Köszönöm az elismerést, de nem csak az én érdemem a gép talpraállítása. Nagyon sokat segített és segít benne Édesapám és az öcsém, nélkülük nem lenne ilyen a gépem!
Az információt köszönöm a magam és ismerősöm nevében, az ellenörző csavarokkal és a nívópálcával. Milyen dugó van benne azt nem tudom. Ha tudok, akkor majd rakok róla képet a későbbiekben.
Ha jól tudom egyben van a váltója és a hidraulikája.
Sammler és Kavicsos64 fórúmtársaknak is köszönöm egyúttal az infókat, mind a magam és ismerősöm nevében is!
Írok néhány telszámot ,nem tudom melyik müködik, de én vettem a 3011-hez magyarnyelvű kézikönyvet ,az jó neked is ugyanaz a gép csak a motor kéthengeres benne és a dugó átmérője más a 3011é 95-ös a 2511 meg 102 lenne ha más nem került bele javításkor . 30 9347166 ,20 8006365, ezek kezelési könyveket árultak dvd formátumban.
Az én véleményem is teljesen az, hogy magyar nyelvű "dilenska prirucka"-t közel 100% hogy nem fogsz találni. Sima kezelésit is csak cseh nyelven. De az legalább van. ITT. <-- katt. Ha végiglapozod úgy a 40. oldaltól találni "TECHNICKA DATA"-t.
A feltöltések témában hallgass az öreg rutinra, DUTRANCS MESTER, mindenhol kell lenni nívónak, vagy pálca vagy csavar. Beállítások miatt meg csak tegyél fel bátran kérdést, valaki biztosan fog válaszolni, sőt lehet, hogy több választ is kapsz 1-1 kérdésre.
Nem egy elvetemült gyártmány az a ZETOR család. Nagyon sok a hasonlóság típusról típusra. Szerintem 2511-re passzolni fognak sok beállítások a nagyobb tesóékból. Pl.: 3011; 5611. Ezekből meg van sok embernek tapasztalata itt a fórumon is.
A géphez gratulálok,meg a munkádhoz.A Zetorral kapcsolatba pedig azt tudom mondani neked,hogyén még magyarországon nem is láttam Zetorba kéthengereset csak a K_25-öt meg egy lánctalpast a veresegyházi találkozón.Amiről Írtál biztos valami magán úton érkezhetett be.Attól függ mikori kiadás mert szerelték őket 95-ös és 102-es hüvellyel is.Feltöltési mennyiségeket szerintem biztos jelzik vagy nívópálcával vagy nívócsavarral. Go.-at hűtővizet úgysem tud bele többet tenni,csak a váltó,esetleg a hidraulika neccesebb(ha csak nem egybe van)A Jav. ut. megint nehéz lesz mert még a másikakhoz is ritka.Pl 5611
A nevem Ódor Krisztián, egy UE-28-as büszke tulajdonosa vagyok.
A vetrerán mezőgazdasági gépek rajongója vagyok, főleg a magyar gépeké, közülük is a Dutráké.
A dutra fórumon szoktam hozzászólásokat közzéteni.
Pár kép a gépemről, milyen volt és milyen lett, még nincs kész:
Szeretnék segítséget kérni egyik ismerősömnek, van egy Zetor 2511-es traktorja és ahhoz lenne szükség javítási útmutatóra, főleg a feltöltési űrtartalmak miatt és javítások miatt is.
Azt nem tudom hány méretben volt kapható, de 6,00-16"- os méretben láttam TZ-4K-14B -én is és az előd T4K-10 -es kistraktorokon is mint lecserélt gumiként használva, de sokan tették föl ezeket közúti Hofferekre is.
Ha méretben jó, természetesen. Én csak azért írtam pótkocsi gumit, mert mifelénk ilyeneket használtak. Talán - ha jól emléxem - még a gumikerekű lovaskocsikon is.
Igen kérlek, mi ezt használtuk szikrafogónak aratáskor. Én sosem néztem a belsejét, de a Gépállomás instrukciói alapján felraktuk, ha tűzveszélyes munkát végeztünk. Pl. szalmahúzáskor, ahogy már említettem. Sosem gyújtottunk vele tüzet. :-)))))
Valóban, bájos sziszegő hangja volt, de fojtotta is a motort, úgy hogy egyéb munkáknál egyáltalán nem használtuk. Hogy mekkora volt a hangja? Hát akkora. :-)))
Ki lehetett bírni, egyikőnk sem süketült meg tőle. :-)))) Talán emléxel, már írtam, hogy én az "úri" változaton nem ültem, csak a fülke nélkülin, így nem tudom abban mekkora volt a hang.
A 45-sök így jöttek, csak ez nem szikrafogó volt,hanem hangtompító.Azért mert csak egy sima egyenes cső volt rajtuk a "kémény"!Megnéztem más(áram fejlesztő) -motort is és azon is olyat ábrázol szikrafogónak mint az 50-eseken volt. Jó,hogy fel lett hozva a téma mert én is eddíg ezt az utóbbit szikrafogónak véltem,de annak is hívtuk,annak volt elismerve a "kolhozba".Fojtotta a motor hangját ,olyan sziszegő hang jött ki rajta mikor rajta volt. Volt aki ledobta mikor már fülkésen jöttek és úgy vélték már nem olyan hangos. Az volt az!!Aratásra visszatették mivel azt hitték,hogy szikrafogó.A gép alkatrészkatalógusa is hangtompítónak írja.