Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bubee5 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9796

Szerintetek a Crvoyager még mindíg alszik.

Iszugy asszem te laksz hozzá a legközelebb menyé at hozzá légyszives és csöngess be hozzá,hogy ébresztő.

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9795
Ez nem igaz,mert én 3 óra alatt tudok aludni ötöt:-))
Előzmény: Bubee5 (9794)
Bubee5 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9794

Iszugy és a tiéd méginkább érvénytelen mert te akkor még nem is feküdtél le aludni.

Minimum 5 órát aludni kell ehez a játékhoz.

Előzmény: Törölt nick (9791)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9793
ÜDV. gondolkodom egy Renault Thália -val vontathato lakokocsi vásárlásán.Tudnátok-e segiteni,hogy milyet lenne érdemes venni,és kb.milyen súlyadó,kötelező biztositás ,átírás és egyébb költséggel jár.Minden segitséget előre is köszonök.
GPS Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9792

Hát gólyóstollat azt nem, de mondjuk "gumit" éppenséggel vásárolhat.

Radírgumira értettem, természetesen.
.
Előzmény: Törölt nick (9791)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9791
Ez jó játék nem?De a Caerleon csalt!Hajnali 4-kor biztos nem vásárol senki golyóstollat...
Gruau Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9790
Jó reggelt!
Na jó. Csak kicsit halkabban kukorékolj, mert még hajnali 6-kor aludni szoktam.-)))
Előzmény: GPS (9789)
GPS Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9789

Najóóó, holnap előbb bekukorékolok...és csak azután megyek kávét főzni.
.
Előzmény: Bubee5 (9788)
Bubee5 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9788

Hát akkor jó reggelt mindenkinek.

Na holnap ki lessz a legügyesebb.

temprás Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9787
Jó reggelt!

Crvoyager nálam van az árú, tényleg jó állapotú.
caerleon Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9786
akkor ébresztő......
indulás...
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.05 0 0 9785

Éééébresztőőőő....

Én nyertem!!!

fekvőrendőr Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9784
Ez csak a biztosító egyesületeknél van így, mivel azokra az egyesülési törvény vonatkozik (persze a biztosítási is) és az egy önkéntes nonprofit szervezet. Pont ezért tud olcsó lenni. Ha elfogy a kárfizetésre félretett alap (vagy ellopják), akkor kell a tagoknak a pénztárhoz járulni és újra feltölteni azt.
Ez a biztosító társaságokkal nem így van. A hagyományos biztosító társaságoknál nem tudsz így bukni, az ha becsődöl, nem kell helytállnod a társaság nevében, max a befizetett díjadat bukod, és mész tovább ügyfélnek a másik biztosítóhoz.
Egyesületi tagként fizetheted - mert tag vagy - az okozott kárt, ha bebukik az egyesület, de ha az gazdasági társaság, akor nem tag vagy, hanem szerődött ügyfél.
Előzmény: GPS (9782)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9783

Hát ezeket én nem biztosításnak hívom,hanem az autóstól beszedett még egy adó!Ha úgy tetszik:húzzunk le az autósról még egy bőőrt...

Aztán,ha valami gebasz van akkor mehet a bíróságra!Ezt akár tudom élőben is közvetíteni ugyanis 7. éve szenvedő alanyai vagyunk egy nem általunk okozott balesetnek.Nálunk a Nejem mozgássérült lett!Aki a balesetet okozta az meg röhög a markába.A MABISZ meg sz@rik a fejünkre.Esze ágában sincs fizetni...

 

Na majd most a sztárügyvéd megoldja!-30%-ért,de már azt sem bánom csak tegyünk pontot a végére.Következő tárgyalás jövő tavasszal...

Mert ugye isten malmai lassan őrölnek...És ez így megy még kitudja meddig?

Előzmény: GPS (9782)
GPS Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9782

Amióta kiderült, hogy ha csődbe megy a biztosítód vagy fizetésképtelen lesz - akkor te felelsz az okozott kárért !!!! - azóta maradok az én nagy-biztosítómnál.

Lehet hogy most megspórolok valamennyit, de okozok egy jó nagy kárt, a szuper-occsó MÁV biztosítóm (ez csak példa) szépen bedőlt, akkor: FIZETHETEK !!!!

Mert rohadt rossz ennek a biztosításnak a neve. Mert ez NEM felelősségbiztosítás !!!
Ennek a helyes neve "kártárítési biztosítás" lenne.

Ugyanis a felelőség végig az autósé !!!...a biztosító csak a kár anyagi részét fedezi (téríti)...mint egy kereskedelmi tranzakciónál.

Ha viszont gebasz van a biztosítónál, akkor az nem fizethet...így hát fizet a kárért felelős - vagyis az autós.

