Keresés

Részletes keresés

haha 1970 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428755

Köszi a segitséget,de sajnos igy sem müködik simán letöltödött és utána meg azt irja ha rákattintok "Sajnos a Vonatinfó alkalmazás leállt"!

Előzmény: oldmumus_v.2 (428753)
M63 010 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428754

http://www.termeszetjarokartya.hu/

 

20% kedvezmény vonaton! És még sok egyéb más kedvezmény! Nem tudom, hogy milyen kritériummal szűrik majd ki a nem rendeltetésszerű, azaz nem túrisztikai használatot!

A kártya 5000 Ft/év (a Magyar természetjáró szövetség tagjainak 2500 Ft/év.)

 

 

 

 

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.21 -1 0 428753

Ha a Vonatinfo alkalmazást Samsung készüléken akarod használni, akkor

javaslat1: Rendszerfrissítés

javaslat2: ha ezt nem akarok, akkor régebbi apk letöltése, telepítése, majd az összes az után megjelenő frissítés kézi telepítése

 

Ez utóbbi akkor is javasolt, ha nem Samsungos készüléken van a hiba, mert innen kiindulva https://apkpure.com/vonatinf%C3%B3/hu.mavszk.vonatinfo  az alapról építheted fel a napjainkig aktualizált változatot.

Előzmény: haha 1970 (428739)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428752

És akkor a felkapást (a felsővezeték kopásból adódó tömegcsökkenését), és a hosszláncfeszítő súlyokkal machinálást még bele sem számoltuk! :)

 

A szabályozást valóban egyedien kell megoldani, lehet, hogy van rá speckó technikájuk. De szvsz annyira manuális, amennyire egy ilyen meló csak lehet.

Előzmény: hmsoft (428751)
hmsoft Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428751

Mi ez a slendriánság? Saccra, meg körül, meg csak 10mm pontosság? :D

Maximálisan igazad van, majd ha egyszer arra járok, lemérem - bár sínkoronától problémás lesz mm-pontosan mérni, hiszen közben kopik ám a sínfej. :) Egy vágányszabályozást azért megnéznék ott a felüljárónál: emelni már nem nagyon lenne hova, anélkül meg nem olyan egyszerű szabályozni...

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (428742)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428750

Erre mondta egy McAfee-s szaki anno, hogy: Android non enterprise-ready

 

Számtalan verzió és kiadás miatt egy alkalmazás nem tud egységesen működni. Ennek ezer és egy oka lehet, de lenne két javaslatom:

 

1. cache törlés

2. majd az alkalmazás eltávolítása és ismételt telepítése

 

Kérdés: Vonatinfó alkalmazás a telepítéskor nem kér valami speciális igényt?

Előzmény: haha 1970 (428739)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428749

Mivel a szolgáltatás a jelen pillanatban is működik,egy esélyes a dolog.

Előzmény: haha 1970 (428745)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428748

Akkor tudnak róla. A többi meg a fejlesztő, és a gúgli ügye, mi majd a végeredményt fogjuk látni.

Előzmény: smith (428747)
smith Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428747

OFF

Már tele van a play kommentoldala a hasonló észrevételekkel.

Előzmény: segélyvonókészülék (428746)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428746

Írj a play-en kommentet!

Előzmény: haha 1970 (428745)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428745

Irtam a máv szolgáltató kft-nek de válaszra sem méltattak,voltam telefonszervizesnél is azt mondta hogy az üzemeltetőhöz forduljak!

Előzmény: jwkllr (428743)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428744

Végül is logikus.

Sajnos az ember hozzábutul a környezetéhez.

Lásd az eklatáns, macska a mikróban példát.

Előzmény: pallee (428741)
jwkllr Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428743

Fordulj szgépeshez!

Előzmény: haha 1970 (428739)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428742

Saccra 5350 mm körül van

 

Mi ez a slendriánság? Saccra, meg körül, meg csak 10mm pontosság? :D

Előzmény: hmsoft (428732)
pallee Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428741

Egyszer a HVG-ben volt ilyesmi kiszámolva az indiai vasutakra és ott is az derült ki, hogy (főleg az elszállított utasokra nézve) nem olyan vészes a helyzet, mint amit először gondol az ember.

Előzmény: segélyvonókészülék (428723)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428740

Amíg üzemben vannak, addig hangosak.

A taurusnak van egy energiatakarékos előfűtési funkciója, amikor is elég sok mindent lekapcsolgat, így magához képest elég csendes tud lenni. Ezzel az opcióval a hazai állomásítású masinák nem rendelkeznek, azt az üzemeltető nem rendelte meg.

Előzmény: v_peti (428730)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428739

Sziasztok segitségeteket szeretném kérni hogy mi lehet az oka hogy a frissen letöltött "Vonatinfó" alkalmazás egyik telefonomon sem müködik nem tölti be az oldalt illetve azt irja "Vonatinfó alkalmazás sajnos leállt"!Amelyik telefonra régebben le lett töltve ott meg rendesen müködik!

