az alábbi gondom van a thaliaval! (megjegyzem holnapután megyek vele szervizbe) csak már előre érdekel mi lehet ez!
gázadásnál kb 5 másodpercig sziszegős-kicsit csörgős hangot ad..aztán már nem hallani..de ha megint gázt adok megint csinálja...mindegy a sebesség és a fokozat... nem sikerült kideríteni honnan jön, leginkább az az érzés hogy az autó aljáról középtájékról jön, de nehéz ezt belüről megmondani, az is lehet hogy előről vagy hátulról..
továbbá 80tól 120 ig már érezhetően lassabban gyorsul,120 nál meg már nem is nagyon megy gyorsabban (csak ha nagyon sokáig nyomom és akkor is már baromi nehezen gyorsul mintha már ott lenne a vége...)eddig 160-170ig ment kb...
(kipufogó cső vagy dob valahol lyukas??vagy más hiba? 95 ezer km van benne...)
1.4 es benzines 8v,manuál váltós, klíma mentes, 2002-es Renault Thalia authentique (elől nem a békalámpás hanem a háromszöglámpás)
Üdv mindenkinek. Újabban az a gond a tháliámmal hogy hidegen nincs alapjárata, be indul könnyen a motorja de egyből le is áll ha nem nyomom a gázpedált. Melegen már nincs gond vele. Meg valamikor van alapjárata hidegen is..
Segitséget szeretnék kérni tőletek,2001-es 1.4-es 8 szelepes . Gyorsitáskor vagy nagyobb emelkedőn felfele rántgat,amit cseréltünk gyertya,gyujtókábel, trafó, üzemanyagszürő. fhp jeladó.Szerintem injektor lehet vagy benzin pumpa,tudnátok ötletet adni? Előre is köszönöm!
Persze ha valaki Pesten lakik Vagy Debrecenben ezek a lehetőségek adottak,de mondjuk az ország sok más városában ezek együtt nincsennek. Én csak megmaradt bontott alkatrészeket tartok, ha kell ne szaladgáljak érte. Ha fékre futóműre van szükségem reggel megrendelem délben átveszem, minek legyen polcon.
1936. A blokkolásgátló fékrendszer szabadalmának bejegyzése. 1964. Elkészül az első generációs blokkolásgátló, amelynek megbízhatósága még nem teljes. 1978. Megkezdődik a blokkolásgátló fékrendszerek sorozatgyártása (Mercedes-Benz és BMW számára) 1981. Elkészítik a százezredik ABS-t. 1985. Mercedes-Benz S osztály elsőként kap szériában ABS fékrendszert.
DOT 4 fékolajnál gyengébbet ne használjon senki és legalább 2 évenként cserélje le. Külföldön van szilikon fékolaj, de azt nálunk nem engedélyezik.
Erre írtam amit írtam.
Szóval ha a Tháli autókról beszélgetünk ami nem oldtimer akkor tök felesleges volt idekeverni a "szilikon fékolaj"at . Főleg úgy ahogy írtad mivel úgy jön le mintha használható lehetne de itthon nem engedélyezik.
Szerintem egy szóval sem írtam, hogy minden autóban használható. Én foglalkozom oldtimerekkel is és azokba azt öntjük. De segítsél ki légyszives, hogy melyik 50-60 éves autóban van ABS. Egy második világháborús amerikai terepjáróban lenne ilyen berendezés ?
DOT 5 is one of several North American designations of automotive hydraulic brake fluid, denoting a particular mixture of chemicals imparting specified ranges of boiling point.
DOT 5 is a silicone-based brake fluid (contains at least 70% by weight of a diorgano polysiloxane)
Ezeket a fékfolyadékokat a németek túlnyomó részben oldtimer járművekben használják, mert keveset mozognak, viszont hosszú ideig használhatóak. Motorkerékpárokban szintén nagyon előnyös, mert a motor idényjármű. A legnagyobb előnyük az, hogy nem teszik tönkre a fék gumialatrészeit.
Én nem sajnálom azt a 4-500 Ft arra, hogy két évenként cseréljem a fékfoklyadékot. Nem kell a legdrágább, mert NEM BIZTOS, HOGY AZ A LEGJOBB.