Keresés

Részletes keresés

Fzolee Creative Commons License 2016.05.26 -1 1 428874

Eloszor is a kutya nem beszelt rajtad kivul 20 oras repuloutrol. Masodszor, konkret pelda: London - Budapest, repulovel netto 2:10, vonattal 19 ora... En a repteri kb. egy oras varakozassal egyutt is inkabb a repulot valasztom. (Ja es mielott jonnel a "de a securitynel le kell venni az ovet" resszel, a Eurostaron is ugyanilyen check-in rendszer van...

Előzmény: v_peti (428844)
zjakabfi Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428873

Egyébként én nem vagyok benne feltétlenül biztos, hogy magyar vonat volt ez. :)

 

Én ugyan nem sokszor, de párszor utaztam már, és 2 legkellemetlenebb nemzetközi utazásom nem magyar kocsiban volt. Railjet Ausztriában Bécsig (nyugatról), illetve Hamburgból a JJ még német kocsikkal a cseh szakaszon.

 

Olyan tömegnyomor volt, hogy órákig nem tudtam mozogni.

 

 

Előzmény: zjakabfi (428872)
zjakabfi Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428872

Milyen vonatút volt ez?

 

Előzmény: erdőszéli (428848)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.26 -1 2 428871

Off:

Akkor én mazochista volnék ha mondjuk nyaranta Hro-ba 800-900 km-t vezetek egyhuzamban, és ráadásul ezzel oda-vissza több mint 100 liter benzin elégetésével terhelem a környezetet?

 

Ez az elemzés kb olyan mint amikor a bölcs kielemezte a szexualitást hogy mi van benne: agresszió, birtoklási vágy, szenvedély... satöbbi... erre csendben megjegyzi a parasztbácsi: na ez sem b.xott még egy igazán jót!

:-P

On

 

 

Előzmény: v_peti (428864)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428870

Azért egy dolgot ne hagyj figyelmen kivül hogy a Volán összevonásoknak a legnagyobb nyertese a Vasi Volán volt,gondolom feltünt az is neked hogy azóta jó pár új helyijáratos busz is lett,de nem merülnék ebbe bele mert ez VASUTAS FÓRUM!!

Előzmény: v_peti (428865)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428869

Azért attól még nem lesz IC, hogy a 13 megállóból, kiszedünk 3-4-et, attól még nem lesz IC! Ellenben manapság a messzi állomás nevű probléma egyre marginálisabb! Ugyanis ha sebesvonat közlekedik, akkor nem kell átszállni Bp-ig, így érdemes lesz kocsival kimenni az állomásra és úgy P+R-ezni, ahogyan Ausztriában tízezrek csinálják, de most inkább a többség végig autóval megy, mert nem szeret átszállni!

 

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (428866)
1000milliárd vasútra Creative Commons License 2016.05.26 -1 2 428868

Előzmény: v_peti (428856)
erdőszéli Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428867

a kérdésedre: vasutas vagyok, még ha csak keskeny vágányon is. te meg... csatlakozom a többiek véleményéhez.

Előzmény: v_peti (428862)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428866

"Ha kiszedjük a legfeleslegesebb állomásokat, akkor több ilyen szakasz is fog akadni."

 

 

és megkaptuk mai IC-t!!

 

 

 

"Addig meg"

 

 

Magyarul semmi alapja a fantazmagóriádnak,csak írtál valamit a nagy személyszállítási reformról.

 

 

 

 

"Jánosszállás és Kiskundorozsma között van ilyen."

 

 

Nem azt kérdeztem,hogy hol van ilyen távolság 2 megálló között!(Tudod,el is kell érni azt a sebességet,meg le is kell fékezni róla.)Mennyivel csökkent a menetidő a mai 80 km/h-hoz képest?

 

Előzmény: v_peti (428863)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -2 0 428865

A szombathelyi buszok kihasznál(a)t(lan)sági adatai dühítettek be annyira, hogy egyre jobban gyűlölöm az autókat. Meg az a tény, hogy a legnagyobb lakótelep régebbi részén szinte csak nyugdíjasok utaztak, így a valamikori legsűrűbb menetrendből a lehető legvacakabb lett. 5 perces hajdani követésből 40 perces, egyes részeken. :( Holott a parkolók dugig vannak, tehát nem igaz, hogy csak nyuggerek laknak arrafelé. Közben meg az autóizmus százmilliós összegbe vagy többe is fáj az önkormányzatnak, mert ki kell pótolnia a "Volán" veszteségét. :(

Meg amikor felszállok a buszra, és velem együtt 3 utas, nem ott, ahol felszálltam, hanem később, mert először csak egyedül utaztam! A három utasból egy megszállott (én), egy nyugdíjas, és egy "Volán" dolgozó, mellesleg ismerős. :)

Ezek után nem csoda, hogy egyre jobban utálom az autókat. Ha többen mennének buszon, akkor az önkormányzatnak több pénze maradna, ami másra is jó lenne. Ráadásul a dugók is csökkennének. Na meg ha több utas, akkor a hétvégi siralmas menetrendeken is lehetne javítani!

v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -2 0 428864

Képes vagy 42 liter üzemanyaggal terhelni a környezetedet!

