Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429093

Az oké, de ha cserébe nem áll meg valamilyen gyors Gárdonyban, akkor a helyi forgalomban utazók szívnak!

 

Előzmény: siófoki35 (429092)
siófoki35 Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429092

ezek csak a G43-ak. A Z30-asok nyilván rendben fognak közlekedni.

Előzmény: f_k (429091)
f_k Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429091

Utasleszoktató tréning a 30a vonalon?

 

 

30a

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/line-lock/h1_30a_szekesfehervar_0618-0828.pdf

 

Ez mi????

Óránként Gárdony Köki? Kivéve az első két hajnali Szfvár-Köki, meg este az utolsó kettő Köki-Szfvár vonatot leszámítva!

 

Ez egy rossz vicc?

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429090

Persze...Ez esetben egy 40 tonnás kamionnak kb 100x ennyit kellene fizetni...

Előzmény: manhattani (429088)
manhattani Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429089

>és piaci a viteldíj is, ...

Erre v_peti is csettintene :-)

Előzmény: 1047 005-2 (429083)
manhattani Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429088

A közutakon közlekedők adóiból és az útdíjakból bőven kitelik az utak építésének költsége.

 

Előzmény: Törölt nick (429082)
v_peti Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429087

Akkor miért balesetveszélyes? Akkor szokott az lenni, ha sok az autó, de csak 2x2 sáv áll rendelkezésre.

 

Közös kivezető: Elvinné a tranzitot, így a másik úton csak a helyi forgalom maradna, tehát mindenképpen lenne jelentősége!

Előzmény: sssey (429086)
sssey Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429086

v_peti

 

Olvatam róla eleget, hogy a 4-es út iszonyatosan forgalmas és balesetveszélyes. Bár már folyamatosan épülnek az elkerülők. De ahol nincs, vagy közel van a fővároshoz, ott amolyan 86-os út feelingje van.

 

Na látod! Ezért kérdeztem rá... Fogalmad sincs róla.

 

Ahol igazán zsúfolt, ott kevésbé balesetveszélyes. De ha M4-M5 közös kivezetőt csinálnál, akkor ezen semmit nem javítana, mert pont elkerülné a legzsúfoltabb részt.

 

Ahol balesetveszélyes, ott pedig nem a zsúfoltság miatt balesetveszélyes...

 

sssey

Előzmény: v_peti (429075)
sssey Creative Commons License 2016.06.04 0 0 429085

Peti!

 

Hogy egy klasszikust idézzek: hülye kérdésre csak hülye választ kaphatsz...

 

sssey

Előzmény: v_peti (429084)
v_peti Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429084

De igen, csak rosszul értelmezted!

Előzmény: 1047 005-2 (429080)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429083

Azt nem közszolgáltatásnak hívják és piaci a viteldíj is,az utazásból kizárás is.

Előzmény: manhattani (429081)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.03 0 1 429082

A közuti fuvarozók meg utat építenének maguknak...

Előzmény: manhattani (429081)
manhattani Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429081

>na ilyen nem lenne piaci viszonyok között:

 

Piaci viszonyok között a közlekedési cég egy kanyi fillért sem kapna az államtól. Tudod, piaci viszonyok :-)

Előzmény: 1047 005-2 (429072)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.06.03 -1 1 429080

Nem azt kérdezted.

Előzmény: v_peti (429079)
v_peti Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429079

Kösz, de nem ezt kérdeztem. Hanem azt, hogy mióta nem a MÁV csoport tagja, mert a hivatkozott hozzászólás nyelvtanilag így értelmezhető.

Előzmény: 1047 005-2 (429078)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.06.03 -1 0 429078

2007. júl.1.

Előzmény: v_peti (429076)
v_peti Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429077

http://index.hu/gazdasag/allas/2016/06/03/az_alberletet_is_tamogathatja_a_cege/

 

 

Az idén még a közigazgatási határon kívülről érkezőknek jegy és bérlet leadása nélkül 9 Ft/km kötségtérítést fizethet a munkáltató: ennek a mértéke 15 Ft/km értékre nőne az új javaslat alapján.

 

Ahelyett, hogy a helyi bérlet adókötelezettsége szűnne meg! :( Az sztrákoknak több eszük van, ott csak akkor jár ez, ha tömegközlekedéssel lényegesen tovább tartana az út!

v_peti Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429076

A Start mióta nem MÁV? :)

Előzmény: 1047 005-2 (429072)
v_peti Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429075

Olvatam róla eleget, hogy a 4-es út iszonyatosan forgalmas és balesetveszélyes. Bár már folyamatosan épülnek az elkerülők. De ahol nincs, vagy közel van a fővároshoz, ott amolyan 86-os út feelingje van.

Előzmény: sssey (429073)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429074

Mikor jártál arra utoljára?

