A héten szedtük szét mert a vezérlőtömb mindkét végén nyomta az olajat szal szétszedtük valami rugó lehet benne mert a jobb oldala szétugrott mindkét oldalt két gumigyűrű volt azt cseréltük ki de a csuklós tengely az nem kotyog szal valami belül lehet. de nem mertük nagyon szétszedni mert még nem láttuk mi van benne :D
Én fejszeleprugókat tettem be, de a könnyűtől még messze van, ma vettem egy új szivattyút rá. Igaz kaptam egy 80as szivattyút, meg se álmodtam, hogy az 50-el nem egyezik úgyhogy talán holnap felrakom.
Lehet állítani, a karhoz kapcsolódik a pálca ami a fülke alól feljön. Annak a kar felőli végén lehet állítani. Az utánállítás valószínüleg az erőszabályozótól kijövő csuklós tengely perselyének a kikopása miatt kell. Mindnél ez kopik el először. Volt olyan a tsz-be hogy a felfogatása egyszerüen el is tünt. Olajozni kell rendszeresen és nincs ilyen baj. (a perselyt)
sziasztok mindenki látom szabolcsiak is vannak lenne egy kérdésem remélem tudtok segíteni .
952.3 ról van szó helyzetszabályzó erdedtileg mőködött szépen emelte a munkagépet fokozatosan emelt- sülyestett és meg is tartotta de most már csak ha felhúzom a kart teljesen akkor emel.
Szerintem csakis flex-el. Csak az a probléma szerintem, hogy ha én levágok egy menetet akkor nem lessz a rugónak körkörös felfekvő felülete mint gyárilag.
De gyakorlatilag ez nem lehet próbléma, mert akkor Nagypilunál se működne vagy nem avatott be minket a részletekbe....
De milyen módszerrel kell levágni a karikákat,hogy azért nagyjából egyformák legyenek ?
Én csináltam már ilyesmit,de nem is olyan egyszerű az ...ha nagyon kemény,akkor csak a flex marad....de az meg nem olyan pontos módszer..vagy nem számít ?
Olajat legalább annyit engedj le belőle, hogy a kormánykocka alá menjen a szint. Bár ígyis fog csurogni belőle valamennyi, ha leveszed a koronás anya fedelét.
Sasszeg ki, koronás anya le, alátét le axiál csapágy le, 3 db kis henger a rugókat takarja kiveszed és ott a rugó. Javítsatok ki ha kihagytam valamit.