Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vandor1970 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 436

pekka:

Pár nepja ment mél az itteni címedre... Megkaptad?

pekka528 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 435
Jaja, van ilyenem.Mit kell tennem?
Előzmény: Vandor1970 (434)
Vandor1970 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 434
Szia, attól függ tudod-e a gyári kódot a riasztóhoz. Elvileg a kocsihoz kellett kapnod egy kis kártyát egy számsorral. Ha az megvan, akkor tudok segíteni, ha nincs akkor szerintem csak márkaszervíz, de itt gyakran előfordulnak nálam sokkal okosabbak is.
Előzmény: pekka528 (433)
pekka528 Creative Commons License 2007.01.23 0 0 433
Sziasztok!
Amikor megvettem a Discoveryt, nem működött rajta a távirányítós riasztó, mert le volt merülve az elem. Most tettem bele elemet, de újra kellene programozni, viszont nem tudom, hogyan kell?
Tud vki segíteni ebben?
elf Creative Commons License 2007.01.23 0 0 432
A dieselbe nem tudom mi kell, en az elobbieket beniznes V8-ra irtam.
A tdi-kbe jelentposen vekonyabb olaj kell.
Előzmény: Kecskemadár (431)
Kecskemadár Creative Commons License 2007.01.23 0 0 431

Üdv Mindenkinek!

Akkor most hogy is van ez?

1997-es 300 TDI 110-es Defiben most cseréltem (Először mióta nálam van) olajat a motorban, 10W-40 Shell Helix Plus-ra.  Elcsesztem?, Ha igen mit csináljak? Molibdén-diszulfidos adalékot meg sehol se találok, pedig biztosan jót tenne Defink "öreg csontjainak"!

elf Creative Commons License 2007.01.22 0 0 430

Nincs  rairva, de szvsz resszintetikus. A 15 - 50-es lepcsot asszem csak ezzel tudjak meglepni.

Mostanaban en is ezt hasznalom az en automban, ez a legkonyebben elerheto 15w50-es olaj.

 

Előzmény: kutisz (429)
kutisz Creative Commons License 2007.01.21 0 0 429
Köszönöm a segítséget! Most láttam a Tesco-ban Valvoline Turbo V 15W50 olajat 5 literes kiszerelésben 6700 Ft-ért. Valahol fel van tüntetve ezen, hogy ásványolajbázisú vagy szintetikus? (Én semmi ilyen információt nem találtam a dobozán!)
elf Creative Commons License 2007.01.19 0 0 428
Ezek a motorok otven eves konstrukciok, az angolok jellemzoen(ott nincs valodi hideg) 20w50-es olajjal hasznaljak.
A mi eghajtali viszonyaink kozott valami 15w50 vagy 15w40 valo bele igazan.
A 3.9-ben mar van gyarilag olajhuto, ezert ha 15w40-el is emegy.
5W-s olaj legfeljebb sarkvideki korulmenyek kozt kene bele, es hamar megenne.


Persze celszeru meleg motornal egy korrekt mechankus muszerrel olajnyomast merni.
2500-as fordulaton illene legalabb 2.1 barnak lennie.

A 15w50 sajna eleg ritka. Az Auchnaban arultak regebben "szurkeimportos" 15w50-es Valvoline TuboV-t.
Előzmény: Zotyik (427)
Zotyik Creative Commons License 2007.01.18 0 0 427

Ja most jut eszembe van angol verziója is a honlapnak. :) Csak én a némethez konyítok és én azt használom.

 

Egyébként nagyon jó az oladal amit belinkeltél! Kár hogy nincs ilyen off-Maverickhez on is. Nekem ugyan is az van.  De régen nagyon szemezetem egy Discóval. Végül nem az lett......

Előzmény: elf (425)
Zotyik Creative Commons License 2007.01.18 0 0 426

Persze igazad lehet, de én írtam is, hogy aki tud jobbat az szóljon! :)

Én csak azt írtam le amit a honlap írt!

 

Ez egy német honlap és szinte az összes létező európában forgalmazott autó olaj és szűrő adatai megtalálhatóak benne. Abban igazad lehet, hogy egy 200000 km-ert futott motorba kicsit "híg" egy 5w40-es olaj, de sztem a 10w40-es még jó lehet bele.

De nem akarok okoskodni legyen neked igazad. Én csak azt írtam le amit a honlapon találtam.

 

Ja itt a címe:

 

www.sct-germany.de

 

Német de azért ki lehet igazodni rajta. Katalógus, pkw, azután típus, stb....

 

 

Előzmény: elf (425)
elf Creative Commons License 2007.01.18 0 0 425

Zotyik:

Itt valami sulyos felreertes lehet.

 

5w40-es olaj egy 200 000km-es rover v8-ba????

 

15w40 vagy 15w50(ez jtobbi ritkabb), jo minosegu asvanyi.

10000km-enkent vagy hasznalattol fuggoen kicsit elobb cserelve.

Meghalalja.

 

En olajszurobol Man-t szoktam venni.

 

 

Difibe  a hajtomuolaj az stimmel, nincs sperr gyarilag.