M63 010 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428738

 

A Kisalföld információi szerint a baleset másképp történt. Úgy tudják, hogy a férfi kocsija fennakadt a síneken, ő próbálta kiszabadítani, közben lecsukódott a sorompó, aztán a férfi a közeledő vonat láttán futva elindult a mozdony felé, hogy jelezzen a vezetőnek, vészfékezéssel sem volt azonban már elég idő a megálláshoz.

 

Ha ez igaz: Miért a vonat előtt, miért nem a sínek mellett futott?

Előzmény: oldmumus_v.2 (428737)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428737

Ez egy elég sajnálatos eset volt:

Lefulladt autóst gázolt halálra a vonat Bezenyénél

A vonat csak 300 méterre a vasúti átjárótól tudott megállni. Tovább »

forrás: Index.hu

M63 010 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428736

Km-mennyiségben nem olyan kicsi, és létezik már akkus troli, ezért furcsa. De akkor ugorjunk át ezzel elővárosiba!

Előzmény: hmsoft (428735)
hmsoft Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428735

Ha meg ezáltal a felsővezetékkel érintkezve zárlatot okoz

Nem okoz, mert mint írtam, a felüljáró túl alacsony szintje miatt ki van szigetelve. Tényleg csak amiatt lehetett volna félnivalója a kocsiban heverésző tévénézőnek, ha 5300 mm-nél magasabb az antenna teteje - csakhogy azzal megsérti az érvényben lévő rakszelvényt, szerkesztési szelvényt, tehát minden felelősség a cégéé. Mellesleg ennek a felüljárónak nincs függése más dolgoktól, tehát ha egyszer az RZsD eszébe jut, hogy mégis túl alacsonyan van, akkor nem egetverő beruházás átépíteni. A Nyizsnyij Tagil-i elektricskák és távolsági személyszállítók majd pár centivel magasabbra emelkednek. Kibírják, különben is jól jön majd a túloldalon, ahogy úgyis folytatni kell az emelkedést. A tagili vonalon közlekedő teherek máshol csatlakoznak ebbe a vonalba, a rendező északi oldaláról, őket ez a felüljáró nem érinti.

durván kiírtják a trolihálózatot

Igen, a történelmi belvárosban, tehát hálózatarányosan egy viszonylag kicsi területen. Remélem, lesz majd időm valamikor megnézni a helyszínen, de a témát ne itt folytassuk. :)

hm

Előzmény: v_peti (428733)
v_peti Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428734

Ha már felsővezeték. Olvastam róla, hogy Moszkvában, a belvárosban durván kiírtják a trolihálózatot. Számadatokat olvastam (vonalak, km-hosszok), de az okokról semmit. Nem olvastál erről véletlenül valamit? :) Azaz kinek van útjában ott a trolibusz? Miért kell kicsinálni a belváros hálózatát? (Itt nem 1-2 km-ről van szó, hanem jóval többről!)

v_peti Creative Commons License 2016.05.21 0 0 428733

Ha letörik, akkor mondott volna egy cifrát a gépkezelő. Ha meg ezáltal a felsővezetékkel érintkezve zárlatot okoz, akkor meg kissé hosszabban káromkodott volna. Bár akkor a tévéje is tönkrement volna. :(

Előzmény: hmsoft (428732)
hmsoft Creative Commons License 2016.05.21 0 4 428732

Ez mindenütt az adott dolgozó vonatkozó vizsgaszintjétől függ: az határozza meg a megközelítési távolságot. Ha nem ember van a drót másik oldalán (hanem pl. egy kocsi teteje), akkor pedig a szerkesztési szelvények és a minimális felsővezeték magasságok értékeiből adódik. Az 1520 mm-en érvényes, minden szerkesztési szelvény "teteje" 5300 mm. 3 kV= mellett a minimális (még nem kiszigetelendő) felsővezeték-magasság 5550 mm, 25 kV~ esetén 5750 mm. Ha egy műtárgy ennél alacsonyabb, akkor ki kell szigetelni a felsővezetéket.

Például 5550 mm-nél alacsonyabb, 3 kV= feszültségnemű hely Jekatyerinburg-rendező nyugati végében a Nyizsnyij Tagil-i vonal személy-ágának a felüljárója. Saccra 5350 mm körül van, a kiszigetelt munkavezeték épp átfér alatta, a hozzátartozó, elég kompakt kialakítású konzollal. Anno elidőztem a felüljárón, és kissé félelmetes volt, ahogy a folyamatosan záporozó tehervonatok kocsijainak a teteje szinte súrolta. Teszem azt, egy hűtő-kocsicsoport gépes kocsijára szerelt antenna (kell valahogy tévét néznie a kísérőszemélyzetnek :) ) éppenhogy átbújt a felüljáró vasbeton szerkezetének az alsó síkja alatt. :)

hm

Előzmény: v_peti (428731)
v_peti Creative Commons License 2016.05.20 0 0 428731

És mekkora különbség az előírások szigorúsága tekintetében a 3 kV és a 25 kV között? Mert egy 3 kV-os vezeték esetén azért jóval kisebb a szükséges védőtávolság!

