Bizonyos vonatok tényleg verhetetlenek, de a fékporszagú sitteskocsik műbőr üléssel SZVSZ nem azok.
De itt sokan azt nem értik - és úgy látom sosem fogják - hogy minden ember más. Egy x órás vonatút még kényelmes ülés, wc, büfé mellett is unalmas egy idő után. Inkább bevallalható sokaknak - a tapasztalat mutatja - egy rövid de kényelmetlenebb repülés.
(x helyébe mindenki behelyettesithet egy értéket, saját maga- és nem más - számára.
Állásajánlat sátoraljaújhely-környéki, vasúti kötődésű (vagy anélküli) munkakeresők számára! - hátha valakinek, vagy ismerősének érdekes lehet
A ÉSZAKERDŐ Zrt. elhivatott, a kisvasutak világa iránt érdeklődő munkavállalók jelentkezését várja erdei vasúti vonatszemélyzet munkakörbe Pálházára, a Pálházi Állami Erdei Vasútra!
A jelentkezés feltétele a betöltött 18. életév, középfokú végzettség (gimnáziumi, vagy szakközép-iskolai érettségi). A felvétel további feltétele a vasútszakmai orvosi alkalmassági vizsgálaton való megfelelés.
Vasútszakmai képesítés nem követelmény, de a jelentkezésnél jelentős előnyt jelent. A felvételt nyert jelentkezőket erdei vasúti forgalmi szolgálattevő, vonatvezető, vonatkísérő tanfolyamokra beiskolázzuk. Alkalmas jelöltek idővel keskeny nyomközű mozdonyvezetői képesítést is szerezhetnek.
Jelentkezés fényképes önéletrajzzal minél előbb, de legkésőbb 2016. május 31-ig:kisvasut@eszakerdo.hu ímélcímen, vagy személyesen az ÉSZAKERDŐ Zrt. Hegyközi Erdészeti Igazgatóságán Pálházán a 3994 Pálháza, Ipartelep 1. címen. Telefonos információ: +36 47 370-002, +36 30 501-513
Hogy az ember milyen közlekedési eszközt választ az függ az anyagi lehetőségeitől és az életkorától (is). A vonat kényelemben verhetetlen, még az első osztályú repüléssel szemben is.
Hülye kérdéseket tesznek fel. Pl. Milyen személyvonat? Más kiakadhat az én hülye kérdéseimen, de én nem akadhatok ki, ha más kérdez orbitális hülyeséget? :(
A Te hülye kérdéseidet és a topictárs cinikus kérdéseit azért ne hasonlítsuk már össze. Ha nem érzed a különbséget, akkor sajnállak...
Személyvonat: alapból Te Kecskeméttől írtad a személyvonatok megszűntetését, majd felsoroltál olyan személyvonatokat, amik Kiskunfélegyházáról indulnak. Másrészről ha jól számolom, akkor 2 óránként IC bevezetésével nyernél mondjuk 20 percet (túlzás!), viszont a köztes, 2 órás sebesek menetidejét meg megnöveled 30 perccel.
Látszik, hogy itt sem vagy tisztában az utasforgalommal.
Hülye kérdéseket tesznek fel. Pl. Milyen személyvonat? Más kiakadhat az én hülye kérdéseimen, de én nem akadhatok ki, ha más kérdez orbitális hülyeséget? :(
Igaz és pont most megy az Angyalbőrben az M3-as csatornán. Előbb söröztek most meg marhavagonba utaznak a katonák. Előbb lehetett egy pillanatra látni a V63 050-et vörös csillagos kivitellel....
"legalább 20 perc lefaragható lenne kevesebb megállással és a szembejövőre való várakozás nélkül."
Hogy jött ki ez a szám?
Annó a sima IC-k közel ennyivel voltak gyorsabbak!
"Jó lenne Ceglédtől végig a pályát 160-asítani,"
Ez 110 km-en mennyi időnyereség lenne?(Már ha Sg-Rendezői ívet is sikerül kiegyenesíteni.)
Olyan 10 perc az előbbi 20 mellé!
"Kecskemétig dupla vágány,"
Miért pont addig?
Facepalm!
Kérdezd meg a Laci bácsit, hogy mit jelent az a fogalom, hogy utaslépcső!
Persze ne önmagában a vonatot nézd, hanem mellette a buszokat és az egyéni közlekedést is!
"Utána minden 2. vonat Kecskeméttől sebes lenne, így a személyek megszűnnének,"
Milyen személyek?
Facepalm!
7012, 7022, 7016, 7026, 7013, 7011...
"Az idő pénz, és az autó a jól kiépített autópálya, az olcsó benzin és a km-re is rövidebb útvonal miatt erős versenytárs."
Főleg,hogy nem kell kimenni az állomásra miatta.
Facepalm!
Direkt csinálod? :(
Pont azért kell időnyereség, mert nem megy háztól házig a vonat. Akkor szerinted ne fejlesszük a vasutat, mert úgyis be kell még uatazni az állomásig? ÁÁÁ!
Felteszel nekem 5 kérdést, amikre magad is tudnád a választ! A kérdés nem az, hogy ez a beruházás és az új menetrend szükséges-e, mert az, hogy hogyan lehetne a legjobban optimalizálni a fejlesztéseket. Mert nem az a megoldás, hogy csinálnak egy plusz vágányt, ami nem a legjobb helyen van, ráadásul véget ér a váltókörzetnél, ahelyett, hogy bevezetne az állomásra! :(
Persze, nem muszáj neki, de úgy is összehasonlíthatatlanul drágább a külön speciális járműállomány fenntartása, kistaffírozása. Felárat szerintem nem nagyon lehetne ezen az alapon érvényesíteni :)
A Westbahnon az utaskísérő/kalauz csinálja. Az árut a végállomásokon kell feladni! Elszámolás. Minden megoldható, ennél sokkal bonyolultabb elszámolások is léteznek, és működnek!
A büfé általában nem foglal egy egész kocsit, utasok is ülhetnek benne. Ezeket a helyjegyeket lehetne drágábban adni, mert közelebb a sör-bboo.r-pá pá palinka.
Ha nem adottak, akkor megoldhatóak azon a néhány vonalon, ahol jelentős távolsági forgalom van. Ha nem a vonaton, akkor a "földön". Nem kell ehhez annyira kreatívnak lenni, hiszen volt is ilyesmi, persze annál igényesebb megoldás is létezik a világban... Mindenesetre a dolog ára nincs köszönőviszonyban azzal a költséggel, amit mondjuk az jelent, hogy a négy kocsiból az egyik büfékocsi.