 

http://www.gyakorikerdesek.hu/tudomanyok__alkalmazott-tudomanyok__5026025-1kg-benzin-elegetesevel-mennyi-co2-illetve-egyeb-anyag-keletkezik

 

Gondolom a slusszkulcs behelyezése előtt ezt nem vetted figyelembe!

Előzmény: erdőszéli (428860)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428863

??? Hogy-hogy hol? Abból indultunk ki, hogy 160-as a pálya. Ha kiszedjük a legfeleslegesebb állomásokat, akkor több ilyen szakasz is fog akadni. Addig meg Jánosszállás és Kiskundorozsma között van ilyen. De ahol már van 4-5 km, az meg több is van, ott meg simán mehet 120-szal!

Előzmény: 1047 005-2 (428861)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428862

Én vagyok lehülyézve, miközben egy esetből messzemenő következtetést levonni olyan, mint hétfőn reggel fél 8-kor metrózni, levonni a következtetést, a metró zsúfolt, és legközelebb szombat délután is autózni a metró helyett! Egy mérés nem mérés! Ez alapszabály! Gondolom te bölcsész vagy és nem műszakis, hogy ezt nem tudod! :)

 

Előzmény: erdőszéli (428860)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428861

Ne beszélj mellé,nem az 1-es vonalról volt szó!!

 

 

Hol menne 7-8 km-t a személyvonatod Félegyháza-Szeged között 140 km/h-val?

 

 

Előzmény: v_peti (428858)
erdőszéli Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428860

bánom már, hogy írtam. felejtsük is el.

Előzmény: v_peti (428857)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428859

Ha meg Erdély felé mentél, akkor meg a hiányos autópálya sem jobb, mint a vonat, na meg akkor eleve nem számítottál railjetre, ahol minden működik.

Előzmény: v_peti (428857)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428858

Akár 7-8 km-en is ennyivel mennek ott. Felgyorsulnak és utána gurulnak! Utaztál már Flirten az 1-esen?

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (428854)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428857

Bravó! Egy útból messzemenő következtetést vonsz le! Tömeg volt, tehát csúcsidőben mentetek, amikor az autópálya is nagy eséllyel dugós. Kifogtál egy rossz légkondis vonatot, peched volt! MÁV-os kocsi volt legalább? Hová mentél, ha nem titok? München van 700 km-re komolyabb városok közül, de oda nem megy fülkés vonat, csak éjjel!

Ha 700 km-t képes vagy levezetni, akkor mazochista vagy! :(

 

 

 

Előzmény: erdőszéli (428848)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -3 0 428856

Igen!

Előzmény: 1000milliárd vasútra (428849)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428855

Ezt nem igazán értem, a párosnak Félegyházán láttam +2 percet, a páratlannak Szatymazon, ebből sehogy nem lehetne egyiknek sem -20. Még akkor sem, ha egyszerűen kivennénk Kistelek és Szatymaz megállásokat, gondolom ezek sem jelentenének 2-2 percnél többet. 

Előzmény: 1047 005-2 (428854)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428854

"Jelenleg 25 perccel több a személyeké Kiskunfélegyházától. Na de ha kiesik a dupla vágány miatt a keresztre várás,"

 

 

Mennyi kereszt van a 60 km-en?

 

 

 

"kiszednek pár gyengén prosperáló megállót"

 

 

Magyarul az összeset és még pár állomást is?

 

 

 

"ahogy tőlünk nyugatra is szokásos, hogy a személyek 140-nel mennek, ugye itt 160-as pályáról beszéltünk), akkor ebből maximum 10-15 perc marad!"

 

 

Nem értek hozzá,de milyen távon menne 140 km/h-val a személyvonatod pld.: Jánosszállás-Szatymaz-Vilmaszállás között?

 

 

 

"Miért túlzás a 20 perc, régen az IC majdnem ezt tudta?"

 

 

Mennyi megállással és fizető utasmennyiséggel?

Előzmény: v_peti (428846)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428853

Elég lett volna annyi,hogy a jól bemagolt sablont húztad volna rá a 140-esre minden információ és számolás nélkül.

Előzmény: M63 010 (428823)
kopaszsop Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428852

jajj, ezt kár volt!

most mindjárt jön egy oldal ömlengés, hogy "még nem, de már álmodtam róla", valamint a kedvenc mondatai, miszerint:

- úgy hallottam...

- azt olvastam... (nem olvas, csak ír)

- azt hittem...

