Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 51700

Ma reggel érdekes hangra lettem figyelmes a műszerfalban. A "gyújtás" ráadása után kettyegő ( mint egy analóg óra), hang szól folyamatosan, valami relé féle, mert néha mintha prellegne is egyet kettőt.

 

Találkoztatok már ilyen hibával???

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 51699

Ez jó hír, köszi!

 

Előzmény: bambi942 (51698)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 51698
Előzmény: bambi942 (51697)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 51697

Van olyan vákumom.és tökéletesen működik

keress meg.Merre vagy helyileg??

Előzmény: Sunny65 (51696)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51696

Köszi!

****

Nem szeretnék idő előtt kettőstömegűt cserélni... Csak szerzek valahonnan, pl egy leszerelt egr-ről. aztán addig kibírja ameddig nem kell nekem is vennem egy komplett újat. ( ami nem is biztos, hogy messze van)

Előzmény: 409 (51695)
409 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51695

A gyári adat szerint 19-31bar között jó, ami meglehetősen vicces adat.  :-// 25-26bar alatt már kehesen indul hidegben. Az eltérés max 5bar lehet. (nem szokott ilyen sok lenni sokat futott motoroknál sem)

 Persze a mérési eredmény sok mindentől függ. Indító/akku állapot, olajfogyasztás, kompressziómérő belső térfogata.

Előzmény: Sunny65 (51691)
409 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51694

 

  Szerintem olcsóbb mint kettőstömegűt cserélni......

Előzmény: Sunny65 (51690)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51693

Amire az alsó vákuumcső megy, fekete műanyag  ( az egr oldalára 2 db csavar fogja fel) és egy műanyag kar pedig megy a csappantyúra.

 

 

 

Előzmény: bambi942 (51692)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51692

Dobj 1 képet róla.lehet tudok segíteni.

Előzmény: Sunny65 (51688)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51691

Megmondanád, hogy mekkora az én motoromban 1,9 130LE AWX, a kompresszió tartomány ami elfogadható és mennyi a hengerek közötti max. eltérés ami ok?

 

Előzmény: 409 (51689)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51690

Akkor enélkül marad, emiatt nem veszek másik EGR-t.

Előzmény: 409 (51689)
409 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51689

 

  Nincs külön cikkszáma, csak az EGR-rel együtt van.

Előzmény: Sunny65 (51688)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51688

Sajnos egyelőre nem találok ilyen szívócső csappantyút, cikkszámot, hiába keresem.:-((

 

Addig is amíg nem lesz ledugózom a vákuum csövét és kirögzítem a csappantyút, nehogy önállósítsa magát... Jobb ötletem nincs, tulajdonképpen eddig is így használta az előző tulaj.

Előzmény: Sunny65 (51687)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 51687

Ma levettem az EGR-t és a szívósort. Nem volt annyira kokszos mint amilyenre számítottam. Úgy látszik valamikor tisztították. De így jó mert mindig azon gondolkodtam volna, hogy vajon milyen állapotban lehet.:-)

 

Viszont a levegőcsappantyú ami az EGR oldalára van felcsavarozva, annak a membránja szakadt. Eddig fel sem tűnt, hogy leállításkor nem zár és nem is figyeltem fel, hogy netán berázna a motor.

 

Lehet ilyet külön venni, remélem nem csak EGR-rel együt?? Mondjuk eddig sem működött, sőt még rontotta is a vákuumot... És vettem új vákuumcsöveket mindenhová, némelyik már neccesnek tűnt.

 

 

superbfanatic Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51686

Üdv!

Mivel a Xenonhoz előírás ezért nem lehet szoftveresen kikapcsolni. Én egy kapcsolóval oldottam meg.

Előzmény: bylow80 (51682)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51685

Ja persze mérhettem volna akár áramot is vagy éppen úgy hidegen is belemérhettem volna a motorba, de valahogyan kimaradt, meg nem volt rá időm,hogy kipróbáljam a motort, sietnem kellett máshová.

Még akkor hirtelen ötlettől vezérelve rá akartam dugni a másik motort, valószínűleg nem egyformák terhelésre ( de hasonlóak) és lehet, hogy emiatt anyázott volna a vezérlő. De mivel nem felcserélhetők a csatlakozók, így ez már nem derül ki...:-)

(A kimenete védve vannak zárlat és túlterhelés ellen.)

Előzmény: Sunny65 (51684)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51684

Pár hete van nálam, én is gondoltam ilyesmire. De ugye elvileg  lámpamosó csak akkkor működik ha az ablakmosó/ütemvezérlő kar kb. 2s-nál tovább húzom, ha csak röviden, akkor csak a szélvédőre megy, bár a 2s-ot nm nehéz elérni.:-)

Szóval mióta az a jelenség, hogy akár ha csak a műszerrel mérem( nagyon kis terhelés) vagy rá van dugva a csati, akkor is az említett jelenség van.

2s elteltével kiadja a feszt, majd tényleg olyan mintha nem folyna rajta megfelelő áram ( műszer kicsi terhelése miatt érthető) a motor pedig amikor rajt van, szintén nem folyik áram, mert valószínűleg szakadt...

Ezért aztán a vezérlő mindkét esetben leveszi a feszt, mint ahogyan a fórumtárs is írta pl. egy kiégett izzónál.

 

Most totál hozzáférek a tartályhoz, motorokhoz, mert mindkét doblemez ki van véve, így jó látható a tartály és minden.

