Lenne egy aprócska ám de igen fontos kérdésem,szeretném megkérdezni akinek 2.2 benzines a kocsia annak is kicsit olyan csatogós a hangja mint egy dízelnek? mert nekem egy kicsit fura de semmi baja csak kérdezem, hogy ezek a motorok már így járnak a porlasztás erősségét hallhatom? az csattoghat? köszi mindenkinek ha esetleg valaki felvenné a hagját és elküldené örülnék neki :-)
Reméljük nemlesz semmi gondod, igen teljesen más kategória mint egy kisautó,de a 2.0 dízel nem kicsi bele? És mégegy ok,hogy jó döntés a 607 új ember a 607 fórumon:)
Sziasztok. Élményhozzászólás következik. Egy hete már van rendszáma az enyémnek is (2,2 HDI, 2001/08). A hétvégén abszolváltam vele egy Nagymegyer (Vežký Meder, SVK)-Békéscsaba-Nagymegyer távot (686 km, 6,7 literes fogyasztással autópályán 130-150, főúton 90-110-es tempóval, 4 személlyel). Hazafele, másnaposan is mindössze egyszer kellett megállni biológiai szükségletek miatt. Mind a négyen úgy éreztük benne magunkat, mint ahogy kb az anyaméhben érezheti magát az ember, pláne a hátul ülő-fekvő-alvó utasok. Az anyósülésen utazó barátom említett egy negatívumot, miszerint több száz km-en keresztül nem történt semmi, miután megszokta a kényelmet, ingerszegény lett neki az út:) Imádom! Üdv: Edgar
Megoldódott az önindító probléma. Egy autóvillamossági szerelő megcsinálta. El volt törve benne egy műanyag "villa". Ezért néha nem indította. Ha már szét volt szedve, akkor a szénkeféket is kicserélte. Most tökéletesen működik.
Most cseréltem 307-esem 607-re! 2007-es évjáratú 2.0 Hdi Executive Pack,full
kivéve elektromos tető. Franciaországből hoztam be 51.000 km van benne,grafitmetál gyönyörű! Amúgy véleményem szerint csak onnan érdemes behozni 607-est a hazai ( francia ) piacra bátrabban rendelnek extrákat a vásárlók!
Sokáig néztem itthon de a plüss-fa kombinácóval találkoztam többnyire ami nekem nem annyira tetszik,az enyém fekete bőr-ezüst kombináció. Kacérkodtam még a 308-al is,de azért ez csak más!! Remélem nem lesz vele problémám,sajnos még származásellenőrzésen van ezért kb 2 hét múlva tehetem magamévá teljesen! Mindenkinek jó autózást,gondtalan napokat kívánok!
köszönöm segitséged! a mono kijelző mindegyik 607-ben ( a volt 307-emben is) bemelegedett állapotban elmosodik,szerintem nem is lehet javitani,ez tipushiba szerintem....
Hali előszöris álísd az ablaktörlődet szervízálásba majd nyisd ki a motorházad tetejét .
1. Vedd le a ablakmosó tartály kupakját !
2. Állj szembe a kocsiddal majd ha lehajolsz meglátod a szellőző műanyag fülekkel csatlakozik a karosszériához ha egy kicsit és persze óvatosan! magad felé húzod még le nem pattan mind. Pontosan nem tudom hány fül van azt hiszem 4db elosztva.
3. Ha ezzel meg vagy, megemelem felfelé szépen ahogy engedi magát és közben finoman húzod magadfelé is! Ha minden jól megy akkor kint is van a pollenszürőt rögtön meglátod kétoldalt műanyag fülek rögzítik ! azokat kihajtod és már kint is van .
4. Rendelésnél nagyon figyelj!! mert némelyik utángyártotton nincs a fül a két végén azt nem is tudod be rakni (nem szabad megvenni)!!!!!!
Csepelen tudok egy nagyon jó és olcsó műanyaghegesztő srácot. Autófóliázással foglalkozik és spoiler javítással. Őt nyugodt szívvel merem ajánlani, minden autóm hozzá viszem: 30 / 905 0661 Attila
Kiműveltem egy elég csúnya dolgot, voltam kocsikázni és 160-nál elkaptam 1 nyulat :-( Ami a kocsit illet a jobb ködlámpámban elmenet az égő de megrepedt az alsó maszk. És elég durván. Meg pár helyen lepattant a festék. 100 ideg vagyok. Meglehet azt valami úton módon hegeszteni, vagy ragasztani??? Vagy cseréljem le az egészet??? (ja a nyúl meg kettészakadt a szó szoros értelmében)
Voltam szerelőnél. Féltengely belső csuklók elintézve, gumiharangok cserélve. Szitálás gázadásnál megszűnve. 45 e Ft otthagyva + 5 e Ft a futóműbeállításra.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Luxigyerekhez csatlakoznék (2549.) az okosság kinyomozása ügyben.
Tud valaki, a 2006-tól gyártott 607-es gyári navigációs rendszerbe való Mo-i CD-ről? Én megvettem a Navteq Európa gyüjteményét, de azon az a 20 ezres város ahol lakom, még fent sincs, a megyeszékhelyünk egy utcáját ismeri. Elképzelhetetlennek tartom, hogy ne legyen ilyen CD, csak egyelőre nem találok.
Azért kell szűrőt is cserélni, mert ahogy mondod 7 éve van benne. Gondold el, ez a szűrő egy filc szerű anyag (egy apró lukú fém szűrőn) ami ezek szerint nem volt cserélve. Nem feltétlenül azért kell cserélni az olajat amiért a motorban (ez teljesen más fajta olaj), inkább a tisztasága miatt. Rengeteg kis alkatrész van amibe belemegy a kosz. Ez az elmélet. Gyakorlatban pedig ha eddig nem nyúltál hozzá, akkor most már felesleges. Inkább várd meg amíg valami miatt tényleg hozzá kell nyúlni, de akkor viszont mindent cserélj ki. Ha érzed hogy nem úgy vált ahogy kellene, akkor érdemes szétszedni, mert ha hagyod, akkor később nagyobb kár lesz belőle.
Valamit félreértettél. Nekem eszem ágában sincs kiszedetni a váltót és szétszedni. az kb százezer Ft. "Csak" olajat akarok cserélni. Ha szétszedés nélkül nem lehet akkor dögöljön meg a tervező és akkor nem fogok. Miért ne lenne értelme szűrő nélkül olajat cserélni? Az olaj idővel "elfárad" viszkozitása és kenése is megváltozik tehát logikus hogy egy 7 éves autónál már illene cserélni.
Szűrő nélkül nincs értelme az olajcserének. De ha tényleg tervezed az olajcserét akkor számolj vele hogy tömítésszett is kell, de szerintem ha már szét van szedve akkor érdemes megnézni, hogy milyen állapotban vannak az alkatrészek (fékező szalagok, olajszivattyú, és ami általában tönkre megy: a citrom végcsonkján a csapágy).
Nebancsa, majd leírom hogy mi volt, de az egy hosszabb lélegzetvételű dolog lesz.