 

Toltsd le inkabb a gyari konyvet, es abban keress olaj specifikaciokat:

http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm

 

 

 

Zotyik Creative Commons License 2007.01.18 0 0 424

Szia!

 

Elméletileg motorba: 5w40-es (esetleg 10w40-es) olaj való, 6,25 l

                  Első difi: 80w90-es GL 5-ös 1,7 l

                  Hátsó difi: 80w90 GL5-ös szintén 1,7 l (Ha sper difis a hátsó difi akkor

                                                                                 75w140-est ajánlanék GL5-öst)

                  Automata váltóba: automata váltó olajat :-) 9,1 l-t (pl Atf Castrol

                                                                                                   Automatic TQ Dextron)

 

 

Ha esetleg valaki más adatokat tud akkor szóljon!

Nagyjából ennyi. Ezeket az adatokat egy Német honlapról lestem le.

Olajvásárlást pedig akkor úszod meg a legolcsóbban ha innen megrendeled:

 

http://www.formula3000.hu/shop/index.php 

 

Elég nagy választékuk van és 1-2 nap alatt házhoz hozzák. Rádásul fele annyiba kerül náluk az olaj mint bárhol máshol. Böngész egy kicsit, szerintem találsz megfelelőt!

 

Szűrőt pedig innen vedd:

 

http://www.filtercenter.hu/ 

 

Nagyon jó minőségű árút kínálnak ők is, nagyon jó áron.

Én náluk szoktam vásárolni. Honlapon ott van, hol lehet őket megtalálni.  

Remélem tudtam segíteni!

Előzmény: kutisz (423)
kutisz Creative Commons License 2007.01.18 0 0 423
Szeretném a gépemben (RR 3.9 V8 1991, óra szerint 200000km) lecseréltetni az olajat (motor, automata váltó, difi). Milyet vegyek bele? (Sajnos az anyagi erőforrások korlátozottak!)
Kecskemadár Creative Commons License 2007.01.15 0 0 422

Üdv Mindenkinek!

 

Nekünk is szürke hosszú Defink van, de az ki se tette a lábát Lillafüredről az utóbbi másfél hónapban...Szörnyű, hogy az ember nem is gondolná, hogy kapósak az autóink..

Ezek szerint sokkal jobban kell vigyázni, akár otthon a kertben is.

Ha valaki tud tanácsot adni, mi a legcélravezetőbb védekezés, hát biztosan mindenkit érdekelne!

Mindenesetre mi  figyelünk itt a környéken a fehér Defi miatt is!

Jobb új évet mint a tavalyi volt! (Bár úgy tűnik elég rosszul kezdődik...)

soonó Creative Commons License 2007.01.14 0 0 421
Szürke hosszúból nem lehet túl sok, és nem mi voltunk, tehát szűkül a kör :(
Előzmény: Alfred (419)
altefnegy Creative Commons License 2007.01.13 0 0 420
Vidám. Azért valahogy fel kéne már tűnni ezeknek valahol...
Előzmény: Alfred (419)
Alfred Creative Commons License 2007.01.13 0 0 419

www.mlre.hu

 

Landroverfórum bejegyzés:

 

" Guriga S3 2007.01.13 - 08:58 Üdvözlök mindenkit!
Már egy ideje nézegetem a honlapot, de eddig még nem írtam a fórumba. Már csak azért sem, mert nem voltam Land Rover tulajdonos. Négy napja viszont teljesült a gyerekkori álmom, és vettem egy Series III 88-ast. Ebben eddig semmi különös sincsen, mások is beleszeretnek egy típusba, amelyre csak később tesznek szert. Az autóról annyit, hogy eléggé lepukkant, sok javítanivaló van rajta. Többek közt az ajtó sem zárható kulcsra. Ennek ellenére az utcán parkoltam vele, gondoltam másnak nem képvisel akkora értéket. Mivel Budapest legbiztonságosabb kerületének kertvárosi részén lakom, biztos voltam benne, hogy nem lehet semmi probléma, ha nem hozom be a kertbe. Aztán a szomszédom szólt, hogy tegnapelőtt éjjel látta, hogy egy négy fős társaság nyitogatta az ajtaját, beszálltak, vizsgálgatták. Rögtön megnéztem, nem rongálták -e meg, szerencsére nem történt semmi baj. Azért ennek hatására úgy döntöttem, hogy behozom a kertbe az autót, nehogy baj legyen belőle. Ma éjszaka aztán már a kertemben volt. Elég nagy pofáraesés lehetet a négy "barátomnak", akik ma éjjel visszatértek vontatási céllal egy szürke hosszú Land Roverrel. Hát igen, nem a kigyúrt kopasz béemwés vagy audis akarta megfújni az autómat, hanem egy Land Rover-es "kolléga". Én eddig nem tartoztam a Land Roveresek köreibe, hiszen eddig nem volt még soha ilyen járművem. De azt hallottam, hogy nagyon összetartóak, segítik egymást, és egyáltalán örülnek egymásnak. Remélem, hogy így van, és ezúttal a négyfős különítmény volt az, akik csak erősítették a szabályt. "

Alfred Creative Commons License 2007.01.05 0 0 418
Nagy Sanyi autója:
HLN403
SALLDEMC8BA253385
Land Rover 110
altefnegy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 417
altefnegy Creative Commons License 2007.01.05 0 0 416

Ilyen kilincsest (vagy zár nélkül). Ez nem passzol az évjárathoz.

