Olvatam róla eleget, hogy a 4-es út iszonyatosan forgalmas és balesetveszélyes. Bár már folyamatosan épülnek az elkerülők. De ahol nincs, vagy közel van a fővároshoz, ott amolyan 86-os út feelingje van.
Na látod! Ezért kérdeztem rá... Fogalmad sincs róla.
Ahol igazán zsúfolt, ott kevésbé balesetveszélyes. De ha M4-M5 közös kivezetőt csinálnál, akkor ezen semmit nem javítana, mert pont elkerülné a legzsúfoltabb részt.
Ahol balesetveszélyes, ott pedig nem a zsúfoltság miatt balesetveszélyes...
Az idén még a közigazgatási határon kívülről érkezőknek jegy és bérlet leadása nélkül 9 Ft/km kötségtérítést fizethet a munkáltató: ennek a mértéke 15 Ft/km értékre nőne az új javaslat alapján.
Ahelyett, hogy a helyi bérlet adókötelezettsége szűnne meg! :( Az sztrákoknak több eszük van, ott csak akkor jár ez, ha tömegközlekedéssel lényegesen tovább tartana az út!
Olvatam róla eleget, hogy a 4-es út iszonyatosan forgalmas és balesetveszélyes. Bár már folyamatosan épülnek az elkerülők. De ahol nincs, vagy közel van a fővároshoz, ott amolyan 86-os út feelingje van.
Nemrég, a saját kocsijával, és ő vezetett. És hatszáz forintot hagyott a kúton a nafta literéért, mert ugye az alacsony árú benzinnel nem etikus autózni. :)
A Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint az állam mint a közszolgáltatás megrendelője2012-ben és 2013-ban nem fizetett ki a MÁV-START-nak 15 milliárd 227,3 millió forint személyszállítási költségtérítést. Ezt a tartozást a következő ütemezésben törleszti: idén – a költségvetésbe betervezett 2 milliárd 263,8 millió forinton felül – 1 milliárd 736,2 millió forintot fizet, május 31-ig, jövőre 6 milliárd, 2018-ban pedig 5 milliárd 227,3 millió forintot törleszt.
Szia! Igen, a vonatösszeállítás.hu nem tartalmazza a gépek fordáit (egy-egy személyvonat naponta többé-kevésbé ugyanolyan kocsikkal közlekedik, de a mozdonyok többnapos ciklusokban forgolódnak a kocsiktól függetlenül; az egyszeri utast a kocsik érdeklik, nem a mozdony).
Egy bizonyos mozdony fordáját csak akkor tudod megszerezni, ha van megfelelő helyen ismerősöd.
Ha azt akarod megnézni, hogy aktuálisan merre forgolódnak a gépek, akkor katt ide. A keresőbe beírhatod a gyerekrajzos TRAXX UIC-számát (915504800128), és láthatod, hogy éppen merre jár.
Sajnos! :( De az autópályák ettől függetlenül épülnek! Nem értem, hogy az M6-oson miért nem volt elég az egyik felét megépíteni. a sokkal forgalmasabb és 0 alagutat tartalmazó M15 meg nem készült még el, hanem még mindig félautópálya. Ennyit az ésszerűségről! :(
Vagy, hogy miért épült önálló M5 és lassan készülgető M4, ahelyett, hogy az első szakaszon lett volna egy összevont M4/M5 és az ágazott volna szét. Most meg a még gyakorlatilag nem létező m4 vonalán szopás van, és lesz egy csomó kvázi felesleges elkerülő, ha egyszer elkészül.
Sziasztok,bocs hogy ide is beirom de olyan majdnem hivatalos infó hogy a "nyári vágányzári menetrend" előreláthatólag június 05-e után lessz elérhető!Az egy másik kérdés hogy a menetrendváltozást legalább 14 nappal a hatályba lépése elött meg kellene hirdetni!