Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106506

Fentről belecsúszott a gyorsan lefelé jövő autó ?

Előzmény: L45H (106505)
L45H Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106505

NMP-854, Istenhegyi lejtő után, menet Normafa felé (21A).

Előzmény: 08-73 (106504)
08-73 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106504

Melyik busz volt? :( Jobbulást, felépülést a sérültnek!!

Előzmény: blazekdoktor (106503)
blazekdoktor Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106503

Súlyos buszbaleset az Istenhegyin, frontálisan ütközött egy BKV-járattal egy autó, életveszélyes sérült van!

gorcher Creative Commons License 2016.08.22 -2 6 106502

Egy kerületszámot pedig nyugodtan írhattál volna. Sokak által ismert okok miatt szolgáltat az Andor utcai VT garázs a Cinkota garázstól egy köpésre járó 97E vonalon. Ebben nehezen hiszem el, hogy van üzemeltetési racionalitás (vagyis ez konkrétan politikai hajcihő).

Meg a 197-esen járó szóló Conecto is azért egy kicsit vicces valahol, bár inkább csak kínomban mosolygok rajta.

Előzmény: Il Leone (106501)
Il Leone Creative Commons License 2016.08.22 0 3 106501

Szándékosan nem írtam kerületszámokat. Persze kerületeken belül is lehet preferált és futottak még viszonylatokba botlani. A lényegen nem változtat, vannak kerületek, amelyek ki vannak emelve, mert pl. a polgármester lobbiereje nagyobb, és ez az ami a legszomorúbb, hogy ez alapján elosztják az ap.-s indulásokat, vagy ettől függ az is, hogy mely kerületekbe mennek a külső operátorok a működő klímával és fűtéssel rendelkező kocsikkal, azoknak a kerületeknek a lakói pedig akiknek a polgármesterük nem lobbizik elég erőteljesen így jártak.

 

A többi részével egyetértek a konkrét példáddal.

Előzmény: rm40 (106496)
rm40 Creative Commons License 2016.08.22 0 2 106500

Ja, bocs... :)

Előzmény: g86 (106498)
dcs100 Creative Commons License 2016.08.22 0 2 106499

OFF szolgáltató helyett reggel óta:

 

03-02 @ 38/F7.

05-67 @ 169E/F11.

 

g86 Creative Commons License 2016.08.22 0 2 106498

Ki mondta, hogy a II. kerület egy preferált kerület?

Előzmény: rm40 (106496)
g86 Creative Commons License 2016.08.22 0 3 106497

Hehe... :D Olyan 4-5 hónapos ügymenet előzte meg a döntést. Hogy a nyilvánosság csak a döntés meghozatalát követően szerzett tudomást a történtekről, az egy másik kérdés.

Előzmény: Lucky76 (106495)
rm40 Creative Commons License 2016.08.22 0 1 106496

> A budapesti szolgáltatás színvonalát nehéz úgy megítélni, hogy kerületi kiskirályok kénye-kedve, esetleg lobbiereje határozza meg, hogy a város egyes részein milyen szolgáltatással találkozik az ember, így minden további nélkül találkozhat az ember lesújtó állapotokkal, amik az itt említett időket simán idézi. (Pl. a héten volt olyan nap nem igazán preferált kerületben, hogy az alacsonypadlós kocsik közül 7-szer kellett cserélni magaspadlósra

 

A "preferált kerület" kifejezést azért gondold át. A 149-es busz jelenlegi időszakban a kiadott menetrend szerint full alacsonypadlósnak kellene lennie, ehhez képest a négy db buszból 1 azaz egy darab alacsonypadlós. És nem, ez nem átmeneti állapot, már reggel is legalább 2 db 260-ast adtak rá.

 

Inkább a preferált és futottak még járatokról lehet beszélni. Például a Széll Kálmán térre kinézve nagyon árulkodó, hogy (leszámítva az állandó liebling 22-est) melyek azok a járatok, melyek ha a fene fenét eszik is, ap-val vannak kiadva és melyik az az egy(-két), amelyik a "futottak még". És nem, nincs köze az utasszámhoz.

Előzmény: Il Leone (106476)
Lucky76 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106495

Ez az, amiről bővebben nem fogunk hallani, pedig érdekes lenne...

 

No igen...nagyon gyorsan sikerült döntést hozni és szinte azonnal végrehajtani, ez nem vall a BKK-ra. Ezek szerint csak meg lehet sürgetni őket is...

Előzmény: kristoof (106491)
g86 Creative Commons License 2016.08.22 -3 4 106494

Alapvető számviteli, adózási ismeretek hiányában nem is nagyon maradt más választásod. :D

Előzmény: Törölt nick (106493)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.22 -6 5 106493

Az ámokfutásodra, csak egy seggfej válasz jut tőlem: neked minden érv felesleges, mert csak szajkózod a hülyeségeket. Részemről téma lezárva. :)

Előzmény: g86 (106489)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106492

Az EU-n belül, ott adózik ahol akar.

Drága taxxxfreeúr :)


Nem erről papolok? Egyébként is egy magáncég úgy tünteti el a bevételeit, ahogy akarja, akár EU-n kívül is. Minden más részletkérdés :)

Előzmény: trizs77 (106490)
kristoof Creative Commons License 2016.08.22 -2 8 106491

Valójában, pedig az történt, hogy egy befolyásos ember szemet vetett a cégre, de a tulajdonosok nem adták, pedig a befolyásos ember szívesen pótolt volna metrót, ezzel a céggel.

 

Aztán mivel a befolyásos ember hoppon maradt, ezért minden követ megmozgatott, hogy bosszúból tönkretegye a céget. A BKK talált is egy megoldást.

 

Ennyi történt.

