Keresés

Részletes keresés

89Ádám Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19529

Köszönöm, kár hogy a protó E94G nem ment felújításra.  

Néhány hónapja volt netes kép, amint selejtként már kissé megbontva áll a telepen. Mi lehet vele mostanság?

Előzmény: v w x y z (19527)
BENczúr utca Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19528

462 maradt tartalék felújítása után?

Előzmény: v w x y z (19527)
v w x y z Creative Commons License 2014.08.02 0 1 19527

DUD-462 és 575 kapott felújítást.

Előzmény: 89Ádám (19525)
Takszi55 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 19526

Nem tudom, hol nézted, de a Kisalföld eddg 13 395/E95-öt vágott ki, amik 2 kivételével mind '93-94-es gyártásúak voltak, a két kivételből meg az egyik kiégett, a másik meg balesetes. A helyis selejtekről meg csak anyit, hogy a legutolsó menetrendváltáskor feleslegessé váltak, és mivel ezek voltak a legöregebbek/legdrágább üzeműek, logikusan nekik kellett menni. A proto E99-nek meg sajnos akkora váztörése volt, hogy nem érte meg megcsinálni, eredeileg csak műszakira állt le, ráadásul munkája sem nagyon lenne már.

Előzmény: MBman (19522)
89Ádám Creative Commons License 2014.08.02 0 0 19525

Melyik lehetett a felújított 256.44-es? Amelyik megjárta Szabolcs megyét is?

Előzmény: hajduka95 (19520)
kem0001 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19524

Végén még nálunk kötnek ki majd.. Ennyi erővel a régi Mercedes-eket is selejtezhetnék már. Jó nagy hülyeség volt őket felújítani pár éve.. Helyettük lehetett volna venni fiatalabb kocsikat inkább..

Előzmény: MBman (19522)
MBman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19523

Ehhez képest mi nem is csinálunk hajmeresztő selejtezéseket. Talán az ICE-568 volt a legmeredekebb.

Előzmény: MBman (19522)
MBman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19522

Most néztem ezen a győri buszos honlapon, azért a Kisalfold Volán is érdekes selejtezéseket csinál. A friss selejtek listája tele van E95-ösökkel, és ezek nem öreg 395-ösök, hanem 1998-nál újabb faceliftes, kereksárvédőíves típusok. Ezen kívül Rába contactok, 6 db EVL-es rendszámú 415 ös, E94-esek vannak a listán. Plusz az emeletes Ikarus E99 is.

Előzmény: KZX003 (19519)
MBman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19521

Én azt nem értem, mi ez az hirtelen jött öregbusz felújítósdi játék. Az rendben, hogy szépen néz ki ez is, meg a MHZ-s 415-ös is, de ezek akkor is 20 éves gépek, a bontóban lenne a helyük. Ezeknél fiatalabb 395-ösök is ki lettek ebrudalva innen, mentek más Volánokhoz, vagy mentek a levesbe.

hajduka95 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19520

A 415-ös: https://www.facebook.com/231712766924514/photos/a.231732426922548.50578.231712766924514/649771078452012/?type=1&permPage=1

Előzmény: Törölt nick (19517)
KZX003 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19519

Euro VI-os motorral szerelt Mercedes Citaro buszok tesztkörútja az ÉNYKK-nál.

A részletek, a tesztbuszok menetrendjei és minden információ - folyamatos frissüléssel - a gyoribuszok.hu-n!

setra147 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 19518

Van egy új Setra 415ös, vagy az IAB-863 kapta meg a szürke fekete fényezést? Illetve ZVR-103ról lekerültek a matricák(bár erről lehet volt már szó)...

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.31 0 0 19517

Van 2 új frissen felújított busz szerintem. Egyik egy 415-ös (kanizsai üzem táblával), másik egy 256-os. 29.-én délelőtt húztak Balaton felé autópályán. Szép friss fényezésnek tűntek, azért gondolom, hogy felújított. LYM-227-ről nem csak a egy dísztárcsa hiányzik, ma találkoztam vele Szegeden.

archlinux Creative Commons License 2014.07.26 0 0 19516

A pannonos Szigetvár-Hévíz elvileg megszűnt.

Előzmény: zmagix (19515)
zmagix Creative Commons License 2014.07.26 0 0 19515

Megnéztem én is és szerintem adatbázis hiba. Amióta eszemet tudom a 1587/1 járatot a Pannon közlekedteti és szinte állandóan ugyan az a sofőr van rajta. Találtam egy másik buszt 1665/2 amit már valószínűleg a Zala közlekedtet. De most látom a Szigetvári induló ellenére kiadta ezt az ott nem is közeledő járatot. Illetve ennek a lemenő párját sem találtam. Tehát a netes menetrend sokat téveszt!

Előzmény: mcg (19514)
mcg Creative Commons License 2014.07.26 0 0 19514

Tud valaki valamit arról, hogy a Zalának valóban van Szigetvár-Hévíz járata, ahogy az a menetrendek.hu-n kiadja találatnak most hétvégére mindennaposként a régi Pannon-os járat helyén, vagy ez csak valami szokásos adatbázis hiba?

M62,306 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 19513

Igen. A közfoglalkoztatottak téli iskoláztatása Szabolcsban jelentős többlet utazási igényeket generált, így egy csomó buszt béreltek a társcégektől.

Előzmény: MBman (19512)
MBman Creative Commons License 2014.07.23 0 0 19512

Ezek szerint csak kölcsönben volt Nyíregyházán?

Előzmény: M62,306 (19511)
M62,306 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 19511

Szombaton 10:50-kor ment Kanizsáról Gyékényesre a DUD-879 helyett.

