Köszönöm mindenkinek! Nissanos facebook csoportban is feldobtam, azt írták hogy inkább öntési hiba miatt ilyen, másnak is ikyen.. remelem ez lesz, rànézetek szerelőnél.
Én arra gondoltam, hogy ilyen választ kapok:"Csináltam xy meg tz meg gk kocsit és ott is csak nagy fordulaton dolgozott be mint neked és mikor szétszedtük csak tömítés, síkolás, csavar kellet." Tapasztalatra voltam kíváncsi.
Csak arra gondoltunk, hogy nem biztos a repedés mert 3000 felett buborékol és 3 éve ilyen. Ha repedt mindig beledolgozna nem? Ezért kérdeztem a tapasztalatokat. Ja és ennek a típusnak a hf.-je általában repedés hajlamos és nem is igazán javítják a vékony anyag miatt.
"Azt gondolom, hogy hengerfejes csak szerintetek repedt, vagy tömítés.."
Komolyan gondolod, hogy ezt olyan ember, akinek egy anyja van, meg tudja mondani?? Még az autó mellett állva sem, nemhogy így a monitoron keresztül! ://
Azt itt is "elfelejtette" elmondani, hogy az amióta felakadt vele valami betonra, zörög a katalizátor. A (szerinte) motortéri csattanás óta erősödött a zörgés.........
(ha a csattanás a katban berobbant benzin volt, akkor szerintem a hall-jeladó jó kell legyen)
Ilyesmire a habosított EPDM ideális. Hőálló, a nedvességet és hideget is bírja, öntapadó kivitelben is kapható. Itt találsz egy csomó profilméretet belőle:
Sziasztok, benzines Golf III. hibajelenség: Reggeli első indítás után 2-3 perccel teljesen simán és hirtelen leáll a motor. Újraindítás, beindul, majd 10 mp múlva újra leáll. Ellenőrző lámpák világítanak. Ezután indításnak semmi eredménye. Majd eltelik pár óra és elsőre beindul és végigviszi az egész napot. Másnap reggeli indítás után 2-3 perccel motor újra leáll, de mozgásban voltam így tovább nyomtam a gázpedált és sebességben hagytam mi fog történni. 3-4 mp kihagyás után egy soha nem hallott motortérből jövő éles csattanás és újra megy az autó. Majd ugyanezt mégegyszer eljátszotta, és ezután ismét végig vitte zökkenőmentesen az egész napot. Ebben az esetben a két rövid leállásakor viszont "sötét" maradt a műszerfal, nem gyulladtak ki az ellenőrző lámpák.
Mindkét nap sima volt a leállás, nem rángatott, nem szaggatott, olyan mint amikor kulccsal leállítom a motort.
- Ha te veszed meg nyugodtan cseréld ki te, nem kell senkinek sem fizetned érte.
- Ha meg nincs különösebb gondja akkor miért kell hozzá a gumibak? Talán csak nem azért mert már gyenge és nem bírja el az autót? Mi neked a különösebb gond ha nem ez?