Előzmény: trizs77 (106490)
trizs77 Creative Commons License 2016.08.22 -3 1 106490

Itt azért költségszinten összességében nagyon durva különbségekről van szó, bár biztosan kimaradt az életedből, hogy az egyik operátortól megváltak, mert ott adózott, ahol neki kényelmes volt... A többi operátorról még nem derült ki.

 

-------------------

 

Nem nyert.

 

Az EU-n belül, ott adózik ahol akar.

 

Népiesch,  plebsnek/falunapnak szóló,  100%-ban politikai kirohanásokat lehet tenni az ellen ha az EU-n belül, máshol adózik, jogi lépéseket nem.

 

Az említett operatortól NEM  azért váltak meg mert Luxembourgban adózik, hanem azért mert egyik, n+1-k, tulajdonosi szerkezet változása közepette, a változást végrehajtó ügyvéd, valóban hibát vétett, valóban úgy változtatta meg a tulajdonosi szerkezetet, hogy az nem felel meg a magyar cégeljárási szabályoknak.

 

 

 

 

g86 Creative Commons License 2016.08.22 -1 2 106489

Ez minden érved? Akkor ezt megbeszéltük.

Előzmény: Törölt nick (106488)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.22 -2 0 106488

De végiggondolva az ugye negvan, hogy a BKV szempontjából ez irreleváns?

Akkor ne is válaszoljak a Volánbuszos kérdésedre se, mert csak kevered a szart? :D

Előzmény: g86 (106485)
08-73 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 106487

Főleg melyik vonalakon próbáltátok? 200E?

Előzmény: Törölt nick (106486)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.22 0 9 106486

Alapvetően a legtöbb helyen elmegy a kocsi ahol próbáltuk, természetesen számos megállóhely korrekció kell.

Szerintem rövidesen meglesz a döntés, hogy indulunk e ebben az irányban vagy további használtak felé.

Előzmény: AegonT (106481)
g86 Creative Commons License 2016.08.22 -1 3 106485

El kell ismernem, ügyesen megvezették ezzel a hol adózik kérdéssel. :D De végiggondolva az ugye negvan, hogy a BKV szempontjából ez irreleváns?

Előzmény: Törölt nick (106483)
g86 Creative Commons License 2016.08.22 -1 2 106484

A Volánbusz Zrt. hol adózik? Mesélj! :D

 

Ha nem 1%, akkor szerinted mennyi? Mi alapján?

Előzmény: Törölt nick (106483)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -4 8 106483

1%... :D

Sírjak vagy nevessek? :D

Itt azért költségszinten összességében nagyon durva különbségekről van szó, bár biztosan kimaradt az életedből, hogy az egyik operátortól megváltak, mert ott adózott, ahol neki kényelmes volt... A többi operátorról még nem derült ki.

Hogy a munkavállaló kárára mit ügyeskednek, az is nagyon durván többet hoz, mint 1%... A BKV munkavállalók legerősebb indoka a BKV mellett, hogy 100% bejelentett fizetéssel dolgoznak. Csak önmagában a fizetett szabadság, táppénz, pótlékok önmagában van kb +10% bérköltség. Ennél sokkal durvábbat hoz, hogy valaki be van-e jelentve 100% fizetéssel vagy sem.

Előzmény: g86 (106482)
g86 Creative Commons License 2016.08.21 -4 7 106482

Ja, nyilván az az összes költség 1%-át kitevő, az üzemanyag-megtakarítással való trükközéssel elérhető "adócsalás" okozza azt a különbséget, hogy a KV-nál kb. kivétel nélkül az összes busz egy merő retek, és többségében a légkondi is kakukk. :D

 

Csak példaképpen, volt szerencsém az elmúlt napokban néhány régi Van Hoolhoz, hát az utánfutóban az ülésekre a táskámaz nem tettem volna le, nem hogy leültem volna. 

Előzmény: Törölt nick (106480)
AegonT Creative Commons License 2016.08.21 -1 5 106481

Mostanra talán van eredmény: Mi lett az AGG teszt eredménye? 

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 -4 12 106480

A működő légkondicionáló vagy a tiszta utastér nem pénz kérdése.

Ezt most poénnak szántad ugye? :D

van másik két cég, akik ugyanannyi pénzből tudnak közel az elvárható színvonalon buszjáratokat üzemeltetni.

Ha a BKV is el tudna csalni annyi adót, akkor talán ők is előrébb lennének...

Előzmény: g86 (106478)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.21 0 6 106479

Mostanában a tiszta utastérrel a VT-Arrivánál is vannak problémák.

Előzmény: g86 (106478)
g86 Creative Commons License 2016.08.21 -14 4 106478

Esetedben abban áll a sajnálatos csúsztatás, hogy van másik két cég, akik ugyanannyi pénzből tudnak közel az elvárható színvonalon buszjáratokat üzemeltetni. A működő légkondicionáló vagy a tiszta utastér nem pénz kérdése. 

Előzmény: BPO-331 (106472)
Il Leone Creative Commons License 2016.08.21 0 5 106477

Alapvetően nem szeretnék állást foglalni, vagy pálcát törni semelyik tábor és annak képviselői felett, de ez így csak fél, sőt inkább negyedigazság.

 

Vegyük ehhez hozzá, hogy 2010 óta a felszín alatt csak annyi változás történt, hogy a régi emberek kádereit elkezdték az új emberek kádereire cserélni, akiknek ugyanaz az érdekük, mint a régi emberek kádereinek.

 

Közben a haver(ok) által alapított cégektől rendelt szolgáltatások, alkatrészek, mutyizások ugyanúgy megmaradtak, csak a szereplők és a cégek nevei változtak, amelyek természetesen teljesen jogszerűek, de mégsem hasznosnak.

Előzmény: BPO-331 (106472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!