 

Nemrég, a saját kocsijával, és ő vezetett. És hatszáz forintot hagyott a kúton a nafta literéért, mert ugye az alacsony árú benzinnel nem etikus autózni.  :)

Előzmény: sssey (429073)
sssey Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429073

v_peti

 

Vagy, hogy miért épült önálló M5 és lassan készülgető M4, ahelyett, hogy az első szakaszon lett volna egy összevont M4/M5 és az ágazott volna szét.

 

Tulajdonképpen ez van a 90-es évek közepe óta... Csak az elágazás után nem 130, hanem 100 a megengedett sebesség.

 

---------- 

Most meg a még gyakorlatilag nem létező m4 vonalán szopás van,

 

Mikor jártál arra utoljára?

 

sssey

 

 

Előzmény: v_peti (429067)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429072

Ugyan nem MÁV,de ugyanaz a logika,na ilyen nem lenne piaci viszonyok között:

 

http://www.magyarkozlekedes.hu/hir/7304-evekre-eltolva-fizet-az-allam

 

 

A Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint az állam mint a közszolgáltatás megrendelője 2012-ben és 2013-ban nem fizetett ki a MÁV-START-nak 15 milliárd 227,3 millió forint személyszállítási költségtérítést. Ezt a tartozást a következő ütemezésben törleszti: idén – a költségvetésbe betervezett 2 milliárd 263,8 millió forinton felül – 1 milliárd 736,2 millió forintot fizet, május 31-ig, jövőre 6 milliárd, 2018-ban pedig 5 milliárd 227,3 millió forintot törleszt.

Előzmény: manhattani (429069)
koller andor Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429071

:-)

Előzmény: kopaszsop (429063)
Corde Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429070

Sírok a gyönyörtől! Köszönöm! :)

Előzmény: nazareth (429068)
manhattani Creative Commons License 2016.06.03 0 1 429069

>Semmi sem piaci alapokon van, ...

 

De, sok minden, és szerencsére nem minden! Képzeld el, ha a MÁV piaci alapon lenne finanszírozva... :-)

Előzmény: Törölt nick (429066)
nazareth Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429068

Szia! Igen, a vonatösszeállítás.hu nem tartalmazza a gépek fordáit (egy-egy személyvonat naponta többé-kevésbé ugyanolyan kocsikkal közlekedik, de a mozdonyok többnapos ciklusokban forgolódnak a kocsiktól függetlenül; az egyszeri utast a kocsik érdeklik, nem a mozdony).

 

Egy bizonyos mozdony fordáját csak akkor tudod megszerezni, ha van megfelelő helyen ismerősöd.

 

Ha azt akarod megnézni, hogy aktuálisan merre forgolódnak a gépek, akkor katt ide. A keresőbe beírhatod a gyerekrajzos TRAXX UIC-számát (915504800128), és láthatod, hogy éppen merre jár.

Előzmény: Corde (429064)
v_peti Creative Commons License 2016.06.03 -1 0 429067

Sajnos! :( De az autópályák ettől függetlenül épülnek! Nem értem, hogy az M6-oson miért nem volt elég az egyik felét megépíteni. a sokkal forgalmasabb és 0 alagutat tartalmazó M15 meg nem készült még el, hanem még mindig félautópálya. Ennyit az ésszerűségről! :(

 

Vagy, hogy miért épült önálló M5 és lassan készülgető M4, ahelyett, hogy az első szakaszon lett volna egy összevont M4/M5 és az ágazott volna szét. Most meg a még gyakorlatilag nem létező m4 vonalán szopás van, és lesz egy csomó kvázi felesleges elkerülő, ha egyszer elkészül.

Előzmény: Törölt nick (429061)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429066

Magyarországon mindegy. Semmi sem piaci alapokon van, különösen az állami dolgok nem...

Előzmény: manhattani (429062)
haha 1970 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429065

Sziasztok,bocs hogy ide is beirom de olyan majdnem hivatalos infó hogy a "nyári vágányzári menetrend" előreláthatólag június 05-e után lessz elérhető!Az egy másik kérdés hogy a menetrendváltozást legalább 14 nappal a hatályba lépése elött meg kellene hirdetni!

Corde Creative Commons License 2016.06.03 0 0 429064

Sziasztok!

Most találtam rátok (ok,tereltek irányba :) ),hogy itt a fórumon érdeklődjek.

Ma regge llőttem ezt a képet Rákospalota-Újpesten.

Ha nem tévedek,ez egy TRAXX (gyerekcipőben járok a vonatos témában,de 1-2-t azért felismerek).

Lehet tudni azt,hogy ezzel a mozdonnyal,mikor és hol találkozhatunk?

www.vonatosszeallitas.hu nagyon patent,de pontos infot nem leltem.

Köszi,

Corde

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!