Ha mar a klimatemanal tartunk , es meg nem utnok, akkor kerdezem, hogy valaki tud-e mostanaban klimabevizsgalasi akciorol? Vagy esetleg olyan autoklimas helyrol, ahol bevizsgaljak a klimat es ha kell meg toltenek is utanna gazt. Valami olcso helyet, nem markaszervizt.
En is meg lennek, ha igy lenne, de nalam sajnos nem igy van. Ha esetleg van idod, es persze kevded, akkor a klima levego homerselketre kivancsi lennek. Koszi.
AMugy nekem is kb. 45 fokot mutatott kulso homero, de mivel mostanaban egyszer mukodik egyszer meg nem, sosem tudom, hogy az eppen mutatott homerseklet most valodi-e vagy sem. Nalam 23 fokban is 35-ot mutat, de ez a 45 fok gondolom a napom most teljesen realis volt.
Nem tudom, én tegnap délután indultam el az addig tűző napon álló Thaliámmal /Hőmérősök, nektek mennyi volt idáig a legmagasabb érték a kijelzőn? Nekem tegnap d.u. 47 fokot mutatott! :o)/ és kb 5 perc alatt normál, elviselhető hőmérsékletet csinált a klíma, újabb 5 perc után már lejjebb kapcsoltam, mert kezdtem fázni......
Szóval nem tudom, de én meg vagyok vele elégedve :o)
Garfield007-nek igaza van. Egy szinte "izzó" kocsitól ne várjuk, hogy induláskor hirtelen lehűljön, mert ahhoz nem elég a légkondi teljesítménye. Én szombaton a lányomért mentem kb. 20 km-t. Beszállt a kocsiba és megjegyezte, hogy milyen jó hűvös van. Induláskor nekem még nem volt az.
Ugyanakkor a cégnél van egy kb. 15 négyzetméteres helység, aminek folyamatosan 21-23 fokosnak kell lennie. Ezt egy 8 kW-os légkondi intézi. Nincs is semmi probléma. Nagy melegben az embernek is van "hűlési ideje". Még a hüvösben is egy darabig izzadunk, amíg a szervezetünk vissza nem veszi a saját hűtését. Különben a Tháliában, a fejre-karra irányított hideg levegő beáramlását 2-3 perc múlva már érzem.
Igen. Ertem, hogy mire gondolsz, es teljesen realis, amit mondasz. Nekem azert furcsa, mert korabban uletem mar egy Daewo, pardon, Chevrolet Lanos-ban, es szinten ilyen nyari kanikula volt, mint mostansag. Abban viszont bekapcsoltunk a klimat, es kb. 10 perc mulva mar olyan jo huvos volt a levego. Aztan lehet, hogy csak en emlexem rosszul (vagy vagyok nagyon maximalista), de biztosan sok kulonbseg van klima, es klima kozott. En amugy sosem a testre iranyitom a legbeomloket, mert attol lehet jol megfazni. Talan ezert is erzem, hogy lassabban hul le a levego, mint szeretnem, de inkabb kivarom, mast ugysem tudok tenni.
corsa, kerlek! Allj meg az autoddal reggel 8-kor egy megfelelo helyen, hagyd jarni es menjen a legkondi, aztan delben ulj be es lass csodat, huvos lesz benn, mint az irodaban. Tetszik erteni mire gondolok!?
A napon az autod kb. 50-55 fokra felmelegszik es akkor meg finom voltam, es te azt varod, hogy a Thalia klimaja 30 perc alatt 20 fokot csinaljon... Mas autoban sem tudsz 20 fok koruli homersekletet csinalni, csak max. a nagyobb levego mennyiseg miatt a vesed is lefagy, igy erzetre hidegebb lesz, de garantalt a megfazas is. Lehet valasztani...
a 9˙C megfelelően kis értéknek tűnik, viszont a klíma (lég) teljesítménye kisebb más típusokhoz képest, ezért tűnik hosszabb időnek a Thalicska lehűlése...
Hetvegen megmertem a levego homersekletet, amit a klima fuj. A szellozes ugy volt beallitva, hogy a kozepso rostelyokon jojjon a legtobb levego (tehat a tarcsa teljesen jobb oldalra volt tekerve), a ventillator 2-es fokozaton ment, es a merest a kozepso legbeomlok egyiken vegeztem, kb. 3-4 percen keresztul. Az eredmeny 9 fok Celsius volt. Ha esetleg valaki meg venne a faradtsagot es megnezne, akkor ijra meg, mert attol tartok, hogy az en klimamban mar nincs annyi gaz, mint gyarliag, es ezert kell 30-35 percet varni, mire lehul az auto. Gyakorlatilag nincs is ideje lehulni, ha az ember nem hosszabb utra megy. Hetvegen Esztergomban voltam. Az auto az indulas elott full a napom allt, tehat iszonyat meleg volt. Mikor elindultam, lehuztam az ablakokat, es jo nehany sarkot ugy mentem, klima nelkul, hogy a levego homerseklete kicsit normalizalodjon. Aztan bekapcsoltam a klimat, de legalabb 35 perc kellett ahhoz, hogy azt mondja, hogy mar nincs iszonyu melegem, de meg ekkor is csorgott rolam a viz, es valahogy nem ereztem olyan huvosnek a levegot, mint amikor mondjuk az ember a naprol es legkondicionalt irodaba megy be.
