Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
bigjohni febr. 27. Creative Commons License 50122

Köszönöm!

Nekem tetszene, de az összes szerelő utálja, és nem tartja jó/megbízható autónak.

Nehéz mint a dög, ezért sokat eszik és lomhább.

Üzletekben elrémisztettek az ultrahorror alkatrészárakkal.

Előzmény: _Brazil_ (50121)
_Brazil_ febr. 27. Creative Commons License 50121

Johni, tudom, hogy nem Audi, de azért elég nagy és nem annyira rossz kocsik ezek sem, mint pl

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/phaeton/volkswagen_phaeton_3.0_v6_tdi_4motion_5_szemelyes__automata_141e_km-7582415

 

 

Egyébként a SzuperBétet menniyért kívánod értékesíteni? (magánban is jöhet)

szili76. febr. 26. Creative Commons License 50120

Amúgy sajnos sok dolog esélyes. Pont ezért írtam, hogy az állapot legyen a döntő.

Előzmény: fear22 (50115)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50119

18-as aluval (+ télen a 16-os lemez) /40-es gumival szószerint ütöttem-vágtam magyar mellékutakon, de 200000-nél még minden eredeti volt bent és ránézésre még sok volt benne.

Persze biztos van hozzá szar kínai is többszörös áron, mint a gyári...

Előzmény: fear22 (50115)
fear22 febr. 26. Creative Commons License 50118

Abszolút vitathatatlan :-)

Lehet hogy pár 10.000Ft-os smucikság miatt kell sűrűn hozzányúlni.

Sajnos sok olyan ember van,akinek nem lehet megmagyarázni,hogy a kicsit drágább néha sokkal jobb.

Előzmény: bigjohni (50117)
bigjohni febr. 26. Creative Commons License 50117

Futóműből is van csínaji.

Az sem olcsó, de legalább szar.

(minden autó addig jó, ameddig nem kell kendácsolni)

Előzmény: fear22 (50115)
bigjohni febr. 26. Creative Commons License 50116

Köszi, megvan.

Előzmény: szili76. (50113)
fear22 febr. 26. Creative Commons License 50115

Nem,nem megy még 50.000-se,de azt mind Budapesten.

A munkahelyemmel szembeni autószerelőhöz hordja(lehet őket kérem meg,hogy jöjjön le velem valaki, ismerjük egymást), 1-2 évente teljes szettcserére. Ősszel vett egy benzines golf3-ast(fillérekért),mert azt mondta,hogy a Passat futóművére költött pénz már-már elviselhetetlenül sok.

De ezek szerint a Superb-re ez nem jellemző,ez megnyugtató, bár ha jól veszem ki a a szavaidból,az álltalam kinézett példánynak lehet pont most jön el a csere ideje.

Attól tartok,hogy pont most (300.000km körül) lesz itt az ideje a teljes futómű felújításnak, kuplungozásnak, és ha az előző gazda nem volt elég gondos,akkor a pd-sor cserének+a turbónak is. Ez így együtt pedig valószínűleg meghaladná a "jó vétel" kategóriát.

Előzmény: szili76. (50111)
bigjohni febr. 26. Creative Commons License 50114

A futómű nem kopós.

A csomagtér fedelét rossz motor esetén is lehet használni, csak a kulcsot kell tekergetni hozzá.

Egyébként 8000Ft a motor bele.

Előzmény: fear22 (50108)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50113

Válaszoltam is.

Előzmény: bigjohni (50112)
bigjohni febr. 26. Creative Commons License 50112

Emil átment?

Előzmény: szili76. (50109)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50111

"sajnos ezek szerint sokcsuklós, ismerős passatjában 1-2 évente totál szétkopik sajna))."

 

Ez nem sajnos, szerencsére!!!

Nagyon jó hihetetlenül strapabíró!! Évi 150-300000-et megy az ismerősöd szar úton??

Előzmény: fear22 (50108)
bigjohni febr. 26. Creative Commons License 50110

Nekem sok lenne a 300e.

Az enyémben most 160e van.

