KEDVES BUSZOS BARÁTOK ! II NEMZETKÖZI IKARUS ÉS VETERÁN JÁRMÜVEK TALÁLKOZÓJA,ILLETVE VASÚTI MODELL KIÁLLITÁS .2009 junius 05-07. POLGÁR STRANDFÜRDŐ ÉS KULTURHÁZ. infó: beke37@axelero.hu. Várok Mindenkit sok szeretettel. Béke Tóni
Egyébként a manchesteri kiírásban olyan szigorú garanciális feltételek voltak, hogy az Ikarusban nem voltak annyira elkeseredve az üzlet meghiusulása miatt...
Hát az első linknél oda van biggyesztve a busz elejére, hogy IKARBUS. Amúgy meg ezeknek gépezettnek tiszta IKARUS feelingük van, nem csoda..... Tessék IKARBUS IK110,IKARBUS IK107, természetesen egy IKARUS405-ösre emlékeztet... ez a masina IKARUS405-ösökre emlékeztet, nem akarok kötekedő lenni, de sok buszuk nagyon emlékeztet IKARUS termékekre. Nem tudom tik, hogy vélekedtek, de nekem ez a meglátásom......
+ egy olyan ajánlati doksit láttam egyszer, amivel az Ikarus Manchesterben akart indulni egy tenderen a jobbkormányos 417 T-vel. Nem csak jellegrajz, hanem több nézetből színes rajz is volt egy faceliftes sárga buszról.
Olyan képe sajnos senkinek sincs, ahol forgalomban láthatnál 417T-t! :-( Egy méterezetlen jellegrajz van róla a buszok.fw.hu-n, de úgy tudom, jobbkormányos lett volna.
Erre én is mindig rácsodálkozom, itt utazom hétközben a tiptop buszokkal (és tényleg mindegy hogy 2 hónapos vagy 20 éves) pénteken hazamegyek, Kelenföldnél felszállok a 7-es buszra és sírhatnékom támad....
A SZU kocsik közül az egyik azonnal, 86-ban kiment, és egy év múlva már vissza is jött Pécsre, a másikat pedig az Ikarus használta promóciós, illetve gyujtogatási célra (csodálom, hogy még nem jelent meg masturboy :-)), 90-ben állományba vették Tallinban, majd 2000-ben került át Lipeczkbe.
ZGS-196-tól 203-ig kapták a rendszámokat a 415.20-asok, de 197 és 198 nincs, én ebból arra következtetek, hogy lehet, hogy 8-at kíváántak venni, de valamiért a tényleges darabszám 6 lett.
Így van, az 1990-es SZU kocsi a 415.01, a 1995-ös ezek szerint a minszki, a 350 pedig Moszkvába ment. Ha a kazah busz a '89-es német, akkor a 415.06-os a magyar oszlopoban kell, hogy legyen. A német 415-ösökről írtam korábban (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=87742500&t=9043237), az 1992-94-es kocsik vsz. jók, a 89-es nem, az altípusa, alvázszáma sem.
A román trolikbók (415.80) szerintem is 200+3 van.
Az új könyv szerint 14 német kocsi van, ha a protok közül csak a kazah busz van ebben az oszlopban, akkor az jó. CTC-230 és CTH-083 a magyar oszlopban szerepel, de az FPF-990 (csere a leégett 435 miatt) már a németben.
A 435-ösökkel kapcsolatban találtam még eltérést, én 262 magyar kocsiról tudok: BKV 186 (a trolikkal); Alba 6 (ebből 4 selejt); Gemenc 2; Kunság 1; MVK 21; Nógrád-Pécs-Tisza 5-5-5; Trans-Tour 1; Vasi 2; Volánbusz 26; VT-Transman 2.