Nézd, az én önérzetemmel és lelkivilágommal semmi baj, kettőnk közül Te kezdtél el személyeskedni - ha már érvekkel nem sikerül, marad ez, de köszi, nem megyek le erre a szintre.
Nézzük át mégegyszer. Az 1,4-es nagyobb végsebességet képes megfutni az 1.2-esnél, nem csak a nagyobb teljesítmény miatt, hanem a kedvezőbb áttételezés miatt. Tehát ne lepődj meg azon (11289 második bekezdés), hogy más is meglepődik azon, hogy gyorsabb az 1.4-ese (11281) az ötösben csak 160-at megfutó 1.2-eseknél.
Kérem nyugodjatok meg nem dől össze a világ, ha ennyit vagy ha annyit megy az autótok...
Az a baj, hogy mármegint itt tartunk, ha észrevetted, engem nem a végsebesség foglalkoztatott, hanem a hozzáállásod (azt képzeled, értesz bármihez, de magadat égeted azzal, hogy kioktató hangnemben hozod valaki tudomására, hogy valóban hogyan is gyorsult az ő autója).
Sajnos túl értelmetlennek tartom a vitát ahhoz, hogy meg merjem fordítani az előbb dőlt betűvel idézett kijelentésed, ugyanis Te nem vagy hajlandó belenyugodni, hogy az autóink sorra nem annyi végsebességet futnak meg, mint amit Te képzelsz a monitor mögött ülve. De ez maradjon költői kérdés, választ sem várok rá, nem is remélem, hogy megérted.
Biztosíthatlak, hogy nem vagyok rosszindulatú bár itt kár ezt hangoztatnom. Mindazonáltal zavar, ha cseszegtetnek és el sem olvassák rendesen a hozzászólásomat.
Jó, hogy háttérmunkát is végzel és leellenőrzöl, de ez itt most nem jelent semmit, mert nem attól ért valaki valamihel vagy mond jó dolgokat (most nem magamra célzok) mert sok hozzászólása van. Vagy ha nálad ez dönt akkor bocsás meg nincs miről beszélgetnünk.
Én hiszek nekik is meg neked is, csak már tényleg szakadj le rólam.
Elismerem nagyságodat, a totemoszlopod már majdnem kész van a kertben, hódolok
a wagon r+-nak meg valamennyi másik verdának amely útjainkat koptatja, de légyszi engedd meg, hogy mi Jazzesek ebben az icipici topikocskában magasztalhassuk, vagy hibáit megleljük autónkat. ámen. jó éjszakát.
Nagyszerű-nagyszerű nagyon örülök neki! Úgy látom tényleg nincs más téma hosszú-hosszú ideje már.
Értem tehát könnyedén futja a 190-et, oké tehát akkor a 200 vagy 212 vagy netán a csak a 230 is ilyen egyszerű neki, hát ha 190-et könnyedén meg van...
Egy kérdésem még lenne: forgalomba kerültél vagy úgy gondoltad most itt megálsz vagy heves oldalszél volt?
Leszögezem nem baj, ha az autó 190-et megy, engem ez csepet sem zavar, már azért sem mert sokszorta erősebb autóm van jelenleg mint ez, és nem egyből ebbe ültem bele és viszonylag gyakran járok ilyen sebességgel emellet viszont sokszor szoktam 140-160-al menni mert az tartom biztonságosnak.
Nem vagy valami nagy fórumozó a Index-nél, szval vszleg csak minket csesztetsz stílustalanságoddal, aminek vmi oka lehet ám... Engem személy szerint az zavar, hogy ilyen módon beavatkozol mások életébe és csupa rosszindulatot érzek a hozzászólásaidból! Ez lényegesen jobban zavar, mint sok kis szili hozzászólás a Jazz gyorsulási adatairól vagy végsebességéről (talán mert azokból nem süt a rosszindulat)! Persze lehet, hogy neked éppen ez a célod?
Melyik iranyba es melyik reszen pontosan? Csak kivancsisagbol, mert itt a jellemzo szelirany eroteljesen erezhetoen nyugati, ami sokszor a volgy miatt megerosodik (tapasztalat gyengebb es "kockasabb" kocsival), es lejt is az ut rendesen, kb a benzinkut kornyeke lehet a legalacsonyabban, onnan meg a masik iranybol lejt.
Ha elolvastad volna azokat a hozzászólásokat amit emlegettél oly buzgón akkor tudnád, hogy ezt a sebességmérős témát már rég lezártuk, többen is hozzászóltatok.
Örülök, hogy ilyen autód van..komolyan.
Egyet kérek töltsd le vagy nézd meg a totalcaros tesztet a wagon R+-ról ott van szó a félgázról meg a teljes gázról és mi a különbség a kettő között sebességügyileg hátha nekik hiszel... Ennyit akartam kihozni, hogy végsebesség közelében hiába van csak fél vagy háromnegyed gázon az autód nem fog annyival gyorsabban menni, mint amennyi van még a gázból azaz az érzésere menne még az nem jelent semmit.
De nem akarok vitatkozni mert nincs itt értelme próbáld ki! Menjél 180-al aztán nyomj telegázt és meglátod mi történik. Jah hogy még nem csináltál ilyet? Akkor itt az alkalom...
