Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428845

A vonat is eléggé biztonságos! Főleg, ha levonjuk, azokat a baleseteket, amelyek nem a vonaton utazókkal történtek! (ld. fénysorompó)

Előzmény: vrobee (428838)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428844

Itt nem 20 órás, hanem 3-4 órás repülőútról van szó!

Előzmény: Fzolee (428839)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.05.26 0 1 428843

Bizonyos vonatok tényleg verhetetlenek, de a fékporszagú sitteskocsik műbőr üléssel SZVSZ nem azok.

 

De itt sokan azt nem értik - és úgy látom sosem fogják - hogy minden ember más. Egy x órás vonatút még kényelmes ülés, wc, büfé mellett is unalmas egy idő után. Inkább bevallalható sokaknak - a tapasztalat mutatja - egy rövid de kényelmetlenebb repülés.

(x helyébe mindenki behelyettesithet egy értéket, saját maga- és nem más - számára.

Előzmény: Töck Jenő (428841)
jakkk Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428842

Állásajánlat sátoraljaújhely-környéki, vasúti kötődésű (vagy anélküli) munkakeresők számára! - hátha valakinek, vagy ismerősének érdekes lehet

 

A ÉSZAKERDŐ Zrt. elhivatott, a kisvasutak világa iránt érdeklődő munkavállalók jelentkezését várja erdei vasúti vonatszemélyzet munkakörbe Pálházára, a Pálházi Állami Erdei Vasútra!

 

A jelentkezés feltétele a betöltött 18. életév, középfokú végzettség (gimnáziumi, vagy szakközép-iskolai érettségi). A felvétel további feltétele a vasútszakmai orvosi alkalmassági vizsgálaton való megfelelés.

Vasútszakmai képesítés nem követelmény, de a jelentkezésnél jelentős előnyt jelent. A felvételt nyert jelentkezőket erdei vasúti forgalmi szolgálattevő, vonatvezető, vonatkísérő tanfolyamokra beiskolázzuk. Alkalmas jelöltek idővel keskeny nyomközű mozdonyvezetői képesítést is szerezhetnek.

 

Jelentkezés fényképes önéletrajzzal minél előbb, de legkésőbb 2016. május 31-ig: kisvasut@eszakerdo.hu ímélcímen, vagy személyesen az ÉSZAKERDŐ Zrt. Hegyközi Erdészeti Igazgatóságán Pálházán a 3994 Pálháza, Ipartelep 1. címen. Telefonos információ: +36 47 370-002, +36 30 501-513

 

Töck Jenő Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428841

Hogy az ember milyen közlekedési eszközt választ az függ az anyagi lehetőségeitől és az életkorától (is). A vonat kényelemben verhetetlen, még az első osztályú repüléssel szemben is.

Előzmény: Fzolee (428839)
sssey Creative Commons License 2016.05.26 0 1 428840

M63 010

 

Hülye kérdéseket tesznek fel. Pl. Milyen személyvonat? Más kiakadhat az én hülye kérdéseimen, de én nem akadhatok ki, ha más kérdez orbitális hülyeséget? :(

 

A Te hülye kérdéseidet és a topictárs cinikus kérdéseit azért ne hasonlítsuk már össze. Ha nem érzed a különbséget, akkor sajnállak...

 

Személyvonat: alapból Te Kecskeméttől írtad a személyvonatok megszűntetését, majd felsoroltál olyan személyvonatokat, amik Kiskunfélegyházáról indulnak. Másrészről ha jól számolom, akkor 2 óránként IC bevezetésével nyernél mondjuk 20 percet (túlzás!), viszont a köztes, 2 órás sebesek menetidejét meg megnöveled 30 perccel.

Látszik, hogy itt sem vagy tisztában az utasforgalommal.

 

sssey

 

 

Előzmény: M63 010 (428835)
Fzolee Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428839

Hát én azért továbbra is maradok a kétórás repülőútnál a 20 órás vonatozás helyett...

Előzmény: M63 010 (428836)
vrobee Creative Commons License 2016.05.26 0 1 428838

A repülés utaskilomérerre vetítve messze a legbiztonságosabb közlekedési mód, és a tendencia az, hogy egyre biztonságosabbá is válik.

