünk meg a dániai Legolandbe. Aztán két nap Dánia, két nap Koppenhága kb.
2. Utána fel Norvégiába és bergen környékén felmászunk a 'Szószék-sziklára' (Prekistolen). kb itt is marad két nap, de a sarki fények most kimaradnak, az négy év múlva lesz fullos lakókocsival.
3. Aztán egy komp/ferry át Angliába, két nap London (Olimpiai Pavilonnal) egy nap vidék és a La-Manche-n keresztül haza. Útközben még Brüsszelben Atomium és Vaterlo emlékhely, egy sátrazás Kölnben és el is fogyott a 22 nap. (meg hétezer kili :-)
Még Dániában vagyok kicsit bizonytalan, úgyhogy ide várok ötleteket - köszönöm!!!