Nem tudom mire kell figyelni (az alapvető általános dolgokon kívül) mert az enyémben eddig filléres szirszarokat kellett csak cserélni. Teljesen jó állapotban van.

(remélem hamarosan eladó lesz) 

Előzmény: fear22 (50097)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50109

Ebből azért elég sok dolog leszűrhető lehet.

 

 

Előzmény: gab200gab200 (50103)
fear22 febr. 26. Creative Commons License 50108

Köszönöm a válaszokat.

Ezekről a lehetséges hibákról tudok(kettős-tömegű lendkerék,turbó, futómű(sajnos ezek szerint sokcsuklós, ismerős passatjában 1-2 évente totál szétkopik sajna)).

Típusspecifikus,egyedi vagy szériahibák után érdeklődtem volna, de eszerint szerencsére nem jellemző.

A kaszni kavicsos, kicsit karcos és tolatásból származó kis horpadás is van hátul a lámpa mellett a sarkán,de rétegvastagság mérővel körbemérve nem volt gányolva,gyári érték mindenhol.

A vezetőülésben a combtámasznál, kívül a szivacs sajnos már összetört, + a támla oldalán a varrás is kezd elengedni.

Az ajtóbehúzók lekoptak.

Ha jól tudom ezek típushibák, ezek még nem riasztanának el.

Az már érdekesebb,hogy a motorvédő alsó lemez hiányzik, az elején az alsó hűtőrács körül lévő krómkeretből is hiányzik az alsó egyenes szakasz és mintha nem lenne tökéletes a helyén.Plusz a csomagtartó zár nem jó,állítólag nem záródik(de akkor úgy használták az autót,hogy mindig nyitva volt a csomagtér????)

Bár ezek sem tűnnek komoly hibának.

A motor-futómű-elektronika-rozsda ördöge azonban jobban aggaszt.

szili76. febr. 26. Creative Commons License 50107

Ja, bocsi ezt a 2006-osnak írtam - volna...

Előzmény: szili76. (50105)
bigjohni febr. 26. Creative Commons License 50106

A javítási munkalapon felsorolják az anyagokat is.

Abból minden látható.

Előzmény: gab200gab200 (50103)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50105

Ez nem feltétlenül rossz hír!

Lehet, hogy még gyári a fényezése...

Előzmény: gab200gab200 (50103)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50104

Lehetnek dolgok, amik a legnagyobb igyekezet ellenére sem javíthatóak tisztességesen.

Egy biztos: az autó többet olyan nem lesz, mint a gyári. Ráadásul vevőként nem is lehet belelátni teljesen.

Lényeg a lényeg én ódzkodom az ilyentől.

 

Előzmény: _Brazil_ (50102)
gab200gab200 febr. 26. Creative Commons License 50103

ezt észrevettem,a gépháztető tele van kavicsnyomokkal :)

Előzmény: szili76. (50101)
_Brazil_ febr. 26. Creative Commons License 50102

Tisztességes javítással a nem teljesen gombóccá tört autókat tökéletesre meg lehet csinálni, és nem lesz velük semmi baj. Mindenre van példa, és ellenpélda, de ha nem kirakatba szánt javított autóról van szó aminek addig kell egyben lenni amíg lejár a kapugarancia, akkor nem feltétlenül kell tőle félni.

Előzmény: szili76. (50099)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50101

A gyári fényezése a Skoda-nak általánosan nagyon gyenge, tehát ha kőfelverődéses, akkor még nem kell nagyon meglepődni.

Előzmény: szili76. (50100)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50100

Igazából 300000km körül inkább általános állapotot nézz.

- volt-e törve,

- le van-e lakva,

- működnek-e bent az elektromos cuccok,

- lengéscsillapítók, futómű állapota, (amúgy soklengőkaros, de rendkívül strapabíró)

- féltengely gumiharang (ez típushiba!)

- kormánymű nem lóg-e,

- kettőstömegű lendkerék volt-e már cserélve (szintén típushiba - állítólag)

- szervíztörténete mit mutat (van-e szervízkönyve),

- kipufogó eredeti-e,

- turbóval mi a helyzet,

- lámpák mennyire mattultak.

sorolhatnám holnapig.