Előzmény: MBman (18981)
1david7 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 19510

Lesz, igaz én a kanizsai részt tudom jobban, a karos/keszthely felé járó buszok kapják meg. Már nézték hova tudják elhelyezni a buszokba.

yoyo25 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 19509

Sziasztok! Van valakinek infója arról, hogy idén lesz-e egyáltalán valami a Zalaegerszegre tervezett GPS alapú utastájékoztató rendszerből? Tavaly májusban idén nyárra harangozták be a telepítést, de eddig semmi nyoma annak hogy bármi is történne ez ügyben.

kem0001 Creative Commons License 2014.07.20 0 0 19508

Jó tudni, hogy még egyben vannak ezek a gépek: http://www.congenia.com/260_43/iksal.htm

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.19 0 0 19507

"végre sikerült megtörni a dogmát, miszerint a vasútállomás a "kályha""

 

Erre nem a volán jött rá, hanem a Tesco, ugyanis ez a járat távol áll a volántól, ha jól tudom. :)

Előzmény: kbn (19504)
kbn Creative Commons License 2014.07.19 0 0 19506

MSB-490-ről továbbra sem kerültek le az irredenta matricák.

 

Érdemes belegondolni, hogy nemzetközi különjáratokhoz használt buszról van szó, ezzel a cég a nem Schengeni tag szomszédos országokba átlépve felesleges határőri vegzálás veszélyének teszi ki a fizető ügyfeleit.

 

Ráadásul itt ez egy ÁLLAMI közszolgáltató cég arculatának része (még akkor is, ha innen nézve nyilvánvalóan a sofőr magánakciója), így ebből akár még diplomáciai ügy is lehet...

Előzmény: kbn (19397)
kbn Creative Commons License 2014.07.19 0 0 19505

Az emberek többsége természetesnek tartja, hogy nyári péntek estéken sokan utaznak le Budapestről Keszthelyre, konkrétan többen, mint iskolaidőben - kár, hogy a Zala Volán forgalmi dolgozóit ez évről-évre meglepi, és a tanév első heteit és hosszú hétvégéket leszámítva nagyrészt bőven feleslegesen felküldött 1188/2101 járatot éppen a nyári szünetre állítják le, mikor megnő az utasszám.

 

De még költséges rásegítőzés nélkül is meg lehetne oldani, hogy ne maradjanak le keszthelyi utasok az utolsó járatról - elég lenne annyi, hogy ne engedjék fel a 1188-as járatokra azokat, akik a nyáron kisebb forgalmú 1185 által lefedett megállókban szállnak le.

 

Jó lenne erre odafigyelni, mert tegnap mindkét 1188-as kocsiról voltak leszállók Balatonszentgyörgyön, amik így "túlcsordultak", miközben a zalalövői járat dupla szabad helyekkel hagyta el Budapestet. :(

kbn Creative Commons License 2014.07.19 0 0 19504

Köszönöm.

 

Az útvonala közel ideális - végre sikerült megtörni a dogmát, miszerint a vasútállomás a "kályha", ezzel a helyi utasoknak olan szolgáltatást kínálni, amivel a város keleti és nyugati fele közt nincs átjárás... a kis távolságok miatt pedig itt lenne egyedül értelme buszra szállni. Ami a 2-es helyijárattal le van fedve, az nagyrészt gyalog bejárható.

 

Kár, hogy nem rendes helyi járat, pedig valószínűleg lenne utasigény a nyugati laktelepekről a Tapolcai útra (pl. kórház), amit a vasútállomás-centrikusság miatt nem képes ellátni.

 

Az útvonal még jobb lenne, ha a Bercsényi helyett minimális kerülővel a lakótelpet érintve a Fodor utcán menne - ehhez az infrastruktúra már megvan - illetve a Zsidi úti körforgalom helyett a Schwarz lakótelep felé kanyarodna (kilométerben ugyanaz, a Mátyás király utcában pedig még meg is van a felhagyott megálló - a lakótelepre viszont kéne építeni egyet, ahonnan már elég húzós séta a belváros és a Balaton, tehát szintén lenne utasigény, ha a házakoz közel állna meg a busz, és nem messze kint a főúton).

 

A 2-es helyijárat teljesítményét pedig egy ezzel ellentétes útvonalon kellene felhasználni.

Előzmény: Törölt nick (19503)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.18 0 0 19503

Tesco - Zsidi u. - Lehel u. - Bástya u. - Georgikon u. - Vaszary K. u. - Bercsényi u. - Szent Miklós u. - Vasútállomás - Erzsébet királyné u. - Bem József u. - Rákóczi tér - Tapolcai u. - Tesco útvonalon közlekedik, ~30 perces menetidővel. Az érintett megállókban kint van táblázatba a menetidő, meg minden. 8:00, 10:00, 12:00, 17:00, 18:30, 19:30, 21:00-kor indul.

Előzmény: Törölt nick (19499)
gkv007 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 19502

Reméljük pénzért és számlára vette ezeket az üléseket, mert ha nem, akkor ez nagy bukta!

Előzmény: M62,306 (19490)
hajduka95 Creative Commons License 2014.07.13 0 0 19501

Ikarusra tippeltem, köszönöm a megerősítést és a választ :)

Előzmény: Törölt nick (19493)
kbn Creative Commons License 2014.07.13 0 0 19500

"Az egyébként kiváló fekvésű, és sokkal többre hivatott Gagarin utcai megálló is szép lesz,"

 

mármint Georgikon utcai

Előzmény: kbn (19494)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!