Előzmény: hmsoft (428729)
v_peti Creative Commons License 2016.05.20 0 0 428730

Van hangjuk, az biztos, csak abban nem vagyok képben, hogy állásidőben mikor és mennyi ideig van.

Előzmény: sörösgigant (428724)
hmsoft Creative Commons License 2016.05.20 0 1 428729

Amúgy még a középiskolában volt egy felsővezetékes szovjet videó amiben fszültég alatt dolgoztak

 

Ennek pár éve utánanéztem. Több "mégsem - mégis" menet volt az utóbbi évtizedekben. Magát a feszültség alatti munkavégzést a forgalom nagysága és az ebből adódó idők szűkössége indokolta. Mindig volt egy időszak, amikor történt valamilyen baleset (tipikusan abból adódóan, hogy a dolgozó a véletlenül leejtett eszköz, vezetékdarab stb. után nyúlt reflexből, és úgy kötötte össze a feszültség alatti szakaszt a földelttel), és akkor betiltották a feszültség alatti szerelést. Aztán módosították az érintett munkagépeket, kipróbálták, hogy most már tényleg nem jöhet össze üzemszerűen olyan eset, hogy a dolgozón keresztül záródik az áramkör, és újból engedélyezték. Aztán újból sikerült olyan helyzetet előidézni, amikor mégis áramütést szenvedett a dolgozó, és megint betiltották. Stb. stb. Olyan volt ez, mint a repülés, ahol ugyebár szintén vérrel írják a szabályzatokat. Jelenleg engedélyezett a feszültség alatti szerelés akkor ... - és itt egy szép hosszú feltételrendszer következne. Szóval összességében engedélyezett, és a gyakorlati tapasztalatok alapján az eszközök is biztonságosak, de csak x kategóriájú (vizsgájú) dolgozó vehet rész ilyen munkában, külön el kell rendelni, írásban definiálni kell az okát és az elvégzett intézkedéseket, stb. stb.

 

hm

Előzmény: sörösgigant (428727)
hmsoft Creative Commons License 2016.05.20 0 0 428728

A közcélú hálózaton a km ismert, 86500, az árutkm-et is tudom fejből, 2015-ben 2200 milliárd volt (a világ vasúti áruszállításának úgy a 22-23%-a), és ott úgyis ez viszi a forgalom nagyját. A 80-as években született összehasonlításokról voltak irodalmi adatok, azok alapján korántsem volt rossz a helyzet, sőt, világviszonylatban erősen az élbolyban járt. A legutóbbi években ebbe kicsit (egyébként százalékosan szerencsére gyengén észrevehetően) belerondított a teherkocsi forgóváz hossztartó-mizéria, vagyis a kb. 2010-2013 közötti konjunktúra-időszakban gyártott teherkocsik futóművének a problémás minősége. Ebből elég nagy botrány volt évekig (kampányszerű ultrahangozásokkal, licencek elvételével több gyártótól), és pár ukrajnai gyártó tartósabban is megszívta - pedig nemcsak ők gyártattak hossztartót kínai öntödékkel. És itt nem a kínain van a hangsúly, mert tökéletes-közeli minőségre képes több gyártójuk, hanem a konjunktúra-időszak alatt úgy próbálták az igényeket kielégíteni, hogy olyanokkal dolgoztattak, akiknek nem volt ebben tapasztalatuk. Az ebből adódó következményekkel. Egy mozdonyszemélyzet is ottmaradt emiatt: hossztartó-törés következtében éppen sikló tehervonat szanaszét boruló kocsijaiba a szomszédos vágányon beleszállt egy gépmenet.

hm

Előzmény: sörösgigant (428726)
sörösgigant Creative Commons License 2016.05.20 0 0 428727

Azért elég hátborzongatóak azok a selfivideók amiken a kis hülyék az elektricska tetjén taperolja az áramszedőt, odapofoz a drótnak. Jó-jó, kisebb egyenfeszültség, száraz fa lábrács, meg minden, de akkor is....

 

Amúgy még a középiskolában volt egy felsővezetékes szovjet videó amiben fszültég alatt dolgoztak, egy kis szigetelt létrás kézikocsiról. Jött a vonat, kiborították, aztán mikor elment a vonat folytatódhatott a munka...

Előzmény: hmsoft (428725)
sörösgigant Creative Commons License 2016.05.20 0 0 428726

Ha kiszámolná valaki, a km-t, a vonatkm-t, vonatok darAbszámát, stb akkor lehet egész kis hányados jönne ki, egy-egy "európai demokráciához" képest ....? 

Előzmény: hmsoft (428725)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!