Mindenképp valami hozzáértő szerelőt vigyél magaddal.

Előzmény: fear22 (50072)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50099

Olyan, hogy tuti a kilométer csak akkor létezik, ha Te magad tetted bele.

Logikátlan a visszaütés, ha már 150000 felett van szakszervizes bejegyzése, mert ekkor már regisztráltan a garanciaidőn túl van.

 

Én személy szerint ódzkodom egy törött autótól. Lehet, hogy a mm-ek stimmelnek, de ugye kalapálás, melegítés, mechanikai gyengítés simán lehetett. Rozsdásodas is idő előtt elindulhat stb.

Előzmény: gab200gab200 (50098)
gab200gab200 febr. 26. Creative Commons License 50098

Tudom és köszönöm szépen!

A km-ről: az autó futott évi 50.000 km-t 2010.11.hó-tól 2013.08 hó-ig,ez tuti,megtalálták a Skodánál az összes szervízlapját.2013.08.14-én 151.675 km volt az állás,novemberben lejárt róla  a Tüv,tehát addig használhatták(+kb 1000km a hazaút németből),ezalatt a 2.5 hónap alatt olyan nagyon sokat nem futhatott(a 3 éves átlag havi 3500 km volt,én a duplájával számoltam...),tuti,hogy még Németországban lett megkeverve,mert a forgalomból való kivonási papíron,már a haknis óraállás van.Ebből adódóan gondolom,hogy nem futott +25000-nél többet.Valószínűleg a xenont akarták besütni gariba(3év vagy 150.000km) kint,ezért tekerték meg.

A sérülésről:Márkaszervízben lett javítva,ha valami komoly lett volna,nem csináltatják meg(2 éves korában történt) és nem használta volna tovább a német és a hatóság tuti kivonta volna  a forgalomból.Alulról gyönyörű szép,kimértük a bekötési pontokat,miliméterre stimmelnek.Ha ennél nagyobb ütést kapott volna,akkor kompletten kellett volna cserélni a B oszlopot,azonban ilyennek nyoma sincs,felül már gyári érték mindenEzen kívül a kiflibe hajtott autókat kint nem javítják,a magyar nepper elhozza és itthon kókányolják meg :-D

 

Előzmény: szili76. (50095)
fear22 febr. 26. Creative Commons License 50097

Hátha tud nekem is segíteni valaki.

fear22 febr. 26. Creative Commons License 50096

Hali!

 

Nem járt ma még errefelé olyan,aki alaposan ismeri és ért is a ezen csodaskodákhoz?

Hátha holnapig még benéz valaki....

 

ÜDv.

szili76. febr. 26. Creative Commons License 50095

2 kérdés:

- honnan tudod, hogy mennyi bent a valós kilóméter?

- honnan tudod, hogy pontosan mennyire volt összetörve?

 

Félre ne érts, én nem feltétlenül lebeszélni akarlak, csak óvatosságra intelek.

Előzmény: gab200gab200 (50094)
gab200gab200 febr. 26. Creative Commons License 50094

pontosan!

viszont:

-összeségében nagyon jó állapotban van

-még a tekeréssel együtt is feleannyi km van benne,mint a hasonló felszereltségűekben a hahu-n

-akkora pofont nem kapott az autó,hogy veszélyeztessem a családom biztonságát a későbbiekben

 

Tehát 3.7 millióért,ha odaadják,annyit feltétlenül megér,szerintem

Annál viszont egy forinttal sem többet...

 

Előzmény: szili76. (50093)
szili76. febr. 26. Creative Commons License 50093

Tehát amit tudsz:

- a kocsi rendesen össze volt törve,

- minimum 25000-et ütöttek rajt (szerintem tutira többet, mert ennyit értelmetlen lenne)

 

Én nem foglalkoznék vele, mert már kiderült az átbaszás..

Előzmény: gab200gab200 (50091)