Ezt sokan nem tudják ám.
.
Előzmény: Crvoyager (9780)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9781
Én öt kötelezőt fogok változtatni:
a saját Renaultom
a Babettám
a lakókocsim
a 120-as Skodám /apám használja/
a kisebbik lányom Szamarája /apósom ajándéka a gyereknek szülinapjára, a kocsi idősebb mint a gyermek, aki ma tette le az utolsó vizsgát (elsősegély) a jogsihoz/

Hiába jól megy...
Előzmény: Crvoyager (9780)
Crvoyager Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9780
Látom elkezdődött a biztosítási kampány jómagam gyakorlatilag minden évben váltok. Már mondhatom rutinszerű. Még nem néztem az ajánlatokat,de biztos váltok.
Gruau Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9779
Tavaly előtt én is fizettem az utánfutóra 4500Ft.Tavaly viszont az Union biztosítónál már jóval kevesebb lett a díj.
Előzmény: fekvőrendőr (9777)
Gruau Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9778
Át kellene jelentkezned papiron más településre, akkor biztos olcsóbban jönnél ki.-)))
Előzmény: fekvőrendőr (9777)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9777
Hát akkor minket pestieket büntetnek mert a 1660 köbcentis 82 kw-os Meganera a legolcsóbb díj 27800 negyedéves fizetéssel.
A lakóra meg 1729 a legolcsóbb, de van olyan biztosító aki 7962 forintot kérne.
Előzmény: Gruau (9776)
Gruau Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9776
Hali!
Az autóm 1498 cm³ 66Kw-os, éves biztositási díja 11800Ft.Igaz egy összegben szoktam befizetni.Lakókocsi után 1860Ft fizettem éves dijban.Ahogy láttom nem sokkal jövök ki olcsóbban.
Előzmény: fekvőrendőr (9774)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9775
"egy másik biztosítónál a 1729-re jött ki. Felmentem a biztosító honlapjára, és ott 1300-ra számolták"

Bocsánat, nincs különbség a két ár között, mert az egyik a csekke fizetés, a másik banki utalással. Szóval még ez se mindegy, ezen is lehet spórolni.
Előzmény: fekvőrendőr (9774)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9774
Lakósok!
Mindenki nézzen utánna a kötelező biztosításának! Érdemes váltani. A lakóra az eddigi biztosítónál 6120-ra jött ki a díj, de egy másik biztosítónál a 1729-re jött ki. Felmentem a biztosító honlapjára, és ott 1300-ra számolták. A Renaultomnál évi 18000-rel lesz olcsóbb, ha váltok, sőt a Babettám is csökken 7200-ról 3120-ra.
GPS Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9773

Bassszus. És aki "nem jár" dógozni, a máá nem is dógozik? És akkóó máá ne is egyék ?

Hát én csak mosolygok, hogy a kollegák itt egymásra csodálkoznak .... negyed 7-kor.

Miközben nekem már 6-kor mellément a kávém a konyhaasztalra...mert nem toltam be rendesen az ibriket a presszó alá :-))))
.
Előzmény: Bubee5 (9772)
Bubee5 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9772

Az altatóm az elgurult. Elgurította az ébresztőóra.

Vaze dógozni is jár valaki.

Előzmény: Crvoyager (9769)
Bubee5 Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9771

Legegyszerübb az,hogy nem fizeted be.

Amúgy mekkora palotában laksz,hogy nyáron is ekkora a rezsid?

Előzmény: GPS (9753)
Ata samurai Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9770
Én a hivatalos verzióról beszéltem. :)
Hogy meséljek valamit én is. Újkorában vizsgázott vonóhorogra. Vettem hozzá egy horgot aminek a műbizonylatában 2000kg max terhelés volt. Erre beírták a 2200kg-t.
Előzmény: Törölt nick (9767)
Crvoyager Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9769
Mi van elgurult az altatód? Ki korán kel aranyat lel, ha megtaláltad nekem is adj.
Előzmény: Bubee5 (9763)
Crvoyager Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9768

Kb ez olyan mint az én voyagerem esete. Amiknál 2700kg-ot vontathat, MO-n csak 1600kg-ot. Eu-ban az európai modellekre 2 tonnás horgot raknak. Bumm.

Állitólag importőr és kpm egyezség az 1600kg. Kvázi ha itthon rakatod fel a horgot 1600kg. Ha kintről hoznak horgos voyit akkor általában 2 tonnás.

Még nem mindig vagyunk eu-sok. 

Előzmény: Törölt nick (9767)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.04 0 0 9767
Volt főnököm esete:
Vett egy Ford duplakabinos-platós gépezetet. Amerikából. 1 éves, tizenezer km-rel.
Gyárilag 3,5 T horoggal volt szerelve. Az autó kint 5 személyesként futott, 3100 kg önsúllyal, 5000 kg össztömeggel. Az itthoni forgalombahelyezéskor jött rá, hogy neki C-s jogsi kéne erre a gépre :) Mivel az nincs neki, megkérdezte, hogyan lehetne 3500 kg össztömegre lepapírozni a dögöt. A kpm-nél a kinti adatokat vésték volna a magyar forgalmiba, összsúlycsökkentést nem engedélyeztek. Ekkor az autót az összes papírral meg egy kis készpénzzel odaadta egy neppernek, aki gyakran vizsgáztat autókat.
Pár nap múlva hozta a Fordot, 3500 kg össztömegre levizsgáztatva ( 400 kg raksúly :)),
a vonóhorognál megmaradt a 3500 kg-os érték. Hab a tortán, hogy a gyári amerikai vonóhorog elektromos csatlakozóval sikerült a vizsga, és a lámpákat-indexeket sem kellett lecserélni európaira :)
Itt a jogszabályok éppen rendes éves szabadságukon voltak :))
Előzmény: Ata samurai (9766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!