 

 

Kilincs
Előzmény: Alfred (415)
Alfred Creative Commons License 2007.01.05 0 0 415
Minden valószínűség szerint az autót szétbontják, és a frissen piacra dobott valamelyik GES-es lehasznált kétszemélyes 110 HCPU alvázára teszik át, aztán pedig fel fog bukkanni valamelyik kereskedésben.

Tehát, ha valaki valamelyik kereskedésben lát '95-'96-os 110-es ötajtós 300Tdi Defendert, de BENYULÓS, FÜLES kilincsest, azonnal sikítson!!!

Előzmény: altefnegy (414)
altefnegy Creative Commons License 2007.01.04 0 0 414
:(((((
Előzmény: Alfred (413)
Alfred Creative Commons License 2007.01.04 0 0 413
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MA HAJNALBAN AZ ETELE TÉR MELLŐL ELLOPTÁK NAGY SANYI FEHÉR SZÍVÓ DÍZEL ÖT AJTÓS 110-ESÉT!

AKI HALLOTT ÖSSZETÖRT DEFENDERRŐL, AMIT ESETLEG OLCSÓ, FEHÉR ELEMEKKEL JAVÍTANAK, VAGY MOST ELADOTT GES-ES AUTÓT ÚJÍTANAK FÖL, VAGY BÁRMILYEN HASZNÁLHATÓ INFORMÁCIÓVAL RENDELKEZIK AZ JELENTKEZZEN NÁLAM, AZONNAL TOVÁBBÍTOK MINDEN HÍRT A SANYINAK!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
papsayt81 Creative Commons License 2007.01.03 0 0 412

Üdv!

 

Lozsátol szeretném megkérdezni, hogy szeretnék vásárolni egy Range 4,6 HSE -t de vásárlás előtt szeretném elvinni állapotfelmérésre hova vigyem? Várom a választ akár e-mailen is! Előre is köszi!

kutisz Creative Commons License 2007.01.02 0 0 411
elf:
Köszi a segítséget!
elf Creative Commons License 2007.01.02 0 0 410

Fékcsővet(amíg a rugó gyári és nincs alatta pogácsa9 SZERINTEM még nem kell cserélni.

De ez rögtön kiderül amint felemelitek az autót egy csápos emelővel, és figyelitek mennyire feszül a fékcső.

 

A gátlókat kézzel össze kell nyomni(ezeket még lehet, kisnyomású gáz van bennük) és össze kell hasnolítani az összenyomott hosszúkat a gyárival.

Ha több lehet gondolkodni a bakok átépítésésn, nehogy a gátló legyen a futómű felütődésének a határa.

 

Előzmény: kutisz (409)
kutisz Creative Commons License 2007.01.01 0 0 409
Elf:
A neten láttam hirdetni Pro Comp ES9000 gázos lengéscsillapítót (26 font/db). Ez elvileg kb.5cm emelést tenne lehetővé a későbbiekben. Ha most nem akarok az emeléssel foglalkozni, a lengéscsillapítók beszerelésénél min változtassak még? (tehát már most cseréltessem ki a fékcsöveket is, és szereltessek be nagyobb felütődésggátló gumibakot?)
Lozsa Creative Commons License 2007.01.01 0 0 408
Bocsi, de épp szolgáltatóváltásban vagyok, nincs netem... Amint lesz akkor jövök és válaszolgatok, ha van mire.
elf Creative Commons License 2007.01.01 0 0 407

A lengescsillapito magatol nem emel, csak megadja a lehetosegét az emelésnek.

A rugók vagy a "pogácsák" emelnek. 

 

5 cm emelésnél cserélni célszerű pl a fékcsöveket. A gyáriakkal is elegy az autó, csak nem nagyon egészséges ha zongorahúrként feszülnek maximális kirugózáskor.

 

Hosszabb gátlók esetében az összenyomott hossz is több lehet. Ha ez a gyári érték fölött van, célszerű a futómű felütődését határoló gumibakokat is lejjebb tenni, ill nagyobbakat fölszerelni.

 

Nagyobb emelés beavatkozik a futómű szögeibe, és ebből lehetnek problémák.

De ez korrigálható emelet autóhoz való(utángyártott) első lengőkarok beépítésével.

 

 

Terepre a legjobb a kétcsöves olajos, vagy alacsony nyomású gázos gátló. Pl a Procomp.

Aszfaltra az egycsöves magas nyomású gázos. Pl a koni.

 

Kemény gátlóktól "sportosabban" megy majd az autó. Kevésbé dől kanyarodáskor, és jobban ráz.

 

 

Előzmény: kutisz (406)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!