Köszönöm a hasznos infókat. Tegnap szét is szedtem és ránéztem, kis éget szaga volt.
Ellenben a thaliában lévő övfeszítő vége nem nyílik ki. Csatolok egy képet, amin az enyém látható, elvileg ez aktiválódott, mert gondolom az acél bovdenje hosszabb kellene hogy legyen.
Ezt nem tudom. Nem is akarnám kipróbálni. :) A videón berántja de kérdés hogy a testsúly visszahúzza-e. Mert ugye vissza kell lazulnia mert olyan feszes lenne az öv hogy szinte nem lehetne kicsatolni.
Ez nem Clio ez Thalia. Ezekben egy patronos légzsák van és tudtommal a légzsák működése miatt kell az övfeszítő, hogy ne okozzon nagyobb bajt a felrobbanó légzsák.
A Clioban azt is figyeli, hogy milyen nehéz ember ül az ülésben és egy vagy két patront hoz működésbe a légzsákban.
Ha működött, akkor a légzsákvezérlő nem felejti el.
Ilyenkor cserélni kell még az öveket is. (légzsákok,öv rögzítők, övek, légzsák vezérlő, ütközés érzékelő)
Nézd meg az ülések alatti csatlakozót, azok mennek az övfeszítőhöz. Nálam is volt ilyen, amikor az üléshuzat miatt lett huzigálva jobban az ülés, hogy indításkor kigyulladt, majd elaludt, kis idő múlva ismét világított. Akkor szét lett húzva a csatlakozó, majd ismét össze, kicsit megmozgatva a vezetékek és több hónapja hibátlan.
Szerintem sem lehet, hogy az övfeszítő külön működjön, mert így semmi értelme...
Hátsó fékpofák cseréje( természetesen mindkét oldalon) márkaszervízben mennyibe kerülhet? Nyilván nem pontos összeget várok csak nagyságrendileg kb. hányszor 10.000 Ft lehet? Az autó 2002-es 1.4 benzines. Abba most ne menjünk bele hogy egy több mint 15 éves autót ilyen viszonylag egyszerű munkával miért akarok márkaszervízbe vinni, de az mondjuk érdekelne, hogy nem márkaszervízben ugyanez mennyi lehet. Köszi
Hétvégén sajnos kicsit megtörtem a kocsim elejét :(. Javítás folyamatban van. Légzsákok nem nyíltak ki (szerintem nem volt akkora az ütközés).
Az lenne a kérdésem, hogy a légzsák visszajelző gyújtás után elalszik, majd kb. fél másodperc múlva újra felvillan és úgy égve marad.
Mi lehet a hiba? Ki akart volna nyílni a légzsák csak nem nyílt ki? A pirotechnikai övfeszítő aktiválódott (lehet valahogyan ellenőrizni?). Vagy csak valami légzsákindító elektronika szált el (állítólag a kézifék alatt van valami ilyesmi)?
Bizony ez így van. De én senkit nem akarok lebeszélni a vágyairól :) Elég csak arra gondolni, hogy mennyi munkaóra lenne az egész művelet és az mennyi összeget adna ki egy közepes munkadíjjal. A használt Thália 1/4 -1/3 árát ? Még ötletnek is rossz.
Ha így néz ki a csukló akkor nem tudod cserélni.Meg kell nézni mert renault-nál van ilyen is meg hagyományos csukló is.Abs esetén lehet eltérés az abs gyűrű fogszámában is.Ricni téma,szerintem ha kocsihoz rendelsz normális helyen akkor csak jót adnak.
Kanyarban elkezdett kopogni a jobb oldali féltengelycsuklóm.
Visszaolvasva a fórumban próbáltam összegyűjteni az ezzel kapcsolatos információkat, de hálás lennék, ha valaki összefoglalná nekem a válaszokat a következő kérdéseimre:
Azt olvastam, hogy a jobbos féltengely csuklót nem lehet szétszerelni/cserélni.
Ezt hogy kell értni?
Komplett féltengelyt kell cserélnem?
Semmilyen módon nem lehet külső csuklót cserélni rajta?
A másik ez a ricni téma.
Olvasom, hogy különböző ricni számok léteznek.
Ezek melyik csuklóra értendők?
Csak a belsőre, vagy a külsőnél is vannak eltérések?
Nem arra gondoltam, hogy a doksit nem értem meg, hanem arra, hogy oroszul nem tudtam volna rákeresni és rátalálni erre. :) Tényleg nagyon szemléletes és nagyon jó az egész doksi. Az általad adott szám nélkül bogarászhattam volna az oldalon, hogy melyik az ami nekem kellene. :)