OK, érdekel a dolog. Csak meg akarom várni az eddigi próbálkozások végét, hogy Anonymusnak és kzkzkz-nak hogy sikerül. Talán még alkudni is tudok a régi kocsimból származó cuccokra:-))
Este megnézem a csatimat, de biztosan nincs ebbe sem, hamár III-as:-.((
freemail-en nem tudtam valami miatt levelet kuldeni.
majd ird meg mivel tartozom.
a legzsak kikapcsolohoz 2 er kell legfeljebb es tobb tuske kulonbseg van a thalia II es III csatlakozoja kozott. takarekossag :( biztos sporoltak vele onkoltsegi szinten vagy 10 Ft-ot.....persze vezetekkel es beszerelessel egyutt)
sose ertettem miert filleres dolgokat (pl. homero, fenyerzekelo, esoerzekelo, stb....) sporolnak ki az autokbol, vagy hogy miert lesz egy nagyon olcso alkotoelembol draga extra egy uj kocsinal (pl. 70.000,- gyari radiosmagno vagy 100.000 gyari cd-s radio, mindketto piaci, bolti ara max. 20.000,- de akkor sokat mondok.....a hangszorokra es a vezetekelesukre meg inkabb ki se ternek, mert az egesz nincs 3.000,-Ft.)
Hello! Nekem a hátsó ajtón lévő nyöszörgött néha, ha a gyerek nem húzta föl rendesen az ablakot és a mosóban befolyt a víz! 1-2 nap és elmúlt. Gondolom kiszáradt.
Következő levéllel kerestem fel diesel_uberalles-t, aki megkért, hogy továbbítsam itt a fórumon keresztül részetekre:
Kedves Renault tulajdonosok!
Arra gondoltunk, hogy kellene szervezni egy nagy Renault találkozót! Pontos dátumot és helyszínt még nem találtuk ki, most még csak arra vagyunk kiváncsiak, hogy Ti is szeretnétek-e egy ilyen találkozón részt venni! Találkozó a Felvonulási téren lenne, onnan rendõri kísérettel az M7-ig, majd irány a Velencei tó vagy a Balaton. Idáig biztosan ott lesznek a Twingósok, R4 bakancs, Megane klub és mi a Renault Klub.
Többször felmerült, hogy a klíma mennyire dobja meg a fogyasztást.
Tegnap 321 km-t tettem meg 18,57 literrel, 1 felnőtt, egy gyerek és némi cucc a csomagtartóban (1,4 8V), végig klímával a vasi és zalai dombvidéken, 100-110-es tempóban, néha intenzív előzésekkel. Az átlagfogyi 5,8 l/100 km. Maximálisan elégedett vagyok. Ja, és mindez 98-as TESCO-s benzinnel. Szerintem a klíma fogyasztásra gyakorolt hatása elhanyagolható.
Boszi!
Hogyan szerelted fel a Thali hátsó szélvédőjére a napfényrolót? A kalaptartót úgy elb.....k, ahogy van. A középső biztonsági öv és a harmadik féklámpa huplija, valamint a két hangszóró elhelyezkedése miatt nincs egy olyan vonal, ahova a roló tokja akadálytalanul felszerelhető lenne. Tudnál esetleg fényképet küldeni róla?
Sziasztok, Nekem egy comfort 1.4 8v van, 2004. májusi. kb 40.000km-t mentem vele egy év alatt és gázra átszerelésen gondolkozom. Érdemes szerintetek? Nem teszi tönkre a motort? El bukom a garanciát?
Tájékoztatjuk arról, hogy Assistance szolgáltatásunk némileg megújult.
Lehet,hogy ezt a mondatot elfelejtette közölni a RH a szervizekkel vagy azok elfelejtettek tudomást szerezni róla !!! Ezért fordulhatott elő,hogy azoktól is beszedték a lóvét,akiknek eleve 2 év járt !!
Az enyém még 1 éves volt, /2003.04.hó / de biztosan nem vittem volna el előbb csak akkor mielőtt a kártya lejár.
Én meg fogok írni egy levelet a Rönónak, hogy az assistance átvizsgálás feleslegességét miért nem jelezte nekem a szalon? Ismétlem, hogy nem bánom a pénzt az autó évenkénti átnézésére, csak így valóban nem korrekt az eljárás.