Ajándékba kaptunk egy Top-tether rögzíthetőségű gyerekülést. Tudja valaki, hogy utólag hogyan és persze mennyiért lehetne beépíteni egy OII 2008-ba ezeket az extra rögzíthető füleket?
Ebből a szempontból a kettes is nagyon problémás. Egy mélyebb útpadka, vagy egy bakhátasabb vidéki út egy komolyabb kátyúval és már fel is koppan az alja...
A erősített felfüggesztésű O2 kombin az acél motorvédő lejjebb kerűlt mind a műanyag, azaz a hasmagassága ugyanaz volt mind a símáé. Olyan ütések voltak az acél motorvédőn az én kombi O2-nél, hogy biztos legalább 3x kellett volna cserélni olajteknőt.
Nem tudom, a mai (2-es, 3-as) Octik milyenek, de az I-esre még városban is ráfért volna az emelés, hihetetlen, milyen kis alacsony szarokba bele tud akadni az eleje. Azt nagyon elbaszták.
Más hátsó lengéscsillapítok, plusz egy 3 cm vastag gyűrű mindegyik lengéscsillapítonál, ami 3 cm emel a kocsiszekrényen és egy acéllemez motorvédőt. Talán a hátsó rugó is más, de nem vagyok biztos benne. Az O2 FL esetében az acéllemez motorvédő már nem járt.
A O2 kombi nagyon dobta a hátát az erősített felfüggesztéssel, fel kellett szereljek szélesebb gumikat és 16 colos felnit, az sokat segített.
A O2 Scout ehhez képest kapott egy nagyobb átmérőjű gumit, más fékeket elől-hátúl, más lengéscsillapítókat és más rugúkat. Valószínünek tartom, hogy az O2 RS kocsiszekrényt is.
Merthogy, az O2 kombi erősített felfüggesztéssel, recsegett-ropogott a sok rossz út miatt 13oe kmben, a O2 Scout 25okmben csendes.
Nem vagyok biztos, hogy az O3 Scout megkapta az RS kocsiszekrényt.
El tudná valaki mondani mi takar az a választható opció, hogy emelt és erősített futómű? Az emeltet értem, de az erősített mit takar pontosan?
Több anyag az alkatrészekben.
Érdemes erre pénzt áldozni?
Ha terepezni akarsz, akkor igen.
Amúgy az emelt futómű elég bénán néz ki (szerintem), és a magasabb súlypont miatt csökken az autó stabilitása. Ezt persze ellensúlyozni próbálják a keményebb hangolással, tehát lesz egy még mindig dülöngélő, ellenben minden csatornafedelet a gerincedbe préselő, kényelmetlen autód :-) :-) :-)
(A valóságban nyilván nem ennyire drámai a helyzet, de ezt az opciót csak akkor válaszd, ha olyan utakon jársz, hogy legalább hetente egyszer ügyeskedned kell, hogy ne verd le az olajkartelt.)
Szép estét mindenkinek! Ma délután az O2 (1.6 BSE) motorolaj szintjének ellenőrzősekor letört egy kb 10 cm-es darab a nívópálca sárga színű hüvelyéből. Szerintetek megoldható a cseréje házilag? Mi a folyamata? Érdemes gyárit rendelni, vagy megteszi az utángyártott is (pl. ez: http://skodabolt.unas.hu/spd/06A103663C/Skoda-Octavia-I-II-nivopalca-huvely)?
Én kivettem az akksit utána az akksi müa dobozát. Mögötte találod a gyári kábelköteg átvezetőt amiben van vak kábelhely. Kivágod,átfűzöd a kormány alatti műanyagot levéve meg tovább tudod húzni a küszöbborítás alatt.
Na, ez érdekelne. Akkor ezt elvileg a szerviz tudja programozni? Mondjuk annak idején, mikor vettem a kocsit, olvastam erről a kézikönyvben és kérdeztem is őket, de semmit nem tudtak róla. Az is igaz, hogy ez az a debreceni Full Autó, ahol átvizsgálták az említett Jettát.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Hétvégén tervezek egy Octavia 2-be erősítőt mélyládával beépíteni. Tudja valaki közületek hogy az erősítő táp kábelét hol tudom a tűzfalon áthúzni? Egyébként minden beépítéssel kapcsolatos tanácsot szívesen fogadok!Előre is köszönöm!