Előzmény: oldmumus_v.2 (428837)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428837

Nem is beszélve a magasabb rizikóról. A repülés mostanság kissé .....

Előzmény: M63 010 (428836)
M63 010 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428836

Auto vs vonat vs repülő! Azaz, mik a vonat előnyei?

 

Nem én mondom! :)

 

http://www.sbb.ch/geschaeftsreisen/businesstravel-dienstleistungen/reisezeit.html

 

 

M63 010 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428835

Hülye kérdéseket tesznek fel. Pl. Milyen személyvonat? Más kiakadhat az én hülye kérdéseimen, de én nem akadhatok ki, ha más kérdez orbitális hülyeséget? :(

Előzmény: mcg (428831)
M63 010 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428834

Az igaz, a menetidő viszont nem túl versenyképes, mert ott az M5. :(

Előzmény: zjakabfi (428826)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428833

Igen,Transsylvániábol illetve Transsylvániába! "IC 74 vége-IC948"; " IC 949-IC75 eleje"!

Előzmény: zjakabfi (428828)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428832

Igaz és pont most megy az Angyalbőrben az M3-as csatornán. Előbb söröztek most meg marhavagonba utaznak a katonák. Előbb lehetett egy pillanatra látni a V63 050-et vörös csillagos kivitellel....

 

Előzmény: haha 1970 (428811)
mcg Creative Commons License 2016.05.25 0 3 428831

Attól hogy leírogatod azt, hogy "Facepalm!" még ugyanolyan hül'e maradsz....:)

Előzmény: M63 010 (428823)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.25 0 1 428830

Bocs de elirtad,948!-:)

Előzmény: sörösgigant (428827)
sörösgigant Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428829

Sajnos nem tudom. Ebben a menetrendi időszakban így közlekedik. 

A múltkoriban az utolsó Ic-vel ment visszaBp-re, és közvetlenül előtte ért le Sopronba....

Előzmény: zjakabfi (428828)
zjakabfi Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428828

No ezt nem gondoltam, hogy az román kocsis... Nyilván az volt akkor, köszi. Transsylvaniából fordul?

 

 

Előzmény: sörösgigant (428827)
sörösgigant Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428827

946(?) Amúgy az Arrabona...

Abban van a 3 román kocsi. Kicsit szutykosak, meg hisztisek viszont a fékjük ha kell egy álom....

Előzmény: zjakabfi (428825)
zjakabfi Creative Commons License 2016.05.25 0 1 428826

Nem vagyok meggyőződve róla, hogy ez jobb lenne a mostaninál...

 

Szegednek van szinte a legjobb vasúti elérhetősége és kínálata a Bptől távolabb lévő megyeszékhelyek közül...

Előzmény: M63 010 (428808)
zjakabfi Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428825

20:15 körül 2 Taurussal robogott Fradiban 3 román kék kocsis vonat páros irányba.

 

Nem tudtam beazonosítani a vonatot.

 

 

r1232 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428824

http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/110147

 

Ezen a képen jól látszik hogy milyen volt. és már az is látszik, hogy milyen lesz? És 1979 augusztusi.

Sok kérdésre választ ad.

Előzmény: sörösgigant (428781)
M63 010 Creative Commons License 2016.05.25 -3 2 428823

"Szegedre az egyvágányozás a legnagyobb gond,"

 Miért?

 Facepalm!

 

 "legalább 20 perc lefaragható lenne kevesebb megállással és a szembejövőre való várakozás nélkül."

 Hogy jött ki ez a szám?

Annó a sima IC-k közel ennyivel voltak gyorsabbak!

 

 "Jó lenne Ceglédtől végig a pályát 160-asítani,"

 Ez 110 km-en mennyi időnyereség lenne?(Már ha Sg-Rendezői ívet is sikerül kiegyenesíteni.)

Olyan 10 perc az előbbi 20 mellé!

 

"Kecskemétig dupla vágány,"

 Miért pont addig?

Facepalm!

Kérdezd meg a Laci bácsit, hogy mit jelent az a fogalom, hogy utaslépcső!

