A rakpart felső végénél (Mozaik utca) a MOL kútnál. Jó régen voltam ott (tán tavaly nyáron), akkor egy zseton 120 Ft. volt, ezért három percet ment a gép. Két, max. három zsetonnal mindent le lehe mosni.
Nem az a bajom, hogy nem passzol a HOndaba, hanem, hogy rovid. De nem hinnem, hogy ez csak Honda Civic problema, ugyanez volt a gaz a Prelude-del, es elotte a Nissan Sunnymmal is. Szoval ezert hajtom azt, hogy valahol csinaltatok egy szonyeget ami pont passzol. A masik resze meg ennek a dolognak, hogy a gyari szonyeg is kisebb mint amekkora helyet le kellene fednie ezert csuszkal.
Automoso
Javaslom Szentendrei ut elejen Esso kutat (varosba bejovo oldal) 4-500-bol megvan a mosas rendesen, vagy Arpad hid pest OMV. (Te, nem irtam en mar ezt le neked egy masik topicban?)
Budán működő kézimosót (vagy hogy a fenébe hívják...) keresek. Olyanra gondolok, ahol be kell dobni egy 100-ast, és kb. egy percig lehet vele spriccelni a kocsit. A Déli pu. Shellnél már hetek óta üzemképtelen a masina.
És néhány ezer forintból meg is van, még a jó minőségű is. A drágábbakat már annyi helyen lehet nyesegetni, hogy az nem is igaz. CSak passzol az egyik a Hondába is.
Sajna nem tudok, de... Lehet hogy megbotránkozol, de a hipermarketekben sokszor lehet kapni valóban normális kinézetű és minőségű szőnyegeket. Igaz, nincs rajta Honda (vagy egyéb) logó, viszont tapintásra, ránézésre felveszi a versenyt bármelyik gyári darabbal.
Másik topicban már bedobtam (hasonló) tőledek is megkérd. Tudtok olya céget aki autószőnyeget készít? Honda szúnyeg ára a szalonban meglehtősen irreális.
Az autó nagyon csúnyán össze volt törve.
Lehet, hogy bénán festették le, és ezért üt el annyira. Abban bízom, hogy ha kipróbálom ezt a Turtle-izét akkor valamennyire közelíti majd az árnyalatokat. Csak előbb érdekel mit mondtok róla, mert ha felkapja a festéket akkor el kell felejteni.
Kivi!
A fényezés azért van kizárva, mert nincs egy fillérem se ilyen beruházásra, azonkívül még bele kell ölnöm a kocsiba legalább 150e-t, és csak utána tudnék a fényezésen gondolkodni.
Annyira nem vészes a dolog, mert tegnap leszedtem a gépháztetőt, behoztam a lakásba és lepolíroztam egy Prevent polírpasztával, és sokkal jobb lett.
Láttam az obiban egy Turtle márkájú polírozót, amiből volt több színhez való. Volt belőle több piros, három kék, sötétek, világosak. Arra lennék kíváncsi, hogy hátha ismeri valamelyikőtök ezt a készítményt. Szerintem nem lehet rossz.
Vettem mostanában egy autót és a motortető enyhén más árnyalatban pompázik, mint a kocsi többi része. Megkérdeztem a tulajt, hogy ez mi, és azt mondta, hogy egy csomó ideig állt a kocsi egy garázsban motortető nélkül, a tető meg az udvaron. Mit lehet tenni, hogy kb ugyanúgy nézzen ki mint, ha egy autó legyen? Fényezés kizárva. Milyen polírozó szert vegyek? Melyik a jó?
Vizcsik: szépen le kell törölgetni, amig a viz az autón cseppek formájában marad lesz nyoma. Nekem sötét metálfényes autóm van, szivok is miatta. Az utolsó cseppig le kell törölgetni.
ezer bocs ha a téma olyan, amit már esetleg megtárgyaltatok!
1. Hogyan lehet úgy tisztítani a kocsi lakozott felületét, hogy amikor folyékony mosószeres puhaszivacsos ápolás utáni slag végig szánt rajta, annak megszáradása után ne maradjon rajta halvány vízcsíkfolt?
2. A lakozott felületre melyik a legjobb ápolószer, amitől meg is őrzi a fényét, s továbbra is csili-vili lesz?
3. A műanyag felületeket a színre fújáson kívül, hogyan lehet csillogóvá varázsolni?
A kerékagyakat, féknyerget, fékdobot mivel érdemes lefesteni? Sima zománcfesték jó? Vagy legyen hőálló? Nem tuning-piros fékeket akarok, :-) csak a mostani rozsdás állapotot szeretném megszüntetni.
hát ez megnyugtató :) amúgy vízszintesen, egymásra pakolva nem szeretnek lenni a kerekek (felnin)? azt tudom (már ha jól tudom), hogy felni nélkül ez nem jó, mert egymás súlya alatt eldeformálódnak a gumik.
page down pedig valóban csodákra képes, kösz h figyelmembe ajánlottad :))
Nem volt már erőm végigolvasni a topicot, ezért bocs, ha offolnék vagy már kitárgyaltátok volna amit kérdezek. Ígérem, majd pótolok :)
1.) nyári gurigák tárolása: felnin maradtak, előírt (terheletlen) nyomás felett picivel, alaposan lecsutakolva. állítva állnak, pár naponta átgörgetem mindet. ez így korrekt/szakszerű v. teljesen rossz elgondolás? :)
másik: érdemes valamivel lefújni a gumikat amíg állnak (pl szilikon)?
2.) karosszéria-védő fólián gondolkodom, ha emberi áron és szép minőségben meg lehet csinálni, és persze ha érdemes. milyen szinten védi meg a lemezeket (pl autópályás kavicspuszi?), fólia eltávolítása hagy-e nyomot stb?
Ezekből a szerekből elég nagy a választék. A Preventet speciel itt nem szeretem, mert (szerintem) büdös. Most egy Rex névre hallgató vanilia illatú sprayt használok. Jólé leviszi a kosz az összes belső felületről.