Holnap kiderül minden.:-)

Amúgy jól hallható a relé működése is, amikor kiadja és leveszi a feszt.

Gondolom, ha a vezérlőben lenne kikapcsolva, akkor nem menne ki a delej.

****

Van egy egyszerű diag progim lapitopin is jól használható, de sajnos csak az újabb gépekhez használható ezt nem ismeri, Viszont holnap remélhetőleg meghozza a futár VAG-COM diagot is.

Előzmény: bylow80 (51682)
Koby_ Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51683

2010 es Skoda superb kombyhoz keresek első lökhárítót,összes rácsokkal-szép krómcsíkkal,jobb oldali ködlámpát ha van,klíma hűtőt,jobbos lámpát!köszönöm

bylow80 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51682

Mióta van nállad a kocsi?

Sosem működött?

Az én kocsimon pl: le van húzva a kábel a lökhárító mögött, merrt így tudtuk hírtelen megoldani. Mikor a szerelővel próbáltuk ki kapcsolni a computerben, valamiért nem sikerült neki, és már más dolgunk volt, szoval gyors le húztuk azt jó van... nem mos és kész!

Lehet az előző tulajt is zavarta mint engem, hogy amikor mossa a lámpát akkor a "tiszta kocsi" csupa szutyok lesz, mert le permetezi a fél géptetőt is.

Előzmény: Sunny65 (51681)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51681

Nem is veszem ki a motort, mert akkor le kéne szívnom a mosófolyadékot, inkább egy tápegységből adok neki vellanyt.

Előzmény: Sunny65 (51679)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51680

Persze, hogy van benne.:-)

Előzmény: skt15 (51677)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51679

Nem néztem még, mert abba kellett hagynom, de valószínűleg igazad lesz, még hozzá szakadt lehet a motor, ugyanis ha csak a műszerrel "terheltem" pontosan ezt csinálta...

Holnap kiveszem és az asztalon kipróbálom a motort, amúgy eszembe jutott, hogy gyorsan rádugom a másik mocit, de a csati kicsit más volt, így nem jött be...:-) Holnap kiderül.

Előzmény: Octi19 (51676)
superbfanatic Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51678

Üdv!

Nekem a gyáriak is megadták 85 il. 105 e km-nél, az utángyártottak már 100e-nél tartanak azok is kezdenek repedezni. Szerintem ez a fajta futómű több szögelfordulást engedélyez a csuklóknak, ezért is kapnak nagyobb igénybevételt a gumiharangok.

Előzmény: skt15 (51673)
skt15 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51677

biztos, hogy van benn lámpamosó?? (ugyanúgy néz ki kívül mindkét lámpa)

Előzmény: Sunny65 (51675)
Octi19 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51676

A pumpa motorja jó? Elképzelhető, hogy a vezérlő érzékeli vagy a magas vagy az alacsony áramfelvételt és automatikusan leveszi a feszültséget. Kiégett izzónál is ez történik.

Előzmény: Sunny65 (51675)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51675

Köszi a tanácsot mindenkinek porvédő ügyben!

*****

 

Ma volt egy kis időm és gondoltam megnézem, hogy miért nem működnek a fényszóró mosók.

Tele van az ablakmosó tartály, bekapcsoltam a "nyújtást", ráadtam a világítás és meghúztam a ablaktörlő/mosó kart, tartottam pár másodpercig. A szélvédő mosó és lapátok tették a dolgukat, de a fényszóró mosó motorja nem ment.

Megmértem és a kar meghúzása után eltelt kb. a kézikönyben leírt 2s után kiadja a feszt a motorra, de csak kb. 1-2 s-ra, hallom is amikor egy relé meghúz, de az említett idő után elejt és már kint nincs is fesz.:-(

 

Esetleg kell még valami feltétel a működéshez? pl. járó motor vagy egyéb?

Octi19 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51674

Csakis a cikkszámos a jó! Én is anno a saját hülyeségem miatt tönkretettem a jobb külső porvédőmet, kapott egy új GLO porvédőt, ami egy év után már elkezdte ereszteni a zsírt a redőkön keletkezett apró repedésekből, akkor kapott valami névtelen vackot amit hirtelen a polcon találtunk, ez kb fél év után járt ugyanígy. Ekkor Donitól rendeltem egy cikkszámos porvédőt ami ráadásul elfogadható áron is volt (komplett szett bilincsekkel, féltengelycsukló rögzítőkkel, és egy tubus zsírral volt valami 7-8 ezer JMF) Ez pontosan olyan rugalmatlan kemény tapintású anyagú volt mint az amit még a gyárban szereltek fel és amiből a baloldali több mint 300 ezer km után is újszerűen nézett ki amikor eladtam az autót. Nem is volt többet bajom ilyesmivel.

Egyébként Doni szerint a cikkszámos alkatrész is GLO gyártmányú...

Előzmény: Sunny65 (51672)
skt15 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51673

Gyári emblémás (mindig minden alkatrészből)

Előzmény: Sunny65 (51672)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 51672

Sziasztok!

 

Porvédő gumit cserélek a féltengelyeken.

Milyen gyártótól érdemes rendelnem ami jó minőségű? Sajnos nagyon rossz "gumikat" is árulnak.:-(

superbfanatic Creative Commons License 2016.02.17 0 0 51671

Üdv!

Lehet ,hogy így van ha AUTO-ra van előtte állítva...

Előzmény: Vikesz69 (51668)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!