Persze ne önmagában a vonatot nézd, hanem mellette a buszokat és az egyéni közlekedést is!

 

"Utána minden 2. vonat Kecskeméttől sebes lenne, így a személyek megszűnnének,"

 Milyen személyek?

Facepalm!

7012, 7022, 7016, 7026, 7013, 7011...

 

 

"Az idő pénz, és az autó a jól kiépített autópálya, az olcsó benzin és a km-re is rövidebb útvonal miatt erős versenytárs."

 Főleg,hogy nem kell kimenni az állomásra miatta.

Facepalm!

Direkt csinálod? :(

 

Pont azért kell időnyereség, mert nem megy háztól házig a vonat. Akkor szerinted ne fejlesszük a vasutat, mert úgyis be kell még uatazni az állomásig? ÁÁÁ!

 

Felteszel nekem 5 kérdést, amikre magad is tudnád a választ! A kérdés nem az, hogy ez a beruházás és az új menetrend szükséges-e, mert az, hogy hogyan lehetne a legjobban optimalizálni a fejlesztéseket. Mert nem az a megoldás, hogy csinálnak egy plusz vágányt, ami nem a legjobb helyen van, ráadásul véget ér a váltókörzetnél, ahelyett, hogy bevezetne az állomásra! :(

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (428821)
vrobee Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428822

Persze, nem muszáj neki, de úgy is összehasonlíthatatlanul drágább a külön speciális járműállomány fenntartása, kistaffírozása. Felárat szerintem nem nagyon lehetne ezen az alapon érvényesíteni :)

Előzmény: manhattani (428818)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.05.25 0 3 428821

"Szegedre az egyvágányozás a legnagyobb gond,"

 

Miért?

 

 

 

"legalább 20 perc lefaragható lenne kevesebb megállással és a szembejövőre való várakozás nélkül."

 

 

Hogy jött ki ez a szám?

 

 

 

"Jó lenne Ceglédtől végig a pályát 160-asítani,"

 

 

Ez 110 km-en mennyi időnyereség lenne?(Már ha Sg-Rendezői ívet is sikerül kiegyenesíteni.)

 

 

 

"Kecskemétig dupla vágány,"

 

 

Miért pont addig?

 

 

 

"Utána minden 2. vonat Kecskeméttől sebes lenne, így a személyek megszűnnének,"

 

 

Milyen személyek?

 

 

 

"Az idő pénz, és az autó a jól kiépített autópálya, az olcsó benzin és a km-re is rövidebb útvonal miatt erős versenytárs."

 

 

Főleg,hogy nem kell kimenni az állomásra miatta.

Előzmény: M63 010 (428808)
M63 010 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428820

A Westbahnon az utaskísérő/kalauz csinálja. Az árut a végállomásokon kell feladni! Elszámolás. Minden megoldható, ennél sokkal bonyolultabb elszámolások is léteznek, és működnek!

A forgalom döntené el, hogy kell-e külön büfés!

 

Előzmény: haha 1970 (428810)
manhattani Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428819

Amikor a Samu Szegedre járt, egy kis szakaszban volt a "taliga" otthona, és hideg volt a sör.

Előzmény: haha 1970 (428816)
manhattani Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428818

A büfé általában nem foglal egy egész kocsit, utasok is ülhetnek benne. Ezeket a helyjegyeket lehetne drágábban adni, mert közelebb a sör-bboo.r-pá pá palinka.

Előzmény: vrobee (428817)
vrobee Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428817

Ha nem adottak, akkor megoldhatóak azon a néhány vonalon, ahol jelentős távolsági forgalom van. Ha nem a vonaton, akkor a "földön". Nem kell ehhez annyira kreatívnak lenni, hiszen volt is ilyesmi, persze annál igényesebb megoldás is létezik a világban... Mindenesetre a dolog ára nincs köszönőviszonyban azzal a költséggel, amit mondjuk az jelent, hogy a négy kocsiból az egyik büfékocsi.

Előzmény: haha 1970 (428816)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 428816

"Taliga" technikai feltételei adottak?Úgy mint hütés;tárolás;kávéfözés?

Előzmény: vrobee (428815)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!