A 2009-es Mazda 3 még Focus alapú. Mint ahogy az akkori Volvo S40 is. Folyamatosan ezeket nézegeted, úgyhogy csak tetszik a Fóka alap.. az kell neked. :-)
Egyébként jó is egy ilyen Mazda mert vagy már háromszor kilakatolták vagy a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer úgy működik, hogy vezetés közben lenézel és a lyukakon látod ha elhagyod a sávot. :))
az előző autómat a múltkor sógor fényképezte le a Mozaik utcában..Épp vizsgázott... 1983-as (34 éves) technika, napi használatban volt nálam 24-31 éves koráig, soha nem hagyott az útszélén (ja de egyszer , mert az elektronikus gyújtás modul kilehelte lelkét)..Amúgy Mazda 626 volt :D szerintem 40 évesen is üzembiztos lesz :D
Nem lebeszélni akarlak róla, nagyon jó kocsi. Volt 30 éve. Aki mai autókhoz szokott, nehéz lesz az átállás, minden kezelőszerv nehézkesebb, keményebb. Akárhogy is, a konstrukció maga biztos hogy több, mint 40 éves. Hobbiautónak kiváló, de azért napi járósnak kicsit túlzásnak érzem. Ez nem az állólámpás Merci kategória, régen is kicsit kényesebb, macerásabb volt a többi autóhoz képest. És egy ilyen korú autónál, legyen az akármilyen, nem lesz soha olyan hogy nem robban le. Több százmilliós értéket képviselő oldtimer ritkaságok, külföldön felújítva, gyári vagy annál jobb állapotra, sem tudják ezt.
Mindenesetre jó ízlésre vall! Ki kell próbálni, lehet hogy a hölgynek már attól elmegy a kedve :) (Most épp használt autókat nézegetek és sorra ábrándulok ki a kiszemeltekből, pedig az a 7-10 éves kategória)
Meg lehet csináltatni megbízható, (soha) le nem robbanó állapotra?
Bármennyit is költesz rá, ez álomvilág. Csupán a K-Jetronic rendbetétele is szinte megoldhatatlan, a rendszer el van korrodálva. Nem fogsz találni már rá szakembert, mi 30 év után hagytuk abba, már csak igen ritkán vállalunk ilyet, csak "gyűjtői" darabokat.
A szívómotor volt 116/118 LE, amit írtak. Ez elvileg turbós, jóval nagyobb teljesítménnyel.
A segítségeteket kérném. Nejem szeretne egy régi Saab-ot. 900-ast. Nyilván nem értünk hozzá. :)
Szabad ilyen régi autót járós autónak megvenni? Meg lehet csináltatni megbízható, (soha) le nem robbanó állapotra? Hétköznap (országúton) 50-60 km-t tenne meg vele. Milyen fogyasztásra és milyen karbantartási költségekre lehet számítani?
Azt írja, legalább kilenc éve áll. Szabad ilyen autót venni? (Nyilván vizsga és kipróbálás nélkül.) Leveleztem a tulajjal, szerinte 300 000 HUF-ból taplraáll az autó.
Vagy inkább hozatni kellene külföldről? Beengedik ezeket az országba? Horror regisztrációs adóval? Vagy felejtős?
És ha már választani lehetne (ebből a régi kasztnis 900-asból) milyen felszereltségűt/motorkódú darabot válasszunk?
Van valami olyan klub fórum, ahol ilyen autót lehet/érdemes találni/venni?
Attól hogy GM volt a tulajdonos akkoriban mindkét gyárnál nem azt jelenti hogy egyforma autókat gyártottak.
Csak apró megjegyzésként : van egy h astra-nk abban pedig már cserélni kellet 1x, mert csak maximumon hajtotta a belső ventillátorokat még levett gyújtással is valamint kivett kulccsal is lezárt állapotban.
Hali köszönöm. Keresgélgettem de nem igazán találtam azért írtam.... A sönt ellenállásról, írtam hogy nem olyan mint az astráé... Az olyan mintha csak egy csatlakozópont lenne. Mintha a söntellenállás az a vezérlő egységben lenne... Üdv.
van egy nagyon szép 2006 vagy 2007-es Vektor eladó 1.3 misi körül (navi, integrált dvd a fejtámlákba stb...)..én a kettő közül előbb azt nézném meg..Jó nem egy Aero a teljesítménye, meg kézi váltós, de egy misivel olcsóbb...ha 5-600 ezret kell még rákölteni nekem még mindig az a jobb vétel...de kinek a pap kinek a paplan....
Más. Sokat segíthetnek a jól megválasztott, szép fotók. Én párat lecserélnék jobb felbontásúra, (belső terek, küszöb, csomagtartó..) HD-ben ezek nem az igaziak.
A hahun egyébként az 50 benzines közül 12 db rendelkezik érvényes forgalmival és szervizkönyvvel, ezek közül 4 db Aero, ezek közül pedig az enyémen kívül csak 1 db a 250 LE-s kivitel. Össze lehet őket hasonlítani...
Az autóra egyébként rengeteget költöttem, szerettem volna hogy tip-top autóm legyen, és az a fajta autótulaj vagyok aki nem akkor jár szervizbe amikor már valami elromlott. Ráczéknál tényleg minden visszakövethető.
Meglátjuk. Ha bárkinek tetszik, ne habozzon keresni :-)
tenyleg kivancsi leszek, mert az enyem is ilyen parameteru, mondjuk turbot es vezerlest meg nem kellett rajta cserelni, aut valto felujitas volt, stb. mist nem kezdem sorolni, de lenne mit...