és más kitérő válasz adására lehetőséget biztosító mondatkezdések.

majd újabb egy oldal, melyben bebizonyítja, hogy neki van igaza. :/

Előzmény: 1000milliárd vasútra (428849)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.05.26 0 6 428851

Már csak az A-ra, B-re és a 9 emberre vagyok kíváncsi.

Elmélet helyett gyakorlat, konkétumok, adatok mindig hiányoznakilyenkor.

Légből kapott, alap nélküli hozzászólásokkal osztod az észt 15 éve, és egyre rosszabb lesz.

Előzmény: v_peti (428847)
sssey Creative Commons License 2016.05.26 -1 0 428850

v_peti

 

Most akkor a realitásról, vagy az álomvilágodról beszélünk?

 

Egyébként tisztában vagy az utasszámokkal a 140-es öszvérein és a személyvonatain?

 

sssey

Előzmény: v_peti (428846)
1000milliárd vasútra Creative Commons License 2016.05.26 -1 1 428849

Muszáj feltennem a kérdést: utaztál már egyáltalán repülőgépen?

Előzmény: v_peti (428847)
erdőszéli Creative Commons License 2016.05.26 -1 2 428848

el kellett jutnia 5 embernek a-ból b-be nemrég. a kettő közötti távolság 700 km.

 

repcsi. leggyorsabb, az ára 1 pénz.

 

autó. második leggyorsabb, az ára 1 pénz.

 

vonat. leglassabb. az ára 1,5 pénz. de kalandvágy!

 

vittünk kávét, sört, unikumot, szendókat. volt helyjegyünk. ellenben a folyosón is álltak a népek. (a végén én is álltam, mert megsajnáltam egy kismamát). a büfékocsiba eljutni lehetetlen volt. a klíma nem ment, és bár nem volt még igazi nyár, meg lehetett rohadni a vagonban, hiába nyitotta ki a kaller a folyosón a kis bukóablakokat. a retyó nem működött, és persze a wifi sem, hiába volt kitacepaózva a kocsi oldalára. az meg már  a mi bajunk, hogy dohányzunk, és nyilván az egyes megállások során éppcsak stikában két slukk...

 

a kaland megvolt, de legközelebb inkább vezetek...

Előzmény: v_peti (428847)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 -2 0 428847

A és B között a menetidő 4 óra vonattal és repülővel is.

 

 

10 ember közül 9 ezt csinálja:

vonattal végig átszállás nélkül,

otthonról hozott kávé vagy sör elfogyasztása.

egy kis mozgás a vonaton, ki a folyosóra vagy át a büfébe

 

10. DJ Bakter:

buszozás a reptérre vagy méregdrága taxi vagy méregdrága parkolás

ellenőrzés cipő és gatyaszíj nélkül

méregdrága sör vagy kávé vásárlása a reptéren

várakozás a beszállásra

tolakodás a jó helyért, vagy ülés rossz helyen

mellékesbe menet helyett két emberen való átmászás vagy egy helyett két ember kiengedése e célból

szűk lábtér, mozgási lehetőségek hiánya

gyorsvasutazás a belvárosba drágán

 

Ráadásul a légkör is jobb, mert a vonat útközben az ajtónyitásokkal kicsikét szellőzik, míg a repülőgépen 200 ember szagát szívod végig, ott meg max. 80 van egy kocsiban, és az tud kifelé is szellőzni.

 

 

Előzmény: DJ. Bakter (428843)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428846

 

 Személyvonat: alapból Te Kecskeméttől írtad a személyvonatok megszűntetését, majd felsoroltál olyan személyvonatokat, amik Kiskunfélegyházáról indulnak.

Az is a Kecskemét-Szeged szakasz része, nem?

 

Másrészről ha jól számolom, akkor 2 óránként IC bevezetésével nyernél mondjuk 20 percet (túlzás!), viszont a köztes, 2 órás sebesek menetidejét meg megnöveled 30 perccel.

ÁÁÁ!!!

Miért túlzás a 20 perc, régen az IC majdnem ezt tudta?

Miért nőne 30 perccel a menetidő?

Jelenleg 25 perccel több a személyeké Kiskunfélegyházától. Na de ha kiesik a dupla vágány miatt a keresztre várás, kiszednek pár gyengén prosperáló megállót, meg, ahogy tőlünk nyugatra is szokásos, hogy a személyek 140-nel mennek, ugye itt 160-as pályáról beszéltünk), akkor ebből maximum 10-15 perc marad!

Előzmény: sssey (428840)
v_peti Creative Commons License 2016.05.26 0 0 428845

A vonat is eléggé biztonságos! Főleg, ha levonjuk, azokat a baleseteket, amelyek nem a vonaton utazókkal történtek! (ld. fénysorompó)

Előzmény: vrobee (428838)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!