Elvileg az 1.2-es 5. fokozata hosszabb mint az 1.4-esé ezért kellő hátszéllel akár még túl is szárnyalhatja a nagyobbik testvért, bár ennek utána kéne számolni...
kb. 160 km/h az a sebesség amit viszonylag gyorsan el lehet érni a Jazzel (1.4) télen-nyáron széltől függetlenül, az ettől nagyobbhoz sok-sok km üres út kell és természetesen türelem ;-) Némi lejtéssel és hátszéllel 5-10 km alatt meg lehet közelíteni a 200 km/h órát, persze túl is lehet lőni rajta egy kiadós lejtőnél mint amilyen Gödöllő és Pest között van Miskolc felé, de ez nem a Jazz végsebessége kategóriába illő eredmény, hanem "ennyivel is mentem szakadékban" ;-)
Ezt nagyon szépen írom le, hogy meg ne sértsem a kis önérzetedet:
Azért írtam kérdőjeleket, mert a válaszod nem az én hozzászólásomhoz kapcsolódott hanem 11290-hez ami nem egyezik és nem kapcsolódik az én 11289-esemhez. Vagy ha mégis akkor teljesen értelmetlen baromságot válaszoltál nekem. Röviden ennyi. Meg kéne tanulni válaszolni annak akinek kell, meg értelmezni a leírtakat.
Olvasd má vissza, hogy kinek kéne válaszolnod!!!
Te figyelj már azt nagyon régen megtárgyaltuk, hogy melyik hogy megy ez már nagyon unom szedjél valami olyan gyógyszert ami segít emlékezni, mert rendszeresen felejtesz el dolgokat.
Dolgokat tisztázandó képzeld el tudom, hogy az 1.4-es gyorsabb, mint az 1.2-es. Tudom ez nagy fegyvertény, hogy ilyen okos vagyok, bár lehet kételkednem kellene, hogy100akárhány köbcentivel nagyobb motor lehet, hogy gyengébb a kisebbnél nem???
Kérem nyugodjatok meg nem dől össze a világ, ha ennyit vagy ha annyit megy az autótok...nagyon szép, nagyon jó, nagyon megbízható, keveset fogyasztó autót vetettek piri pénzért örüljetek neki, hogy erre nagyon kevesen jöttek még rá és csak ti élvezhetitek ezt a fantasztikus gépet. (és ezt minden utálat, meg minden ilyen nélkül mondom, nehogy megvádoljatok)
kifli felmérgelté ha dondolod egyszer bemutatom neked .viszont mivel veszélyes ezért csak egyszer/!/ nézem meg hogy mi a vége mert élni szeretek. igen ez a kocsi ilyen sebbeséghez kicsi.de azért elhiheted hogy csak azért hogy monjak egy nagyot azért nem fogok írni ilyesmit.amúgy az m3 pályán volt még tavaly
Javaslom mindazoknak, akinek 180 felett megy az autójuk, hogy vegyék a fáradságot, forduljanak meg és mérjék le, hogy ugyanolyan körülmények között (lejtő, szél, utasok, stb.) VISSZAFELÉ is ugyanakkora sebességet tudnak-e elérni.
A katalogusokban megnezhetok a vegsebesseg adatok, gondolom azok ugy is vannak kis hibaszazalekon belul. Ha jol remlik, akkor az 1.2-es ugy 165-170, az 1.4-es meg 180 korul lehet. De ugye ezek egy idealizalt korulmenyekre vonatkoznak (sik palya, 0 szel, gyari ajanlott guminyomas, stb). De ez ugye nem jelenti azt, hogy nem menne a kocsi mas korulmenyek kozt ennel gyorsabban, vagy akar lassabban max gazzal, illetve az is belathato, hogy ez nem jogosit fel senkit, hogy Kvazi "atirja" a gyari adatokat, merthogy ment vele az ora szerint ennyivel, meg annyival. :) A kocsi felepitesebol adodoan a nagy sebessegnel a legnagyobb ellentarto ero a legellenallas, de ha ugye hatszel van, pl egy nem eros 20-30 km/h-s, mar az is jelentosen befolyasolhatja az eredmenyt. Tovabba rengeteg olyan utszakasz van, aminek egesz szep lejtese/emelkedese van, pedig nem is gondolnank, mert teljesen siknak gondoljuk. Ha ezek eggyutt jelentkeznek, esetleg meg a guminyomas is tobb a szokottnal (raadasul melegedessel ez jelentosen no is, nemde?), avagy hus, oxigendus levego, ami javitja az egest vmelyest, akkor konnyeden elkepzelhetok viszonylagosan nagy elteresek a gyari idealizalt meresekhez kepest. Jahh, a km-ora kicsiny "csalasat" meg nem is vettuk.
De kulonben is, ha csak del fele megyunk, akkor lejt az ut (az Egyenlitoig), ha pedig az eszaki sark fele, akkor tekintelyesen kell nyomni neki, mert rohadt meredek abba az iranyba. :D
Engem különös képpen nem érdekel, hogy kinek mennyit megy az autója, úgysem abban a tartományban használom. Sokadik csúszás miatt még most sincs autópálya a közelben. Így marad a rossz minőségű út, ahol 80-110 km/h között lehet autózni.
Semmi értelme, hogy ilyen csekély dolog miatt összevesszünk!
Szívesebben olvasgatnék a rugalmmasság témában, vagy más autóval összehasonlítva a Jazz miért jobb. Egyik ismerősöm most vett használt Corsa-t, pedig a Jazz is benne volt a pakliban...
Úgy látom te a van sapka, nincs sapka tipikus esete vagy. Úgyis hiába bizonygatnám neked az igazamat, úgysem hiszel nekem, így javasolom, hogy hidd azt amit akarsz, én meg tudom amit tudok és kész.
Azt el kell ismernem, hogy az én közlésem nem bizonyított tény, de a sebességmérőm ennyit mutatott.
Egyébként én mind a 11300 hozzászólást elolvastam, hiszen nagy részben ennek köszönhetem, hogy ilyen autóm van. Ez egy TÉNY.