Szerintem túl sok logika nincs benne. Ha abban sincs légzsákkikapcsoló, akkor én arra tudok gondolni, hogy esetlegesen a még raktáron lévő készleteket használták fel az induló 3-as Thalik gyártásához. Mivel túl sok (mondhatni semmi) változás sincs a 2-eshez képest, ezt a részt simán lehet használni....
Ha ma megjön a cuccos, akkor vagy ma este, vagy holnap már szerelési próba is lesz, vagy hétvégén. Mostanában egy kicsit határozatlan vagyok, vagy mégse?
Nemtom, hogy OK.-e még nem volt érkezésem arra, hogy a sógorjelölt Thalicskáját megszemrevételezzem, de az bizti, hogy utasoldali légzsákkikapcsoló nincs.
Mikor először szóba került itt a fórumon a kuplungropogás, nekem is csinálta. akkor megzsíroztam (illetve csak megmozgattam) a kiemelővillát, szétkenve ezzel a kiszorult körülötte levő zsírt és azóta (kopp, kopp, kopp...) nem csinálja. Egyszerű művelet, a legtöbb időt a porvédő gumi visszatétele vette el.
Kedves Tibi! Nekem is fehér búrás van, a hőmérőcsatlakozó teljesen jó hozzá, amit küldtél, azóta az eredeti helyére pattintottam az érzékelőt. Tökély és pontos! A klímáról annyit, hogy a hét végén a Magas Tátrában voltunk, állandóan ment szinte a klíma, nekem nem volt rá panaszom, a kedvesem állandóan kapcsolgatta lefelé egyesre, amit én a hátul ülő gyerekek miatt kettesen szerettem volna járatni. kb 75%-ban 1-esen ment a cucc, a hőmérő 29-33-at mutatott, forró kocsiban is rövid szellőztetés után fullosan feltekerve aztán fokozatosan csökkentve vissza jól működött. A fogyira kíváncsi leszek, amjd a legközelebbi tankolásnál kiderül..
Kicsit elszomorodtam. A 2300km-s autómban elkezdett ropogni a kuplung :( Eddig olyan volt mint a vaj. Ugyhogy most naggyorsan megprobalok kartervedot keriteni, es hetvegen felrakni. Valoszinuleg az a jo kis erdi foldut tett be neki, amit sajnos nem lehet kikerulni. Szerintetek visszafordithato meg a folyamat, persze barminemu csere nelkul?
Mas problemam nincs az autoval. A klima tenyleg nem tul bika, de en ugy szoktam csinalni, hogy az elso 1-2 km-t klima nelkul teszem meg, hogy a menetszel lehutse egy kicsit az also belsejet, meg valamennyire a hocserelot, es akkor egesz jol hut. Es ha meg belso keringetesre is kapcsolok, akkor az teljesen jo :) Egyebkent multkor lattam valahol (csak mar nem emlekszem hol) egy ceg hirdeteset, aki tobbekkozott klima hatasfok novelessel is foglalkozik. Valaki csinalt mar ilyet? Megeri?
Van egy jó hírem: kicsit elkapkodtam a postára menést, mert délután voltam újra a bontóban és értékes zsákmánnyal tértem vissza a kijelző P1-es csatlakozósaruival, pont amilyen belevaló ... :-)
Hát ez jó. Legalább egy éve használnak egy szerződést úgy, hogy maguk sincsenek tisztában a feltételekkel? És ha ténylegesen javítani kell valamit mondjuk a 4. évben, akkor a szervizvezető és a tulaj bevonulnak egy elkülönített helyiségbe, boxkesztyűt húznak, majd eldöntik, hogy kinek van igaza? :)
Na voltam a kereskedésben megkötni a Garancia+ -t.
Viszont írásos anyag, sincs, illetve szóban mondtak valamit, de az sem volt egyértelmű. Állítólag mivel nagyon sokan érdeklődnek, és elég sok mindenkinek szemet szúrt az adott pont, ettől sokkal részletesebb hivatalos állásfoglalás lesz 1-2 hónapon belül a Renault részéről a plusz garanciával kapcsolatban, ahol már részletesebben le lesz írva, hogy milyen alkatrészekre, illetve alkatrészcsoportokra (futómű, sbt.) mennyi garancia lesz.
Azert nagy erteku fogadast ne tegyel a sarga lampas modszer biztonsagara. Sajat megitelesem szerint 1-2 liter elteres ugy lehet 100 km-enkent mint a huzat...
mindíg akkor nullázd a km-számlálót, amikor kigyulladt a sárga lámpa. ezután megjegyzed, mennyit tankoltál (vagy beteszed a blokkot a kormány alatti kis fakkba) és ránézel a km-számlálóra, amikor újra kigyullad a lámpa. Ezután csak egy kis fejszámolás (tankolt liter/megtett km*100) Így nem kell teletankolni a fogyasztásméréshez.
Nincs rajta semmilyen kulcs! Először az órám fémszíjára gyanakodtam, mert az is bejátszott először, de mikor levettem ez a jellegzetes csilingelő hang tovább maradt! Mozgattam álló helyzetben is, ekkor csönd van.
Nincs véletlenül a kulcskarikán több kulcs, vagy más fémes bigyó? Próbáld meg álló helyzetben mozgatni, mintha a kátyúk miatt mozogna! Nálam ez volt a csilingelés forrása.
Öregmackó szavait mi is megfogajuk és csatlakozva hozzá én is ajánlom, hogy a garancia+ szolgáltatást vegyétek igénybe, már akinek féléven belüli még a kocsi átvétele! Aki pedig még előtte áll, mindenképpen érdemes összespórolni azt a 99.000Ft-ot! Mi az asszonykával két hónap múlva szeretnénk ezt megkötni, mivel most kisöpörtük a kasszát a kicsike miatt! :(